Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Mitch
NueMaiWaifu
Remilia~
Sophie
Pshycho Maniac
UNOwen
Urameshiya
Suuschuu
Faolinn
13 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon wo jul 04, 2012 12:27 pm

    Urameshiya schreef:Goed, ik heb gelogen. Eigenlijk vind ik Myon verdachter dan Pshycho. Ik hoopte dat het nog wat interessante reacties op zou leveren als ik eerst Pshycho zou beschuldigen voordat ik mijn echte verdenking bekend zou maken, maar het valt een beetje tegen.
    Oke, ik snap niet echt waarom je dit zou doen...wou je hiermee iets meer uit Pshycho krijgen ofzo?
    Want, ik snap hier niet echt het punt van, je geeft mij nu gewoon minder tijd om mijn onschuld te bewijzen.

    Urameshiya schreef:Ik zal even netjes uitleggen waarom ik Myon verdenk. Ik weet het namelijk nog niet zeker - als ik dat wel wist zou dit zo veel makkelijker zijn - dus Myon, verdedig je vooral. Als jij aanwijzingen ziet die kunnen aantonen dat Pshycho een waarschijnlijkere wolf is, dan wil ik ze graag horen. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
    Oke.
    Xzibit.A
    Pshycho Maniac schreef:Mijn stem is Toumyon omdat ik een raar gevoel heb als ik aan hem denk.

    En omdat ik iene miene mutte zat ben, ga ik met mijn gevoel.

    Of ik zou op Koa kunnen stemmen omdat hij de eerste was die stemde, maar dat is dom.
    Ga ik liever maar op gevoel af.

    Pshycho gaf hier gewoon een "Gevoel" stem op mij, alsof hij niet met zijn wolven mee wou stemmen, en gewoon een beetje in het donkeren hoekje blijft schuilen.


    Xzibit.B
    Pshycho Maniac schreef:
    Misschien.

    Ik kon gister niet echt lang online blijven, anders had ik waarschijnlijk mijn stem veranderd.

    Pshycho Maniac schreef:Dat was een goed verhaal. (Ik dacht dat ik er geweest was.)
    Jammer dat we zoveel kwijt zijn.


    Ik quote hier al zijn posts die geen stemmingen posts zijn.
    op de laatste pagina na...heeft Pshycho nog minder gezegd dan mij.
    Jij zegt dat ik erg voorzichtig ben geweest deze ronden(klopt ook.) maar Pshycho kan je net zo goed die reden geven, hij is nog steeds voorzichtiger geweest dan mij.


    Urameshiya schreef:roept hij nu regelmatig dat hij diep aan het nadenken en observeren is, maar het resultaat daarvan krijgen we nooit te zien.
    Ja, hier was ik echt bang voor dat je mij hier op zou verwijzen voor verdachtenlijke wolf, uiteindelijk wou ik wijzen naar Pshycho...MAAR omdat ziener Suus meteen 2 wolven had gevonden en mij en Pshycho over liet die hun rollen nog niet hadden verteld, was mijn observering rechtuit pointless...
    Ik had het willen vertellen maar ik kan het ook niet zien aankomen dat iedereen opeens zijn/haar rol prijsgeeft.
    Hopelijk baseer je je stem hier, dus niet op.

    Urameshiya schreef:Verder voegt hij een hoop onbelangrijke dingen toe over hoe cool het is dat hij Nue met een zwaard mocht vermoorden enzo, wat ik normaal niet zo van hem gewend ben. Ik heb de indruk dat dit (misschien onbewuste) afleidingsmanouvres zijn.
    Ik wil niet onbeleefd klinken maar, je bent hier mee een beetje te diep aan het graven voor argumenten.
    Ik vind Faolinn's verhalen recht uit briljant, en mijn posts hadden ook nog wel wat meer content dan dat ik alleen een post maakte die alleen naar de verhaaltjes wijst.

    Bewijsstuk:

    Toumyon schreef:Wouw, ik had de eer om Nue te moorden met een zwaard, Vet cool! Nu heb ik zijn dood op mijn geweten.(Goed verhaal Faolinn)
    NEEEEEEeeeeeeeee...!
    Mijn onderzoekspartner! Van allen mensen die er zijn......dit zet ik de wolven betaald, aldus Skip en Olly.

    Mooi gedaan Suus.
    En bedankt voor je post Faolinn, ik begon al bijna te twijfelen.
    Dus dat zijn twee wolven weg.
    Ik zal dus nog maar wachten voordat ik mijn anderen verdachten aanwijs, die ik als mogelijke 3rde wolf zie.(damn, als er 4 zijn.)
    Ik wil deze persoon nog namelijk bekijken hoe "hij" post, voordat ik echt zekerheid heb.


    Urameshiya schreef:Tot slot heeft hij op geen enkel moment een van de wolven als verdachte aangewezen. Dat zegt niet veel, maar het is ook een kleine aanwijzing.
    op dag 1 wees ik uit mezelf naar Nue...en iedereen volgde mijn stem.(including you, toen je van gedachten veranderden)
    en door dat heeft ons dat dus de priester bespaart en in één keer twee wolven uitgeschakeld.
    op Dag twee kwam Suus al meteen aan dat ze twee wolven heeft gezien, Olly en Skip.
    Ik had nog bijna niet eens de kans om ze verdacht te vinden...jij en Pshycho hebbben hun ook niet als verdachten aangewezen, so what gives~?

    Hopelijk bewijs dit mijn onschuld.
    Kies verstandig Ura, laat de wolven er niet weer een gelijkspel van maken.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn vr jul 06, 2012 5:39 pm

    Niet vergeten, vanavond is de stemming 8D
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya vr jul 06, 2012 8:04 pm

    Ik ben niet overtuigd van Myon's onschuld, maar eigenlijk ook niet van die van Pshycho. Aan Mitch hebben we nu even niets, dus ik ben bang dat het dorp vandaag afhankelijk is van mijn gok. ^^;

    Wetende dat ik er misschien naast zit stem ik om Myon op te hangen.

    Mijn stem voor het burgemeesterschap gaat uiteraard naar mezelf.

    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Mitch vr jul 06, 2012 8:49 pm

    Missed me~?
    Mijn plan was om mij zelf als target te stellen, als de wolf het gelijk wou maken, zou hij op mij moeten stemmen. Ik hoopte dus de wolf uit de kast te lokken. Helaas is dit niet gebeurd.
    Note; ja, ik wist dat ik nog op vrijdagavond online zou kunnen komen.

    Ik verander mijn stemmen dus logischerwijs. Ik stem voor burgemeester op Ura. En voor mijn galgenstem;

    Toumyon schreef:
    Urameshiya schreef:Tot slot heeft hij op geen enkel moment een van de wolven als verdachte aangewezen. Dat zegt niet veel, maar het is ook een kleine aanwijzing.
    op dag 1 wees ik uit mezelf naar Nue...en iedereen volgde mijn stem.(including you, toen je van gedachten veranderden)
    en door dat heeft ons dat dus de priester bespaart en in één keer twee wolven uitgeschakeld.
    op Dag twee kwam Suus al meteen aan dat ze twee wolven heeft gezien, Olly en Skip.
    Ik had nog bijna niet eens de kans om ze verdacht te vinden...jij en Pshycho hebbben hun ook niet als verdachten aangewezen, so what gives~?
    Myon stelt hier als 'bewijs' dat hij geen wolf is dat hij voor Nue ging en niet voor mij, dat er dus een priester in het spel bleef, en dat de anderen hun ook niet als wolf aan gaven. Mijn gevoel neigt door deze post naar Myon - vraag me niet waarom. Waarschijnlijk omdat dit lijkt op een "Last Stand" argument - nutteloze informatie die belangrijk lijkt. De 'Kies verstandig'-zinnen stellen me ook niet echt gerust.
    Mijn galgenstem gaat dus naar Myon.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon vr jul 06, 2012 10:55 pm

    Urameshiya schreef:Wetende dat ik er misschien naast zit stem ik om Myon op te hangen.

    Je weet dat je er misschien naast gaat zitten en toch stem je op mij?



    Mitch schreef:Missed me~?
    Mijn plan was om mij zelf als target te stellen, als de wolf het gelijk wou maken, zou hij op mij moeten stemmen. Ik hoopte dus de wolf uit de kast te lokken. Helaas is dit niet gebeurd.

    Wat had je verwacht, Pshycho is niet zo slim om dat te proberen...of misschien wel slim?
    Ik ga heel eerlijk zijn, ik was er misschien wel ingetrapt als wolf.

    Jammer, wederzijds winnen de burgers alweer niet.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya za jul 07, 2012 3:42 am

    Dit is nou eenmaal geen spel waarin je vaak 100% zekerheid hebt, Myon, en dat weet jij ook best. En we weten ook allebei dat je dat net zo hard zou roepen als je een wolf bent als wanneer je een burger bent.

    Anyway, ik ben blij dat Mitch er weer is! Betekent dit dat je eigenlijk helemaal geen slecht internet had aan boord en gewoon deed alsof, speciaal voor deze list? :o

    Maar goed. Myon, je hangt, dus ik denk dat je je rol wel bekend mag maken.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon za jul 07, 2012 12:18 pm

    Urameshiya schreef:Maar goed. Myon, je hangt, dus ik denk dat je je rol wel bekend mag maken.

    Dat is helaas hoe het is...
    Maar ik laat de eer over aan de epische schrijver en spelleider om te zeggen of het weer gelijk spel is of niet.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn za jul 07, 2012 2:30 pm

    Verlossing

    Een plotselinge windvlaag deed een tumbleweed over het plein rollen, vergezeld van wat stof. Ergens boven het dorp cirkelde een roofvogel, gadegeslagen door de raven die waren neergestreken op alle huizen. Buiten het sporadische krassen van deze vogels om was er geen geluid te horen in de straten. Hakuro was zo goed als leeg. Alleen Mitch, Toumyon, Pshycho en Urameshiya bewoonden het dorp nog. Weldra zou dat aantal tot drie dalen. De heren stonden ieder op een hoek van het plein, hoed diep over de ogen getrokken. Ze hielden elkaar in de gaten, al sinds de ochtend. De sfeer was uitermate grimmig: Ura's vingers speelden met een werpster, Mitch leunde op een korte lans die hij had gefabriceerd uit een keltisch kruis en Pshycho had een tripleloops kruisboog meegezeuld. Alleen Toumyon had niet gekozen voor een lange afstandswapen, hij leunde zelfverzekerd op zijn tweehandige beulszwaard.
    Pshycho keek iedereen één voor een aan... En schoot toen in de lach. 'Ik kan het niet helpen jongens, maar dit doet me enorm veel denken aan een Spaghetti Western.' De rest keek hem niet-begrijpend aan. Pshycho had even geen rekening gehouden met het feit dat dit verhaal zich ofwel voor de ontdekking van Amerika ofwel in een heel ander universum afspeelde, de anderen waren niet bekend met het begrip Western.
    Wel met spaghetti overigens!
    ...*kuch* goed, waar was ik.

    ***

    Toumyon haalde een wetsteen langs de kling van zijn zwaard en keek Pshycho vanuit zijn ooghoeken aan. 'Zie jij dit allemaal als een soort grap Pshycho? Je snapt toch wel waarom we hier allemaal staan? Het is toch wel duidelijk dat jij het monster bent dat onze burgemeesteres om zeep geholpen heeft? Ura is het met me eens, dat zei hij eerder al. Jij bent hier verdacht Pshycho, jij zit in de problemen.
    Maar ach, dat wist je natuurlijk al, waarom anders heb je dat blok staal meegezeuld? Drie pijlen, een pijl voor ieder van ons die tegen je is.'
    Pshycho wisselde een korte blik uit met Ura en haalde toen z'n schouders op. Ura slaakte een zucht, verborg de shuriken in zijn mouw en ging rechtop staan. 'Goed, ik heb gelogen. Eigenlijk vind ik Myon verdachter dan Pshycho. Zeker weten doe ik het totaal niet, maar zo staan de zaken er nu eenmaal voor.'
    Toumyon wist met moeite zijn gezicht in de plooi te houden en maakte een nonchalant gebaar. 'Prima joh, dan hang je toch lekker mij op. Jammer, wederom winnen de burgers alweer niet.' Even was hij stil, toen wees hij naar Mitch. 'En wat dan te denken van hem? Hij was als laatste hier gekomen! Toen wij hier al stonden , was hij met een slap excuus rond aan het dolen door het dorp! Is dat niet verdacht dan?'
    'Oh hou je kop toch man.' Bromde Mitch, 'Dat was alleen maar om jullie reacties te peilen, ik stelde me kwetsbaar op in de hoop dat één van jullie er misbruik van zou maken. De afgelopen paar dagen heb jij een hoop gezegd, maar weinig nuttigs. Ik sta achter Ura in zijn beslissing.'
    Toumyon's handen verstevigden hun grip om het heft van het zwaard, een gefrustreerd geluid ontsnapte aan zijn lippen. 'Nee... ik laat dit niet gebeuren! Jullie hebben mijn kameraden vermoord! Jullie gaan er allemaal aan!'
    Maar nog voor hij Mitch had kunnen bereiken zakte Toumyon door zijn benen. Hij was doorboord met drie zilveren pijlen en een lans; in zijn voorhoofd prijkte een shuriken.

    Toen de drie vertrokken van het plein kon Pshycho het niet laten om op te merken: 'Technisch gezien heeft hij zijn kameraden zelf vermoord...'. De anderen moesten lachen en sloegen hem kameraadschappelijk op de schouders. Beschenen door de zon, die voor het eerst sinds dagen weer door de wolken brak, liepen ze de horizon tegemoet. Het dorp dat ze achterlieten kon wel even alleen gelaten worden, er wachtte toch niemand meer op hen. Zelfs de volle maan niet meer, die had haar positie aan de hemel eindelijk verlaten om haar normale gang van zaken weer op te pakken...



    Het spel is ten einde, Toumyon mag formeel zijn rol bekendmaken! Ik wil de burgers van harte feliciteren met hun klinkende overwinning. Verder wil ik alle spelers (wolven EN burgers) hartelijk bedanken voor dit spetterende optreden. Bravo! *geeft een staande ovatie*
    Ik hoop dat jullie dit potje als leuk hebben ervaren. Ik heb in ieder geval met veel plezier jullie acties gevolgd en wat ideeën opgedaan om mijn volgende potje mee te kunnen verbeteren, zowel wanneer ik speel als wanneer ik een nieuw potje mag leiden.

    Dank jullie wel!
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Suuschuu za jul 07, 2012 2:39 pm

    FIRST!

    Haha, het was echt heel tof en je verhalen waren ook echt heel indrukwekkend! >3<
    Ik wist wel dat Psycho burger was en ik ben ook blij dat zowel Ura als Mitch de juiste keus hebben genomen~ Faolinn probeerde me nog te trollen door te zeggen dat Ura nog van alles van plan was ;3; Maar dat waren leugens (Stomme Faolinn/Jasper).

    Anyway, Sorry nogmaals tegen de wolven 8D; Het was echt heel naar dat ik zowel Skip als Olly al had geraden als wolf en dat ik dat zo in de chat heb moeten brengen. Ik was ergens bang dat men mij misschien niet zou geloven of dat Faolinn mij (alweer) zat te trollen 8C Maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn~

    Ik ben erg benieuwd naar het volgend potje!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon za jul 07, 2012 2:56 pm

    Hmmph...Mijn rol was de Ketter.
    Door mitch zijn acties heb ik dus nooit mijn water kunnen gebruiken, en als hij als eerst dood was, was het alsnog pointless.
    Damn you Mitch...stomme priester. X/
    En damn you Ura, als Suus als eerste dood was, was dit nooit zo verlopen...stomme heks. X/

    Jullie zijn allemaal een stelletje BARRELS!(watch Pewdie. X3)
    Een goede wolf als ik had zelfs veel meer dingen door zijn lijf nodig om gekild te worden, MUHAHAHAHAHAhahaha...ouch.

    Untill next dream...
    (volgende potje)
    NueMaiWaifu
    NueMaiWaifu
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : 6e zintuig om sarcasme te detecteren.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van NueMaiWaifu za jul 07, 2012 4:05 pm

    Ook ik zal beter mijn best doen! :D En wat duidelijker zijn! :3 GG
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van TheEternalMokou za jul 07, 2012 4:11 pm

    Ik zal het volgende potje ook meedoen [:
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn za jul 07, 2012 5:29 pm

    Laat de volgende spelleid(st)er naar voren stappen! Wie was de volgende? Remilia heeft het lijstje. Meldt het hier even wanneer je een nieuw spel start, dan kunnen we naar het topic zoeken!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Pshycho Maniac za jul 07, 2012 8:22 pm

    Woohoo!
    Gewonnen.

    So awesome.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Remilia~ za jul 07, 2012 10:38 pm

    Allright, good job guys en mooie verhalen Fao!
    Ehmm de volgorde was Ura> Remi> Fao
    Maar Ura en ik hadden het laten afweten, dus daarom beginnen we weer van voren af aan met het lijstje.
    Dus Ura, kan jij dit potje begeleiden? Anders doet ik het nu of de volgende ronde.

    Gesponsorde inhoud


     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 3:43 pm