Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Mitch
NueMaiWaifu
Remilia~
Sophie
Pshycho Maniac
UNOwen
Urameshiya
Suuschuu
Faolinn
13 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Mitch zo jul 08, 2012 11:47 am

    Urameshiya schreef:Anyway, ik ben blij dat Mitch er weer is! Betekent dit dat je eigenlijk helemaal geen slecht internet had aan boord en gewoon deed alsof, speciaal voor deze list? :o
    Ik wist van te voren al dat ik mogelijkheid had tot internet als ik het vroeg, maar niet elke avond. Dus ik had dinsdag en vrijdag uitgekozen als avonden dat ik online zou komen. Het is nog steeds de werkcomputer, en ik mag niet het hele budget er door heen halen of zo.. ^^;
    Het internet in de bergen is trouwens heel slecht, ik viel er vrijdagavond iets na mijn post uit voor de rest van de avond, dus helemaal gelogen was het niet.

    Ik had nog zitten twijfelen; als ik Skip doodde, dan hadden we geen eindjes meer die we vast konden knopen, maar als ik voor mijn tweede keuze ging, was er nog steeds de kans dat hij de Ketter was, en in dit geval was dat dus ook zo. Maar gelukkig was het dus de goede keuze, en dus ook een goede gok van Ura ^^

    Goed gespeeld, iedereen~ Ook natuurlijk super verhalen, Fao. Ze zijn erg leuk om te lezen ^^
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya zo jul 08, 2012 12:43 pm

    Hoera! De zoete smaak van de overwinning! Bedankt iedereen, dit was een leuke ronde, ondanks dat er zo weinig gepost is. En bedankt Faolinn voor het leiden en vertellen!

    Myon schreef:Hmmph...Mijn rol was de Ketter.
    Door mitch zijn acties heb ik dus nooit mijn water kunnen gebruiken, en als hij als eerst dood was, was het alsnog pointless.
    Damn you Mitch...stomme priester. X/
    En damn you Ura, als Suus als eerste dood was, was dit nooit zo verlopen...stomme heks. X/
    Muhahah, je bent een slechte verliezer, Myon. En pas maar op! Ik heb je nu helemaal door, dus volgende keer dat je een wolf bent zul je heel erg op je tellen moeten passen. :D

    Suus schreef:Anyway, Sorry nogmaals tegen de wolven 8D; Het was echt heel naar dat ik zowel Skip als Olly al had geraden als wolf en dat ik dat zo in de chat heb moeten brengen.
    ...en jij bent een slechte winnaar, Suus. XD Je biedt je excuses aan omdat we gewonnen hebben? :o Het was niet naar, het was geweldig!

    Geluk is nu eenmaal een belangrijk onderdeel van dit spel, dus dat soort situaties horen er gewoon bij!

    Remi schreef:Ehmm de volgorde was Ura> Remi> Fao
    Maar Ura en ik hadden het laten afweten, dus daarom beginnen we weer van voren af aan met het lijstje.
    Dus Ura, kan jij dit potje begeleiden? Anders doet ik het nu of de volgende ronde.
    Err, het zou mij beter uitkomen als jij eerst gaat. ^^; Als je dat niet erg vindt, tenminste.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon zo jul 08, 2012 1:23 pm

    Urameshiya schreef:
    Myon schreef:Hmmph...Mijn rol was de Ketter.
    Door mitch zijn acties heb ik dus nooit mijn water kunnen gebruiken, en als hij als eerst dood was, was het alsnog pointless.
    Damn you Mitch...stomme priester. X/
    En damn you Ura, als Suus als eerste dood was, was dit nooit zo verlopen...stomme heks. X/
    Muhahah, je bent een slechte verliezer, Myon. En pas maar op! Ik heb je nu helemaal door, dus volgende keer dat je een wolf bent zul je heel erg op je tellen moeten passen. :D
    Pffft? Slechte verliezer hoezo?
    denk je nu echt dat ik dat "stomme" echt serieus bedoel?(ugh daar gaat mijn serieuze titel weer...)
    Ach joh het is maar een spelletje...een spelletje waar ik me soms te erg in ver diep.
    En denk maar niet dat je mij helemaal door hebt hoor, ik kan onvoorspelbaar zijn, burger of niet!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Urameshiya zo jul 08, 2012 2:00 pm

    ^Myon, ik meende mijn 'slechte verliezer' net zo serieus als jij jouw post meende. XD

    En we zullen zien Myon, we zullen zien.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Sophie zo jul 08, 2012 8:51 pm

    Gefeliciteerd burgers, goed gespeeld! :3

    En geen zorgen Suus, ik hou nog steeds net zo veel van je o 3 o
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Remilia~ ma jul 09, 2012 12:49 am

    Okay, dan ben ik dus weer eens een keer spelleider!
    Ehh ik maak morgen wel een nieuw topic aan. Ik wil eigenlijk volgend week beginnen met de nieuwe ronde. Heb err zin in!

    Wie wilt er na mij spelleider zijn?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Faolinn ma jul 09, 2012 12:54 am

    Paracetamol had een potje georganiseerd zonder de lijst te checken. PM hem anders eens erover. Verder hadden Skip en Pyonta interesse dacht ik. Ura ook. En uiteraard, ik hou mezelf nog altijd ten zeerste aanbevolen 8D spelleider zijn is heerlijk en verhalen schrijven zelfs nog veel heerlijker!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Remilia~ ma jul 09, 2012 10:17 am

    Topic is in aanmaak.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Olly ma jul 09, 2012 7:52 pm

    Yay, ik heb eindelijk weer tijd gevonden voor dit geweldige forum!
    Myon, toch goed volgehouden, ik ben trots op mijn medewolfje. En burgers, geweldig gedaan, 3 wolven achter elkaar ^^

    Ik heb ook nog wel interesse om nog een keer verhaaltjes te schrijven en spelleidster te zijn
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Toumyon di jul 10, 2012 1:11 am

    Olly schreef:Myon, toch goed volgehouden, ik ben trots op mijn medewolfje.

    Olly...dat is zo lief. T__T

    Maar yeah, good game, good game.

    Gesponsorde inhoud


     Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 10 -- Spelleider: Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 4:12 am