Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
MR.Kriesebo
Lyari
Olly
Yuki Kuro
Sophie
RemiliaxScarlet
Mitch
Nekotaku
XavC
Urameshiya
Shiro
Toumyon
Remilia~
17 plaatsers

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari do jun 13, 2013 11:50 am

    Het is Donderdag, de dag van de stemming en er is nog niets gezegd.
    Dit potje heeft meer leven nodig. Kom op lepels. Zo maken we het de wolven wel heel makkelijk -.-

    Owkeey, ik heb nog 10 minuten voordat ik naar school moet. Even snel iets posten

    Deze reactie:
    Kries schreef:
    Ik stem voor Remix en Olly.
    Sorry voor mijn afwezigheid, maar ik heb het druk deze week.
    Net als iedereen blijkbaar.





    Is niet eens op gereageerd O.o. Kries is hiermee zo aan het meestemmen! En hij probeert het niet eens te verbloemen! Dat je het druk hebt is geen reden om te gaan bandwagonnen toch? Ik vind Kries door deze stem verdacht. Wat is je reactie daar op kries? Wat vindt iedereen?

     

    Nu moet ik naar school.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie do jun 13, 2013 12:11 pm

    Lyari schreef:Het is Donderdag, de dag van de stemming en er is nog niets gezegd.
    Dit potje heeft meer leven nodig. Kom op lepels. Zo maken we het de wolven wel heel makkelijk -.-

    Owkeey, ik heb nog 10 minuten voordat ik naar school moet. Even snel iets posten

    Deze reactie:
    Kries schreef:
    Ik stem voor Remix en Olly.
    Sorry voor mijn afwezigheid, maar ik heb het druk deze week.
    Net als iedereen blijkbaar.







    Is niet eens op gereageerd O.o. Kries is hiermee zo aan het meestemmen! En hij probeert het niet eens te verbloemen! Dat je het druk hebt is geen reden om te gaan bandwagonnen toch? Ik vind Kries door deze stem verdacht. Wat is je reactie daar op kries? Wat vindt iedereen?

     

    Nu moet ik naar school.

    Sorry, nog steeds examens en ziek enzo.

    In alle eerlijkheid vind ik Kries zijn stem jammer, maar niet verdacht.
    Ik denk niet dat een wolf zo open en bloot zou bandwagonnen toch? Ik zou wel willen weten waarom Kries op Remix stemde, maar waarschijnlijk was het gewoon tijdsnood. Plus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, ik heb zelf ook op Remix gestemd (hoewel het mij logisch leek).

    Overigens vind ik het moeilijk om nog mensen aan te wijzen.
    Wel viel Fao's dood mijn op. Hij is een sterke speler, maar niet zo actief, dus waarom kozen de wolven Fao?
    De enige waartegen Fao fel was is Ura.. hmm....
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Mitch do jun 13, 2013 12:53 pm

    Skip schreef:Overigens vind ik het moeilijk om nog mensen aan te wijzen.
    Wel viel Fao's dood mijn op. Hij is een sterke speler, maar niet zo actief, dus waarom kozen de wolven Fao?
    De enige waartegen Fao fel was is Ura.. hmm....
    Nja, ergens kan ik daar mee inkomen en ergens ook niet. Fao is en blijft een sterke speler, en het kan net zo goed zijn dat de Vorken een sterke speler uit wouden schakelen.

    Daar waar Ura in Dag 1 heel sterk actief was en later veel minder actief geworden, vind ik het wel een poke naar Ura waard. Iemand was fel naar hem en daarom is hij minder actief gaan doen.. om vervolgens de bedreiging uit te schakelen..
    Het is een mogelijkheid.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly do jun 13, 2013 3:22 pm

    Het spijt me vreselijk dat ik jullie naar de dood van de heks heb geleid, al snap ik nog steeds niet waarom diezelfde heks haar rol niet bekend maakte toen de nood hoog was, dan hadden we nog een wolf kunnen pakken...
    Het spijt me ook dat ik niet zo actief ben geweest tot nu toe deze week, al zijn de meeste van jullie dat ook niet. Ik ben hier eigenlijk te moe voor.
    Jammer dat de beschermengel er ook uit ligt, maar houd moed allen, we hebben al één wolf!

    Nu zou er hier een tirade moeten komen over wie ik verdacht vind, maar eerlijk gezegd durf ik dat niet meer sinds de vorige dag. Misschien dat het vanavond lukt.
    Ik vind Kries' stem overigens wel verdacht. Het valt buiten zijn normale gedrag. Nu dacht ik iets gelezen te hebben over weinige toegang tot een computer en beperkte tijd, maar naar mijn gevoel blaast Kries normaal hoger van de toren.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya do jun 13, 2013 3:50 pm

    Mitch schreef:Daar waar Ura in Dag 1 heel sterk actief was en later veel minder actief geworden, vind ik het wel een poke naar Ura waard. Iemand was fel naar hem en daarom is hij minder actief gaan doen.. om vervolgens de bedreiging uit te schakelen..
    Het is een mogelijkheid.
    Het is een mogelijkheid, en ik zou mezelf er best voor aanzien, maar helaas is de werkelijkheid een stukje minder strategisch interessant. De werkelijkheid is dat ik de afgelopen avonden het Kogasaïsme over de wereld aan het verspreiden geweest ben in Civilization V, in plaats van m'n tijd te besteden aan het aanzwengelen van de discussie hier. Sorry, een beter excuus heb ik voor m'n inactiviteit niet, maar ik ben duidelijk niet de enige die z'n tijd aan andere dingen aan het besteden was, als ik zie hoe weinig er hier gezegd is.

    Overigens...
    Skip schreef:De enige waartegen Fao fel was is Ura.. hmm....
    En
    Mitch schreef:de bedreiging uit te schakelen
    Terwijl...
    Faolinn vorige week schreef:Ura is off the hook
    Behoeft denk ik geen verdere toelichting?

    Maar ondanks dat is een poke inderdaad op z'n plaats. Niet alleen naar mij, maar ook naar de rest van de spelers. We zijn dit spel de laatste tijd collectief aan het verwaarlozen, en het lijkt me duidelijk dat dat de kansen op winst niet echt vergroot. Ik zal later vandaag nog wat uitgebreider posten over wat ik vind dat we daaraan moeten doen.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Mitch do jun 13, 2013 5:25 pm

    Daarom, mn beste Ura, zei ik ook dat het een mogelijkheid was. We weten nog steeds niet of er een Grafdelver is, dus er is nog steeds de mogelijkheid dat iemand een lijk werd en dat Fao zijn informatie dus verkeerd geinterpreteerd heeft. Nogmaals, mogelijkheid, geen beschuldiging. 
    /brainstorm modus off

    Ik moet zometeen gaan werken, dus mijn donderdagstem moet ik nu al plaatsen. Ik stem op Kries.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari do jun 13, 2013 9:42 pm

    Er is gelukkig wel wat gepost in de tussentijd. Maar veel kunnen we daar ook niet mee. Misschien is het een idee om Neko's plan van de eerste dag nu te proberen? Wat vinden jullie?
    Dan hebben we mensen die we kunnen vertrouwen.
    Nu niet meteen je rol posten alsjeblieft!!! Daar moeten we eerst met z'n allen over nadenken

    Ik heb geen idee wie nou een wolf is en wie niet. Ik heb een balletje opgeworpen over Kries. Maar dat balletje slaat ook niet op heel veel. Tijdens de eerste dag was het een soort van strijd tussen Komo en Kries. Ik verwacht niet dat de wolven als groep twee individuelen wolven verdacht laten maken. Owkeey die zin klinkt raar maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. 

    Kries is in mijn ogen een inactieve speler (op dit moment is bijna iedereen inactief) die weinig bijdraagt in het spel. Jammer. Maar ik denk niet dat het een wolf is.

    Op dit moment gaat het voor mij tussen:
    Toumyon
    Shiro
    Ura
    Yuki Kuro
    Kyr
    Pyonta

    ls verdachten voor de wolven. Ik heb hier weinig tot geen argumenten voor behalve mijn gevoel. Ik ken deze spelers niet heel goed dus daardoor is dat ook lastiger in te schatten. 

    Heeft iemand nog iets gezien. Is er iemand nog wat opgevallen?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya do jun 13, 2013 9:44 pm

    Goed, zoals beloofd een wat uitgebreidere post over mijn visie op de stand van zaken in dit potje. Zoals gezegd zijn we dit spel met z'n allen een beetje aan het verwaarlozen. Er wordt bijzonder weinig gepost, en er vindt nauwelijks zinnige discussie plaats. Ook vandaag is het met nog tweeënhalf uur tot de deadline te gaan, toch nog erg stil.

    Daar komt nog eens bij, dat met de stemmingen een beetje lijkt te gebeuren waarvoor ik in de eerste week waarschuwde. De donderdagstemming wordt als relatief onbelangrijk gezien, en je kunt er zonder al te veel verdere consequenties een slecht beargumenteerde stem uiten, omdat het toch nog maar een "voorlopige" stem is. De donderdagstem lijkt niet zoveel gewicht te hebben als een stem in het oude systeem. De vrijdagstemming wordt vervolgens door de meeste mensen genegeerd, want stemmen op vrijdag is niet verplicht. Het resultaat is dat veel slecht beargumenteerde stemmen kunnen blijven staan zonder dat er een haan naar kraait. Geweldig voor de wolven, uitermate nadelig voor ons.

    Het is zonde dat dat zo gaat, want als we er goed gebruik van zouden maken zou de dubbele stemmingsregeling juist in ons voordeel moeten werken. (Zoals ik ook 2 weken geleden al zei eigenlijk, maar naar mij luisteren wordt door sommigen als iets heel gevaarlijk gezien, merk ik.)

    (Overigens moet ik me hier verontschuldigen voor het feit dat ik zelf afgelopen week voor de vrijdagstemming ook niet meer gepost heb, maar daar is de plaatselijke kabelmaatschappij verantwoordelijk voor. Internet lag er die avond van ~20:00 tot ~1:00 uit.)

    Laten we dat deze week (en de volgende weken) nu eens anders proberen te doen. Aangezien er al een wolf uit ligt hebben we nog genoeg kans om te winnen, maar dan moeten we nu wel gaan zorgen voor wat meer zinnige discussies, en bovenal zorgen dat we iets hebben om die discussies op te baseren.

    Ik stel daarom voor dat we (als spelers onderling) het volgende met elkaar afspreken: iedereen stemt op donderdag EN op vrijdag, zelfs al is het op vrijdag maar om te bevestigen dat je stem blijft staan, en allebei de keren natuurlijk met een redenering bij die stem. Dat zal ons niet alleen zinnig materiaal geven om onze stemmen op te baseren, het zal het ook moeilijker maken voor de wolven om de boel te saboteren. Wie niet meewerkt, maakt zich daarmee automatisch verdacht.

    Laat ik dan nu in navolging van Mitch maar meteen mijn stem bekend maken en toelichten.

    Over de stem van Kriesebo ben ik het met Skip eens. Het is jammer dat Kriesebo weinig van zich laat horen en bovendien (naar later bleek onterecht) op Remix stemde, maar ik betwijfel hoe veel het zegt over zijn wel/niet wolf zijn. Zijn stem was namelijk de laatste stem op Remix, en ook zonder zijn stem had Remix wel gehangen. Als een wolf op het laatste moment nog moet stemmen, en ziet dat een burger bijna opgehangen wordt, zou hij/zij dan niet eerder op iemand anders dan die burger stemmen? Aan de andere kant kan het natuurlijk best zo zijn dat hij het heel druk heeft zoals hij beweerde EN bovendien een wolf is, en hij gewoonweg geen tijd had om de stemmen na te tellen.

    EDIT: Ik zie dat we het op dit punt eens zijn dan @Lyari's post hierboven

    Los van of hij wel of geen wolf is, ben ik het met Lyari eens dat we dit soort stemmen zonder argumenten niet onbesproken mogen laten, want stemmen zonder argumenten werken uiteindelijk per definitie tegen ons. Hoe meer argumenten aanvoeren voor elke stem de norm is, hoe moeilijker het voor de wolven wordt om een onschuldig iemand eruit te krijgen. Net als Lyari zou ik dus erg graag alsnog van Kries willen horen waarom hij precies stemde wat hij stemde.

    Maar bij gebrek aan grote nieuwe argumenten sinds de stemming van vorige week, gaat mijn voorlopige stem opnieuw naar Shiro. Zie voor mijn argumenten hiervoor mijn stempost van vorige week. Daar is weinig aan veranderd (behalve dan dat ik me (statistisch) in mijn verdenkingen gesterkt voel door het feit dat Remix op Shiro stemde en Shiro op Remix) dus het lijkt me niet zinvol die hier opnieuw uit te schrijven. Wel zal ik nog even toelichten waarom Shiro's verweer me niet overtuigd heeft:
    Spoiler:

    EDIT @ Lyari:
    Over Neko's plan: Het zou ons een stap verder kunnen helpen, dat is zeker. Maar nu de heks en beschermengel er al uit liggen, betwijfel ik of het het enorme risico waard is. Als een ziener zich openbaart, zullen de wolven hem/haar waarschijnlijk snel daarna uitschakelen. Of dat slim is hangt dus af van hoeveel zinnige informatie de ziener verzameld heeft tot op dit moment. Als een priester zich openbaart, zal hij waarschijnlijk meteen zijn slag willen slaan, omdat de wolven hem er waarschijnlijk uit zullen willen gooien als hij het niet doet.

    Als alle omstandigheden optimaal zijn (er zitten een ziener, cupido en priester in het spel, en de ziener heeft over 3 levende andere spelers (buiten de cupido en priester) rolinformatie verzameld), de wolven er niet in slagen een nep-ziener in te zetten, en zowel de priester als de ophanging vervolgens een wolf weten te targetten, dan zouden we met dit plan een grote sprong richting een overwinning kunnen maken. Onder minder dan optimale omstandigheden zou het helaas ook grandioos kunnen backfiren. Het is een alles-of-niets-tactiek, terwijl we op dit moment ook zonder een dergelijke tactiek zouden moeten kunnen winnen, zeker als we er vanuit gaan dat de ziener/cupido/priester zich vanzelf wel zullen openbaren als ze met ophanging bedreigd worden (en we die 3 dus sowieso niet per ongeluk op zullen kunnen hangen).


    Laatst aangepast door Urameshiya op do jun 13, 2013 11:27 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari do jun 13, 2013 10:08 pm

    Urameshiya schreef:
    Daar komt nog eens bij, dat met de stemmingen een beetje lijkt te gebeuren waarvoor ik in de eerste week waarschuwde. De donderdagstemming wordt als relatief onbelangrijk gezien, en je kunt er zonder al te veel verdere consequenties een slecht beargumenteerde stem uiten, omdat het toch nog maar een "voorlopige" stem is. De donderdagstem lijkt niet zoveel gewicht te hebben als een stem in het oude systeem. De vrijdagstemming wordt vervolgens door de meeste mensen genegeerd, want stemmen op vrijdag is niet verplicht. Het resultaat is dat veel slecht beargumenteerde stemmen kunnen blijven staan zonder dat er een haan naar kraait. Geweldig voor de wolven, uitermate nadelig voor ons.

    Het is zonde dat dat zo gaat, want als we er goed gebruik van zouden maken zou de dubbele stemmingsregeling juist in ons voordeel moeten werken.

    Laten we dat deze week (en de volgende weken) nu eens anders proberen te doen. Aangezien er al een wolf uit ligt hebben we nog genoeg kans om te winnen, maar dan moeten we nu wel gaan zorgen voor wat meer zinnige discussies, en bovenal zorgen dat we iets hebben om die discussies op te baseren.

    Ik stel daarom voor dat we (als spelers onderling) het volgende met elkaar afspreken: iedereen stemt op donderdag EN op vrijdag, zelfs al is het op vrijdag maar om te bevestigen dat je stem blijft staan, en allebei de keren natuurlijk met een redenering bij die stem. Dat zal ons niet alleen zinnig materiaal geven om onze stemmen op te baseren, het zal het ook moeilijker maken voor de wolven om de boel te saboteren. Wie niet meewerkt, maakt zich daarmee automatisch verdacht.

    Goed idee! Let's try!
    Het is inderdaad nadelig voor de burgers hoe het nu gaat. We mogen de voorsprong van de eerste dag niet zo maar weggeven.

    We moeten dus Donderdag & Vrijdag gaan stemmen. Om onzelf te dwingen om meer te praten. OOk is het verstandig om een onderbouwde stem te plaatsen. En als je geen argumenten hebt, zeg het dan gewoon eerlijk.

    Over mijn eigen stem ben ik nog steeds niets verder. Ik weet alleen dat ik absoluut niet op Ura, Skip en Olly  ga stemmen nu. Zij zijn actief. Als we hun niet hebben, hebben we helemaal geen matriaal om over te praten!

    Shiro? Jij bent ook een goede speler. Wat zijn jouw bevindingen en denkwijzes?
    En laten we onze Neko niet vergeten. Vorige ronde toch wel de leermeester achter alles (het verkeerde team) maar wel super slim.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ do jun 13, 2013 10:11 pm

    Urameshiya schreef:
    Ik stel daarom voor dat we (als spelers onderling) het volgende met elkaar afspreken: iedereen stemt op donderdag EN op vrijdag, zelfs al is het op vrijdag maar om te bevestigen dat je stem blijft staan, en allebei de keren natuurlijk met een redenering bij die stem. Dat zal ons niet alleen zinnig materiaal geven om onze stemmen op te baseren, het zal het ook moeilijker maken voor de wolven om de boel te saboteren. Wie niet meewerkt, maakt zich daarmee automatisch verdacht.









    Je stelt voor om opnieuw de regels halverwege het potje te veranderen? Zal het nog veel uitmaken? Ik betwijfel het.  Ugh, want een chaotisch potje.   De regels blijven voor nu zoals ze zijn, tenminste, alleen als anderen deze regeling liever willen behouden. Als er meerdere mensen zijn die de stemregeling van in het begin van het potje willen hebben, kan ik overwegen de regels weer terug te zetten naar hoe het eerst was. Dus voor Nekotaku zijn post. . Ik vind het zelf ook enorm zonde dat iedereen zo inactief is, daar zeg  ik later wel wat meer over. Iedereen die vandaag niet stemt, krijgt een strafpunt.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya do jun 13, 2013 10:15 pm

    Remilia~ schreef:Je stelt voor om opnieuw de regels halverwege het potje te veranderen? Zal het nog veel uitmaken? Ik betwijfel het.  Ugh, want een chaotisch potje.
    Sorry als het onduidelijk was, maar ik bedoelde dat we het als spelers onderling met elkaar af zouden spreken, niet dat jij de spelregels zou hoeven veranderen. Het zou een vreemd precedent scheppen als we nu als spelers halverwege zelf de echte spelregels zouden kunnen aanpassen, dus laten we daar maar niet aan beginnen. ^^;
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly do jun 13, 2013 10:52 pm

    Laat de regels maar zoals ze zijn. Ik zal deze week mijn vrijdag-stem wel uitbrengen. De vorige week heb ik mijn stem niet veranderd omdat ik vond dat de argumenten nog steeds golden, maar dat is dan ook wel duidelijk.
    Aan het neko-plan van rollen bekendmaken hebben we een stuk minder nu we de beschermengel en de heks al kwijt zijn.
    Ik had gehoopt dat er vandaag meer mensen gingen posten. Ik weet nog niet wat ik van Shiro vind, bovendien is Shiro alweer gepoked door Ura. Ik ga mijn donderdagstem gebruiken om op Toumyon te stemmen, hoeveel argumenten ik daar inmiddels voor heb laat ik nog even achterwege, in de hoop dat Toumyon meedoet met deze discussie.
    Ik stem voor Toumyon
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Yuki Kuro do jun 13, 2013 11:13 pm

    Okay, er is weer discussie :D (soort van)

    Ik heb zelf beide keren mijn stem niet verandert, omdat ik beide keren vond dat het nog steeds valid stemmen waren. Hoewel het de tweede keer slechter afliep dan de eerste >.>

    Zelf ben ik het nog steeds eens met Faolinn dat Ura 'off the hook' is, voor nu. Hij is actief en een heel goede burger. Wel heb ik een comment over de tactiek van Neko.
    Ura schreef:Als alle omstandigheden optimaal zijn (er zitten een ziener, cupido en priester in het spel, en de ziener heeft over 3 levende andere spelers (buiten de cupido en priester) rolinformatie verzameld), de wolven er niet in slagen een nep-ziener in te zetten, en zowel de priester als de ophanging vervolgens een wolf weten te targetten, dan zouden we met dit plan een grote sprong richting een overwinning kunnen maken. Onder minder dan optimale omstandigheden zou het helaas ook grandioos kunnen backfiren. Het is een alles-of-niets-tactiek, terwijl we op dit moment ook zonder een dergelijke tactiek zouden moeten kunnen winnen, zeker als we er vanuit gaan dat de ziener/cupido/priester zich vanzelf wel zullen openbaren als ze met ophanging bedreigd worden (en we die 3 dus sowieso niet per ongeluk op zullen kunnen hangen).

    (EDIT: Yaay, het is me gelukt om er een naam bij te zetten :D)

    Ik ben het met je eens dat we het nu moeten kunnen winnen, zelfs zonder een kamikaze-aanval. Ik betwijfel namelijk of de ziener zo goed heeft gegokt dat hij de overige 3 wolven weet bijvoorbeeld.
    Hoewel, als de ziener/cupido/priester zich openbaren als ze worden bedreigd, geven ze zich wel aan de wolven, mooi ingepakt met inpakpapier alsof het kerst is. Dus daar moet heel voorzichtig over worden gedaan.

    Ik weet niet precies wat ik van je verdenking van Shiro moet denken, maar ik zal wel wachten op haar verdediging, net als bij Olly's verdenking over Toumyon. Zelf heb ik namelijk niks om in te brengen verder >.< Sorry!
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari do jun 13, 2013 11:28 pm

    Ik stem op pyonta met een poke achitige bedoeling. Ik weet het niet met pyon. Laat hem maar eens wat zeggen
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van kyr2005 do jun 13, 2013 11:29 pm

    ack! bijna vergeten te stemmen! Ik heb het eerlijk gezegd weer moeilijk met iemand aan te wijzen als verdachten maar.. Ik heb al een tijdje een raar gevoel bij de meeste posts van Myon. Ik vind zijn manier van posten nogal raar.. ze geven mij nogal een inhoudloos gevoel. 

    Hierdoor vind ik dat hij nogal acterend overkomt.. Dus mijn stem gaat naar Toumyon uit.

    Ah.. ik zie net dat Olly ook op hem gestemd heeft. Ik ben heel benieuwd om jou argumenten te horen olly!

    Gesponsorde inhoud


    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 16 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 5:52 pm