Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
MR.Kriesebo
Lyari
Olly
Yuki Kuro
Sophie
RemiliaxScarlet
Mitch
Nekotaku
XavC
Urameshiya
Shiro
Toumyon
Remilia~
17 plaatsers

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari vr jun 07, 2013 11:37 pm

    Ik stem niet op Remix. Ik vind de argumenten tegen hem niet overtuigend genoeg en heb zelf niet het gevoel dat Remix een wolf is. Ik ga heel erg op good-feeling af bij deze, en kan er compleet naast zitten. Maar zijn ‘ik ben onschuldig’ post komt oprecht op mij over. We zullen het vanavond wel zien… Hoe het er nu uitziet wordt Remix opgehangen. Ik hoop dat mijn gevoel verkeerd is dit keer maar ik denk van niet.
    Na dat gezegd te hebben: Op wie stem ik dan wel.

    Mijn stem gaat naar Kyr.
    De redenen daar voor zijn ook niet erg sterk. Ik krijg heel erg het ik-wil-iedereen-te-vriend houden idee bij hem. Als hij een opmerking post gooit hij zijn hele verhaal meteen om als je er op reageert. Alsof hij iets te verbergen heeft. Misschien komt het omdat hij het zelf ook niet weet. Misschien omdat hij zelf ook onzeker is. Maar op dit moment vind ik Kyr verdachter dan Remix. Je kan daar aan twijfelen, want dat doe ik zelf ook… Maar meer redenen heb ik niet.
    En dan nog even dit:
    Yuki Kuro schreef:
    Stel: Lyari is een wolf. Lyari merkt dat een van haar wolvenbroeders in gevaar zit en weet niet hoe ze hem moet redden zonder obvious te gaan verdedigen enzo. Dus, wat doet ze? Ze stemt op hem, wetende dat het zijn einde zal worden, waarmee ze weet dat ze voortaan in de goede boekjes van de burgers komt. Want wie zou zomaar een mede-wolf opofferen?
    Als ze dit niet had gedaan, en Kriesebo was gefrituurd, zou Komo er toch wel achteraan zijn gegaan. Ten minste, dat denk ik. Ik denk niet dat Komo zo snel van zijn 3 stemmen op dat moment afgekomen zou zijn, dus waarom niet? Als hij er toch uit gaat vliegen, dan maar voordeel eruit halen.

    Ik weet dat dit veel gespeculeer is, maar ik deel alleen maar mijn gedachtes. Dit kwam namelijk in mijn hoofd op toen ik erover nadacht.
    Opzich een goede redenatie maar ik ben het niet geheel met je eens. Je zegt dat het sws al zeker zou zijn dat Komo zou worden opgehangen als Kries in de eerste dag hangt. Waar baseer je dat op? Kijk maar naar deze ronde. Vorige ronde had Kries bijna de helft van alle stemmen en nu niet één. In de eerste ronde heb je altijd weinig hou vast. Het is helemaal niet vanzelf sprekend dat de verdachte uit dag één in dag twee worden opgehangen.

    Dan als laatste:
    Ik stem op Olly voor Burgermeester
    omdat...
    * ik denk nog steeds dat ze te vertrouwen is
    * ze is lekker actief

    *hopen dat mijn internet me niet weer in de steek laat*
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC za jun 08, 2013 3:36 am

    Nekotaku schreef:
    XavC schreef:Godver, de donderdagstem gemist. Mijn fout, deze had ik wel kunnen halen. Leefde in de veronderstelling dat het nog woensdag was. Wat zo'n week Boedapest allemaal met je doet. Reken het me vooral aan, het is mijn eigen domme fout geweest. Vanaf nu ben ik weer terug en ga ik weer echt meedoen :).

    EDIT: Oh, ik lees net dat het niet heel erg is conform Neko's manier van stemmen. Fijn.
    Incorrect. De deadline op donderdag is verplicht. Op vrijdag mag je nog één keer je stem wijzigen, maar dit moet niet. Mis je op donderdag, dan krijg je één strafpunt. Als je dan op vrijdag ook niet stem krijg je meteen een tweede strafpunt. Twee strafpunten is diskwalificatie.
    Met andere woorden, zorg er voor dat je vandaag zeker stemt. En mis vanaf nu geen donderdag deadlines meer.
    Oké, de ballen voor deze ronde dan. Zoveel drukte aan m'n hoofd gehad deze week dat ik er zowel donderdag als vrijdag totaal niet aan toegekomen ben. Twee punten voor één week een stem missen is eigenlijk een beetje belachelijk streng, maar het zij zo. Heb m'n laptop vrijwel niet kunnen aanraken, but oh well. Next time better.
    Of is dit m'n eerste, omdat die vorige door alle onduidelijkheid vergeven was?
    Ik ben verward to the max. Excuus daarvoor, moet alles weer even goed op een rijtje zetten maar het wil niet lukken.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ za jun 08, 2013 11:27 am

    @XavC

    Nee, ik haal je er nog niet uit. Ik weet dat je het druk hebt gehad en je hebt het me ook gewoon netjes van tevoren vermeld. Net zo goed ik Olly ook geen strafpunten heb gegeven omdat zij in Rome was, geef ik jou ook geen, vanwege Boedapest en andere omstandigheden. En ik ken je inmiddels wel als een speler die altijd stemt.

    Verhaaltje komt later
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van kyr2005 za jun 08, 2013 1:36 pm

    Lyari schreef:Mijn stem gaat naar Kyr.
    De redenen daar voor zijn ook niet erg sterk. Ik krijg heel erg het ik-wil-iedereen-te-vriend houden idee bij hem. Als hij een opmerking post gooit hij zijn hele verhaal meteen om als je er op reageert. Alsof hij iets te verbergen heeft. Misschien komt het omdat hij het zelf ook niet weet. Misschien omdat hij zelf ook onzeker is. Maar op dit moment vind ik Kyr verdachter dan Remix. Je kan daar aan twijfelen, want dat doe ik zelf ook… Maar meer redenen heb ik niet.
    "hele verhaal"? Ik heb nooit echt een heel verhaal gegeven. Ik neem aan dat je het over mijn dood stemmen hebt.. mijn stem op mitch was tijdelijk, en dat had ik ook vermeld. Dus daar heb ik niks omgegooid. Mijn stem op jou was even snel gedaan om dat ik moest stemmen, en er wijs weinig reden om op wie dan ook te stemmen, dus pakte ik iets dat ik een beetje raar vond om mijn stem op te baseren.

    Ik had zelf ook al in mijn "verdenking" post gezegd dat ik ook wel dacht dat het net zo goed kon zijn om een doorslag te geven in de stemming, en je hebt daarna uitgelegd dat dat idd zo was, dus had ik niet echt een reden meer om je te verdenken.

    Als dit niet is wat je bedoelt, kan je dan even zeggen wat je precies bedoelt?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ za jun 08, 2013 11:25 pm

    Okee, ben dus net thuis en niet in de beste mood, dus voor vandaag geen verhaaltje.

    RemiliaxScarlet is dood, je mag je rol bekend maken.

    Olga is de Lepelkoningin.


    Voor de rest heeft iedereen behalve XavC gestemd.(Hoera!)
    Veel succes de aankomende nacht.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van RemiliaxScarlet zo jun 09, 2013 10:11 am

    Ik was de Pollepel.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC zo jun 09, 2013 2:39 pm

    Hmm. Ik had liever een andere dode gezien qua rol, maar ik denk dat de schade hiermee nog enigszins beperkt is. We weten natuurlijk niet of ze al een elixir gebruikt heeft, maar goed. Ze had ook onze ziener, priester of beschermengel kunnen zijn en daar hebben we in het algemeen een stuk meer aan, lijkt me.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ ma jun 10, 2013 9:34 pm

    Sorry mensen ik heb het echt heel druk. Laatste school week en een aankomende toetsweek, bla.

    Faolinn is dood, je mag je rol bekend maken.




    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn ma jun 10, 2013 11:25 pm

    In absentie van een verhaal zal ik een korte verhaling doen dan, ik hoop dat de spelleidster dat niet erg zal vinden, ik beloof geen hints/onthullingen erin te doen (apart dan van mijn rol):
    Bloed... Vreemd, nu ik er over nadenk. Dit is de eerste keer dat ik mijn eigen bloed zie. Ik sluit mijn handpalm en het rood verlaat mijn gezichtsveld. De sterren lijken me te roepen zo fel schijnen ze vannacht. Nog even, jongens, nog heel even geduld.
    Ik laat het rood weer in beeld komen, ditmaal door omlaag te kijken. Omlaag, naar die vier gapende wonden die in mijn borstkas zijn geprikt. Nooit gedacht dat een lepel zo kon bloeden. Ik lach, zachtjes. Niet dat ik nog hard had kunnen lachen als ik dat zou willen.
    Ik kijk in de verte. Dus zo vergaat het hij die zich in dienst stelde van de komvormige gezalfden... Neergemaaid als was hij een hapklaar stukje biefstuk. Geen machtige dood op het slagveld als de krijger, geen publieke executie als de roemruchte dissident, geen brandstapel als de heidense koning van weleer.... Nee, dit kind des Remilianes~ moest in het holst van de nacht, met niemand om zich om hem te bekommeren, langzaam zien hoe het rood zijn wereld overnam, als kakkerlakken in een keukenkastje.
    Een laatste maal sla ik mijn witstalen vleugels uit en klapwiek ik de sterren tegemoet. Beneden lig ik mijzelf na te kijken. Ik groet mezelf vriendelijk, als was het een dorpsgenoot op een zondagmorgen, en vervolg dan toch echt mijn weg. De sterren hebben lang genoeg gewacht...


    Dames en heren, ik was de Lepelslaaf (Beschermengel). Vaarwel~
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Yuki Kuro di jun 11, 2013 1:44 am

    Noooooooooooooooo~
    DAT is niet handig... Heks EN Beschermengel dood... Ik weet niet wat ik hiervan moet maken op dit moment. Blijkbaar was mijn lange verdenking van Remix dus verkeerd >.< Sorry daarvoor, maar ik was echt zeker van mijn zaak.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC di jun 11, 2013 2:12 pm

    Yuki Kuro schreef:Noooooooooooooooo~
    DAT is niet handig... Heks EN Beschermengel dood... Ik weet niet wat ik hiervan moet maken op dit moment. Blijkbaar was mijn lange verdenking van Remix dus verkeerd >.< Sorry daarvoor, maar ik was echt zeker van mijn zaak.
    Of je wist zeker dat ze geen Vork was. Maar dat is enorm ononderbouwd van mij. Zal er ook verder niet aan trekken tot ik daar concrete aanwijzingen en mogelijkheden toe zie.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie di jun 11, 2013 2:56 pm

    Bleh, sorry voor mijn inactiviteit, ik ben weer iets zieker geworden en de druk van school ligt hoog...

    Jammer van de beschermengel én de heks.

    Verder snap ik niet wat je bedoelt Xav, is dit een simpele beschuldiging van wolf zijnde? ..
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC di jun 11, 2013 4:52 pm

    Skip schreef:Bleh, sorry voor mijn inactiviteit, ik ben weer iets zieker geworden en de druk van school ligt hoog...

    Jammer van de beschermengel én de heks.

    Verder snap ik niet wat je bedoelt Xav, is dit een simpele beschuldiging van wolf zijnde? ..
    Kleine, op niks berustende beschuldiging. Is daar iets mis mee? Porren kan nooit kwaad.
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Yuki Kuro di jun 11, 2013 9:37 pm

    Ik weet niet echt wat ik op die poke moet zeggen, behalve dat ik het meende toen ik zei dat ik dacht dat Remix een wolf was.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie wo jun 12, 2013 5:54 pm

    XavC schreef:
    Skip schreef:Bleh, sorry voor mijn inactiviteit, ik ben weer iets zieker geworden en de druk van school ligt hoog...

    Jammer van de beschermengel én de heks.

    Verder snap ik niet wat je bedoelt Xav, is dit een simpele beschuldiging van wolf zijnde? ..


    Kleine, op niks berustende beschuldiging. Is daar iets mis mee? Porren kan nooit kwaad.
    Nee, niks, ik snapte het niet helemaal maar ik denk ook niet helemaal helder, ben nog steeds ziek.

    Gesponsorde inhoud


    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 15 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 4:06 pm