Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
MR.Kriesebo
Lyari
Olly
Yuki Kuro
Sophie
RemiliaxScarlet
Mitch
Nekotaku
XavC
Urameshiya
Shiro
Toumyon
Remilia~
17 plaatsers

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya do jun 06, 2013 10:34 pm

    Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. De argumenten tegen Remix zijn absoluut niet onredelijk, maar haar verdediging brengt me aan het twijfelen. Nee, niet omdat er zulke sterke argumenten in zittten. Integendeel. Een strategie om niet op verdachtenlijstjes terecht te komen? Dat lijkt me juist iets waar de wolven zich het drukst mee bezig zullen houden. De vraag is echter: zou een wolf-Remix ook hardop zeggen dat ze iets deed om minder verdacht over te komen, of zou een wolf-Remix, wellicht met wat aanmoediging van medewolven, een betere verklaring in elkaar proberen te zetten voor haar eerdere handelingen?

    Ik ben me ervan bewust dat de knoop pas morgen doorgehakt zal worden, maar een eenzijdige bandwagon-stemming in Remix' richting lijkt me - ook op donderdag al - eigenlijk vrij riskant.

    Mijn stem gaat voorlopig naar Shiro. Niet alleen omdat ze, zoals Remix terecht opmerkte, een wolf verdedigde vorige week, maar ook omdat ik gemerkt heb dat ze wel erg makkelijk quotes uit hun context haalde om het te doen lijken alsof ik vreselijk onredelijke dingen zei. Grappig was daarbij dat ze mijn andere verdachten aan de orde liet komen in haar reactie op mijn langdradige stempost van vorige week, maar het feit dat ze zelf ook hoog op mijn lijstje stond gemakshalve doodzweeg, mogelijk om er maar niet te veel aandacht op te doen vallen.

    Verder is ze vooral actief geweest in het posten van overzichtjes van de stemming of mogelijke nachtscenario's, maar zonder daar veel eigen interpretatie aan te koppelen. Een prima manier om actief mee te doen en je toch niet te kwetsbaar te maken.

    Het opvallendst aan Shiro vond ik echter haar gedrag bij de stemming van vorige week. Toen het eenmaal op stemmen aankwam, gedroeg ze zich namelijk heel eigenaardig.

    Op donderdag legde ze eerst uit waarom het onzinnig was om op inactievelingen te stemmen. Vervolgens stemde ze zelf op Kriesebo, omdat hij inactief was maar nog niet ge-stem-poked was.

    Ik kan me haast niet voorstellen dat ze die tegenstelling zelf over het hoofd gezien had, want het gebeurde in één en dezelfde post. Haar boodschap was dus duidelijk: neem deze stem niet al te serieus, het is maar een poke.

    Vervolgens wees Skip haar op de tegenstrijdigheid in haar post, en zei Shiro dat dat niet zo erg was omdat het toch maar een poke was, en geen serieuze stem.

    Maar, en dit is sommigen wellicht ontgaan, het is niet zo dat ze daarna actie ondernomen heeft om die tegenstrijdigheid op te lossen. Ze postte op vrijdag wel een mooi overzichtje van de stemming van donderdag, maar ze heeft haar stem nooit veranderd. Die is gewoon op Kriesebo blijven staan, terwijl ze zelf had gezegd dat het juist een slecht idee zou zijn om op Kriesebo te stemmen. Het excuus daarvoor was dat ze niets beters wist, maar zelfs toen Kriesebo het risico liep gemagnetrond te worden trok ze haar stem niet terug.

    De indruk die dit bij mij wekt, is dat Shiro haar best doet om met bijvoorbeeld het handige overzichtje van de stemming de indruk te wekken dat ze mee probeert te werken, terwijl ze, verborgen achter een dun laagje smoesjes, rustig verder saboteert.

    Dat alles gezegd hebbende: mijn stem staat nog niet vast, en ik ben erg nieuwsgierig naar Remix' verdere verdediging.


    Laatst aangepast door Urameshiya op do jun 06, 2013 11:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku do jun 06, 2013 10:49 pm

    Oh Hina, nog 4 pagina's aan leesvoer...
    Ik ben heel erg moe momenteel dus niet echt in de juiste staat om dit door te spitten. Het is absoluut niet m'n gebruikelijke speelstijl, maar met Animecon het hele weekend, maandag examen Japans en dinsdag heel de werkdag bij een klant is het er niet van gekomen dit degelijk op te volgen.
    Mijn stem voor donderdag gaat momenteel uit naar Toumyon. Waarom? Omdat naar mijn gevoel zijn stemmen en pokes tot nu toe terughoudend waren. Voorzichtig zijn om niemand al te zeer voor de borst te stoten. Aangeven dat het maar voorlopig is, daarna van gedacht veranderen. Een burger moet niet zoveel schrik hebben iemand's toorn aan te trekken, maar een wolf wel. Naar mijn gevoel komt zijn gedrag overeen met zijn speelstijl als wolf.

    Ik heb echter wel 4 pagina's achterstand dus ik kan er echt heel ver naast zitten. Vergeef me dit eventjes, morgen probeer ik een betere redenering voor te schotelen.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van kyr2005 do jun 06, 2013 10:51 pm

    Momenteel stem ik ook voor remix. De argumenten die tot nu toe genoemd zijn klinken redelijk logisch. Ik moet ura zijn post nog even goed lezen maar dat doe ik morgen wel, en dan zie ik wel weer verder.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn do jun 06, 2013 11:44 pm

    Ik ben een beetje minder bang van Ura na zijn stem op Shiro eigenlijk. De vorige keer pakte hij zo eventjes Komodostache eruit als verdachte EN stipte hij Shiro al aan als mogelijke tweede verdachte. Al zijn argumenten over haar snijden hout. Ik denk niet dat Ura twee wolven zo in het maanlicht zou zetten. Ura is off the hook

    Apart van Shiro gaat het voor mij tussen Remix en Toumyon:
    Mijn gevoel zegt Myon, ik vind hem weer acterend overkomen, meer dan dat heb ik niet in te brengen. Alle logica wijst echter naar RemixScarlet, helemaal na haar bizarre verklaring dat ze 'liever discussies negeert'. Klinkt als een uiterst goedkope 'way out' onder Olga's kritische blik. Ura's idee dat het wellicht JUIST op eerlijkheid zou kunnen wijzen vind ik niet zo plausibel. Dit is volgens mij iemand die aan het bezwijken is onder druk. Iemand die dus wat te verbergen heeft.

    Mijn stem gaat dus ook uit naar RemiliaxScarlet. Ik schreeuw bijna al tegen mezelf 'BANDWAGOOOON!!!', maar ik denk dat dat er dus een beetje bij hoort als je niet de motivatie op kan brengen actief mee te doen in weerwolven voor een week of twee. Alle argumenten die ik had zijn opgenoemd en ruimschoots aangevuld, heel veel meer dan jaknikken is er dan inderdaad niet meer bij. Ik beloof plechtig beterschap, maar met dit weer en statistiek overal om mij heen (vooral in mijn hoofd...) kan ik enkel hopen dat ik die belofte afdoende na kan komen.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Pyonta-kun do jun 06, 2013 11:55 pm

    Mitch: ik stem op remix. Ik heb geen houvast en ik stem op inactiviteit.
    Olly: Ik heb allemaal mooie argumenten, maar het komt erop neer dat remix inactief en "vaag" is.
    Yuki Kuro: Ik stem op Remix wegens lange verdenking(?) en de redenen hierboven
    Toumyon: Ik stem op Remix want ik heb niemand beters en ik vond het opvallend dat je om wat voor rede dan ook

    En met Toumyon erbij wordt er vanaf hier wordt er zo'n beetje gebandwagonned. Vandaar dat mijn stem op Toumyon gaat. Naar mijn mening maakt hij misbruik van het feit dat hij werd aangevallen en anderen Remix gingen verdenken. 3 stemmen op iemand? Better bandwagon! Mijn stem gaat naar Toumyon.

    Mijn burgermeesterstem gaat naar Olly. Hoewel ik hierboven zeg dat haar argumenten niet de beste zijn, vind ik wel dat ze de discussie aan de gang houdt, zo ook op woensdag na de lange stilte. Iets wat we moeten hebben.

    Maargoed, we hebben nog een dag.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro do jun 06, 2013 11:58 pm

    Yuki Kuro schreef:Shiro is daarentegen redelijk stil, wat ik niet echt bij haar vind passen. Haar laatste post was een redelijk duidelijke, maar die was vlak na Remilia's post op maandag. Daarna heeft ze niks meer gezegd. Ik hoop dat je nog iets van je laat horen, Shiro ^^
    Ik heb inderdaad niet veel gezegd, sorry daarvoor. Ik had alleen niets om toe te voegen, en liever helemaal niet posten dan nutteloze posts maken, nietwaar? Ik denk tenminste dat dat handiger is voor mensen die de discussie vaker willen herlezen en zo.

    RemiliaxScarlet schreef:Ik geef je gelijk en verander hierbij ook mijn stem. Ik stem op Shiro. Omdat ze toen, Komo nog neit in de magnetron was gestopt, ze voor hem als het ware in de 'verdediging' sloeg.
    Ik verdedig wel vaker mensen. Dat is makkelijker dan aanvallen, en zo heb je toch kans op discussie.
    Helaas was ik beide keren dat ik dat deed een wolf, en is het argument dat dat mijn speelstijl is nutteloos.

    De reden dat ik Komo verdedigde is dat zijn gedrag hem niet verbaasde. Rare opmerkingen maken zoals hij deed is zeker niet iets dat ik zou doen, maar dat kan ik ook zeggen over topics maken over wat voor voedsel mensen zijn. Naar mijn gevoel vertoonde hij in het weerwolventopic het zelfde gedrag als op de rest van het forum.

    Pyonta is altijd stil, en ik zag geen verandering in zijn gedrag.
    Kyr is een nieuwe speler, en gedraagt zich zoals ik me een nieuwe speler voorstel.

    Ik begreep niet waarom Ura het meteen had over dat het hem niet zou verbazen als Pyonta een wolf zou zijn, en dat hij bij Kyr "nog niet de voorkeur gaf aan om meteen op hem te stemmen," (wat in mijn ogen toch enige vorm van verdachtheid impliceert, anders had hij gewoon kunnen zeggen dat hij Kyr niet verdacht vond) terwijl ik niets verdachts aan ze zag. Nog steeds niet, eigenlijk.

    Urameshiya schreef:ook omdat ik gemerkt heb dat ze wel erg makkelijk quotes uit hun context haalde om het te doen lijken alsof ik vreselijk onredelijke dingen zei. Grappig was daarbij dat ze mijn andere verdachten aan de orde liet komen in haar reactie op mijn langdradige stempost van vorige week, maar het feit dat ze zelf ook hoog op mijn lijstje stond gemakshalve doodzweeg, mogelijk om er maar niet te veel aandacht op te doen vallen.
    Oh, maar dat was niet mijn bedoeling. De reden dat ik kleine stukjes tekst kies is omdat die stukjes tekst zijn waar ik op wil reageren, en het is alleen lastig en onoverzichtelijk voor anderen als ik je halve bijbels ga quoten.
    Ik heb in mijn post nog mijn excuses aangeboden voor mijn stem, en gezegd dat het meer als poke bedoeld was, en nog eens sorry gezegd voor mijn onduidelijkheid. Het was een poke. Wat verwachtte je dat ik nog meer zou zeggen?

    Urameshiya schreef:De indruk die dit bij mij wekt, is dat Shiro haar best doet om met bijvoorbeeld het handige overzichtje van de stemming de indruk te wekken dat ze mee probeert te werken, terwijl ze, verborgen achter een dun laagje smoesjes rustig verder saboteert.
    Nou, nee. Dat is hoe ik toch probeer mee te spelen als ik niets beters weet te zeggen. Dan hebben jullie ten minste nog iets aan me, weet je wel? Anders ben ik een inactief iemand zonder posts, en dat is ook niet handig.

    Urameshiya schreef:Maar, en dit is sommigen wellicht ontgaan, het is niet zo dat ze daarna actie ondernomen heeft om die tegenstrijdigheid op te lossen. Ze postte op vrijdag wel een mooi overzichtje van de stemming van donderdag, maar ze heeft haar stem nooit veranderd. Die is gewoon op Kriesebo blijven staan, terwijl ze zelf had gezegd dat het juist een slecht idee zou zijn om op Kriesebo te stemmen. Het excuus daarvoor was dat ze niets beters wist, maar zelfs toen Kriesebo het risico liep gemagnetrond te worden trok ze haar stem niet terug.
    Zoals je aan de tijd van deze reactie kan zien ben ik niet heel snel in posts maken. Het probleem op vrijdag is dat ik pas 50 minuten voor de deadline aan mijn stempost begonnen ben, en toen ik bijna klaar was met mijn post bleek het al half een te zijn en was alles nutteloos. Het had dus geen goede reden, enkel dat het wat druk was met school door mijn uitstelgedrag en dat ik langzaam ben.

    Mijn stem gaat naar RemiliaxScarlet.
    De argumenten van Olga waren erg overtuigend, en haar reactie daarop niet.

    Mijn stem voor de burgemeester gaat naar Lyari.
    Ik geloof niet dat ze als wolf de doorslag gegeven zou hebben om haar teamgenoot te vermoorden.
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Yuki Kuro vr jun 07, 2013 12:41 am

    Beter lezen!

    Remilia heeft zelf gezegd dat Lyari en zij dachten dat Lyari de beslissende stem had.
    Zou zij op Komo gestemd hebben als ze dan zeker een wolf vermoorde? Als burger zijnde wel ja.[/quote]
    Ik bedoelde dit anders. Namelijk, stel: Lyari is een wolf. Lyari merkt dat een van haar wolvenbroeders in gevaar zit en weet niet hoe ze hem moet redden zonder obvious te gaan verdedigen enzo. Dus, wat doet ze? Ze stemt op hem, wetende dat het zijn einde zal worden, waarmee ze weet dat ze voortaan in de goede boekjes van de burgers komt. Want wie zou zomaar een mede-wolf opofferen?
    Als ze di t niet had gedaan, en Kriesebo was gefrituurd, zou Komo er toch wel achteraan zijn gegaan. Ten minste, dat denk ik. Ik denk niet dat Komo zo snel van zijn 3 stemmen op dat moment afgekomen zou zijn, dus waarom niet? Als hij er toch uit gaat vliegen, dan maar voordeel eruit halen.

    Ik weet dat dit veel gespeculeer is, maar ik deel alleen maar mijn gedachtes. Dit kwam namelijk in mijn hoofd op toen ik erover nadacht.

    Mitch: ik stem op remix. Ik heb geen houvast en ik stem op inactiviteit.
    Olly: Ik heb allemaal mooie argumenten, maar het komt erop neer dat remix inactief en "vaag" is.
    Yuki Kuro: Ik stem op Remix wegens lange verdenking(?) en de redenen hierboven
    Toumyon: Ik stem op Remix want ik heb niemand beters en ik vond het opvallend dat je om wat voor rede dan ook
    Pyon, mijn stem was niet echt een bandwagon, want de ideeën die waren geopperd had ik zelf ook al in mijn hoofd, alleen nog niet zo duidelijk gepost (wat ik overigens wel van plan was, maar iemand was me voor).
    Nu kan ik dat niet bewijzen, en blijft het feit dat ik op iemand heb gestemd waar anderen ook op gestemd hebben, maar als we allemaal op iemand anders zouden stemmen, zou er nooit iemand gefrituurd worden.

    (Also, ik weet nog steeds niet hoe ik een naam bij een quote zet... Help! :( )
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ vr jun 07, 2013 12:57 am

    Ik wil even zeggen dat Lyari ook gestemd heeft, maar dat ze haar post niet kon plaatsen vanwege internetproblemen. Haar stem ging naar Kyr
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC vr jun 07, 2013 1:42 am

    Godver, de donderdagstem gemist. Mijn fout, deze had ik wel kunnen halen. Leefde in de veronderstelling dat het nog woensdag was. Wat zo'n week Boedapest allemaal met je doet. Reken het me vooral aan, het is mijn eigen domme fout geweest. Vanaf nu ben ik weer terug en ga ik weer echt meedoen :).

    EDIT: Oh, ik lees net dat het niet heel erg is conform Neko's manier van stemmen. Fijn.


    Laatst aangepast door XavC op vr jun 07, 2013 1:50 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Yuki Kuro vr jun 07, 2013 8:30 am

    Bah, ik ben vergeten dat ik dit weekend geen internet zal hebben (later vandaag tot laat zondag) dus ik zal mijn definitieve stem gewoon laten staan zo. Sorry Remix, dat eventuele verdediging niet gaat werken op mijn stem >.< Helemaal vergeten
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van RemiliaxScarlet vr jun 07, 2013 3:47 pm

    Mijn verdediging is feller geweest omdat ik het op een gegeven moment zat ben om deze strategie te blijven gebruiken. Meer dan zat. Ik ga het de volgende keer anders doen.
    Bovendien, als ik bovenaan de verdachtenlijstjes zou staan van iedereen, en ik speel een onschuldige of goede rol, dan zijn jullie mij kwijt, dat helpt dus ook niet verder in de jacht naar de vorken. Nou ga ik niet keihard staan zeggen: ''IK BEN VOLKOMEN ONSCHULDIG!''. Maar nu weten jullie wel hoe ik erover denk.

    Overigens heb ik nog geen idee wie je nu werkelijk kunt vertrouwen en wie je kameraden zijn, wie hier de vorken zijn en wie de lepels. Of het is dat een lepel aan de goede kant staat die toevallig denkt dat ik een vork ben, vervolgens op mij gaat stemmen en om een discussie te voorkomen doen de vorken maar mee, of een vork die mij er stiekem wilt uit stemmen en vervolgens allemaal lepels achter mij aan gooit die met hem of haar mee gaat stemmen. Ik weet het niet.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr jun 07, 2013 5:37 pm

    XavC schreef:Godver, de donderdagstem gemist. Mijn fout, deze had ik wel kunnen halen. Leefde in de veronderstelling dat het nog woensdag was. Wat zo'n week Boedapest allemaal met je doet. Reken het me vooral aan, het is mijn eigen domme fout geweest. Vanaf nu ben ik weer terug en ga ik weer echt meedoen :).

    EDIT: Oh, ik lees net dat het niet heel erg is conform Neko's manier van stemmen. Fijn.
    Incorrect. De deadline op donderdag is verplicht. Op vrijdag mag je nog één keer je stem wijzigen, maar dit moet niet. Mis je op donderdag, dan krijg je één strafpunt. Als je dan op vrijdag ook niet stem krijg je meteen een tweede strafpunt. Twee strafpunten is diskwalificatie.
    Met andere woorden, zorg er voor dat je vandaag zeker stemt. En mis vanaf nu geen donderdag deadlines meer.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon vr jun 07, 2013 5:49 pm

    Nekotaku schreef:Mijn stem voor donderdag gaat momenteel uit naar Toumyon. Waarom? Omdat naar mijn gevoel zijn stemmen en pokes tot nu toe terughoudend waren. Voorzichtig zijn om niemand al te zeer voor de borst te stoten. Aangeven dat het maar voorlopig is, daarna van gedacht veranderen. Een burger moet niet zoveel schrik hebben iemand's toorn aan te trekken, maar een wolf wel. Naar mijn gevoel komt zijn gedrag overeen met zijn speelstijl als wolf.
    Meestal als ik agressief, actief en niet terughoudend mee speel hangt dat touw sneller om mijn nek dan normaal.
    Hierbij quote ik mezelf maar even, voor mijn verdediging.
    Toumyon schreef:
    ik ben nooit echt iemand geweest die met ideeën of theorieën komt, burger of wolf zijnde.
    Dit kan je na-lezen in vorige rondes, mijn post's zijn altijd "vaag".
    Ik stop het onder de kommas, omdat het zo word genoemd.
    En ik speel altijd voorzichtiger omdat ik van mezelf weet dat ik me anders toch in de sh*t weet te werken, dus liever geef ik meningen op anderen post's dan zelf posts te brengen...want daar ben ik nu eenmaal niet zo goed in.

    Faolinn schreef:
    Mijn gevoel zegt Myon, ik vind hem weer acterend overkomen, meer dan dat heb ik niet in te brengen.
    Ik weet dat je stem niet uit was naar mij, en dit ook maar klein is...Maar waar kom ik acterend over?
    Ik heb weinig tot bijna niks gepost...

    Pyonta-kun schreef:Mitch: ik stem op remix. Ik heb geen houvast en ik stem op inactiviteit.
    Olly: Ik heb allemaal mooie argumenten, maar het komt erop neer dat remix inactief en "vaag" is.
    Yuki Kuro: Ik stem op Remix wegens lange verdenking(?) en de redenen hierboven
    Toumyon: Ik stem op Remix want ik heb niemand beters en ik vond het opvallend dat je om wat voor rede dan ook

    En met Toumyon erbij wordt er vanaf hier wordt er zo'n beetje gebandwagonned. Vandaar dat mijn stem op Toumyon gaat. Naar mijn mening maakt hij misbruik van het feit dat hij werd aangevallen en anderen Remix gingen verdenken. 3 stemmen op iemand? Better bandwagon! Mijn stem gaat naar Toumyon.
    Had ik meteen mijn stem uitgebracht op Remix dan kwam het over als een "jij stemt op mij, nou dan stem ik op jou" scenario.
    De enigste stem die al op Remix was, was die van Mitch vóór mijn post.
    Het kwam echter door Olga dat ik tot mijn besef kwam dat ik nog niet eens de tijd had gehad om te denken over een verdachte...dus daarbij mijn stem.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van RemiliaxScarlet vr jun 07, 2013 8:47 pm

    Ik behoud mijn stem. Ik stem nog steeds voor Shiro.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van MR.Kriesebo vr jun 07, 2013 11:28 pm

    Ik stem voor Remix en Olly.
    Sorry voor mijn afwezigheid, maar ik heb het druk deze week.
    Net als iedereen blijkbaar.

    Gesponsorde inhoud


    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 14 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 8:59 am