Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
MR.Kriesebo
Lyari
Olly
Yuki Kuro
Sophie
RemiliaxScarlet
Mitch
Nekotaku
XavC
Urameshiya
Shiro
Toumyon
Remilia~
17 plaatsers

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon do mei 30, 2013 3:29 pm

    Dankje voor je duidelijke punten waarom en waarom niet Neko.
    Want ik begon zo mijn twijfels te krijgen dat je weer de riskante wolf aan het spelen was.

    Wat Remix zegt kan ik me in vinden, het is trouwens ook een neutrale reactie voor een speler zo als haar, denk ik.

    Yuki Kuro's reactie vind ik ook niet al te wolfachtig.
    Want zijn verdediging zorgt ervoor dat zijn post op die van mij burgelijk overkwam, want we hadden ook echt niks...en nu ook nog altijd niet ofc.

    DUS wil ik even wat aandacht bevestigen op de stille maar scherpe speler Lyari.
    Ze is Maandag laatst online geweest, maar daarna niet meer, weet hier iemand of ze het druk heeft ofzo?
    Het klopt wel zo, dat in de vorige ronde ze ook op dag 1 nogal stil was, nadat Remi een post naar haar uit gaf.
    Dus bij deze doe ik maar even een harde poke uitbrengen op Lyari...deze stem zal niet permanent blijven...tenzij ik echt ECHT niemand beter weet en er ook niet veel is gezegd.

    Mijn stem voor galg gaat naar Lyari voorlopig.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ do mei 30, 2013 4:07 pm

    Nekotaku schreef: Zaken zoals de precieze nachtelijke volgorde onduidelijk houden vind ik niet zo geweldig. Dit is natuurlijk de keuze van de spelleider zelf, dus het is te nemen of te laten. Maar zonder complete duidelijkheid over de regels is er echt wel weinig om op verder te gaan.
    En ik wil dan hierbij even toevoegen, dat bijna alle gespeelde potjes op het forum, zijn gespeeld ZONDER het vermelden van de nachtelijke volgorde. Ik vertel de nachtelijke volgorde niet, omdat het bij iemand in zijn voordeel maar bij de ander ook in z'n nadeel kan werken. Ik heb dat liever gewoon in evenwicht. Bovendien, heb ik nog een ander persoonlijke reden, maar dat doet er niet toe. Het is dus uitstekend mogelijk om het spel te kunnen spelen zonder het verklappen van de nachtelijke volgorde en zoals je inderdaad al gezegd heb, is dat mijn keuze.

    @Shiro
    Wat Nekotaku gezegd heeft~


    EDIT:

    Omdat dit pas de eerste keer is dat we deze nieuwe stemregeling toepassen, stuur ik de mensen die nog niet of nauwelijks gesproken heb, nog even een bericht met dat ze vandaag ( en morgen ofc) moeten stemmen. Dit doe ik volgend week NIET.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku do mei 30, 2013 5:24 pm

    Mijn donderdagstem gaat uit naar Olly. Nu even geen tijd om heel erg uitgebreid uit te leggen, maar kort gezegd is het omdat haar stem op Yuki Kuro me opportunistisch leek, en zeker aangezien ze deze ook zo snel weer liet vallen om achter RemiliaxScarlet te gaan zonder enige aanleiding.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly do mei 30, 2013 5:35 pm

    Wil je dat alsjeblieft voor morgen uitleggen? Anders kan ik hier ook vrij weinig aan doen.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn do mei 30, 2013 5:49 pm

    Pfoe, alles doorgewerkt, en in chronologische volgorde becomment. Dit heeft ten nadeel dat ik dingen uiteen zet die later door anderen ook al uiteen zijn gezet. Dus excuses voor wat hier en daar lijkt op napraten, ik ga er maar vanuit dat jullie me lang genoeg kennen om te weten dat ik wel meer in mijn mars heb dan dat.
    Ten tweede mijn oprechte excuses voor mijn afwezigheid! Olga heeft tot en met dinsdagmiddag al voor mij verklaard maar voor de rest zal ik gewoon moeten zeggen dat ik het glad vergeten ben. Niks geen tentamendrukte ofzoiets (heb verdomme tot en met het tentamen vrijdagmiddag vrij), gewoon helemaal niet meer in het hoofd gehad behalve toen Skip en Remilia~ mij vriendelijk erop attendeerden (Na Skip ben ik het ook weer vergeten, gaat niet zo goed met me zo blijkt).

    Mijn observaties:
    Nekotaku schreef:: "Bovendien lijkt het me even waarschijnlijk dat de vorken voor een sterke speler gaan de eerste nacht, als voor een onbekendere speler wegens minder kans op bescherming."
    Dit klopt niet en je hebt zelf eerder de reden daarvoor al gegeven: Juist in de eerste nacht is de kans op het succesvol doden van een sterke speler het grootst omdat passieve beschermrollen dan over een groter scala aan verkiesbare targets verdeeld moeten worden. En het kiezen van een sterke speler lokt de heks uit waardoor je diens levenselixir direct weet te verbruiken.

    Olga had haar rol nog niet gekregen, mindfuck. Als het wolventeam erachter zou komen dat ze met één man minder dan normaal zouden spelen zou Remilia dat vast wel te horen hebben gekregen en doorhebben dat Olga nog een PM zou moeten krijgen. Even more so als ze zelf de wolvenchat op Skype aanmaakt. Maakt Remilia zelf de wolvenchat aan of laat ze wolven zelf contact zoeken met elkaar? Dit spreekt gigantisch in Olga's voordeel mbt harigheid (ik zeg expres harigheid en geen onschuld, grafdelvers zijn niet onschuldig). Uiteraard is er een kans, helemaal als het Olga is waar we over praten, dat dit bedrog was. Ze had kunnen doen alsof ze d'r pm nog niet had ontvangen om zo haar handen te wassen in onschuld mbt afgelopen nacht. Iets om allemaal in het achterhoofd te houden, maar absoluut geen concrete lead whatsoever.

    Wat betreft Grafdelver Xav + Uralijk:
    Ura sprak mij er ooit op aan (dacht ik?) dat grafdelver/heks een slechte combo was juist vanwege wat we nu naar boven hebben gehaald aan nachtelijke volgordes en erachter komen wat er is gebeurd. Ura is gewoon ontzettend benieuwd naar de volgorde juist omdat het zoveel mogelijkheden biedt om te achterhalen wie wat heeft gedaan. Iedere goede weerwolver zou daar in geïnteresseerd zijn lijkt me, niet alleen een grafdelver en zijn lijk. Bovendien zouden die heus wel wat voorzichtiger te werk gaan en de vragen gewoon in PM stellen aan Remilia vóórdat ze erachter kwamen dat een nacht zonder slachtoffers plaats heeft gevonden. (Ik zie net dat Ura ook al deze problematiek heeft behandeld, zoals ik al zei: chronologisch doorlopen en commenten heeft zo zijn nadelen)

    Wat betreft het geen slachtoffer maken als wolf in de eerste nacht (en tevens de heks):
    Tuurlijk, het geeft een mindfuck als je het niet doet. Maar het effect is lang niet zo sterk als wanneer je die truc voor later bewaart. De reden is goed terug te lezen in de discussie die we nu hebben: 90% gaat over welke rol de grootste kans heeft de persoon vannacht te hebben gered, ze hebben gelijk als ze het op de Heks gooien. De eerste nacht is de kans dat de persoon die je aanvalt gered wordt door de heks het allergrootst. Dit is (ook al eerder genoemd) omdat bijna steevast blijkt dat de heks ofwel het elixir voor zichzelf bewaard, ofwel in de éérste nacht een slachtoffer redt. Dat laatste effect wordt nog eens versterkt door het feit dat de wolven in de eerste nacht graag een sterk slachtoffer uitkiezen (reden daarvoor heb ik al genoemd: kans dat het lukt is groot, ALS de heks het elixir voor zich bewaard).
    Long story cut short: Eerste nacht is de kans dat de Heks succesvol redt het grootst en de kans dat een passieve bescherming zoals de Beschermengel succesvol redt het kleinst.
    Als je als wolf geen target kiest denkt iedereen dat de heks iemand heeft gered en dus geen levenselixir meer heeft -> ze zullen voorzichtiger gaan spelen. Als je als wolf wèl een target kiest heb je A: kans dat je target sterft vanwege een gierige heks (kans is eerste nacht het grootst want asuccesvolle beschermengel) en B: kans dat de heks haar elixir gebruikt en de rest van het spel je niet meer op die manier dwars kan zitten.
    Pas later in het spel, wanneer dit soort beschermtrucjes al zijn gedaan, is er de mogelijkheid dat het handig zou KUNNEN zijn om eens geen slachtoffer te maken. Maar de situaties waarin die truc handig is zijn schaars. Geen slachtoffer = geen vooruitgang.

    Wat betreft de kansen van het vinden van wolven:
    Urameshiya schreef:"De wolven zullen immers hun best doen om de discussies en stemmen in een richting bij te sturen die hen bevalt, terwijl wij dat niet kunnen, omdat we niet weten wie de wolven zijn."
    Maar het getrainde oog kan dat zien, en daarmee verhogen de kansen voor ons om een wolf op te pakken, non? Tuurlijk er zullen 4 aanwezigen zijn die terughoudend zijn in het stemmen op één van hun vieren, maar door die terughoudendheid te uiten stellen ze zichzelf kwetsbaar op voor mensen die overal op letten. En zulke mensen zijn hier in grote getale aanwezig.

    Wat betreft Yuki:
    Yuki is het niet zozeer echt eens met Toumyon in de lijn van diens visie. Het enige wat hij zegt is dat het logisch is dat ALS Ura zou komen te overlijden (een plausibel scenario daar Ura een beruchte speler is) dat hij dan een plezierig lijk zou zijn voor de grafdelver. Ik weet niet in hoeverre dit zwartmaken van Yuki Kuro genoemd kan worden maar ik vond dat Ura wel erg gauw Yuki naar voren schoof, zonder daadwerkelijk goed de dingen uiteen te zetten. Het kwam opportunistisch over.

    Het liefste zou ik de trend om de inactieve spelers eruit te raggen doorzetten. Maar enkel Kriesebo en Mitch voldoen nog volledig aan die term terwijl die doorgaans (net als mij overigens) wel aanwezig zijn. Ik zie ze dan dus ook niet zozeer als stille wolven maar meer als mensen zoals ik: stommelingen die de boel zijn vergeten.
    Ik vind het vreselijk om deze spreadshot stemming voort te moeten zetten maar ik vermoed lichtelijk dat Ura dit keer toch echt een wolf is. Het argument 'ik doe dit enkel om de discussie in gang te houden' vind ik te opportunistisch. Ik stem op Urameshiya
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van kyr2005 do mei 30, 2013 6:51 pm

    Omdat er gestemd moet worden en ik echt geen idee heb op wie te stemmen stem ik maar gewoon op een random persoon die nog niet veel gezegd heeft... Sorry Mitch. Ik zal met alle plezier mijn stem veranderen moest er iemand met goeie argumenten naar voren komen.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku do mei 30, 2013 7:49 pm

    Ik was al vergeten dat Olly zei haar rol later te hebben gekregen... Het zou misleiding kunnen zijn, maar dat lijkt me echt wel op de grens van, of zelfs over, de regels manipuleren. Dat zie ik ze echt niet doen. De reden dat ik op haar stemde is omdat ze zo snel was om mee te gaan met de Yuki Kuro stem, om daarna te switchen. Iets dat ik wel vaker zie gebeuren (en gebruikt heb) bij wolven die stemmen een bepaalde richting willen uitpushen om dan terug in de schaduw te slinken.

    Nu vraag ik me wel af waarom ze het in deze thread heeft vermeld dat ze haar rol niet heeft gekregen, in plaats van het rechtstreeks met Remi te regelen? Beetje opportunisme? Of niet echt bij stil gestaan? Want het nodigt natuurlijk wel uit om te speculeren over de implicaties daarvan, terwijl het eigenlijk om een foutje gaat dat best niemand onder de aandacht was gekomen.

    Twijfel geval... Ik ben geneigd om Olly werkelijk te geloven, maar ik zou er toch nog graag wat langer over denken. Kans dat ik m'n stem morgen verander is er wel, maar voor nu hou ik het toch bij haar. Ura is m'n tweede kandidaat voor stem, om dezelfde reden die Faolinn aanhaalde.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly do mei 30, 2013 8:03 pm

    Nekotaku schreef:Ik was al vergeten dat Olly zei haar rol later te hebben gekregen... Het zou misleiding kunnen zijn, maar dat lijkt me echt wel op de grens van, of zelfs over, de regels manipuleren. Dat zie ik ze echt niet doen. De reden dat ik op haar stemde is omdat ze zo snel was om mee te gaan met de Yuki Kuro stem, om daarna te switchen. Iets dat ik wel vaker zie gebeuren (en gebruikt heb) bij wolven die stemmen een bepaalde richting willen uitpushen om dan terug in de schaduw te slinken.

    Nu vraag ik me wel af waarom ze het in deze thread heeft vermeld dat ze haar rol niet heeft gekregen, in plaats van het rechtstreeks met Remi te regelen? Beetje opportunisme? Of niet echt bij stil gestaan? Want het nodigt natuurlijk wel uit om te speculeren over de implicaties daarvan, terwijl het eigenlijk om een foutje gaat dat best niemand onder de aandacht was gekomen.

    Twijfel geval... Ik ben geneigd om Olly werkelijk te geloven, maar ik zou er toch nog graag wat langer over denken. Kans dat ik m'n stem morgen verander is er wel, maar voor nu hou ik het toch bij haar. Ura is m'n tweede kandidaat voor stem, om dezelfde reden die Faolinn aanhaalde.

    Ik had Remi al gePMed en geskyped, maar ik had nog niets terug. Ik dacht dat ze het forum misschien sneller zou lezen. Bovendien komt al het goede in drievoud. Tegelijkertijd wilde ik verloren tijd inhalen en meteen posten (de vorige ronde ben ik ervan beschuldigd dat ik te weinig van me liet horen), maar dat ging wat lastig omdat ik mijn rol niet had.
    Hoe stom zou het overigens zijn als Remi met mijn leugens mee zou spelen, ze is immers de spelleider.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van komodostache do mei 30, 2013 8:46 pm

    ik heb het zelfde als kur2005, Als veel van jullie weten heb ik een keer een weerwolven topic gehouden (niet over het spel maar alsnog) dus moest ik direct denken aan skip dus sorry skip maar mijn stem gaat naar

    Skip

    mocht iemand met goede argumenten komen zeg het dan gerust.

    ps het lukt me niet om mijn vote rood te maken hoe moet dat?


    Laatst aangepast door komodostache op vr mei 31, 2013 9:51 am; in totaal 4 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon do mei 30, 2013 9:08 pm

    komodostache schreef:
    ps het lukt me niet om mijn vote rood te maken hoe moet dat?

    Met [color=red ] [/color ]
    zonder die spatie ertussen.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van komodostache do mei 30, 2013 9:11 pm

    .


    Laatst aangepast door komodostache op vr mei 31, 2013 9:51 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari do mei 30, 2013 9:13 pm

    Het is alweer Donderdag \O/. Wat gaat de tijd toch snel.
    Eerst maar even dit: Ik heb geen goede redenen dat ik niet heb gereageerd. Natuurlijk had ik het wel druk met school enzo… maar dat is nog steeds geen reden om niet even iets van me te laten horen en aan de discussie bij te dragen. Het spijt me dat ik niet online ben geweest. Heb er eigenlijk niet aan gedacht.

    Dan nu over naar het stem gedeelte.
    De eerste nacht is altijd één van de lastigste nachten. Ik vind op dat moment niemand bijzonder verdacht. Er zijn wel een paar mensen waar ik op dit moment niet op zou stemmen. Dat zijn:

    Nekotaku omdat zijn plan om de heks en de beschermengel te laten vertellen wie ze zijn k te riskant voor een wolf zou zijn (volgens mij) op de eerste dag. Je zou natuurlijk kunnen denken aan omgekeerde psychologie… Maar we hebben nou eenmaal weinig aanknoop punten in de eerste nacht en ik vind het daarom niet verstandig om overal vraagtekens bij te zetten. Ook is Neko heel erg actief en dat is zeker ook een plus punt.

    Olly omdat ze dinsdag zei dat ze haar rol nog niet wist. Fao heeft dit ook al gezegd maar mij viel het ook op. Ik heb best wel veel met Remillia over weerwolven gesproken. Volgens mij heeft Remillia zelf een skype gesprek aangemaakt en de wolven daar in toegevoegd. Dat was ze in ieder geval wel van plan als spelleider.
    Olly had het denk ik wel gemerkt als ze in een (waarschijnlijk) heel erg actieve skype groep was toegevoegd.

    En dat is het wel zo’n beetje. Ik heb een lijstje gemaakt en de spelers op volgorde gezet van aantal reacties deze dag:

    - Nekotaku~~11
    - Olly~~8
    - Urameshiya~~7
    - Shiro~~5
    - XavC~~5
    - Toumyon~~5
    - Kyr2005~~4
    - Skip~~3
    - Yuki Kuro~~3
    - Komodostache~~2
    - Lyari~~2
    - RemiliaxScarlet~~1
    - Faolinn~~1
    - Pyonta- kun~~1
    - MR. Kriesebo~~0
    - Mitch~~0

    Mitch en Mr. Kriesebo hebben allebei niets gezegd. Daardoor denk ik dat ik voor de voorlopige donderdag stem op één van hun stem. Mijn stem gaat dus naar Mitch
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro do mei 30, 2013 9:26 pm

    Faolinn schreef:Maakt Remilia zelf de wolvenchat aan of laat ze wolven zelf contact zoeken met elkaar?
    Remilia~ schreef:* Het is NIET toegestaan om buiten het forum informatie met elkaar uit te wisselen. Alleen groepen die bij elkaar horen, mogen dat. En dan heb ik het over het stel, wolven en lijk &grafdelver. Voor deze groepen maak ik een skypechat aan.
    Zocht je dit?

    Faolinn schreef:Het liefste zou ik de trend om de inactieve spelers eruit te raggen doorzetten.
    Waarom? Je hebt toch gezien waar dat ons, of eigenlijk jullie, de vorige ronde gebracht heeft? Helemaal nergens.
    Bovendien zijn er deze ronde genoeg actieve spelers, en van Mitch en Kries verwacht ik dat ze ook wel binnenkort mee komen discussiëren. Ze zijn meestal actief genoeg volgens mij.

    komodostache schreef:ps het lukt me niet om mijn vote rood te maken hoe moet dat?
    Een stem kan je rood maken met:
    Code:
    [color=red] VOORBEELD [/color]
    Het ziet er nu nog niet rood uit, maar dat komt door de code tags die ik er omheen heb gezet. Je kan deze code neerzetten door boven waar je je reacties typt het vakje met deze afbeelding klikken. Daaruit kan je je kleur selecteren.



    Mijn stem voor donderdag gaat naar MR.Kriesebo.
    Alle andere inactieven zijn gepoked, en we kunnen hem natuurlijk niet achterwege laten. Dat zou gemeen zijn.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Pyonta-kun do mei 30, 2013 11:12 pm

    Er heeft nog niemand gestemd op komodostache, dus bij deze. Aangezien we toch de boel aan het shotgunnen zijn!
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC do mei 30, 2013 11:20 pm

    Ik heb ergens het idee dat Neko wel zo hard probeert/probeerde het spel te sturen met zijn plannetje dat hij haast wel onschuldig moet zijn.
    Toch lijkt me dit kenmerkend zijn speelstijl, maar moet het voor iemand met zijn brainz mogelijk zijn om een 'wolf in schaapskleren' deluxe te zijn.
    Toch stem ik niet op hem. Ik ga nu even voor m'n gut feel en dat is Urameshiya. Ik vertrouwde hem al niet sinds zijn eerste post. Misschien verandert dit nog.

    Gesponsorde inhoud


    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 8 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 4:11 am