Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Decidetto do mei 29, 2014 7:05 pm

    Toumyon schreef:Er zou dan al lang iemand naar voren zijn gestapt om de Crack-shipper rol te claimen, en dan zou het meteen verloren zaak zijn geweest als ik een waifu was.
    Ah, dat klopt helemaal! Sorry voor mijn door fatalisme gedreven beschuldig-aanname, dan. Het feit dat niemand anders de rol heeft geclaimd is waterdicht.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly do mei 29, 2014 8:24 pm

    Vendetta

    Doem wacht zij die zonden begaan:

    Ik schrik badend in het zweet wakker en begin te gillen als een malle. Ik hoor Pyonta in de andere kamer roepen "Wat? Hoe? Alle Kogasa's nog aan toe!', dat heeft hij overgenomen van Urameshiya. Als er geen geluid meer uit mijn keel komt trap ik de dekens van me af en sta ik op. Mijn pyjama is kletsnat van het zweet. Ik heb dingen gezien. Ik heb Faolinn gezien deze nacht.
    Na al die tijd van hem gescheiden te zijn werd hij zomaar van me afgenomen. Dat dat deels door Sophie kwam is niet haar schuld. het waren die...die waifu's, die PersoDroids. "Kogasa vervloekt NitoriTech!" schreeuw ik in de lege kamer. Pyonta is er nog niet.
    Snel glip ik de douche in en maak ik me gereed. Nog steeds geen Pyonta, hij zal wel geschrokken zijn. Zonder afscheid te nemen verlaat ik het huis en pak ik de trein naar Hakugyokuro.

    Die geniepige Eeveesprit zit hierachter, ik weet het zeker, mijn intuïtie kan het niet mis hebben. En mijn visioen trouwens ook niet. Kan die trein niet sneller? Ik zal dit dorp voor eens en voor altijd van zijn vloek verlossen, ik zal mijn geliefde Faolinn en Pyonta's geliefde Sophie wreken.

    Dit weten jullie nog niet, maar de echte Faolinn is tegelijk met mij uit Hakugyokuro verdwenen. Ik ging op veldwerk, hij naar een congres voor De Wetenschap. Daar kwam hij wat mensen van NitoriTech tegen. Erg intelligent, grootste plannen. PersoDroids werden de toekomst, werd hem beloofd. Aangezien ik nog wel een maand of twee weg zou zijn, besloot hij mee te werken aan hun korte project. Als hij toch had geweten wat dat inhield...

    Overigens is Eeveesprit niet het enige kwaad in Hakugyokuro, er zit ergens nog een kink in de kabel... Een foutje in de programmering. En ja, ik weet wel hoe ik die er uit moet halen.

    Faolinn kreeg niet lang na het congres een rondleiding door NitoriLabs en daar was hij, tot gisteren, nog steeds. Gevangen voor maanden, jaren. Hij werd gebruikt, nee misbruikt, als levend model voor de PersoDroids, als proefkonijn. Eén van de eerste PersoDroids in Hakugyokuro was tenslotte de Faolinn PersoDroid, bij wijze van experiment. Deze droid gedroeg zich net als Faolinn en had via de NitoriTech live-verbinding op elk moment toegang tot zijn herinneringen en Faolinn tot die van de droid. Om zichzelf in leven te houden deed hij zich te goed aan de gevoelens van Faolinn, die elke dag zwakker en zwakker werd. Wat heeft mijn lieverd moeten leiden.
    Toen de Faolinn Persodroid geraakt was door een fataal schot van Sophie, was ook de echte Faolinn niet meer nodig. Faolinn is er niet meer. Ik ga hem wreken.

    Hoe ik dit weet? Nou ja, de Faolinn Persodroid heeft me in de steek gelaten voor Reym, maar de echte Faolinn zou dit nooit doen. Hij is, ook nu nog, altijd bij me. Toen ik hem in mijn droom zag vannacht schrok ik wel een beetje, maar ik wist meteen dat hij het echt was. Ik zou alles voor hem doen, ik zou over lijken gaan. En dat is wat ik nu doe.

    "Station Hakugyokuro, eindpunt." roept de mevrouw in de trein om. Snel stap ik de trein uit en wrijf met mijn handen over mijn broekzakken, ik voel het wapen. Boos en verdrietig baan ik me een weg naar Eeveesprits huis. Ik zal het NitoriTech en hun Droids betaald zetten. Op de hoek van de straat blijf ik even staan. Eevee is niet alleen. Des te beter.

    Ik loop naar de voordeur en bel poeslief aan. Eevee doet open. Ik spreid mijn armen om hem een knuffel te geven, zo begroeten oude vrienden elkaar, niet? Als hij zijn armen om mij heen heeft geslagen graai ik in mijn broekzak en duw ik een supermagneet van BadApple tegen zijn rug. "OP DE GROND!" krijs ik. Eeveesprit gilt het uit van de pijn. "DECIDETTO, HIERHEEN NU!" De tweede persoon in het huis, Decidetto, weet niet wat hem overkomt. Hij strompelt de gang in. Met een waterpistool schiet ik op zijn borst en elektrische vonkjes vliegen van hem af. "Het is over voor jullie, verraad en vals spel worden niet beloond." grijns ik. Wraak.

    De lichtjes in de ogen van Eevee gaan en Decidetto ploft spontaan uit elkaar.

    Wat gebeurt er?:
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Princess Sylvysprit do mei 29, 2014 8:30 pm

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Hall-of-Shame-creative-communism
    Ik denk dat ik hier eens in een hoekje ga huilen
    Het spijt me allemaal, zelfs voor jullie 3DPD mensen
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon do mei 29, 2014 8:50 pm

    Ik wist dat dat "gesprek" tussen de twee, niet helemaal klopte.

    EN i freakin knew it dat Sprit een 2d-waifu was.
    Ik doe een stem van wantrouw in tegen Pshycho Maniac voor zijn burgemeesterschap. (Dat was mogelijk in deze ronde?)

    Nou Pshycho, je hebt het lang vol gehouden zeg.
    Sorry, maar ya cover was blown, Deci vond je post mooi, Eevee die ook wilde wachten tot vrijdag...
    Tenzij JIJ, een speciale rol nog bezit, zal ik mijn stem echt niet veranderen.

    Mijn stem gaat uit naar Pshycho Maniac.

    NOGMAALS WIL IK NU DE SPECIALE ROL WETEN VAN T/Yukari, als jullie die hebben, dan smeek ik jullie die alsnog te zeggen.
    Het is nu of nooit!
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Yukari do mei 29, 2014 8:55 pm

    Jammer dat het zo gelopen is, hoewel het natuurlijk wel mooi is dat de bug en een waifu weg zijn nu.
    Ik wacht nog even met stemmen, maar Toumyon heeft een goed punt.

    Ik heb geen speciale rol.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T do mei 29, 2014 9:03 pm

    Fijn dat we van die 2 af zijn, hoewel de manier waarop natuurlijk heel erg jammer is.

    Nu de bug dood is kan ik m'n rol "veilig" toegeven:
    Ik ben het meisje met cup E borsten die zich niet aan de wetten van de natuur houden.
    Heel nuttig ben ik niet, maar ik kan mezelf op z'n minst een beetje veilig proberen te stellen nu...

    Ik weet nog niet op wie ik moet stemmen, dus ik wacht nog even reacties af.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon do mei 29, 2014 9:10 pm

    T schreef:Fijn dat we van die 2 af zijn, hoewel de manier waarop natuurlijk heel erg jammer is.

    Nu de bug dood is kan ik m'n rol "veilig" toegeven:
    Ik ben het meisje met cup E borsten die zich niet aan de wetten van de natuur houden.
    Heel nuttig ben ik niet, maar ik kan mezelf op z'n minst een beetje veilig proberen te stellen nu...

    Ik weet nog niet op wie ik moet stemmen, dus ik wacht nog even reacties af.

    Mooi!!!
    Dan is het tussen Yukari en Pshycho Maniac.

    Ik neig naar Pshycho, dat hij echt een waifu is, met de post erboven die ik al had gezegd.
    Tenzij hij nog een speciale rol heeft, dan verander ik direct mijn stem uit naar Yukari.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T do mei 29, 2014 9:37 pm

    Toumyon schreef:Mooi!!!
    Dan is het tussen Yukari en Pshycho Maniac.

    Ik neig naar Pshycho, dat hij echt een waifu is, met de post erboven die ik al had gezegd.
    Tenzij hij nog een speciale rol heeft, dan verander ik direct mijn stem uit naar Yukari.

    Ik sluit me bij je post aan.
    Hoewel ik Psycho op dit moment veel verdachter vind dan Yukari.
    (Niet dat dat veel zegt natuurlijk - het is voornamelijk gut feeling.)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac do mei 29, 2014 10:46 pm

    ...Wauw.


    Dorpelingen:

    Levend:

    T (MMCEBDZNADWVDNH)
    Toumyon (Crack-shipper)
    Yukari
    Pshycho Maniac (De burgemeester 2. De heks.)


    Dood:

    Faolinn 2d waifu
    Nekotaku De guidebook maniac.
    Shiro VN-fan
    Urameshiya VN-fan
    Deviljho VN-fan
    Reym 2d waifu
    Sophie De Hacker. (De burgemeester 1)
    XavC VN-fan
    Eeeveesprit 2d waifu
    Decidetto De bug

    ________________________________________________

    Oke dan.

    Ik was ook nog van plan op Eeeveesprit te stemmen, maar dat is niet meer nodig.
    Het is ook wel logisch dat de Bug niet te vertrouwen was. Dat is gewoon niet hun nature.

    Motie van wantrouwen is nog gewoon mogelijk, Toumyon. Als meer dan de helft van de dorpelingen me af willen zetten dan wordt ik afgezet.
    MAAR ik wil je er wel aan herinneren dat onder mijn leiderschap al 3 2d-waifus en 1 Bug gedood zijn.
    Als ik aanblijf dan GARANDEER ik dat aan het einde van dit fiscaal kwartaal er geen 2d-waifus in ons dorp leven!
    En ik garandeer een een betere glijbaan. Een blauwe.

    Also, we hebben gewonnen. :
    Yukari is de laatste 2d waifu.

    Als we aannemen dat de VN-fans allemaal de waarheid zeggen over hun rollen. Ik dacht eraan dat T misschien net zoals Fao aan het bluffen is over zijn rol. Als dat echt zo is dan schrijf ik een mooie fanfiction waarin hij gruwelijk doodgaat. En ik schrijf dan ook een mooi einde voor degene die wordt aangevallen deze nacht.

    Want:

    Ik ben de heks.
    De slechtste heks. Ik stelde steeds weer uit of ik iemand zou redden of niet en ik bewaarde mijn fanfiction voor een rainy day.
    Ik wou Sophie redden, maar ik was te laat die keer.

    Ik stem voor Yukari.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T do mei 29, 2014 10:59 pm

    Psycho,

    Een kat in het nauw maakt rare sprongen, maar dit?
    Ik weet echt niet wat ik hier op moet zeggen, maar ik geloof er niets maar dan ook helemaal niets van.

    Je claimt de heks te zijn? Na al die tijd?
    Haha.

    Pshycho Maniac; Pshycho Maniac.


    Laatst aangepast door T op do mei 29, 2014 11:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Opmaak.)
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Yukari do mei 29, 2014 11:03 pm

    Helaas, Pshycho, ik ben bang dat je ongelijk hebt. Ik ben een normale VN-fan, en jij bent een 2D waifu. Je post bevestigt dat wel zo'n beetje.
    Je argumenten zou ik best een voor een willen ontkrachten, maar je weet zelf ook wel wat een onzin het is. Er zit geen logica in je beslissingen.

    Als er al twijfel was is het nu allemaal wel duidelijk.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac do mei 29, 2014 11:19 pm

    Is that so?

    Dan lijkt het dat de 2d-waifu's gewonnen hebben. (Of gelijk spel? Ik weet niet wat er gebeurt als er een 2d-waifu en een VN-fan als laatste over zijn.)
    Als jullie me naar de galg sturen dan ben je de Fanfiction schrijver kwijt.

    In het weekend zal de wolf een van de laatste VN-fans doden en dan blijft er 1 over.
    OF er zijn nog 2 2d-waifus over, dan winnen ze deze nacht.

    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Decidetto do mei 29, 2014 11:20 pm

    Ik wou graag nog kwijt, in al mijn posts na mijn bekendmaking van het bug-zijn stond ik er compleet achter om samen te werken met de gewone VN-fans en is het geen moment in me opgekomen om jullie te verraden en met de Waifu's te gaan samenwerken.

    Eevee kwam echter met onomstotelijk goede argumenten waarom ik eigenlijk naar de kant van de Waifu's zou moeten gaan en ik stemde ermee in. 3 minuten later realiseerden we ons dat dit een gigantische regelovertreding was en Olga zette ons met recht uit het spel.


    "Ik hoop dat jullie niet te veel van me walgen", sprak de bug vanuit zijn cybergraf.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly vr mei 30, 2014 12:00 am

    Bij deze is Pshycho Maniac afgezet als burgemeester.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac vr mei 30, 2014 12:44 am

    Dan hoef ik tenminste niet iemand aan te wijzen als opvolger.

    Ik ben morgen/vandaag/vrijdag de hele dag ergens zonder internet en ik ben waarschijnlijk laat pas weer thuis.
    Als ik dan ben opgehangen, post ik laat. Om te zeggen dat ik een fanfiction writer ben.

    Omdat ik dat ben.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Youcantkillmeyouwillregretthis_zpsa6179525

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 14 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 3:42 am