Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Yukari di mei 27, 2014 7:10 pm

    Toumyon schreef:Aangezien XavC dus een VN-fan was, geeft als maar een betere reden om NU allemaal je rollen bekend te maken zodat we dit kunnen winnen.
    Also waar de hell is Yukari?
    Haar heb ik eeuwen al niet gehoord.

    Ik post niet veel deze ronde inderdaad, sorry.
    Bij deze zou ik mijn rol bekend willen maken als gewone VN-fan.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T di mei 27, 2014 7:18 pm

    Helaas, ook ik claim de gewone VN-fan maar weer.
    Ik vraag me trouwens ook wel echt af wie de bug nou is. Ik verdenk toch de stillere spelers een beetje. (Hypocriet, ik weet het.)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac wo mei 28, 2014 3:16 pm

    We moeten ook nog stemmen, maar om eerlijk te zijn heb ik niet echt een specifieke verdachte...
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Princess Sylvysprit wo mei 28, 2014 3:44 pm

    Pshycho Maniac schreef:We moeten ook nog stemmen, maar om eerlijk te zijn heb ik niet echt een specifieke verdachte...
    Ik stel voor dat we gewoon wachten tot vrijdag, wie weet wat we allemaal nog gaan zien
    Er zijn tenslotte misschien nog mensen die hun rol gaan bekendmaken *hint hint*
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac wo mei 28, 2014 9:50 pm

    eeveesprit schreef:
    Pshycho Maniac schreef:We moeten ook nog stemmen, maar om eerlijk te zijn heb ik niet echt een specifieke verdachte...
    Ik stel voor dat we gewoon wachten tot vrijdag, wie weet wat we allemaal nog gaan zien
    Er zijn tenslotte misschien nog mensen die hun rol gaan bekendmaken *hint hint*
    Jij en Yukari?

    Of had je jouw al gezegd.

    Niet dat ik verwacht dat iemand gewoon zegt dat ie een 2d waifu is ofzo.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon wo mei 28, 2014 11:38 pm

    3 VN-Fans zijn veel te veel.

    Echter Liegt Pshycho en/of T en/of Yukari.
    Sprit zegt z'n rol niet en raad aan te wachten tot vrijdag...alsof dat allemaal alleen nuttig is op last minute...juist ja...alleen daarvoor al vind ik je verdacht hoor sprit.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Decidetto wo mei 28, 2014 11:45 pm

    Hé jongens. Net een toetsweek achter de rug, maar voorlopig niets, dus ik ben terug in full force!
    Ik had er niet echt zin in om mijn rol te onthullen, maar goed, zwijgen zou me nog verdachter maken, nietwaar?

    Ik ben dus de bug.
    Ik was deels de oorzaak van de massasterfte afgelopen nacht. Ik targette Sophie die toevallig hacker was en ze kreeg double kill. Het heeft wel goed voor de VN-fans uitgepakt!

    Goed, ik ben dus een soort neutrale partij op het moment. Ik wil voor mezelf winnen en hoor bij geen van beide groepen. De grootste dreiging voor iedereen zijn op het moment de Waifu's; zij doden 's nachts mensen zonder dat we er iets aan kunnen doen.
    Ik kan jullie normale burgers niets aan doen in mijn eentje. Daarom stel ik voor om samen te werken tegen de Waifu's. Met mijn krachten kan ik jullie helpen. Als de Waifu's vervolgens dood zijn, is het voor mij echter wel een beetje verloren zaak, maar dat vind ik niet erg.

    For the common good!


    Trouwens, dat overzicht van levende en dode spelers en hun rollen was erg handig, burgemeester Psycho!

    ----------------------------

    Edit: Nog iets: ook als mijn krachten jullie niet van pas komen en ik ze voortdurend moet gebruiken om de waifu's me van het lijf te slaan, kan ik een extra stem aan jullie kant zijn en op dit punt in het spel moment is dat cruciaal!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon wo mei 28, 2014 11:59 pm

    Oke, nu weet ik het zeker, ik stem op Eeveesprit.

    You best give your biggest defense.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac do mei 29, 2014 12:09 am

    Decidetto schreef:
    Trouwens, dat overzicht van levende en dode spelers en hun rollen was erg handig, burgemeester Psycho!

    Ja, ik ben ongelooflijk goed. Yukkuri R 
    (Ik moest eigenlijk leren voor een belangrijke toets, dus ik besloot die lijst te maken.)

    En als je de bug bent, dan KAN er nog een MMCEBDZNADWVDNH rondhangen.

    En ja, je kan ons nog helpen.
    Als de 2d waifu's dood zijn, dan zullen we natuurlijk jou meteen afmaken.

    Ik zal nog niet stemmen. Ik wacht tenminste tot vrijdag.
    Hopelijk is er dan genoeg informatie om een goede keuze te maken.
    Als we samenwerken en in onszelf geloven, dan winnen we!


    Laatst aangepast door Pshycho Maniac op do mei 29, 2014 12:11 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Gigantische superspelfouten. Jesus, ik ben moe.)
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Princess Sylvysprit do mei 29, 2014 5:38 pm

    Toumyon schreef:Oke, nu weet ik het zeker, ik stem op Eeveesprit.

    You best give your biggest defense.
    Mijn grootste defese?
    Ik denk dat mensen me verkeerd begrepen hebben!
    Ik had het over andere mensen z'n rollen, niet de mijne!
    Ik ben namelijk gewoon een VN-fan, ik bedoelde met die "*hint hitn*" dat ik wou dat iemand zijn rol bekend maakte!
    En met diegene bedoelde ik Decidetto, ik had van de week met hem zitten kletsen over dat hij actiever moest worden, en dan krijg je natuurlijk 4 #$&@ doden, ik voel mezelf er nogal medeverantwoordelijk voor (vandaar dat ik geheimzinig deed), ik heb hem op zitten hitsen enzo, gelukkig zaten er 2 waifu's bij, dus daar ben ik wel blij om
    ...Maar ik had NIET verwacht dat hij aan onze kant zou staan, om eerlijk te zijn denk ik dat hij ons op het laatste moment kan veraden, maar...misschien ook niet, we hebben de extra stem misschien nog hard nodig morgen, maar als ik merk dat je opeens iets minder "goed" word en meer neutraal zal ik me voledig tegen je keren
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Decidetto do mei 29, 2014 5:45 pm

    Oh, geen zorgen hoor. Mijn laatste paar beslissingen om mijn bugpowers eindelijk te gaan gebruiken en me bekend te maken kwamen puur van mezelf. Ik laat me niet zo gemakkelijk beïnvloeden hoor!  ・3・ 
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon do mei 29, 2014 5:50 pm

    eeveesprit schreef:
    Mijn grootste defese?
    Ik denk dat mensen me verkeerd begrepen hebben!
    Ik had het over andere mensen z'n rollen, niet de mijne!
    Ik ben namelijk gewoon een VN-fan

    Are you f*cking kidding me?
    No way dat iedereen buiten ik en Deci gewone VN-fans zijn.
    Sorry maar sprit waar wacht je op?
    Een burger zou zo snel mogelijk handelen en proberen de waifu's eruit te halen...en je zegt maar steeds tot morgen te wachten, sorry maar alles last minute te doen is veel te riskant, en daarmee lijk je echt wel op een waifu als je het mij vraagt, want die wachten op de laatste dag om mee te stemmen.

    Met anderen woorden, ik verander mijn stem dus niet.


    Nogmaals, als je een speciale rol hebt, "VN-fan's" zeg dat! Anders zijn de kansen van victory echt beperkt...



    Ik ben ook trouwens benieuwd wat burgermeester Pshycho denkt over iedereen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon do mei 29, 2014 5:56 pm

    eeveesprit schreef:
    Mijn grootste defese?
    Ik denk dat mensen me verkeerd begrepen hebben!
    Ik had het over andere mensen z'n rollen, niet de mijne!
    Ik ben namelijk gewoon een VN-fan

    Are you f*cking kidding me?
    No way dat iedereen buiten ik en Deci gewone VN-fans zijn.
    Sorry maar sprit waar wacht je op?
    Een burger zou zo snel mogelijk handelen en proberen de waifu's eruit te halen...en je zegt maar steeds tot morgen te wachten, sorry maar alles last minute te doen is veel te riskant, en daarmee lijk je echt wel op een waifu als je het mij vraagt, want die wachten op de laatste dag om mee te stemmen.

    Met anderen woorden, ik verander mijn stem dus niet.


    Nogmaals, als je een speciale rol hebt, "VN-fan's" zeg dat! Anders zijn de kansen van victory echt beperkt...



    Pshycho Maniac schreef:
    Ik zal nog niet stemmen. Ik wacht tenminste tot vrijdag.

    Waarom tot vrijdag???
    Als iedereen lekker gaat wachten komen we nergens...
    Pffft ik ben bereid gewoon op te geven...
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Decidetto do mei 29, 2014 6:28 pm

    Doordat je plotseling zo verwoed en pushy de goederik loopt te spelen, ben je eigenlijk heel verdacht in mijn ogen, Toumyon. Misschien denk je het je te kunnen veroorloven omdat het algemeen geaccepteerd is dat je de Crack Shipper bent, maar als je eigenlijk een Waifu bent, zou deze cover wel heel goed uitkomen en kun je 's nachts gniffelend en ongestoord je Waifustreken uithalen. Nu stap je opvallend naar voren als pro-actieve goedzak, in de hoop tot het einde veilig te blijven achter je façade.

    Je denkt misschien "Lees ik dit goed, is de pot de ketel nu aan het verwijten dat-ie zwart ziet??" maar er is een belangrijk verschil tussen jou en mij op dit moment.
    Ik heb gezegd een slechterikenrol te hebben. Of ik nou een goederik of een slechterik ben, zo'n claim is sowieso in mijn nadeel. Jij hebt gezegd een rol te hebben die aan de kant van de VN-fans staat, dus als je eigenlijk een Waifu bent, sta jij mooi buiten de vuurlinie en koers je onbelemmerd af op een overwinning.

    Ik schets hier slechts mogelijkheden en aangezien mijn lot over enkele speldagen toch bezegeld is ben ik niet bang om te sterven. Hoor mijn ideeën aan en oordeel zelf, spelers.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon do mei 29, 2014 6:56 pm

    Decidetto schreef:Doordat je plotseling zo verwoed en pushy de goederik loopt te spelen, ben je eigenlijk heel verdacht in mijn ogen, Toumyon. Misschien denk je het je te kunnen veroorloven omdat het algemeen geaccepteerd is dat je de Crack Shipper bent, maar als je eigenlijk een Waifu bent, zou deze cover wel heel goed uitkomen en kun je 's nachts gniffelend en ongestoord je Waifustreken uithalen. Nu stap je opvallend naar voren als pro-actieve goedzak, in de hoop tot het einde veilig te blijven achter je façade.

    Je denkt misschien "Lees ik dit goed, is de pot de ketel nu aan het verwijten dat-ie zwart ziet??" maar er is een belangrijk verschil tussen jou en mij op dit moment.
    Ik heb gezegd een slechterikenrol te hebben. Of ik nou een goederik of een slechterik ben, zo'n claim is sowieso in mijn nadeel. Jij hebt gezegd een rol te hebben die aan de kant van de VN-fans staat, dus als je eigenlijk een Waifu bent, sta jij mooi buiten de vuurlinie en koers je onbelemmerd af op een overwinning.
    Oke, ik kan je nu makkelijk de bal terugkaatsen.
    Toumyon schreef:
    Ik heb echt Niks goed gedaan van het moment toen het spel van start ging...
    Het spijt me, mensen aan de good side...
    Dit was VOOR dat Faolinn en Reym dood gingen, omdat ik dus de bluf van Faolinn geloofde.
    En wie zijn er samen dood?
    Faolinn en Reym, en als dit niet zo was, zie ik hier niemand met een redenering komen waarom die twee dood zijn gegaan.
    En dan nog iets, waarom zou ik mijn rol in hemelsnaam bluffen?
    Er zou dan al lang iemand naar voren zijn gestapt om de Crack-shipper rol te claimen, en dan zou het meteen verloren zaak zijn geweest als ik een waifu was.


    Het is sowieso gameover voor de good guys als je mij nu niet geloofd...

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 13 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 2:08 am