Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T ma mei 26, 2014 12:57 am

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Surprised-cat-640x420-jpg
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie ma mei 26, 2014 12:59 am

    Wat een prachtig stuk!

    Ik kan me nu bij alle onschuldige burgers in het dodenrijk voegen, hoewel hopelijk niet iedereen hier nu langer onschuldig is.

    Op de vijfde pagina in mijn derde post staat mijn rol: als je de eerste hoofdletters van de alinea uitspelt dan lees je "HACKS".
    En hacken is wat ik gedaan heb! Hopelijk op een goede manier.

    Ik had eigenlijk niet verwacht mijn burgermeesterrol door te moeten geven, maar bij deze, gebruik het goed Psycho Maniac.
    Wees een sterke fee, ik hoop dat je die 2D waifu's weet uit te schakelen!

    Heel veel succes iedereen en bedankt voor het toffe potje tot nu toe!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac ma mei 26, 2014 1:22 am

    Huh, wat, mwjhbs!?

    4 mensen dood!
    Jesus!
    Ik dacht dat een hacker maar 1 persoon mee de dood in kon hacken?
    Als die dan ook bij een koppel hoorde, dan zouden er 3 dood moeten zijn?

    Of mis ik nu wat?

    En ik ben burgemeester nu.
    Er zijn nu geloof ik maar 7 mensen over.

    Hopelijk zijn de andere 3 doden wolven.

    God.

    RIP Sophie.


    Laatst aangepast door Pshycho Maniac op ma mei 26, 2014 1:24 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Spelfouten)
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T ma mei 26, 2014 9:46 am

    Pshycho Maniac schreef:4 mensen dood!
    Jesus!
    Ik dacht dat een hacker maar 1 persoon mee de dood in kon hacken?
    Als die dan ook bij een koppel hoorde, dan zouden er 3 dood moeten zijn?

    Of mis ik nu wat?

    Misschien heeft de bug zijn/haar werk gedaan?
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Decidetto ma mei 26, 2014 1:27 pm

    Een andere mogelijkheid is dat het meisje met de E cup borsten die zich niet aan de wetten van de natuur houden een affaire had met een van de leden van het OTP en dat de hacker iemand uit het OTP doodhackte?

    Da's wel een hele reeks toevalligheden, maar in ieder geval: wow, wat een rampennacht.

    ----------

    Edit:
    Misschien zijn die kabels een hint?

    Hoe dan ook, het zal blijken als de doden hun rol bekend maken!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym ma mei 26, 2014 2:51 pm

    Wow, 4 mensen dood?

    ik was een 2D waifu.

    die kabels zijn misschien appendages van een 2D tentaclemonster dat ons aanviel ;)
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly ma mei 26, 2014 4:25 pm

    Ik was vergeten uit te loggen bij Jasper, vandaar de verwarrende post.


    Laatst aangepast door Olly op ma mei 26, 2014 5:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn ma mei 26, 2014 5:05 pm

    ^Mevrouw had zich weer eens niet uitgelogd van mijn computer.

    Ai ai ai... dat is allemaal wel heel vervelend dat het spel voortijdig uit is voor mij en mijn kameraad. Gefeliciteerd burgers, ik was tevens een 2D waifu.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon ma mei 26, 2014 5:43 pm

    Doei doei waifus~

    Seems like dat deze Crack-Shipper toch zijn job goed gedaan heeft, ik had dus Reym en Faolinn geshipt.
    Mag ik vriendelijk vragen dat iedereen die nog in leven is zijn rol prijs te geven?

    Want met de aantal burgers die al gesneuveld zijn, denk ik dat we nog met 1 burger te maken hebben, en nog 2 2D-waifus.
    En voor de rest speciale rollen.

    Als we dit zonder risks willen winnen dan raad ik het aan dit te doen.
    Eens afwachten wat Xav's rol is.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac ma mei 26, 2014 6:45 pm

    Toumyon schreef:Doei doei waifus~

    Seems like dat deze Crack-Shipper toch zijn job goed gedaan heeft, ik had dus Reym en Faolinn geshipt.
    Mag ik vriendelijk vragen dat iedereen die nog in leven is zijn rol prijs te geven?

    Want met de aantal burgers die al gesneuveld zijn, denk ik dat we nog met 1 burger te maken hebben, en nog 2 2D-waifus.
    En voor de rest speciale rollen.

    Als we dit zonder risks willen winnen dan raad ik het aan dit te doen.
    Eens afwachten wat Xav's rol is.
    Er zijn toch nog 7 levende personen over?

    Of kan ik nou gewoon niet tellen.

    En Jesus, Reym EN Faolinn waren beide TOCH wolven.
    Shit.

    Nou, ze zijn tenminste dood.
    Hopelijk is XavC ook een 2d waifu.

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Princess Sylvysprit ma mei 26, 2014 10:58 pm

    Ah wow, 4 mensen dood, maar gelukkig zitten er al 2 waifu's tussen, het haalt het zout een beetje uit de wond.
    Ik ben echt heel benieuwd hoe zoiets vreemds kan gebeuren though
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac ma mei 26, 2014 11:16 pm

    Dorpelingen:

    Levend:

    T
    Eeveesprit
    Decidetto
    Toumyon (Zegt de Crack-Shipper te zijn. Waarschijnlijk waar.)
    Yukari
    Pshycho Maniac (De burgemeester 2)


    Dood:

    Faolinn 2d waifu
    Nekotaku De guidebook maniac.
    Shiro VN-fan
    Urameshiya VN-fan
    Deviljho VN-fan
    Reym 2d waifu
    Sophie De Hacker. (De burgemeester 1)
    XavC VN-fan


    Er zijn 6 mensen over. (Ook al kan je die vuile 2d waifu's niet echt "mensen" noemen.)
    Van die zes zijn er waarschijnlijk 3 of 4 nog een wolf/bug.

    Van de special rollen zijn:
    De Hacker en de Guidebook Maniac dood.

    Het NSFW filter bestond niet.

    Toumyon is/was de Crack Shipper. (Zegt ie. Waarschijnlijk waar.)
    Het MMCEBDZNADWVDNH is waarschijnlijk XavC. (Nog niet zeker. Kan gedood zijn geweest door de Fanfiction schrijver.)
    De Fanfiction schrijver is misschien ook nog in het spel. (Als hij of zij er in zit, dan zijn er wat rare keuzes gemaakt.)

    De bug kan OOK nog in het spel zijn. XavC kan de derde persoon in het OTP zijn geweest door de bug.

    Zo.
    Iets gemist?


    Laatst aangepast door Pshycho Maniac op di mei 27, 2014 5:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : XavC is een VN fan)
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly di mei 27, 2014 5:04 pm

    Ik zal jullie niet langer in spanning houden. XavC was een gewone VN-Fan.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon di mei 27, 2014 5:27 pm

    Pshycho Maniac schreef:
    Zo.
    Iets gemist?

    Nope, ziet er verder goed uit.
    Ik begin jou wel te vertrouwen als burgermeester, maar als jij daadwerkelijk goed bent, wat is je rol?

    Aangezien XavC dus een VN-fan was, geeft als maar een betere reden om NU allemaal je rollen bekend te maken zodat we dit kunnen winnen.
    Also waar de hell is Yukari?
    Haar heb ik eeuwen al niet gehoord.

    Nu zal er vast wel nog de Heks, Slet, en fanfiction schrijver levend zijn.
    Dat zou 4 rollen bekend maken waaronder er nog maar 6 spelers in leven zijn.
    Dus doen we dit nu dan hebben we een veel betere kans om te winnen.
    Want er zijn vast nog 2 2d-Waifus.
    En ik denk dat de heks haar moord drankje heeft gebruikt op Fao/Reym, en dat de 2D waifus Sophie(OF Xav) hebben getarget, en dat Sophie De slet heeft getarget waardoor de Slet Xav of maybe Sophie heeft vermoord.

    Rollen:

    T (?)
    Eeveesprit (?)
    Decidetto (?)
    Toumyon (Crack-Shipper.)
    Yukari (?)
    Pshycho Maniac (De burgemeester EN ?)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac di mei 27, 2014 6:06 pm

    Olly schreef:Ik zal jullie niet langer in spanning houden. XavC was een gewone VN-Fan.

    Bedankt!

    Toumyon schreef:
    Pshycho Maniac schreef:
    Zo.
    Iets gemist?

    Nope, ziet er verder goed uit.
    Ik begin jou wel te vertrouwen als burgermeester, maar als jij daadwerkelijk goed bent, wat is je rol?

    Aangezien XavC dus een VN-fan was, geeft als maar een betere reden om NU allemaal je rollen bekend te maken zodat we dit kunnen winnen.
    Also waar de hell is Yukari?
    Haar heb ik eeuwen al niet gehoord.

    Nu zal er vast wel nog de Heks, Slet, en fanfiction schrijver levend zijn.
    Dat zou 4 rollen bekend maken waaronder er nog maar 6 spelers in leven zijn.
    Dus doen we dit nu dan hebben we een veel betere kans om te winnen.
    Want er zijn vast nog 2 2d-Waifus.
    En ik denk dat de heks haar moord drankje heeft gebruikt op Fao/Reym, en dat de 2D waifus Sophie(OF Xav) hebben getarget, en dat Sophie De slet heeft getarget waardoor de Slet Xav of maybe Sophie heeft vermoord.

    Rollen:

    T (?)
    Eeveesprit (?)
    Decidetto (?)
    Toumyon (Crack-Shipper.)
    Yukari (?)
    Pshycho Maniac (De burgemeester EN ?)

    De heks en de fanficton schrijver zijn hetzelfde.
    Het KAN zijn dat de fanfiction schrijver nog steeds geen fanfiction geschreven heeft, maar dat is onwaarschijnlijk. (Als je er bent, en je heb niks gebruikt, vermoord alsjeblieft iemand deze nacht.)

    De MMCEBDZNADWVDNH KAN er nog zijn.
    De bug kan er ook nog zijn.

    Er zijn er op zijn MINST nog 3 VN-fans over. (Ik ben een gewone VN-fan, jammer genoeg.)
    De reden hiervoor is dat ik 2 stemmen heb, jij 1 stem (Als je natuurlijk een VN-fan bent. Sorry, maar Fao heeft mijn vertrouwen in mensen die zeggen dat ze een rol hebben helemaal verpest.) en de laatste VN-fan een stem.
    Als bijvoorbeeld alleen ik en jij nog VN-fans waren dan hadden de wolven gewonnen. Ze hebben dan 4 stemmen tegen ons 3.
    Dat is nu anders om. (Het kan natuurlijk ook zijn dat er nog maar 1 2d waifu over is. Maar de bug is er misschien ook nog.)

    Misschien zijn er meer VN-fans over.

    En ja, Yukari zien we ook niet vaak.
    Decidetto ook niet.
    En T.

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 12 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 11:10 pm