Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T vr mei 30, 2014 1:08 am

    Pshycho Maniac schreef:Dan hoef ik tenminste niet iemand aan te wijzen als opvolger.

    Ik ben morgen/vandaag/vrijdag de hele dag ergens zonder internet en ik ben waarschijnlijk laat pas weer thuis.
    Als ik dan ben opgehangen, post ik laat. Om te zeggen dat ik een fanfiction writer ben.

    Omdat ik dat ben.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Youcantkillmeyouwillregretthis_zpsa6179525

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 D37cdf279b388985252ac82a9febbe3407421d9e
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Yukari vr mei 30, 2014 6:31 pm

    2kawaii2live
    sugoienough2die

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Fyhe6d
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac vr mei 30, 2014 11:09 pm

    Huh, dag is nog niet geëindigd...?
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T vr mei 30, 2014 11:16 pm

    Jawel. Alleen Olga heeft nog geen verhaaltje geschreven/gepost.


    Laatst aangepast door T op vr mei 30, 2014 11:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : oeps.)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac vr mei 30, 2014 11:35 pm

    Oke.
    Ik wacht tot ik dood ben verklaard, dan.

    ...you will regret this...
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly za mei 31, 2014 2:26 pm

    Tragische achtergrondmuziek:

    Het is Pschycho Maniac die Eevee's afwezigheid als eerste opmerkt. Normaal is het altijd zo druk op het stadsplein 's avonds, maar de levendige sfeer ontbreekt deze avond. Hier is iets niet pluis en als nieuwe burgemeester moet hij hierin de leiding nemen. Echter is het nog niet zo lang geleden dat hij deze functie, om tragische redenen, overgenomen heeft van Sophie, dus zo goed weet hij niet wat hij moet doen. Toch kan hij niet lang wachten met het maken van een keuze, Pschycho Maniac is tenslotte de baas hier!

    >>Vertel het aan niemand en breng Eevee zelf een bezoekje
    >>Haal het hele dorp bij elkaar en bespreek de situatie samen
    >>Vertel het alleen aan Yukari, zij weet wel raad
    >>Neem eerst nog een pauze, je bent tenslotte de baas hier!


    Hoe verleidelijk een pauze ook klinkt ben je tenslotte de baas hier, en dat betekent verantwoordelijkheid. Je besluit het voortouw te nemen en zelf maar eens op bezoek te gaan. Als burgemeester weet je natuurlijk waar Eeveesprit woont. En laten we eerlijk zijn, zo veel mensen wonen er nou ook niet meer in Hakugyokuro...helaas.
    Fluitend loop je de KanCollé-laan in (een eerbetoon aan de grote Touhou doujinshi-artiesten die de geweldige game KanCollé populair hebben gemaakt) en klop je aan op Eevee's deur. Geen antwoord. Je klopt nogmaals. Niets. Wat nu?

    >>Klop nog een keer, driemaal is scheepsrecht!
    >>Ram de deur in
    >>Schreeuw net zo lang tot er iemand open doet
    >>Gebruik je "magische" krachten

    "Eeveesprit, jij b-baka!" gilt Pschycho Maniac. "Doe open, doe open, doe ooo-hooo-pen!" Nu huilt de burgemeester bijna. "B-baka, het niet is alsof ik je wil zien ofzo! Het is echt alleen voor jouw veiligheid, dus doe open jij idioot!" Van een afstandje is het een heel spektakel om te zien. Er wordt niet open gedaan.

    >>Klop nog een keer, driemaal is scheepsrecht!
    >>Ram de deur in
    >>Schreeuw net zo lang tot er iemand open doet
    >>Gebruik je "magische" krachten

    "Dan maar zo..." zucht Pschycho. Hij doet drie stappen naar achteren en haalt een paar keer diep adem. Dan begint de burgemeester als een malle rondjes te draaien, waarna hij zichzelf als een projectiel op de deur lanceert. De kersenbloesem, die de ochtend tevoren uit de bomen gevallen was, cirkelt prachtig om hem heen. Pschycho Maniac is net een magisch meisje. Nog een paar draaiingen, enkele tientallen centimeters... KLABAF
    Dat deed pijn. Het was ongetwijfeld een harde klap, maar de deur heeft geen schrammetje. Helaas valt dat over Pschycho niet te zeggen. Toch moet en zal die deur open.

    >>Klop nog een keer, driemaal is scheepsrecht!
    >>Ram de deur in
    >>Schreeuw net zo lang tot er iemand open doet
    >>Gebruik je "magische" krachten

    "Dan maar zo..." zucht Pschycho. Hij doet drie stappen naar achteren en haalt een paar keer diep adem. Dan begint de burgemeester als een malle rondjes te draaien, zijn armen zwaaien heen en weer en de blik in zijn ogen wordt nu echt serieus. "IK HEB ALTIJD AL EEN HEKEL AAN DE LENTE GEHAD, IDIOTEN!" schreeuwt hij zo hard als hij kan. Tussen zijn handen verschijnt een blauwe, lichtgevende bal. De bal tolt en tolt en tolt tussen zijn vingers en met een stoot lanceert Pschyho Maniac de bal op de deur, die dwars uit de lijst vliegt. Gelukt.
    Wacht eens even....was Pschycho Maniac al die tijd al...magisch?

    Met een doffe klap landt de deur op de vloer. Pschycho schrikt enorm, maar niet van de deur. In de gang treft hij niet één, maar twee personen. Eevee ligt in een plas met olie, levenloos. Naast hem ligt Decidetto, of wat er nog van hem over was. Gillend verlaat Pschycho het pand. Gillend rent hij naar het dorpsplein, waar hij de overige bewoners van Hakugyokuro bijeenroept.

    Aangezien dit er maar drie zijn, is iedereen er vrij gauw en kan Pschycho Maniac zijn verhaal doen. Hij vertelt wat hij heeft gezien. Over Eevee en Decidetto en hun geheime identiteiten. Pschycho glundert van trots. Onder zijn bewindt zijn er weer twee rotte appels uit het dorp verwijdert. Helaas klapt er niemand.
    De sfeer is koud.
    Toumyon lijkt het niet helemaal te vertrouwen. "Ik vertrouw het niet helemaal...' mompelt Toumyon. "Ja? Hoe ben je eigenlijk binnen gekomen?" valt T hem bij. "Dat zei ik toch!" zegt Pschycho Maniac "met mijn magie! Ik ben het, DE fanfiction schrijver, ik ben MAGISCH!" Yukari begint luidkeels te lachen. "Jij? Pffft...Magisch? Dacht het niet!" "Alleen magisch in bed..." mompelt T blozend!
    "Ik vind dat we de burgemeester op moeten hangen!" roept Toumyon. Yukari knikt van ja. "Ja, i-ik vind dat ook." zegt T. "Hij probeert vast ons vertrouwen te winnen, door de fout van zijn maten, maar we hebben hem door." "Duw hem in het water, dan zien we vanzelf." oppert Yukari. T en Yukari pakken beide één van Pschycho Maniac's benen en Toumyon pakt hem bij zijn armen. De burgemeester is geen burgemeester meer, hij wordt zo meteen in de sloot gegooid.

    "B-baka's! Jullie zijn allemaal idioten! Doe dit nou niet!" gilt Pschycho Maniac. Het is al te laat. Met een grote plons belandt Pschycho in de sloot en...

    Ending VI:
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac za mei 31, 2014 6:03 pm

    And then I died.

    Ik was natuurlijk...

    Spoiler:
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon zo jun 01, 2014 7:21 pm

    *slaat met zijn kop op tafel.*

    Well played Yukari...
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Olly ma jun 02, 2014 8:54 am

    Ik wilde echt een cool verhaaltje schrijven maar ik ben er door mijn eigen planning niet aan toegekomen. Ik beloof plechtig dit woensdagavond, als ik terug van mijn kampeeruitje ben, alsnog te doen. Het spel is nu ten einde. In de spoiler alvast de uitslag.

    Spoiler:
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Yukari ma jun 02, 2014 12:05 pm

    T, je bent gemeen en ik zal je nooit meer vertrouwen. Mijn feels zijn voor eeuwig weg, leeg, net als mijn hart.
    Ik was een gewone VN-fan.
    ;_;
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon ma jun 02, 2014 12:09 pm

    Ik was de Crack-shipper.

    Pshycho, ik begrijp je acties als een fanfiction schrijver nog steeds niet...
    Goed gespeeld T, de rol claim van slet werkte gewoon VEEL te goed voor je.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T ma jun 02, 2014 12:20 pm

    Tsja, ik was een waifu; j-jullie feels zullen nooit meer veilig zijn.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac ma jun 02, 2014 1:12 pm

    Toumyon schreef:Ik was de Crack-shipper.

    Pshycho, ik begrijp je acties als een fanfiction schrijver nog steeds niet...
    Goed gespeeld T, de rol claim van slet werkte gewoon VEEL te goed voor je.

    Ik heb al uitgelegd wat ik dacht toen ik deed wat ik deed.

    En sorry, Yukari. Ik dacht tot het einde dat jij een 2d waifu was.

    Dit was trouwens een Prachtig potje!
    Ik had veel plezier.

    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym ma jun 02, 2014 1:26 pm

    Hahhahaha, ik ben dan wel dood als waifu, maar ik zal in de digi-hemel de overwinning vieren! Het was een goede strategie van T om stil te blijven, dus die examens waren nogal handig. Maar ik snap nog niet helemaal wat er gebeurd was met Eevee en Deci. Maar het moet natuurlijk wel volgens de regels gaan, dus ik snap dat ze weg moesten.
    ik dacht dat de bug heel OP zou zijn, maar dat was eigenlijk alleen toen Skip Fao hackte en dat Xavc mee doodging (en ik, als waifu van een waifu). Dus het is wel gebalanceerd!

    ik kijk uit naar het volgende potje.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Nekotaku ma jun 02, 2014 2:12 pm

    Goed gespeeld, iedereen. Hoewel ik er vanaf nacht 1 uitlag heb ik het van het begin tot het einde meegelezen. Eigenlijk was het ook eens interessant om zo het spel te volgen, aangezien ik toch al één stukje informatie had kunnen vergaren en ik zo de speelstijl van sommigen kon analyseren.

    Eeveesprit, ik denk wel dat je wat moet beginnen uitkijken met zaken buiten het forum om proberen te doen. Chatten mag, maar let daarbij op de regels. In ronde 19 was er ook al geknoei met Skype chats tussen jou en Deviljho.

    Ik vind vooral dat Faolinn echt wel heel knap werk heeft geleverd. In nacht 1 had ik namelijk de rol van Ura bekeken en gezien dat hij een VN-fan was. Natuurlijk was het mogelijk dat ik de verkeerde rol zag omwille van de bug (of hij de bug zelf was) maar de kans was klein. Dus ik was er rotsvast van overtuigd dat Faolinn zich gewoon blind aan het staren was op Ura als verdachte. Dat hij 'm er inluisde zou ik niet hebben durven denken, zeker niet met die heel gewaagde bluf om zich als NSFW filter voor te doen.
    Het zou interessant zijn om te horen wat je denkpiste daarin was, Fao. Waarom die rol claimen? En waarom durfde je dat al zo vroeg?

    Komt er overigens een overzichtje van wat er elke nacht is gebeurd? Die ene nacht met 4 slachtoffers is nogal verwarrend.

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 15 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 10:06 pm