Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Kokonoe Yamaxanadu
Pshycho Maniac
udonge_rabbit
Faolinn
TH-chen
Info
komodostache
Decidetto
Reym
Graan
Urameshiya
T
Princess Sylvysprit
17 plaatsers

Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements - Pagina 8 Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

Bericht van Princess Sylvysprit za jan 17, 2015 1:38 pm

Ik ben veel vergeten te posten in dit topic, maar dit is mijn nieuwste liedje
    Spoiler:
    Graan
    Graan
    Graan

Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Groeien

Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements - Pagina 8 Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

Bericht van Graan za jan 17, 2015 7:24 pm

Ah, cool! Zo'n roll erbij is leuk, moet je vaker doen!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit vr jan 30, 2015 8:02 pm

Spoiler:
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit ma feb 16, 2015 8:30 pm

Ik ga zo eens streamen, kijken hoe dat gaat ^^
    https://www.youtube.com/watch?v=h6D7LLFgPVE
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit za feb 21, 2015 7:51 pm

Ik ga weer streamen~!
    (ik moet dit soort posts eens anders gaan overwegen...)
    https://www.youtube.com/watch?v=EuxddIutXt0
    Graan
    Graan
    Graan

Bericht van Graan zo feb 22, 2015 2:16 am

Ze zijn ondertussen alweer van een paar maandjes terug, maar ik wil ze alsnog delen zodat het lijkt alsof ik dingen doe. Geen Touhou arrangements, maar eigen composities:

Één

Twéé
    Graan
    Graan
    Graan

Bericht van Graan za feb 28, 2015 4:32 pm

Drié

Deze is iets meer game-y, en ook een soort van mijlpaal omdat het mijn 50e eigen compositie is. Om die reden heb ik er een plaatje van confetti bij gegoogled.

Feest!:
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit za feb 28, 2015 8:52 pm

Leuk om weer eens wat van je te horen ^^
    WCP
    WCP
    Wiskundemaestro

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik krijg mijn pot nacho cheese niet open.

Bericht van WCP wo apr 01, 2015 1:04 pm

Ik heb net op YouTube mijn eerste eigen compositie geüploaded! Hoera!

Ondanks het feit dat ik al jaren ervaring heb al pianist, heb ik me nog niet zo lang geleden begeven op het terrein van de compositie -je kan de beschrijving lezen om meer te weten te komen-, maar ik denk dat mijn technische ervaring me daarbij zeker geholpen heeft. Nu ja, sowieso had ik graag feedback gehad van de muziekcommunity hier! Alvast bedankt!

PS: Elke gelijkenis van het thema met een bestaande melodie berust louter op toeval.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya wo apr 01, 2015 1:43 pm

Wat een meesterwerk, WCP! Het enige dat dit beter had kunnen maken was een bordeauxrode trui.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

Bericht van Decidetto vr apr 17, 2015 4:59 pm

Ik heb eindelijk een eigen creatie om te showen! Nu is dit wel erg niche. Hééél erg!

Als je denkt "wat is hier een arrange aan; het klinkt precies hetzelfde als normaal," is onze missie geslaagd!

Samen met YouTuber しろ.zip heb ik de unused versie van het PC-98-thema Inanimate Dream gepakt (waarvan de enige beschikbare vorm een MP3 op een van de Akyuu's Untouched Score-albums was), en hem, ear-copyend, opnieuw gemaakt als écht PC-98 muziekbestand, waardoor hij nu ook op een echte PC-98 afgespeeld kan worden!

Dit gaat gebruikt worden als bonus in de vertalingspatches van Touhou 4; spelers zullen kunnen kiezen tussen de final en de unused versies van Yuuka's boss theme om te gebruiken tijdens het spel. En we doen op het moment hetzelfde voor Decoration Battle! (De stage 1 boss.)

Overigens. Eevee man, je bezit dit topic zowat! ・3・
    happy30
    happy30
    Doodgewone heks (m/v)

Bericht van happy30 vr apr 24, 2015 3:46 pm

・3・
    Graan
    Graan
    Graan

Bericht van Graan ma mei 11, 2015 1:25 am

Met de komst van Touhou 15 wil ik mijn nieuwe channel kickstarten! Er staat nu een eigen compositie en arrangement op.

Arrangement van Ringo's theme, boss #2 van Touhou 15!
    Spoiler:

En deze!
    Spoiler:

In de komende weken hoop ik nog meer te kunnen uploaden, maar for now moet ik nog even op adem komen.
    happy30
    happy30
    Doodgewone heks (m/v)

Bericht van happy30 za aug 15, 2015 2:59 pm

Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit di mei 23, 2017 6:03 pm

Da's lang geleden zeg!
    Graag wil ik nog even laten zien dat ik zeker nog actief ben!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu do nov 21, 2024 10:39 am