hier een non-touhou collab van mij.
https://www.youtube.com/watch?v=m8tjKSkSZh0
https://www.youtube.com/watch?v=m8tjKSkSZh0
Niet echt mijn soort muziek, ik kan er niet zo goed over oordelen dusudonge_rabbit schreef:en bij deze plaats ik een linkje van mijn soundcloud (meeste is hardstyle)
soundcloud link
ja, ik ben ietwat te lui om een post met elk nummer hiero te maken ^^;
tell me what'cha think ^x^
- udongein~ (aka ramon schepers)
Dat is zeker middelmatig ja...om eerlijk te zijn klinkt het als een MIDI replacementZure_Melk schreef:
Middelmatigheeeid~~
Dit topic is vooral voor kritiek en opmerkingen bedoelt, dus ik denk dat je met rust laten niet voor de hand lagZure_Melk schreef:Ik ben er alsnog trots op though.
I never do this shit laat me rusten. c:
Ik gaf gewoon kritiek op hem, ookal is die 49% waarschijnlijk waar...Reym schreef:Eevee zegt toch tegen 50% van de nummers dat het klinkt als een midi replacement, en tegen de andere 49% heeft hij kritiek omdat het genre te indie voor hem is. (disclaimer: dit is een grapje.)
Ik vind het wel aardig klinken, maar misschien kan je wat aan het ding frutselen met nootjes/melodietjes/basjes/drummetjes etc zodat het wat meer een eigen gezicht krijgt :3
Ah, okee. Ik vond het een beetje rude.Reym schreef:Eevee zegt toch tegen 50% van de nummers dat het klinkt als een midi replacement, en tegen de andere 49% heeft hij kritiek omdat het genre te indie voor hem is. (disclaimer: dit is een grapje.)
Ik vind het wel aardig klinken, maar misschien kan je wat aan het ding frutselen met nootjes/melodietjes/basjes/drummetjes etc zodat het wat meer een eigen gezicht krijgt :3
eeveesprit schreef: ...En als je hier trots op bent dan twijfel ik je standards om eerlijk te zijn, maar ieder zijn eigen ding
Zure_Melk schreef:drums by ear..Is lastig.
Nop, het wonder van YMCK~Graan schreef:Zure_Melk schreef:drums by ear..Is lastig.
Vooral bij Touhou!
De geluiden doen me denken aan GXSCC. Is het een bekende VST die je hebt gebruikt?
Zure_Melk schreef:YMCK
Je moet eigenlijk een Raiko hebben om je te helpen :3Zure_Melk schreef:drums by ear..Is lastig.