Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Princess Sylvysprit
E.
Kogasa54
draakedan
wolfie559
Xhomas
Bakuhatsu
Lukas64
WolfTouhou
13 plaatsers

Wat is je favoriete muziek?

WolfTouhou
    WolfTouhou
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Ben een grappenmaker maar ben heel vriendelijk.

Wat is je favoriete muziek? Empty Wat is je favoriete muziek?

Bericht van WolfTouhou wo feb 04, 2015 2:01 pm

Hoi allemaal!
    Hier is de nieuweling weer.
    Ik wil graag weten wat jullie lievelingsmuziek/band is.
    Die van mij is persoonlijk Queen of de Beastie Boys.
    Veel discusieerwerk!
    Wolftouhou
    Lukas64
    Lukas64
    Doodgewone heks (m/v)

Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Good stuff

Wat is je favoriete muziek? Empty Re: Wat is je favoriete muziek?

Bericht van Lukas64 wo feb 04, 2015 2:38 pm

Mijn favoriete bands: Queen, The Queenstons, Cat Stevens, the Beatles
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Bericht van Bakuhatsu wo feb 04, 2015 3:42 pm

Ik denk Shibayan of estha, beide Touhou arrangers, al is estha in 2011 gestopt daarmee... Verder μ's (van Love Live!), Masayoshi Minoshima, Linjin, t+pazolite, taishi, kors k, aran, Kirin/MK, an, Kenichi Chiba, Camellia, katsu... en nog veel meer~ :D
    WolfTouhou
    WolfTouhou
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨

Leeftijd : 21
    Speciale vermogens : Ben een grappenmaker maar ben heel vriendelijk.

Wat is je favoriete muziek? Empty Muziek

Bericht van WolfTouhou wo feb 04, 2015 3:53 pm

Dankjewel voor je antwoord!
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Bericht van Bakuhatsu wo feb 04, 2015 5:48 pm

Graag gedaan!
    Xhomas
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Dingen uitstellen!

Bericht van Xhomas wo feb 11, 2015 5:49 pm

Ik heb altijd het gevoel dat ik niet een vaste favoriet heb. Ik vind heel veel genres leuk en ik luister echt van alles wat. Soms heb ik een periode dat ik een bepaalde artiest echt gaaf/mooi vind en ook veel beluister, maar later is dat dan weer iets heel anders.
    Over het algemeen laat ik me veel verrassen door muziek/albums dat van Comiket vandaan komt.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster

Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

Bericht van wolfie559 wo feb 11, 2015 6:36 pm

Mijn smaak is relatief uitgebreid (ik zou zweren dat we dit topic hier al ergens hebben) maar om er een paar op te noemen:

Guns n roses, ACDC, DIS-FUCKING-TURBED, Tenacious D (hilarisch gewoon),Linkin park (van vroeger niet zoals ze nu zijn),Gorillaz, beetje Ronnie James Dio, Device, Rammstein, alle OST's van Transistor/Bloody roar 2 etc etc en nog een shitload aan stuff.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

Bericht van draakedan wo feb 11, 2015 7:41 pm

Alles afkomstig van ZUN, SOUND HOLIC, EastNewSound, IOSYS, veel losse touhou arranges, SID, Kalafina, Ali project, Yuya Matsushita, Linked horizon, een paar Gothic arragers en Vocaloid arrangers
    Kogasa54
    Kogasa54
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik leer het Nederlands voor maar een jaar en ik doe het heel erg goed (volgens iedereen) Ook ben ik een fabulous koto

Bericht van Kogasa54 vr jul 10, 2015 2:56 am

Mijn muziek smaakt verandert zich over the years; over het algemeen harder en harder geworden. Tegenwoordig vind ik noise/experimental muziek het leukste. Merzbow, Masonna, Hijokaidan, Incapacitants enzovoort. (dit jaar begin ik ook mijn eigen noise project dat ik misschien over eens ga posten)
    Ik vind nog touhou arranges en Hardcore/Gabber ook gaaf. DJ Myosuke, moro, RoughSketch, t+pazolite zijn m'n favs ervoor
    E.
    E.
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Speciale vermogens : 2nd in command in the Reptilian kingdom

Bericht van E. do jul 16, 2015 11:22 am

KEI HARDE METAL!
    onder anderen: Amon Amarth, Disturbed, DragonForce.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit zo jul 19, 2015 3:00 pm

Honestly, waar moet ik beginnen?
    Allesreeste; mijn favoriete muziekgenre is Touhou-style muziek, mensen als Misora, Wanwan, Senpi en Pestot.jp zijn echt oorgasmisch voor mij (en hopelijk ikzelf later ook ^^'')
    Maar voor de rest ben ik ook gek op eurobeat, klassiek, DnB, dubstep (alleen als het goed is), en ska.
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke zo jul 19, 2015 5:35 pm

Mijn favoriete genre is rock. Welke soort rock? Alle soorten rock, van hard over klassieke tot progressive. Een beetje metal op zijn beurt kan ook geen kwaad.

Ook heeft Touhou me OST's en game muziek leren respecteren. Vroeger toen ik klein was en op mijn gameboy speelde moest ik het geluid altijd uitzetten, dus heb ik vanaf jongs af aan game muziek niet eens opgemerkt. Uiteraard heeft Touhou mij dan ook remixen voorgeschoteld waardoor ik veel nieuwe stijlen heb leren kennen. Tot op vandaag luister ik nog veel remixes en OST's van Touhou en andere games, zoals velen hier waarschijnlijk.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

Bericht van Scarlet ma jul 20, 2015 4:36 pm

Mijn favo muziek genre is eigenlijk niet vast te stellen. Ik hou van de meest uit eenlopende dingen.
    Zoals trance, techno, sommige dubstep, nightcore. Maar ook dingen zoals Rock, Metal (en zijn vele onder genres), folk muziek en klassiek.

Mijn favo band is Within temptation, een Synfonic metal band uit nederland.
    Mijn favo touhou doujin circles zijn: EastNewSound, babbemusic, cysmix, Floating cloud, K-wave LAB & RaccoonTail
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

Bericht van Maribel Hearn zo sep 27, 2015 3:53 pm

...waarom heb ik hier nog niet gepost?

Video game OST d^_^b En dan met name die van bullet hell games. Bullet hells hebben gewoon fantastische muziek! Ik krijg er maar geen genoeg van. XD

Wat m'n favoriete themes zijn kan ik moeilijk zeggen; ik vind er zo veel leuk om te luisteren dat ik amper kan kiezen, al ben ik wel van plan om (binnenkort?) een top lijst samen te stellen.. nou ja, proberen dat te doen. XD Ik kan wel de games / franchises noemen waarvan ik de OST graag beluister: de DoDonPachi serie, de Mushihime-sama serie, Ketsui, de Seihou-serie (vooral Seihou Shuusou Gyoku, wat momenteel bovenaan staat qua hoeveel ik een game beluisterd heb), Samidare, Mrs. Estacion en uiteraard Touhou, met ook bepaalde fangames daarbij gerekend. Daarnaast nog een aantal Nintendo games.
    Ik denk trouwens niet dat ik binnen de wereld van OSTs van een specifiek muziekgenre houd; de stijlen van bijv. Touhou en DoDonPachi zijn heel verschillend maar ik houd van allebei.

Van wat ik heb beluisterd sinds ik mijn computer heb die ik nu gebruik (eind 2012) is 93% OST, en daarvan is 78.3% bullet hell OST. /statsvoornerds c: Rest bestaat vooral uit non-bullet hell Touhou (fan)games of Nintendo games.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Bericht van Ranfox zo sep 27, 2015 5:18 pm

Favoriete muziek wisselt bij mij zo vaak. Dat heeft geen nut om voor mij te vermelden. Wel heb ik een favoriete genre. Ondanks ik namelijk bijna iedere genre waardeer, val ik toch altijd weer terug in de electronic hoek qua muziek.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 23, 2023 4:33 pm