Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Kokonoe Yamaxanadu
Pshycho Maniac
udonge_rabbit
Faolinn
TH-chen
Info
komodostache
Decidetto
Reym
Graan
Urameshiya
T
Princess Sylvysprit
17 plaatsers

Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements - Pagina 4 Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

Bericht van Urameshiya ma maa 03, 2014 11:22 am

^Wat mij betreft kan het gewoon hier! Als je van plan bent veel te posten kan een nieuw topic natuurlijk ook leuk zijn, maar dat is helemaal aan jou.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements - Pagina 4 Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

Bericht van Faolinn ma maa 03, 2014 11:36 am

Top, dan post ik bij deze mijn keytar-shenanigans.

Ahem, ik heb dus een keytar (Roland AX-Synth voor de kenners) en ik ben langzamerhand aan het leren om te gaan met het instrument. De keytar is met name bedoeld voor razendsnelle solos en geeft een toetsenist vrijheid zich voort te bewegen over een podium (waar ik veel minder vaak op sta dan ik zou willen..)

Zijn er Sonata Arctica fans in de zaal?  :3 
    Spoiler:
    That'll be all for now
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit ma maa 03, 2014 2:28 pm

Holy...wat geeft dat ding een mooi geluid zeg!
    Ik ben zoiezo hellemaal gek op die square en saw geluidjes xD
    Graan
    Graan
    Graan

Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Groeien

Bericht van Graan ma maa 03, 2014 9:41 pm

Ha, dat is awesome :D
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit vr apr 04, 2014 6:10 pm

Ik doe eindelijk weer iets! Deze keer de extra stage voor Return of Mima:
    https://www.youtube.com/watch?v=qEmIyuryAjY&feature=youtu.be
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym vr apr 04, 2014 6:22 pm

aka The Prismriver's Charming Dominating Castle that Sinks in the Air
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit di apr 08, 2014 9:47 pm

Ik weet niet zeker of ik hiermee zal doorgaan, meningen?
    Het is een .mid bestand, het klinkt dus natuurlijk niet zoals het eindresultaat
    Het moet een fanmade Touhou boss theme worden, ben nog niet bij welke stage het zou passen though

https://www.mediafire.com/?50xnd31f73ur9u5

Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit do apr 10, 2014 12:53 pm

Ik ben ermee doorgegaan dus, dit werd het: https://www.youtube.com/watch?v=3_y0ehOF4ag&list=UUaPDHoN_sb-Qkk9ObDoKJMA

Persoonlijk denk ik dat ik beter kan though...
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit ma apr 14, 2014 9:57 pm

Wow! Ik heb ZUN's nieuwe Youtube kanaal gehackt en ik heb dit liedje gevonden, dit is totaal niet nep ofzo!
    https://www.youtube.com/watch?v=PgFTQxqXih8&feature=youtu.be
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit vr apr 25, 2014 6:15 pm

Ik heb weer een liedje gemaakt, deze keer een stage 1 theme!
    https://www.youtube.com/watch?v=8zn4gKslXek&list=UUaPDHoN_sb-Qkk9ObDoKJMA
    Graan
    Graan
    Graan

Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Groeien

Bericht van Graan za apr 26, 2014 6:05 pm

Cool, ben je van plan een complete fictieve TH15 soundtrack te maken? Dat gaat nog een hoop verwarde hits opleveren als de echte TH15 uitkomt.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit ma apr 28, 2014 1:49 pm

Graan schreef:Cool, ben je van plan een complete fictieve TH15 soundtrack te maken? Dat gaat nog een hoop verwarde hits opleveren als de echte TH15 uitkomt.
    Precies dit, ik wil een fictieve Touhou 15 OST maken met iets van 18-19 liedjes
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

Bericht van TH-chen ma apr 28, 2014 2:02 pm

eeveesprit schreef:
    Graan schreef:Cool, ben je van plan een complete fictieve TH15 soundtrack te maken? Dat gaat nog een hoop verwarde hits opleveren als de echte TH15 uitkomt.

Wow super veel succes daarmee! Maar is het niet beter om het inplaats van Touhou 15 te noemen meer in e richting van
    Shmup originals - [naam]
    en dan vertellen dat je inspriratie komt van Touhou series. Wat ik moet wel zeggen je muziek komt heel verfrissend over
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit ma apr 28, 2014 3:14 pm

TH-chen schreef:
    eeveesprit schreef:

Wow super veel succes daarmee! Maar is het niet beter om het inplaats van Touhou 15 te noemen meer in e richting van
    Shmup originals - [naam]
    en dan vertellen dat je inspriratie komt van Touhou series. Wat ik moet wel zeggen je muziek komt heel verfrissend over
    Nee, ik wil verwarring veroorzaken bij fans die rond de trial als een gek gaan zoeken naar content, het mag dan misschien wel een jaartje of 2 duren, maar het zal het allemaal waard zijn als ik de extreem gehypte/telleurgestelde gezichten zie van de mensen die dachten dat het legit was

Mijn projecten hebben allemaal zo zijn eigen doel, als ik iets voor een originele game maak dan hoort het een stuk anders aan te voelen
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit ma apr 28, 2014 8:29 pm

Een stage 1 boss theme
    https://www.youtube.com/watch?v=RIEcvy6G1fk&feature=gp-n-y
    ...Ik post hier teveel, maar het is waarschijnlijk maar tijdelijk, ik heb gewoon erg veel inspiratie deze weken

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu di jan 14, 2025 11:24 am