van Princess Sylvysprit di okt 08, 2013 3:44 pm
Reym schreef:Jullie muziek is echt heel tof!~
Ik maak zelf ook muziek maar ja... ik maak het m.b.v. audacity, dus het is niet superawesome.
Dus hier een paar linkjes, van nieuw naar oud.
The Positive & Negative
Ik probeerde de melodie een beetje PC-98 te laten klinken... (haha ik maak dus melodieën door handmatig een notenbalk in te tikken op een sheet music programma en dan een midi ervan te maken. 1000% kwaliteit dus.)
Umbrella Lady's Lullaby
Een arrange van... de eerste regels uit Kogasa's theme. Al zal je het voor de rest van het nummer niet zo veel horen omdat het nogal bewerkt is. Ik heb geprobeerd om het een beetje oud te laten klinken.
Ear Wax Cleaner
En hier had ik geprobeerd om splittercore te maken. Niet meer doen dus. (Geen Touhou remix)
Legend of Shit
Remix van Legend of the Great Gods. De beat is soms een beetje off. Met een beetje noise enzo erin.
Failure Princess
Dit was bedoeld als een remix van Maniacal Princess... maar het was een beetje een faal. De intro en outro zijn gespeeld op mijn oma's orgeltje #swag.
Eerste track ever
Dit is het eerste ding dat ik ooit gemaakt heb, maar dit is een experimentje met noise enzo. Geen Touhou remix.
Reym, ik zeg het niet graag, maar persoonlijk klinkt deze muziek uhhh...laten we zeggen, iedereen moet ergens beginnen, en Audicity is ook nogal een vergiftigde frietzak van een programma moet ik zeggen, dus ik raad je aan om Graan's advies te volgen
Maar, hier is wat persoonlijk advies van mij, gebruik Fruity Loops Studio (dat gebruik ik ook)
Het is echt heel simpel om te cracken en het werkt echt super handig (zegmaar, 5 keer zoveel als Audicity)
En maak je geen zorgen over MIDI dingen, ikzelf gebruik echt alleen maar MIDI dingen haast
En als je eenmaal FL studio hebt kun je een hoop extra dingen downloaden zoals soundfonts en samples (Ik raad je aan om een wat cleanere versie op te zoeken voor die hardcore sample die je gebruikt)