Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
RemiliaxScarlet
homemadecupcake
Nekotaku
kyr2005
wolfie559
jjkramok
Urameshiya
11 plaatsers

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Urameshiya wo sep 04, 2013 11:17 pm

    wolfie559 schreef:aaaaah ducks.... ik kan pso2 nimeer opstarten omdat gamegaurd mij blokked..
    Okee, ik had dezelfde fout. De oplossing is simpel: verwijder alle bestanden uit de gameguard-map in je PSO2-map. Daarna zou het gewoon weer moeten werken.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Urameshiya zo sep 29, 2013 12:36 am

    We moeten echt weer wat meer spelen~

    Bij de volgende grote patch gaat de level cap omhoog en wordt de "super hard" moeilijkheidsgraad toegevoegd voor alle quests. Een moeilijkheidsgraad waarop Big Varda z'n kanonnen vanzelf weer repareert als je ze gesloopt hebt. Dat kan nog leuk worden. k=w=
    jjkramok
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van jjkramok zo sep 29, 2013 3:29 am

    Urameshiya schreef:We moeten echt weer wat meer spelen~

    Bij de volgende grote patch gaat de level cap omhoog en wordt de "super hard" moeilijkheidsgraad toegevoegd voor alle quests. Een moeilijkheidsgraad waarop Big Varda z'n kanonnen vanzelf weer repareert als je ze gesloopt hebt. Dat kan nog leuk worden. k=w=
    Wow echt... dus het is mogelijk om de boss vooreeuwig te moeten dualen?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Urameshiya zo sep 29, 2013 10:12 am

    jjkramok schreef:
    Urameshiya schreef:We moeten echt weer wat meer spelen~

    Bij de volgende grote patch gaat de level cap omhoog en wordt de "super hard" moeilijkheidsgraad toegevoegd voor alle quests. Een moeilijkheidsgraad waarop Big Varda z'n kanonnen vanzelf weer repareert als je ze gesloopt hebt. Dat kan nog leuk worden. k=w=
    Wow echt... dus het is mogelijk om de boss vooreeuwig te moeten dualen?
    Ik denk het wel! Maar dat maakt het wel een stuk spannender dan alles er beetje bij beetje af-snipen zoals dat nu kan.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van wolfie559 ma sep 30, 2013 6:11 pm

    big vardna ziet er cool uit maar is jammer genoeg een big joke...

    also ya we zouden trug wat vaker moeten spelen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Urameshiya do dec 19, 2013 9:11 pm

    Omdat de nieuwe content van de recente patches best wel cool is, en het leuk zou zijn om die met wat TvH'ers eens samen te spelen, kom ik dit topic even bumpen met de onlangs vernieuwde OP. Nu nog cooler dan voorheen. k:D

    Spoiler:
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Deviljho do dec 19, 2013 9:17 pm

    Grappig, ik heb dit net gister weer zitten spelen. Ik wil alleen gewoon mijn ship 2 character in ship 10 hebben Q_Q

    EDIT: Ik ga een nieuwe character maken voor ship 10, word waarschijnlijk weer een Fighter/hunter. (we hebben toch al een goede Force en Gunner, dus vandaar.)
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van wolfie559 do dec 19, 2013 9:54 pm

    Deviljho schreef:Grappig, ik heb dit net gister weer zitten spelen. Ik wil alleen gewoon mijn ship 2 character in ship 10 hebben Q_Q

    EDIT: Ik ga een nieuwe character maken voor ship 10, word waarschijnlijk weer een Fighter/hunter. (we hebben toch al een goede Force en Gunner, dus vandaar.)

    wel je moet niet op specifieke classes letten hoor want alle classes zijn al vertegenwoordigd

    zodra de engelse patch trug werkt ga ik toch ook eens trug wat spelen
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Princess Sylvysprit za feb 01, 2014 4:04 pm

    Spoiler:
    Help ;-;
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Urameshiya za feb 01, 2014 5:13 pm

    eeveesprit schreef:
    Spoiler:
    Help ;-;
    Waarschijnlijk ben je van dit probleem af als je de hele map van het spel verhuist naar iets direct onder de C-schijf in plaats van waar het nu zit. (Iets als C:/PSO2/ dus)
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Princess Sylvysprit za feb 01, 2014 7:27 pm

    Urameshiya schreef:
    eeveesprit schreef:
    Spoiler:
    Help ;-;
    Waarschijnlijk ben je van dit probleem af als je de hele map van het spel verhuist naar iets direct onder de C-schijf in plaats van waar het nu zit. (Iets als C:/PSO2/ dus)
    Werkte ook niet, ik herinstalleer het wel even, die update stelt tog niet veel voor voor mij
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Urameshiya zo mei 25, 2014 2:32 am

    Mocht dit iemand nog interesseren: toen ik vandaag even inlogde viel me opeens op dat m'n benodigde experience voor het volgende level aangegeven stond als "-461,155". En bij het eerste monstertje dat ik versloeg was ik dus meteen een level (bijna 2 zelfs) hoger.

    Blijkbaar hebben ze de levelingcurve versoepeld in een van de recente patches, dus het zou best kunnen dat er voor meer mensen gratis level-ups liggen te wachten! :D
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Princess Sylvysprit zo mei 25, 2014 4:56 pm

    Urameshiya schreef:Mocht dit iemand nog interesseren: toen ik vandaag even inlogde viel me opeens op dat m'n benodigde experience voor het volgende level aangegeven stond als "-461,155". En bij het eerste monstertje dat ik versloeg was ik dus meteen een level (bijna 2 zelfs) hoger.

    Blijkbaar hebben ze de levelingcurve versoepeld in een van de recente patches, dus het zou best kunnen dat er voor meer mensen gratis level-ups liggen te wachten! r:D
    Maakt dit de game niet ongebalanceerder?
    Begrijp me niet verkeerd, ik vond de levelling curve ook sloom enzo
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Urameshiya ma mei 26, 2014 12:41 am

    eeveesprit schreef:Maakt dit de game niet ongebalanceerder?
    Begrijp me niet verkeerd, ik vond de levelling curve ook sloom enzo
    Ik zie niet in hoe het invloed heeft op de spelbalans. De levelcap is ook hoger geworden, dus het is denk ik juist een poging om het evenwicht te bewaren!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van wolfie559 ma mei 26, 2014 12:29 pm

    oh boy... nu krijg ik goesting om het trug te beginnen spelen....
    (wat ik betwijfel dat zou lukken want ik krijg hier nauwelijks eender what opgestart)

    Gesponsorde inhoud


    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 5 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:44 am