Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
RemiliaxScarlet
homemadecupcake
Nekotaku
kyr2005
wolfie559
jjkramok
Urameshiya
11 plaatsers

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 6 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Deviljho ma mei 26, 2014 12:40 pm

    Urameshiya schreef:Mocht dit iemand nog interesseren: toen ik vandaag even inlogde viel me opeens op dat m'n benodigde experience voor het volgende level aangegeven stond als "-461,155". En bij het eerste monstertje dat ik versloeg was ik dus meteen een level (bijna 2 zelfs) hoger.

    Ik geloof dat ze het alleen tussen de 40 en 50 hebben verminderd. En dit was al best lang geleden volgens mij D:
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 6 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Urameshiya ma mei 26, 2014 1:07 pm

    Deviljho schreef:
    Urameshiya schreef:Mocht dit iemand nog interesseren: toen ik vandaag even inlogde viel me opeens op dat m'n benodigde experience voor het volgende level aangegeven stond als "-461,155". En bij het eerste monstertje dat ik versloeg was ik dus meteen een level (bijna 2 zelfs) hoger.

    Ik geloof dat ze het alleen tussen de 40 en 50 hebben verminderd. En dit was al best lang geleden volgens mij D:
    Zou best kunnen! Ik had al een paar maanden niet ingelogd!
    Willemstyle
    Willemstyle
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 36

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 6 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Willemstyle ma mei 26, 2014 11:41 pm

    Meh, kom ik dan aan op Ship 6 :P

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 6 129776533-4

    Gesponsorde inhoud


    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 6 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:05 pm