Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
RemiliaxScarlet
homemadecupcake
Nekotaku
kyr2005
wolfie559
jjkramok
Urameshiya
11 plaatsers

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Nekotaku ma aug 19, 2013 8:12 pm

    Maar... Wat gebeurt er dan met Itsumi? :o
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Urameshiya ma aug 19, 2013 8:16 pm

    ^We hebben het nu over een verre toekomst. ^^; Er is nog geen releasedatum bekend voor de lokalisatie, immers. Het enige dat bekend is is dat de release 'uitgesteld' is. Zou me er nog maar niet te druk om maken dus.

    En je hoéft niet te verhuizen!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van wolfie559 ma aug 19, 2013 9:33 pm

    aaaah god no.

    failed to download the latest version, wait for a while please try to connect again.
    winHTTP Error:12002
    [Np.103]....

    dit is typisch.

    EDIT: oke de enige echte oplossing blijkt te zijn van dat je gewoon moet blijven proberen want theoretisch zou die onthouden hoeveel je al gepatcht had...
    laten we hopen dat ik dat soort geluk heb want ik heb altijd wel pech
    jjkramok
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van jjkramok ma aug 19, 2013 11:36 pm

    Holy Sh*t what is this: https://i.imgur.com/Hzujh0T.png  (Forged in god's very flame, Do my eyes, tell me lies?...)


    Laatst aangepast door jjkramok op ma aug 19, 2013 11:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van kyr2005 ma aug 19, 2013 11:46 pm

    jjkramok schreef:Holy Sh*t what is this: https://i.imgur.com/Hzujh0T.png

    Ofwel is het dat je hier de naam van een persoon moet invullen waardoor je het spel kent zodat die goodies krijgt ofwel is het om iemand anders uit te nodigen, denk ik k=w=
    jjkramok
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van jjkramok ma aug 19, 2013 11:47 pm

    kyr2005 schreef:
    jjkramok schreef:Holy Sh*t what is this: https://i.imgur.com/Hzujh0T.png

    Ofwel is het dat je hier de naam van een persoon moet invullen waardoor je het spel kent zodat die goodies krijgt ofwel is het om iemand anders uit te nodigen, denk ik k=w=
    Dacht ik ook, bedankt voor de Confirmation, nu even Ura zijn naam infullen. Hihihihihi
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van wolfie559 di aug 20, 2013 12:06 am

    jjkramok schreef:Holy Sh*t what is this: https://i.imgur.com/Hzujh0T.png  (Forged in god's very flame, Do my eyes, tell me lies?...)
    ik zou zeggen dat dat iets is om vrienedn mee te maken, dus waarschijnlijk moet je uw vriend zijn naam intypen en dan op register klikk

    EDIT: woops
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Nekotaku di aug 20, 2013 12:59 am

    Yeah, je kan dat ding gewoon overslaan. Belangrijkste is een Sega ID hebben, op Ship 10 (Nauthiz) inloggen en je char aanmaken. Daarna ben je klaar om met ons mee te spelen.
    Oh ja, en effe de tutorial doen. Als je cutscenes en dialoog wil overslaan, effe rechtermuisknop gebruiken.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van wolfie559 di aug 20, 2013 9:09 am

    FLABLKESLEFSENEFNEJKENRNWNRJQNKWJSNFKE

    I AM IN THA SYSTEEEEEM.

    kben in het spel.
    name: Clio Zilfera
    ras: Cast
    Class: ranger (alhoewel dat nog open voor verandering staat, want ik heb een hekel aan guns maar tegelijkertijd heb ik er ook een hekel aan om midden in het gevect te zitten zoals de hunters, dus wie weet ga ik alsnog wisselen naar force ofzo)
    problem solved ik gebruik wel kannonen en grenade launchers.
    PS: i overdid a little bit on the green color...

    ook wel jammer dat ik geen snars versta of lees van wat de characters zeggen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Urameshiya di aug 20, 2013 10:24 am

    jjkramok schreef:Holy Sh*t what is this: https://i.imgur.com/Hzujh0T.png  (Forged in god's very flame, Do my eyes, tell me lies?...)
    Als je wilt kun je daar 10161415 invullen. Dat is mijn spelersnummer. k;P

    EDIT: Wolfie, ik heb je voor het team uitgenodigd en een vriendverzoek gestuurd.
    jjkramok
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van jjkramok di aug 20, 2013 1:04 pm

    Ik heb de code ingevult, hij liep gister avond vast :( moest ik de computer opnieuw opstarten, niks werkte meer.
    Maar ik ben nu ook 'In the System'
    Naam: Kramok
    Ras/Factie: Cast
    Class: Force
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Nekotaku di aug 20, 2013 1:27 pm

    We beginnen best wel veel Forces te krijgen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Urameshiya di aug 20, 2013 2:00 pm

    ^Ik word heel gelukkig van meer Forces. Als ik solo speel en NPCs meeneem op m'n quests, kies ik niet zelden 2 of 3 Forces. Meer kans om op tijd geheald te worden, en ze delen nog eens forse schade uit ook. :D

    @Kramok: ik zal zo even op m'n Vita inloggen om je voor Team Paraplu te 'scouten' zodat je makkelijker kunt zien wie er nog meer online zijn en in teamchat kunt chatten (kanaal instellen op 3 of /t voor je berichten) , maar daarna ben ik weer weg. Zal pas later vandaag weer verder spelen. Oh, en als je een bepaald level bereikt (weet niet wat) krijgen wij allebei iets omdat je via invite-a-friend-dinges gekomen bent. Geen idee wat we krijgen.

    EDIT: Okee, heb je uitgenodigd voor m'n vriendenlijst en voor Team Paraplu!

    EDIT2: Trouwens, zou het niet leuk zijn als we met iedereen die nu speelt afspreken om morgenavond samen te spelen? Jullie zijn dan ook allemaal welkom in mijn My Room voor een feestje ter verwelkoming van de nieuwe teamleden! k;P Of zo.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Nekotaku di aug 20, 2013 2:18 pm

    Vanavond van 21u tot 22u kan voor mij. Morgen pakweg van 20u tot 22u. Donderdagavond kan eventueel ook nog wel effe.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van wolfie559 di aug 20, 2013 2:33 pm

    ik kan zo goed als elke avond vanaf 21 uur tot in de eeuwigheid 100 procent garantie.

    voor tijdens de dagen kan ik dat moeilijk weten op voorhand.

    EDIT: kheb iedereen een friend request gestuurd (want ja ik wil jullie vriend zijn XD)

    vraagje btw: kheb hier van die discs en ik kan daarmee verschillende dingen leren? (zoals een donderaanval ofzoiets) maar ik kan dat niet gebruiken (waarschijnlijk omdat ik niet force ben) heb ik dan eigenlijk wel iets aan die discs??

    also hoe kom ik aan een MAG (zo een rondzwevend dingetje dat... rondzweeft?? (kneem aan dat het nuttig is maar kweet niet wat het doet)

    en kheb net een ura cloon?? in mijn party nu??


    Laatst aangepast door wolfie559 op di aug 20, 2013 2:44 pm; in totaal 2 keer bewerkt

    Gesponsorde inhoud


    Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you! - Pagina 2 Empty Re: Phantasy Star Online 2 -- Team Paraplu wants you!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:22 pm