Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
wolfie559
komodostache
Urameshiya
Toumyon
8 plaatsers

    Canaan Online: Online Worlds

    Enquête

    Welke class ben je?

    [ 1 ]
    Canaan Online: Online Worlds Voteba1013%Canaan Online: Online Worlds Voteba12 [13%] 
    [ 4 ]
    Canaan Online: Online Worlds Voteba1050%Canaan Online: Online Worlds Voteba12 [50%] 
    [ 1 ]
    Canaan Online: Online Worlds Voteba1013%Canaan Online: Online Worlds Voteba12 [13%] 
    [ 1 ]
    Canaan Online: Online Worlds Voteba1013%Canaan Online: Online Worlds Voteba12 [13%] 
    [ 1 ]
    Canaan Online: Online Worlds Voteba1013%Canaan Online: Online Worlds Voteba12 [13%] 

    Totaal aantal stemmen: 8
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Canaan Online: Online Worlds Empty Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van Toumyon zo mei 05, 2013 11:52 am

    Je hebt het me al misschien een paar keer in de chatbox er over horen praten.
    Ik voel me nu wel zo lekker om er een uitgebreid topic over te maken.

    Introductie en features.
    Canaan Online is een animeachtige browser MMORPG die zich focust op een uitgebreid pet systeem.
    Het pet systeem is een heel groot deel van het spel, sinds het uitmaakt hoe sterk je uiteindelijk bent.
    De battle stijl met monsters is in een echte turn base stijl zoals Final fantasy, wat ik persoonlijk nog nooit heb ervaren of gezien in een MMO.
    Er zijn natuurlijk Guild systemen aanwezig en een HOOP quests.
    Van wat ik tot nu toe heb gespeeld is er altijd wel een quest voor je level die je kan doen.
    Er is ook een smithing systeem in het spel waar je je equipment moet repareren.
    Je kan zelfs dingen maken als je de juist materialen bezit.
    En upgraden is ook mogelijk.



    Nu we de algemene features hebben opgesomd, gaan we in meer detail per feature.

    De map
    Canaan Online: Online Worlds World-map
    De wereld van Canaan is echt gigantisch zo lijkt het misschien klein maar als je eenmaal pas aan een continent van het spel begint zit je daar best langer dan je denkt.
    Elke continent (na mijn weten tot zo ver) heeft zelfs 1 of 2 sub maps (dungeons kastelen)...dit betekent nog meer te exploren.
    Niet alleen is de wereld van Canaan groot, maar je kan hem zelfs handig gebruiken.
    Wil je eventjes wat op het forum browsen maar moet je ergens heen in de wereld van Canaan?
    Geen probleem! Je klikt op de map rechts boven en je krijgt de map van het continent waar een rood bolletje indiceert waar je bent.
    Je hoeft maar op een plaats te clicken waar je heen wilt en je karakter loopt daar automatische heen.
    De map heeft ook nog vele anderen features zoals het aanwijzen waar bepaalde monsters zitten als je deze zoekt.
    En als je op groene links klikt in je quest, loopt je karakter naar die cordinaten van die NPC.
    Nu we het toch over quests hebben...



    Quests
    Je kent ze wel, bijna iedere game heeft ze.
    Quests in Canaan zijn:
    doe een woordje van persoon A naar B.
    Kill zo veel van een of meerdere bepaalde monsters.
    Loot zo veel quest items van bepaalde monster.
    Breng zo veel items of producten naar een npc.
    Kill een baas.
    Je word gereward met exp en een centje brons zilver of goud.(hier meer over later.)
    Of soms best wel goede items en equipment.

    Er zijn zelfs daily quests...dit zijn dus quests wat je per dag 2x of meerderen keren kan uitvoeren.
    De reward blijft lekker het zelfde.



    Goud zilver en brons
    Het geld in de game.
    100 brons = 1 zilver.
    100 zilver = 1 goud.
    Als je 100 brons of zilver behaald, zal de game die automatische converteren naar een munt stukje zilver of goud.



    Smithing en collecting
    Hier heb ik zelf nog niet veel mee kunnen sollen.
    Met smithing kan je equipment maken en zelfs upgraden als deze equipment een hol erin heeft.
    Als equipment een hol heeft, betekent dat dat hij kan geupgrade worden met een steen of juweel.
    Deze stenen kunnen van alles zijn.
    Max HP+
    Max Mana+
    Attack+ enzovoorts...
    Echter zoals ik al had gezegd moet je wel de juiste martiale bezitten.
    In Canaan zijn er collection areas, en in elke zone krijg je wel iets...hide cloth iron bronze diamond pearls enzovoorts.
    Deze zullen wel enkel rough zijn, en dus niet bruikbaar.
    je moet dus een groot aantal rough martiaal beschikken om er een normal versie van te maken.
    van normal naar fine.
    en steeds maar hoger en beter...hou wel in gedachten dat er kans is dat deze matriale te suprieuren kan mislukken.



    Maak je eigen karakter. Classes
    Als je begint met Canaan, moet je natuurlijk een karakter maken.
    Jongen of Meisje, en je kan zelfs tussen gezichten en haar kiezen.
    Natuurlijk zijn er classes waar je van moet kiezen die je wilt zijn.
    Ik heb ze nog niet allemaal uitgeprobeerd.
    Maar mijn classes zijn Mage en Ranger.(echter speel ik niet meer op die mage...maar wie weet.)
    Ranger, vind ik zelf persoonlijk handig want ze dealen goeie fysieke schade en als je ze goed raised zijn ze ook nog niet eens zo squishy.
    Mage is ook wel leuk op Canaan, ik heb ervaren dat een Mage heel krachtig is met magische spreuken.(no sh*t duh...!)
    Maar echt, deze zijn echt wel krachtig van tot zo ver ik gespeeld heb.(level 14...en dan heb je nog niet eens je talents unlocked.)
    Ze zijn wel squishy natuurlijk.
    Ik zou zeggen lees vooral over de classes op Canaan, zo beschik je meer informatie erover, dan dat ik je het zou uitleggen.



    Level up, en stats.
    Bij een bepaald nummer exp te behalen, level je omhoog en krijg je stat points die je moet investeren in je karakters stats.
    Deze stats zijn.
    Str (strength)=fysieke aanval's kracht en fysieke critical hit.
    Con (Constitution)=fysieke defense en Max HP.
    Int (Intelligence)=Max MP, Magiese aanvals kracht en magiese critical hit.
    Spr (Spirit)=Max MP, magiese aanvals kracht en magiese critical hit(ik denk wel minder dan bij Int.) en magiese verdediging's kracht.
    Dex (Dexterity)=fysieke aanval's kracht en fysieke critical hit(ik denk wel minder dan bij Str) Hit rate(accuracy) en avoidance rate.(ontwijken)
    Het belangrijke om te doen is dus wel zo je karakter te bouwen waarbij je spreuken en je class ook benut op hebben.
    Je wilt dus geen warrior alleen maar builden op int en spr.

    Wat ook belangrijk is, dat als je zit te grinden op monsters en je zo je level wilt behalen, je moet onthouden dat als de monster 10levels lager is dan jou, je geen exp ontvangt, alleen geld.
    Ik weet niet of dit ook telt met 10 levels hoger.

    Je krijgt trouwens als leuke bonus altijd per 5 levels een berichtje van het systeem waarbij je een zakje ontvangt wat handige items voor je bezit. :D

    Max level is 100.



    En nu het hoogte punt van het spel.
    Canaan Online: Online Worlds Header_Pets
    Je kan in het begin 4 pets beschikken in je party.
    Er zijn 4 actie slots wat je pet kan doen.
    Deze zijn:
    Rest.(ik weet het niet zeker, maar ik denk dat deze dan automatische zijn HP en mana herstelt.)
    Possess.(Deze pet zal een aantal % van zijn/haar stat punten aan jou beschikken, het aantal hangt af van de pet's happyness)
    Defence.(Deze pet zal een aantal % van zijn/haar HP aan jou overdragen, dit boost dus je Max HP.)
    Attack.(Deze pet zal met je in battle gaan. je kan in het pet menu bepalen of deze voorop of achter staat.)
    Er kan maar een pet op attack defence en possess stand staan, het aantal bij rest maakt niks uit.
    Je pet krijgt telkens één stat point per level die je voor je pet moet investeren.
    Investeer wel in waar je pet de meeste sterren op heeft.
    Je pet heeft ook een rank...deze rank is bepaald at random bij het unleashen van hen soul orb.
    van hoogst naar laagste ranken zijn:
    Ultimate
    Supreme star 3.
    Supreme star 2.
    Supreme star 1.
    Genious star 3.
    Genious star 2.
    Genious star 1.
    Smart.
    Regular.
    Clumsy.
    Garbage.
    De hoger de rank, de beter je pet's stats zullen worden, deze zijn bepaald met sterren.
    Je kan je pet ook met fusion een hogere rank laten berijken, MAAR dat kan alleen als de pet die je wilt fusen Genious star 2 of hoger is.
    De 4 pets die je moet opofferen hiervoor moeten ook minstens Genious star 1 zijn.
    En de hoger de level van deze 4 pets, de hoger de kans dat het zal lukken.(bepaald met %)



    Dat zijn vrijwel alle hoogte punten van het spel, nu even mijn mening en een paar tips voor jullie.

    Mijn mening
    Tot nu toe vind ik het een super leuk spel.
    Alles wat je wilt en verwacht in een classic style RPG zijn er.
    Het idee dat je samen lekker, dungeons kan doen en bazen kunt verslaan die je in je eentje normaal niet zou aankunnen, is gewoon super cool.
    Ik heb bvb een baas moeten killen voor een quest en deze was INSANE moeilijk in mijn eentje, ik heb het alleen overleeft door het aantal HP en MP recovery items ik bij had, hahaha.
    Er zijn wel een paar hele kleine minor glitches, maar meestal merk je ze nog niet eens, alleen als je goed oplet...goed, niet elk spel is perfect.
    Ik raad het zeker aan, het is echt een spel waar je nog veel tijd in kan steken.



    Tips van een speler die 4 dagen pas speelt.
    Mocht je mijn voet stappen willen volgen, en heb je gekozen om een Ranger te worden.
    Niet doen want ik wil party members en guild members die niet alleen Ranger zijn. XD
    Dan heb ik een paar leuke tips voor je om een sterk, maar niet al te squishy Ranger te worden.
    Per level en 4 skill points die je krijgt.
    Vanaf level 1, investeer eerst in 3 dex en 1 str de eerste 4 levels.
    Daarna investeer je ze als 2 dex 1 str en 1 con voor 4 levels.
    Na level 8 switch je om het level van 2 dex, 1 str, 1 con. naar 2 str, 1 con, 1 dex.
    Zo doe ik het, en het werkt best goed.

    Wat betreft pets, lijkt het alsof wat voor een attack slot pet je ook hebt, die meestal allemaal wel werken.
    (ik heb een Dolphin of Stars and Moon.)
    Voor de defense slot pet spreekt voor zich...zorg gewoon voor een pet met goeie HP stats.(ik heb een Plain pig.)
    en voor de possess slot, pet...zorg voor een Rascal bear of Racity cactus, of gewoon iets met hoge dex en str.

    Bij een mage kan ik je verzekeren dat je voor een tanky pet moet gaan als je attack slot pet.
    ...

    Nou ik heb mijn best gedaan.
    Hopelijk kan ik jullie zien op Canaan! :D
    Ohw en de eerste Baka die level 10 bereikt krijgt van mij een Ice Queen pakje. :3

    http://en.canaan.gpotato.eu/

    Helemaal vergeten, mijn karakter namen zijn:
    Shizuha (de Ranger)
    Myona (De Mage...daar zit ik niet meer op als het goed is.)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van Urameshiya zo mei 05, 2013 9:00 pm

    Ik denk niet dat ik het heel vaak zal spelen, maar als iemand ooit een level 10 priest in z'n party nodig heeft, staat 'Ura' voor diegene klaar. Ura, en haar trouwe vliegende varken. k=w=
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van komodostache zo mei 05, 2013 10:23 pm

    ik zit te twijfelen tussen 3 classes ,druid,ranger,warior
    welke zou jij het best kunnen gebruiken?
    ik hoop op snel antwoord.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van Toumyon zo mei 05, 2013 10:40 pm

    komodostache schreef:ik zit te twijfelen tussen 3 classes ,druid,ranger,warior
    welke zou jij het best kunnen gebruiken?
    ik hoop op snel antwoord.
    Hahaha, dit snel genoeg voor je?

    Nou het ligt er echt aan wat je het handigste vind.
    Druid is een mix attacker. dat betekent dat je je skill points moet investeren in str, int, spr en wat dex.
    Het moeilijk aan een druid lijkt me gewoon het investeren in je stats.
    Want er zijn spreuken die fysiek zijn, maar ook spreuken die magisch zijn.

    Ranger is fysieke aanvaller en focused dus echt alleen maar op aanvallen...als je die goed built zoals ik dat heb gedaan ben je niet super squishy.
    Het na deel aan een Ranger is dat je heel lang moet wachten tot je een multi target spreuk krijgt.
    En allen pets gaan wel oke met een Ranger...alleen kan je daar door niet goed je zwakke punten zien.
    (of je te kort komt aan een wall, of gewoon een attacker nodig hebt.)

    Warrior is een tanky fysieke aanvaller, die dus makkelijk een super squishy maar zeer krachtige pet achter zich kan houden om zo veel schade te kunnen doen.
    ik ben het nog niet geweest MAAR het lijkt me een best wel goeie tactiek.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van wolfie559 ma mei 06, 2013 7:15 am

    ik ga het spel wel eens proberen maar verwacht niet dat ik het lang ga spelen.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van komodostache ma mei 06, 2013 10:28 am

    ik ben gegaan voor druid
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van kyr2005 ma mei 06, 2013 11:17 am

    Het spel intereseerd me niet echt maar ik vraag me wel een paar dingen af. Ik naam aan dat het een f2p spel is dus is er hoogstwaarschijnlijk een store? Wat kan je zoal kopen met echt geld? Is er pay to win aanwezig?
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van Rage ma mei 06, 2013 11:39 am

    lvl 10 Warrior hierzoe :3 umm username is of RageVX of RageZX
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van komodostache ma mei 06, 2013 2:11 pm

    user name is stach




    mensen hoe kun je nieuwe pets vangen,temmen (een echte noob).


    Laatst aangepast door Urameshiya op ma mei 06, 2013 5:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Dubbelpost gemerged)
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van Rage ma mei 06, 2013 3:09 pm

    Dat leer je vanzelf, is toevallig een quest.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van Toumyon ma mei 06, 2013 5:35 pm

    kyr2005 schreef:Het spel intereseerd me niet echt maar ik vraag me wel een paar dingen af. Ik naam aan dat het een f2p spel is dus is er hoogstwaarschijnlijk een store? Wat kan je zoal kopen met echt geld? Is er pay to win aanwezig?

    Met echt geld dingen kopen?
    Yup.
    Pay to win?
    Niet zo zeer.
    Je kan alleen speciale items kopen en een paar dingen wat bvb moeilijk te krijgen is zonder dat je betaalt.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van kyr2005 ma mei 06, 2013 6:02 pm

    Toumyon schreef:
    kyr2005 schreef:Het spel intereseerd me niet echt maar ik vraag me wel een paar dingen af. Ik naam aan dat het een f2p spel is dus is er hoogstwaarschijnlijk een store? Wat kan je zoal kopen met echt geld? Is er pay to win aanwezig?

    Met echt geld dingen kopen?
    Yup.
    Pay to win?
    Niet zo zeer.
    Je kan alleen speciale items kopen en een paar dingen wat bvb moeilijk te krijgen is zonder dat je betaalt.
    Maar zijn die dingen dingen die je nodig hebt? Zijn ze gewoon beter dan de rest? Of is het voornamelijk visuele dingen of boosters?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van Toumyon ma mei 06, 2013 7:30 pm

    kyr2005 schreef:Maar zijn die dingen dingen die je nodig hebt? Zijn ze gewoon beter dan de rest? Of is het voornamelijk visuele dingen of boosters?
    Die dingen heb je helemaal niet nodig.
    Beter dan de rest is een groot woord, je kan uiteindelijk de zelfde equipment later krijgen en net zo sterk maken.

    En voornamelijk boosters ja.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van Toumyon vr mei 10, 2013 6:04 pm

    -Bump-

    Ik wil heel graag een Guild beginnen met allemaal TvH'ers en wat real vrienden van mij.
    Zijn er echt geen anderen mensen die wat redelijk actief spelen?
    Heb 10 mensen nodig in totaal.

    Oh en als hier iemand beschikt over wat Rough Guardian stone dan koop ik ze graag van je over. :)
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van rockpad za mei 11, 2013 7:09 pm

    ik heb een account aangemaakt ik denk dat ik een mage of range wordt
    anders lekker old school warrior

    Gesponsorde inhoud


    Canaan Online: Online Worlds Empty Re: Canaan Online: Online Worlds

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 4:42 am