Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Manfred
Princess Sylvysprit
6 plaatsers

Touhou 16: Hidden Star in Four Seasons

Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Touhou 16: Hidden Star in Four Seasons Empty Touhou 16: Hidden Star in Four Seasons

Bericht van Princess Sylvysprit do apr 20, 2017 5:37 pm

http://kourindou.exblog.jp/25711799/
    Er is zojuist een nieuwe Touhou game geannouncet!
    Ik kan hellaas geen Japans, maar ik ben in ieder geval erg hyped!
    Blijkbaar zijn Cirno en Aya nu speelbaar, en heeft Cirno haar zonnenbrand vergeten ofzo.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

Touhou 16: Hidden Star in Four Seasons Empty Re: Touhou 16: Hidden Star in Four Seasons

Bericht van Manfred do apr 20, 2017 6:42 pm

Leuk voor de spelers. Het had dus eigenlijk "Hidden Star in Nine Seasons" genoemd moeten worden :-)
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Touhou 16: Hidden Star in Four Seasons Empty Re: Touhou 16: Hidden Star in Four Seasons

Bericht van Nekotaku do apr 20, 2017 9:36 pm

Volgens [i]Tachi[/i] wordt het een spel zonder "twists", als in, een standaard shooter met geen speciale gimmicks. Da's misschien wel niet zo slecht na al het experimentele gedoe van de afgelopen spellen. De demo zou er op 7 mei zijn. Ik kijk er alvast naar uit! LoLK was me een beetje voorbij gegaan.
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke vr apr 21, 2017 7:37 pm

Zongeroosterde Cirno lijkt me extreem vreemd aangezien het over seizoenen gaat en je toch zou denken dat Cirno winter belichaamt. Nou ja, misschien komt Letty weer eens piepen.

ANYWAY HYPE
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

Bericht van Maribel Hearn vr apr 21, 2017 9:47 pm

Hype!

Mijn plannen voor de game:
    - Demo releasedatum Luna 1cc (zsm uploaden), en op dezelfde dag LNN (ook zsm uploaden)
    - Stages 1 t/m 3 leren scoren, zodat ik die al kan zodra de volledige game er is
    - Volledige game Luna 1cc op de releasedatum (zsm uploaden), en daarna scoring en LNB
    - Spell Practice max/max met alle shottypes

Hopelijk ben ik sneller dan Jaimers met uploaden, zodat ik wat views binnenkrijg. ;) En ik denk zomaar dat Tanned Cirno gebruiken nog meer oplevert. XD

Er komen trouwens mogelijk A en B shottypes voor de chars, omdat er namelijk geen shottype-beschrijvingen staan bij de chars op de screenshots, wat impliceert dat je op ze moet klikken om de verschillende shots te zien. :)
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

Bericht van Tritium ma apr 24, 2017 10:23 am

Ok, we weten wat dit betekend. We moeten een Chocolate Rain parody maken genaamd Chocolate Ice of Chocolate Snow met het ritme van haar standaard themanummer.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo jun 11, 2023 12:05 am