Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
Quwanti
NekoMithos
fzeromaster
Princess Sylvysprit
Cryogenic Cereal
Deviljho
Meira
11 plaatsers

Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs!

Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs! Empty Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs!

Bericht van Meira za jun 28, 2014 12:31 am

Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs! 843ba73ec8

Hallo iedereen!

Ik weet dat velen van ons steam hebben en de al bekende Team Fortress 2 hebben. Ik bedacht me ineens ''hé we hebben de steam groep!'' maar ik begrijp best dat die niet echt al te handig of makkelijk is om mee te communiceren omdat die nogal vergeten word. Dus bedacht ik het wilde, gekke idee om er een topic over te maken.

De bedoeling is als volgt:

- Ergens op een avond met een groep af te spreken en vervolgens samen Team Fortress 2 te spelen.
    - Eventueel mee praten voor de pro's en tryhards makkelijkere communicatie en zo ook gezellig met elkaar kunnen kletsen.
    - Een vriendschappelijke band met elkaar opbouwen :D

En waarschijnlijk nog een aantal dingen

- De tijd en datum word bepaald met een datumprikker zoals doodle.
    - De game modes worden bepaald aan de hand van stemmen!

We gebruiken de TvH-steam groep chat voor de communicatie! Om in deze steam groep te komen post hier: https://hakugyokuro.actieforum.com/t1164-steam?highlight=steam of als je direct wilt joinen zoek op Steam bij groepen naar ''Trappen van Hakugyokuro'' en join de groep!

Laatst aangepast door Meira op za jul 12, 2014 1:06 am; in totaal 3 keer bewerkt
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs! Empty Re: Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs!

Bericht van Deviljho za jun 28, 2014 12:40 am

Heb je het idee van de touhou reddit, toevallig? ^^

Maar ik doe dit misschien, ligt eraan hoeveel (en wie) er meedoen.
    Meira
    Meira

Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs! Empty Re: Team Fortress 2 game avond-o-palooza-paradijs!

Bericht van Meira za jun 28, 2014 12:42 am

Deviljho schreef:Heb je het idee van de touhou reddit, toevallig? ^^

Maar ik doe dit misschien, ligt eraan hoeveel (en wie) er meedoen.

Nee het kwam echt ineens op als poepen lol

Skype chat:

Oh en ik denk dat er wel een stuk of 5 er aan mee zou willen doen.
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

Bericht van Cryogenic Cereal za jun 28, 2014 12:45 am

Scout/Medic main hier met een beetje ervaring als Pyro (Degreaser/Shotgun/Powerjack). 1694 uren in totaal sinds 2 jaar geleden.

Welke maps ben je van plan om te spelen? Ik heb voorkeur voor control point maps (cp_badlands, cp_process_final). Waarschuwing voor die maps though, je komt daar meestal van die pubstompers tegen met competitive roll-outs en zooi. Ik ken wel een paar populaire Scout rollouts voor Badlands en Granary.

King-of-the-Hill-maps kunnen ook leuk zijn, net als Payload. Klinkt wel een beetje als georganiseerd pubstompen, als je het aan mij vraagt.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit za jun 28, 2014 1:02 pm

Ik doe mee!
    Medic/Scout/Engy hier
    Mijn favoriete canon map is CTF_2fort
    Mijn favoriete fanmap is DM_SDM_FINAL

Ik heb het al een jaar niet meer gespeeld, dit is een leuk excuus om weer te gaan beginnen, dat praten over de mic heb ik ook wel een beetje gemist
    fzeromaster
    fzeromaster
    Doodgewone heks (m/v)

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : H.A.N.A.: Hyper-Accelerated Neuron Activity

Bericht van fzeromaster za jun 28, 2014 1:40 pm

Ik heb interesse als k nergens fysiek moet aanwezig zijn zoals bij n LAN party.

Voorkeur gaat naar mumble en tiemspiek, uit ervaring weet k dat skype niet zo leuk werkt met grotere groupchats.

Ik speel graag als crazed campervan man (Melee sniper), soldier (Direct hit) en pyro (greaser/flare/axtinguisher). Favo gamemode is payload. Control points is ook cool.

Moet er wel weer in komen, tis voor mij ook al n jaar geleden.

PS: Merk net op dat Suika omgekeerd is geplakt op de TF2 touhou image.
    Meira
    Meira

Bericht van Meira za jun 28, 2014 5:53 pm

fzeromaster schreef:Ik heb interesse als k nergens fysiek moet aanwezig zijn zoals bij n LAN party.

Oh geen zorgen dat komt er niet van. Als je zelfs wilt hoef je ook niet de audio te doen.

Voor degene die dat doen reken er wel op dat je behoorlijk wat mist.
    NekoMithos
    NekoMithos
    Veelzijdige Phantasmagorist

Speciale vermogens : Kogels berekenen.

Bericht van NekoMithos zo jun 29, 2014 7:31 pm

Opzich geen slecht idee. maar waarschijnlijk komt er wel wat salt bij kijken
    Meira
    Meira

Bericht van Meira di jul 01, 2014 9:05 am

NekoMithos schreef:Opzich geen slecht idee. maar waarschijnlijk komt er wel wat salt bij kijken

Wat bedoel je precies met salt?  :? 
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Bericht van Quwanti di jul 01, 2014 5:10 pm

Ik ben altijd wel beschikbaar. :D Heb enkel geen voice-communicatiemiddelen.
    Meira
    Meira

Bericht van Meira di jul 01, 2014 5:27 pm

Quwanti schreef:Ik ben altijd wel beschikbaar. :D Heb enkel geen voice-communicatiemiddelen.

Oh zoals ik al melde het maakt niet zoveel uit, je kan aardig wat missen qua communicatie. Alhoewel ik weet zelf al dat je super veel ervaring hebt met TF2 dus je weet wel wat moet je doen :D :D
    RuRanMo
    RuRanMo
    Doodgewone heks (m/v)

Speciale vermogens : De meest nutteloze dingen onthouden

Bericht van RuRanMo wo jul 02, 2014 1:23 am

Ik zou vast ook wel mee kunnen doen, niks qua voice maarja, komt wel goed.
    2000 uren verspilt gespeeld heh.
    Meira
    Meira

Bericht van Meira wo jul 02, 2014 1:59 pm

RuRanMo schreef:Ik zou vast ook wel mee kunnen doen, niks qua voice maarja, komt wel goed.
    2000 uren verspilt gespeeld heh.

Mooi om te horen! We hebben nu dus al 6-7 mensen!
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke wo jul 02, 2014 3:06 pm

Ik ben ook nog wel geïnteresseerd, alhoewel ik waarschijnlijk volgende week niet kan.
    Alleen ben ik een absolute noob en heb vrijwel nog geen tf2 gespeeld.
    Ook heb ik een goedkope economische microfoon maar wel geen skype.
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

Bericht van Yonowaaru wo jul 02, 2014 5:16 pm

Alhoewel ik best wel bagger ben in het spel heb ik er meestal wel plezier in, dus als er zoiets komt zou ik graag mee willen doen. Helaas geen mic vooralsnog. Daarnaast heeft Steamchat op zich gewoon een voicechatfunctie die prima werkt, dan hoef je niet apart Skype erbij te gebruiken?

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 30, 2023 2:03 am