Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Competitive LoL team gezocht!

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Competitive LoL team gezocht! Empty Competitive LoL team gezocht!

    Bericht van Sophie vr sep 14, 2012 6:57 pm

    Onder de naam van Regez gaming zoeken we nog vier meiden die mee zouden willen doen in een League of Legends team.

    De bedoeling is om een of twee avonden in de week te oefenen en uiteindelijk mee te doen aan LANS (vooral inde benelux) waarvoor we dan gesponsord zullen worden door Regez gaming.
    Je hoeft geen minimum ranking te hebben om mee te doen, zolang je maar enthousiast en competief ingesteld bent.

    Wat heeft Regez gaming ons te bieden?

    - Uniek ontworpen shirts (Speciale female shirts)
    - Een voice server
    - Eventuele reis en ticketvergoeding bij bezoek aan LAN-parties
    - Gezellige en professionele organisatie

    Interesse? Neem contact met me op! Liefst op skype maar je kunt me overal vinden of hier PMen.


    Ik heb dit bericht ook op Facebook gezet, maar omdat ik weet dat hier ook een paar meiden LoL spelen (ik noem geen namen) zet ik het nog een keer ook hier. :3
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Competitive LoL team gezocht! Empty Re: Competitive LoL team gezocht!

    Bericht van wolfie559 vr sep 14, 2012 9:46 pm

    vraagje eigenlijk uit nieuwschierigheid. waarom alleen mensen van het vrouwelijk geslacht?
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Competitive LoL team gezocht! Empty Re: Competitive LoL team gezocht!

    Bericht van kyr2005 vr sep 14, 2012 11:06 pm

    wolfie559 schreef:vraagje eigenlijk uit nieuwschierigheid. waarom alleen mensen van het vrouwelijk geslacht?
    Omdat sexisme.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Competitive LoL team gezocht! Empty Re: Competitive LoL team gezocht!

    Bericht van Suuschuu za sep 15, 2012 6:57 pm

    Hmm het klinkt wel tof maar het vervelende is dat mijn internet connectie best wel slecht is dus ik wil wel maar het zal wel frusterend zijn.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Competitive LoL team gezocht! Empty Re: Competitive LoL team gezocht!

    Bericht van Sophie di sep 18, 2012 12:32 am

    kyr2005 schreef:
    wolfie559 schreef:vraagje eigenlijk uit nieuwschierigheid. waarom alleen mensen van het vrouwelijk geslacht?
    Omdat sexisme.

    Euh, eerder andersom, er zijn zat teams ook in de Benelux maar alleen maar mannen.

    Daarom kreeg ik het idee om een female team te beginnen en ik heb nu een sponsor dus ja, wat werkt, werkt toch?

    Het stereotype van mannen die gamen en vrouwen niet is juist wat ik ook probeer te doorbreken met dit team.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Competitive LoL team gezocht! Empty Re: Competitive LoL team gezocht!

    Bericht van kyr2005 di sep 18, 2012 4:13 pm

    Skip schreef:
    kyr2005 schreef:
    wolfie559 schreef:vraagje eigenlijk uit nieuwschierigheid. waarom alleen mensen van het vrouwelijk geslacht?
    Omdat sexisme.

    Euh, eerder andersom, er zijn zat teams ook in de Benelux maar alleen maar mannen.

    Daarom kreeg ik het idee om een female team te beginnen en ik heb nu een sponsor dus ja, wat werkt, werkt toch?

    Het stereotype van mannen die gamen en vrouwen niet is juist wat ik ook probeer te doorbreken met dit team.
    Het was niet serieus bedoelt, voor het geval je dat dacht. En iedereen die in dat stereotype gelooft is een idioot en zou nooit meer een game mogen aanraken in hun leven.

    Gesponsorde inhoud


    Competitive LoL team gezocht! Empty Re: Competitive LoL team gezocht!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 3:00 pm