Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
RemiliaxScarlet
Yuki Kuro
Shiro
rockpad
Pimutje
Urameshiya
Faolinn
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
14 plaatsers

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Nekotaku vr maa 01, 2013 9:16 pm

    Mijn galgenstem gaat uit naar RemiliaxScarlet. Dit staat niet in steen gebeiteld, maar voorlopig hou ik het hier bij. Als er nog iets dramatisch gebeurt zie ik het wel.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn vr maa 01, 2013 9:36 pm

    Olly schreef:Laat ik dit even verantwoorden. Het vertrouwen zit er niet meer zo in sinds ik Faolinn het vorige potje en vooral het potje daarvoor grondig om de tuin heb geleid en voor mijn karretje heb gespannen. Het is niet zo dat ik Faolinn op het moment verdenk, maar ik typ mijn posts liever in mijn eentje, stel nou dat hij iets leest wat niet de bedoeling is. Stel dat ik twijfel of ik wel iets moet zeggen. Nee, nu ik het de vorige twee rondes vanaf de andere kant heb bekeken weet ik dat Faolinn even hard zou kunnen zijn voor mij, dus geen lief doen en samen posts typen</3
    En laat ik hier ook even op ingaan. Olga is nu de deur uit, veilig thuis 'n all that. Wat ze zegt daar kan ik het enkel mee eens zijn. Olga heeft in afgelopen twee potjes laten zien dat ze genadeloos kan zijn wat betreft weerwolven. Sterker nog, ze vertelde me dat ze er een pervers soort plezier uit haalde toen ze me zo grof om de tuin kon leiden. Twee potjes lang heeft ze me wellustig een mes in de rug gestoken, je zal het me moeten vergeven dat we dus wat secretive naar elkaar doen als we posts typen. Maar volgens mij bedoelde je iets meer het feit dat we allebei sterk naar voren lieten komen dat de partner niet in de buurt was tijdens het typen, nietwaar Neko? Daar heeft Olga nog geen antwoord op gegeven. Ik kan enkel voor mezelf praten als ik zeg dat ik het geloof ik deed om duidelijk te maken dat... well.. de partner niet in de buurt was ten tijde van het schrijven van mijn post^^;. Je moet ook beseffen dat Olga en ik vrij verhalend zijn en het feit dat we een week bij elkaar waren precies ten tijde van het starten van dit potje nogal een nieuw probleem bracht. Dat probleem zie je gewoon verwoord in die regels. Want het IS ook spannend om een wolvenpost te typen als je niet weet hoe snel de andere persoon terug kan komen. Trust me, deze week was als de hemel. Maar ergens ook vrij lastig gezien we wolventijd moesten indelen (verwacht dus hogere activiteit van mij vanaf nu).

    Wat betreft het stemmen, Ik en thomas blijven nog wel even wakker. Ik neig nu flink naar Kriesebo, dat mogen jullie heus weten. Maar ik laat het nog even voor wat het is, ik heb de tijd, die ga ik dan ook gebruiken.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Nekotaku vr maa 01, 2013 9:40 pm

    Ik blijf effe weg van Kries aangezien ik vrees dat exact hetzelfde zou gebeuren als vorige keer.
    En ja, jullie hebben het niet getroffen wat dit betreft, Olly en Faolinn... Twee zo'n genadeloze spelers XD
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Olly vr maa 01, 2013 9:56 pm

    Ik stem ook maar op RemiliaxScarlet wegens algemene onduidelijkheid (waarom het goed zou gaan en waarom ze stemde), alhoewel die deels opgehelderd wordt na vragen. Iets beters heb ik niet en ik heb een goede indruk van Nekotaku tot nogtoe.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van TheEternalMokou vr maa 01, 2013 10:45 pm

    Heel stuk eerder terug dan verwacht, dus dat is mooi.

    Nekotaku schreef:Oh, en Mokou... Random stem? Hopelijk nog terug komen om je stem te veranderen? Je zou ondertussen toch beter moeten weten.
    Dit snap ik niet helemaal? Ja, random stem ja. Tot nu toe is er niet echt iemand duidelijk naar voren gesprongen die ik echt ergens van verdacht vond. Daarbij had ik om 6 uur al weg moeten zijn, mijn post was om 9 over 6. Ja, ik had haast dus. Verwacht dan niet dat ik nog even goed ga na kunnen denken over op wie ik het beste zou kunnen stemmen.
    En ja, hopelijk op tijd. Ik had geen idee van hoelang ik weg zou kunnen zijn. Het werd nu 10 uur, maar het had net zo goed 2 uur later kunnen zijn en dan was ik te laat geweest. Ik heb geen zin om daardoor een kruis achter mn naam te krijgen, dat kan ik niet maken tegenover jullie en Pyon & Skip.

    Nekotaku schreef:Bij Mokou valt op dat ze door een aantal mensen wordt vermeld en aangesproken, maar zelf eigenlijk weinig terugkaatst.
    Is het ooit anders geweest dan? Heb ik ooit in eerdere potjes echt veel teruggekaatst? Dus ik zie eigenlijk niet zo waarom dat opeens zo opvallend is volgens jou. Zou het juist niet heel opvallend zijn als ik nu opeens wel veel terugkaatste? Want nee hoor, dan is het ook weer niet goed. Ik zou het trouwens niets eens kunnen, al sloeg je me dood.
    Trouwens, echt over mij zelf had nog niemand iets gezegd, dus hoe moet ik dan uberhaupt iets terugkaatsen? Er is enkel gesproken over wat ik dacht over Fao, maar verder niets. Daar heb ik mijn deel over gezegd, meer was er niet.
    Ik heb dan wel gezegd dat ik dit spel anders ging aanpakken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

    Anyway, tijd om mn stem voorlopig te veranderen. Die gaat ook naar RemiliaxScarlet. Ik doe dit met tegenzin omdat ik al eerder commentaar heb gekregen over het zogenaamde "meestemmen". Maar is er op dit moment een beter alternatief? Ondanks dat ze nog niet zo heel veel ervaring met weerwolven heeft doet ze nogal vaag, dus daarbij kan ik me aansluiten bij Olly. Ik zou ook op iemand anders kunnen stemmen zodat ik niet weer een van die "meestemmers waar je toch niets aan hebt" ben, maar voor andere personen heb ik geen argumenten. Dan ben ik mensen ook weer uitleg schuldig die ik niet heb. Dus dan maar zo. Het is het een of het ander.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Nekotaku vr maa 01, 2013 10:56 pm

    Dus voorlopig 3 stemmen voor RemiliaxScarlet, 1 voor Yuki Kuro. Er zijn er nog 6 waar we op wachten...
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van MR.Kriesebo vr maa 01, 2013 11:10 pm

    Lesson 1 learned: Niet al te bang zijn voor Faolinn. (Ja inderdaad, ik refereer nu naar mijn eerste post) Ik zal me niet meer laten beinvloeden!

    Behalve natuurlijk dat ik geen flouw benul heb op wie ik moet stemmen, en dus hoop dat de drie mensen die voor RemiliaxScarlet stemmen daar een goede reden voor hebben.

    Ook zou ik nu graag een post willen zien van RemiliaxScarlet, we willen immers niet nog meer burgervriendelijke rollen uit het spel..

    Dus RemiliaxScarlet, geef me alsjeblieft eens een goeie reden waarom ik niet op je zou stemmen?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn vr maa 01, 2013 11:15 pm

    hmm laat ik mijn stem dan maar definitief maken. Dit wordt geen tactische stem, gezien ik geen idee heb of de anderen wolf of niet zouden zijn. Mijn visie ligt nog altijd bij Kriesebo. Ik heb iets teveel op om nu nog extreem goed na te denken over mogelijke stemveranderingen dus laat ik het maar bij mijn oorspronkelijke idee houden.

    Mijn stem gaat naar Kriesebo
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Shiro vr maa 01, 2013 11:29 pm

    Ik heb nog even gewacht met stemmen omdat ik RemiliaxScarlet's reactie wilde horen, maar aangezien ik niet weet of die nog komt stem ik maar alvast: op RemiliaxScarlet.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van MR.Kriesebo vr maa 01, 2013 11:38 pm

    Ik doe hetzelfde.
    Ik stem op RemiliaxScarlet.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Urameshiya za maa 02, 2013 12:31 am

    Het had niet lang geduurd voor het nieuws over de dood van Reimu en Satori zich verspreid had, en zich een grimmige stemming meester had gemaakt van de inwoners van Gensokyo. Voorheen was het altijd Reimu geweest die een eind maakte aan de bizarre incidenten die zich eens in de zoveel tijd voordeden. Zou de rust in Gensokyo ooit nog wederkeren nu zij er niet meer was?

    En Satori, was dat niet een van de meest gevreesde youkai van de ondergrondse stad? En werd ze niet beschermd door een klein leger aan huisdieren? Als zelfs Satori niet veilig was, dan zou werkelijk iedereen het volgende slachtoffer van deze chaos kunnen worden...

    ------------------------------

    "Maakt u zich niet ongerust! Geloof in Kanako-sama! Alles zal goedkomen als u maar gelooft! Gelooft en stemt! Stem lijst 17, stem Kanako-sama!"

    "...Zeg Sanae, weet je zeker dat dit een goed moment is om flyers uit te delen?"

    Verbaasd staarde Alice de groenharige priesteres aan, die vol vuur campagne stond te voeren tussen de nasmeulende resten van de winkelstraat van het mensendorp. Ze wist wel dat er hier en daar een steekje los zat bij Sanae, maar dit ging wel erg ver.

    Ook het groepje boeren dat in een kringetje had staan praten aan de overkant van de straat - of dat wat een straat geweest was voor het bezoek van Okuu - wierp afkeurende blikken in Sanae's richting.

    "Zou dit hele gedoe weer eens de schuld zijn van die lui op de Berg?"
    "Het zou me niks verbazen... Weet je nog dat Team Baka vorige maand de boerderij van Kries bestormde met klappertjespistolen? Die hadden ze ook van die Kanako gekregen, in ruil voor hun stem in de dorpsraadverkiezingen."
    "Hmmmf. Als ze Reimu zomaar konden doden, hebben ze dit keer vast ook weer hulp gehad... Kan niet missen!"

    Die theorie had Alice al meerdere keren aan moeten horen. Bijna iedereen was ervan overtuigd dat Team Baka handlangers had, en niemand leek nog te weten wie er te vertrouwen was en wie niet. Er moest snel iets gebeuren, voordat het nog verder uit de hand zou lopen...

    "Weet je, Sanae, ik denk dat je maar beter niet te veel aandacht op jezelf kunt vestigen vandaag..."

    "Wat bedoel je, Alice? Team Baka zal mij niet zo gemakkelijk weten te vinden, hoor~!"

    Alice fronste haar wenkbrauwen bij het zien van Sanae's zelfverzekerde glimlach, maar besloot zich er niets van aan te trekken. Ze kon haar tijd beter besteden door op zoek te gaan naar een verstandiger iemand. Iemand die haar zou kunnen helpen Team Baka te vinden en te verslaan.

    ------------------------------

    Toen Alice tegen het vallen van de avond in het dorp terugkeerde, hadden zich op het dorpspleintje meerdere groepen druk pratende dorpelingen verzameld. Ze had zelf Team Baka nergens kunnen vinden, en voor zover Alice uit het ongeorganiseerde kabaal op het plein op kon maken, waren ook de dorpelingen vandaag niet veel wijzer geworden. Ook het groepje youkai dat in een hoek van het plein met gedempte stemmen stond te overleggen, leek zich geen raad met de situatie te weten. Er was eigenlijk maar één ding waarover iedereen het eens was: er moest iemand boeten voor de dood van Reimu, en wel nu.

    Plotseling riep één van de dorpelingen uit: "IK WEET HET! Ik weet wiens schuld dit is!"

    Vol verwachting keken de omstanders hem aan.

    "Luister allemaal! Ik heb een handlanger van ze gevonden! Volgens mij verstopt Team Baka zich nu bij-

    "BOOOOoeeeeeee----!!!"

    "Sssjt, nu even niet, Kogasa."
    Alice loodste het lieflijke paraplumeisje vlug weg uit de menigte, en miste daardoor net de volgende woorden van de man.

    De strekking was haar echter al gauw duidelijk. Een luid geschreeuw steeg uit de groep op.

    "DOOD AAN RINNOSUKE! DOOD AAN RINNOSUKE! DOOD AAN RINNOSUKE!"

    Alice schrok. Ze kon zich niet voorstellen dat Rinnosuke voor de chaos van de afgelopen twee dagen verantwoordelijk was, of dat hij een van de boosdoeners in zijn kelder zou verstoppen. Alhoewel, Rinnosuke leek vaak verdacht toegeeflijk te zijn tegenover kleine meisjes, maar...

    ...hoe dan ook, dit dreigde verkeerd af te lopen. Alice besloot in te grijpen.

    "Hoor eens even! Voordat jullie iets doen waar je later spijt van krijgt, stel ik voor dat we met z'n allen stemmen. Waar denken jullie echt dat Team Baka nu is?"

    Het werd even stil op het plein.

    ------------------------------

    Alice zuchtte. Het was gegaan zoals ze voorgesteld had, en er was netjes gestemd over wat er gedaan moest worden. De stemmen waren geteld, maar of het nu echt geholpen had...?

    Enkele momenten eerder was de menigte dorpelingen vertrokken. Gewapend met hooivorken en fakkels, in de richting van het huisje waarin zich een lid van Team Baka schuil zou houden...

    Intussen was het volledig donker geworden. Alice had niet het gevoel dat ze goed zou slapen vannacht.

    ------------------------------

    RemiliaxScarlet heeft de aanval van de wraakzuchtige dorpelingen niet overleefd.
    Remix, je mag nu je rol bekendmaken.


    Het is nu nacht. Hoewel Pyonta en Skip op het moment in Duitsland zijn, wordt jullie verzocht om eventuele PMs over jullie acties gewoon aan Pyonta te blijven versturen. Let op: deze nacht is 24 uur langer dan normaal. De deadline voor het doorgeven van nachtelijke acties is maandagavond 0:00.





    P.S. Hieronder vinden jullie een overzicht van de stemming van vanavond.
    Spoiler:

    P.P.S. Pimutje, Rockpad en Yuki Kuro: Stemmen is verplicht. Let erop dat jullie uit het spel liggen als je nog een deadline mist.

    P.P.P.S. Omdat het niet voor iedereen duidelijk was wil ik van de gelegenheid gebruik maken om er even op te wijzen dat ik verplicht was iemand neer te schieten bij mijn dood.

    P.P.P.P.S. ...maar toch sorry dat ik jullie ziener vermoord heb. ^^;
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van RemiliaxScarlet za maa 02, 2013 10:12 am

    Ik weet het op een of andere manier niet lang uit te houden... :( xD
    Alsnog, geen goede keuze jongens.. Jullie zijn mij kwijt.
    Ik was namelijk de WRAAKENGEL. Jammer.
    Ik hoop dat jullie zonder eentje kunnen..


    Laatst aangepast door RemiliaxScarlet op zo maa 03, 2013 9:10 am; in totaal 3 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Nekotaku za maa 02, 2013 3:45 pm

    Aaarrgh! Nee!
    Weer een nuttige rol weg! Het ergste is dat naar mijn gevoel een aantal mensen gewoon met me meestemden in plaats van zelf argumenten te hebben. En door die grote hoop stemmen is het weeral lastig geworden om proberen er uit op te maken wie dat als baka deed en wie gewoon als burger...

    Het spijt me, RemiliaxScarlet. Maar ik zal proberen de wraakengel alsnog te wreken.

    P.S.: Ik weet eigenlijk niet of je wel mocht vermelden dat je nog niemand had beschermd. Al was het onwaarschijnlijk, je zou dit de eerste nacht al hebben kunnen doen. Als die persoon speciale krachten had, dan was hij/zij deze nu alsnog kwijt, zelfs al ben je gestorven. ^^;
    In elk geval denk ik niet dat iemand het zou hebben vermoed.
    Pimutje
    Pimutje
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : Extreem lage alcohol tolerantie

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Pimutje za maa 02, 2013 5:21 pm

    SORRY! Ik was gister aan het optrede en kreeg na afloop een smsje van fao dat ik nog moest stemmen... Ik zal vanaf nu donderdag alvast even stemmen dan kan dat iig niet fout gaan! SORRY NOGMAALS!

    maar ik had je wss niet van de galg kunnen redden als ik kijk naar de stemmen :( maar alsnog sorry, tot nu toe lijkt het wel alsof de wolven helderziend zijn ofzo... Alle goeie rollen worden 1 voor 1 eruit gepikt... -_-
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van RemiliaxScarlet za maa 02, 2013 5:44 pm

    Nekotaku schreef:Aaarrgh! Nee!
    Weer een nuttige rol weg! Het ergste is dat naar mijn gevoel een aantal mensen gewoon met me meestemden in plaats van zelf argumenten te hebben. En door die grote hoop stemmen is het weeral lastig geworden om proberen er uit op te maken wie dat als baka deed en wie gewoon als burger...

    Het spijt me, RemiliaxScarlet. Maar ik zal proberen de wraakengel alsnog te wreken.

    P.S.: Ik weet eigenlijk niet of je wel mocht vermelden dat je nog niemand had beschermd. Al was het onwaarschijnlijk, je zou dit de eerste nacht al hebben kunnen doen. Als die persoon speciale krachten had, dan was hij/zij deze nu alsnog kwijt, zelfs al ben je gestorven. ^^;
    In elk geval denk ik niet dat iemand het zou hebben vermoed.

    Ohja, niet over gedacht. Excuus. ^^;

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 6 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:52 pm