Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
RemiliaxScarlet
Yuki Kuro
Shiro
rockpad
Pimutje
Urameshiya
Faolinn
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
14 plaatsers

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Sophie za maa 02, 2013 8:23 pm

    Stiekem hebben we wel internet, maar nu hadden we het Ura al beloofd. :p
    (Sowieso is het internet hier niet al te best).

    De nacht is nu inderdaad begonnen, en Pyonta kan gewoon zijn PMs checken.
    (Maar de nacht blijft ook tot maandag doorgaan, beloofd is beloofd).
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van rockpad zo maa 03, 2013 9:37 am

    Urameshiya schreef:
    P.P.S. Pimutje, Rockpad en Yuki Kuro: Stemmen is verplicht. Let erop dat jullie uit het spel liggen als je nog een deadline mist.


    ;
    ai, sorry ik was niet aanwezig >.>
    ik ben trouwens vanaf 7 maart in Parijs dus dan kan ik niet
    meedoen, ik ben waarschijnlijk vrijdag om 22 uur terug,

    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Yuki Kuro ma maa 04, 2013 12:30 am

    Bah, ik wist dat ik iets vergeten was... Sorry mensen, maar deze week was nogal naar. Ik zal proberen- nee, ik zal gewoon aanwezig zijn vanaf nu ^^
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Sophie ma maa 04, 2013 8:35 pm

    rockpad schreef:
    ai, sorry ik was niet aanwezig >.>
    ik ben trouwens vanaf 7 maart in Parijs dus dan kan ik niet
    meedoen, ik ben waarschijnlijk vrijdag om 22 uur terug,

    Dan zou ik vóór 7 maart stemmen, en dan die stem eventueel vrijdagnacht wijzigen.
    Anders dan heb je je tweede kruisje en lig je uit het spel.

    Nog een reminder voor alle burgers: het is morgen pas dag, maar als het dag is moeten jullie ook gaan stemmen voor een burgemeester!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Sophie di maa 05, 2013 12:02 am

    Weerwolven van Gensokyo, dag II

    Daar ging ze.
    Ze deed de deur achter haar dicht, en checkte nogmaals of hij écht dicht zat.
    Het was Alice, die zojuist haar knusse huisje had verlaten.
    In het bos hing nog mist, en ze meende zelfs in de verte reflecties van de zon in ijspegels te kunnen zien.
    De situatie was verder uit de hand gelopen, en Gensokyo werd serieus bedreigd.

    Ze moest op tijd vertrekken want het was een lange reis.
    De reis naar de enigste overgebleven shrinemaiden in Gensokyo.
    Bij de Moriya Shrine.

    'Suwako! Waar is Sanae? ...'
    De kikkergodin wreef in haar ogen, ze was pas net wakker.
    'Kanakoooooo!!'
    En Kanako verscheen uit de Shrine.
    'Suwako.. ?'
    'Waar is Sanae?! Iemand heeft haar nodig..'
    'Uhh... tjsa..' ook Kanako wreef vermoeid in haar ogen.

    Spoiler:

    Na een lange dag zoeken keek Suwako Alice wanhopig aan, Alice staarde zonder reactie in de verte.
    Ze had het hart niet om te vertellen dat ze waarschijnlijk allang wist waar Sanae was, en dat was niet meer in Gensokyo.
    Het werd tijd om iets aan team baka te doen voordat de situatie onmogelijk werd.

    Nekotaku is dood, je mag je rol bekend maken.


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Overigens is het nu dag!

    Dat betekent dat jullie tot vrijdagnacht, 0:00 hebben om te stemmen op zowel de galg als burgemeester.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Nekotaku di maa 05, 2013 12:36 pm

    Aw crap! Hoe is dit kunnen gebeuren?
    Wel... dat mogen jullie uitzoeken. Ik was Sanae, de slet. Of ik bij anderen heb geslapen, en bij wie, dat neem ik mee in m'n graf. (of tenminste tot het einde van het spel)
    Hou moed, burgers!
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Yuki Kuro di maa 05, 2013 1:37 pm

    Nou, dat is vreemd. De slet sterft als enige.
    Gelukkig betekent dit dat er maar weinig mogelijkheden zijn van wat er is gebeurd. (Als ik iets mis zeg t gerust)

    1: Nekotaku heeft nergens geslapen vannacht. Ik weet niet of dit erg logisch is, dus ik negeer deze mogelijkheid even.

    2: De heks of de beschermengel hebben de persoon die eigenlijk dood zou zijn gegaan door de Baka's gered, en dit was toevallig degene waar Nekotaku bij sliep. Dit is goed mogelijk, hoewel het natuurlijk pech is voor Nekotaku.

    3: Hetzelfde als boven, maar Nekotaku is niet bij het eigenlijke slachtoffer gaan slapen, maar is doodgemaakt door de heks. Ik betwijfel of dit het geval is, aangezien en (voor zover ik weet) niet genoeg reden is om zonder overleg iemand te vermoorden. De heks kan natuurlijk grote verdenkingen hebben jegens Nekotaku, maar daar had hij/zij misschien mee moeten wachten. Nu is het daar natuurlijk te laat voor ^^'

    Ik neem aan dat meer mensen hierop zijn gekomen, maar het uittypen kan altijd nog handig zijn :D
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Shiro di maa 05, 2013 2:33 pm

    Dit is inderdaad vreemd.

    Kan het ook zijn dat degene waarbij neko sliep beschermd werd door de beschermengel?
    Ik weet niet hoe het daarmee zit.

    Misschien heeft een heks haar levensdrank gebruikt op de persoon.

    Dat de heks neko zou vermoorden lijkt me niet heel waarschijnlijk, aangezien Neko een van de minst verdachte mensen was. Of dat is alleen zo vanaf mijn opzicht, maar ik heb niemand gezien die hem op verdacht gedrag aansprak.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Olly di maa 05, 2013 3:49 pm

    Wat ik vreemd vind, is dat Yuki dit alleen vreemd, doch gelukkig vindt. Ik vind dit best wel erg, al onze speciale rollen vliegen eruit terwijl er hier iemand in zijn vuistje lacht.
    Als ik Yuki toch even serieus zou nemen is scenario 2 het meest waarschijnlijk.

    Wat ook nog kan is dat de slet bij iemand sliep die onder bescherming stond van de beschermengel, waardoor alleen neko dus gestorven is.
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Yuki Kuro di maa 05, 2013 4:56 pm

    Ok... dat ik niet zeg dat dit erg is, betekent niet dat ik het niet erg vind...
    Het is alleen zo cliché om meteen als eerste post te melden dat je het toch wel zo naar vind dat er weer een goede rol uit is, en daar houd ik niet van.

    En mensen, lezen jullie mijn post wel? Wat er hier gezegd wordt door Shiro en Olly heb ik allemaal al opgesomd ^^'
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van rockpad di maa 05, 2013 7:38 pm

    Skip schreef:
    rockpad schreef:
    ai, sorry ik was niet aanwezig >.>
    ik ben trouwens vanaf 7 maart in Parijs dus dan kan ik niet
    meedoen, ik ben waarschijnlijk vrijdag om 22 uur terug,

    Dan zou ik vóór 7 maart stemmen, en dan die stem eventueel vrijdagnacht wijzigen.
    Anders dan heb je je tweede kruisje en lig je uit het spel.

    Nog een reminder voor alle burgers: het is morgen pas dag, maar als het dag is moeten jullie ook gaan stemmen voor een burgemeester!
    hmm dat lukt wel denk ik,
    ik lees nu ff alle gespreken na want ik loop een beetje achter zie ik
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn di maa 05, 2013 11:44 pm

    Yuki Kuro schreef:Ok... dat ik niet zeg dat dit erg is, betekent niet dat ik het niet erg vind...
    Het is alleen zo cliché om meteen als eerste post te melden dat je het toch wel zo naar vind dat er weer een goede rol uit is, en daar houd ik niet van.

    En mensen, lezen jullie mijn post wel? Wat er hier gezegd wordt door Shiro en Olly heb ik allemaal al opgesomd ^^'
    Ik sluit me hierin aan bij Yuki. In feite lopen Shiro en Olly alleen maar 'oh' en 'ah' te roepen en even op te sommen wat Yuki al zei.
    Maar wie me nog altijd een ergere doorn in het oog is is Mr. Kriesebo. Mijn argumenten tegen hem zijn nog niet ontkracht geweest en ik kan er nog wat aan toevoegen:
    Het is een meeprater. Het enige wat ik hem echt zelf heb zien doen is ofwel rare instructies geven aan een heks ofwel andere mensen vleien.
    Vleien, ook weer zo'n ding wat ik niet graag zie in spelers. Vleien doe je wanneer je bang bent onder de loep genomen te worden. Ik kan me niet herinneren dat ik dat Kries in vorige potjes heb zien doen dus aan speelstijl valt het niet toe te dichten.
    Dat bang zijn onder de loep genomen te worden is iets wat Kries al eerder liet zien na zijn overhaaste, slecht opgestelde, onsamenhangende eerste post naar aanleiding van mijn oproep aan alle mensen om van zich te laten horen.
    Echt, Kries zit me helemaaaaaaal niet lekker.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Olly di maa 05, 2013 11:47 pm

    Hey, ik roep geen "oh" en "ah". Voordat ik mijn bed in duik wil ik de nuttigheid van mijn post nog even verdedigen.
    Ik gaf feedback op de theorie van Yuki, door te zeggen dat ik mogelijkheid twee het waarschijnlijkst vond en daarna kwam ik nog met een aanvulling daarop van een ander mogelijk scenario.
    Over Kries zal ik nadenken, daar ben ik nu te slaperig voor.
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Yuki Kuro wo maa 06, 2013 11:28 am

    en daarna kwam ik nog met een aanvulling daarop van een ander mogelijk scenario.

    Oftewel, deze zin:
    Wat ook nog kan is dat de slet bij iemand sliep die onder bescherming stond van de beschermengel, waardoor alleen neko dus gestorven is.

    Dat is precies wat ik zei in punt twee. De Heks of Beschermengel die de opgegeten persoon redt, waardoor alleen de Slet sterft.

    (Also, deel OC: Hoe krijg ik in godsnaam een naam boven het Quote-stukje...)
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Shiro wo maa 06, 2013 12:44 pm

    Ja, sorry. Ik was scheef bezig, ik zie nu pas dat jij hetzelfde hebt staan, maar dan anders verwoord.
    En een naam boven een quote krijg je met (quote="naam"). Maar dan met in plaats van () [] nemen. Je kan ook op citeren bij iemands post klikken, en vervolgens de nutteloze tekst verwijderen.

    Faolinn schreef: Ik kan me niet herinneren dat ik dat Kries in vorige potjes heb zien doen
    Welke andere potjes? De vorige keer lag Kries er behoorlijk snel uit, dus hij had nogal weinig tijd om zoietd te laten zien.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 7 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 6:52 pm