Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
RemiliaxScarlet
Yuki Kuro
Shiro
rockpad
Pimutje
Urameshiya
Faolinn
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
14 plaatsers

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van RemiliaxScarlet do feb 28, 2013 8:30 pm

    TheEternalMokou schreef:
    Pimutje schreef:Ik discusieer ook graag met fao maar dat hij een andere discusieer partner heeft vind ik een beetje jammer.
    Oooooh maar dat betekent niet dat hij discussies heeft met enkel Ura!

    Olly schreef:
    TheEternalMokou schreef:Soooo... ik ga dit spel maar eens anders aanpakken dan normaal.

    Het eerste wat in me opkomt is dat ik Faolinn iets minder verdacht vind. Ik denk niet dat Ura zijn eerste keuze zou zijn om te lunchen. Weerwolven gaat vooral om het discussiëren en vaak zijn de grootste discussies tussen Fao en Ura. Door Ura meteen de eerste nacht te lunchen loopt hij toch wel een aantal goeie discussies mis, dus ik denk niet dat hij dat zou doen.
    Eerlijkgezegd heb ik hier mijn twijfels bij. Faolinn en Ura zijn zo ongeveer gezworen rivalen. Dubbele psychologie, driedubbele psychologie, vierdubbele psychologie? Ik heb nog wel eens het gevoel dat we dit niet moeten onderschatten. Aan de andere kant is de kans dat Faolinn en Ura zich aan het begin in hetzelfde team bevonden is nog altijd groter, statistisch gezien.
    Ooh, onderschatten moeten we het zeker niet. Mocht Fao het wel gedaan hebben zal ie wel zeker over die weetikhoeveeldubbelepsychologieën hebben nagedacht. Maar ik weet nog van een voorgaand potje toen ik met hem in het wolventeam zat dat hij Ura er niet uit wilde hebben. Maargoed, wie weet is dat nu anders, i dunno.

    Het zou anders kunnen. Misschien dat Fao Ura eruit wou hebben of misschien ook niet. Ik kan dit moeilijk zeggen, aangezien ik niet vaak meedoe met WvH. Maar als ik er zo naar kijk vind ik Faolinn ook niet zo heel erg verdacht.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn do feb 28, 2013 10:21 pm

    Goed, een vriendin over de vloer hebben is fantastisch, maar als die vriendin ook met hetzelfde potje meedoet houdt dat wel in dat je een beetje moet managen met de tijd die je op het forum door kan brengen. Ik ga hier eerst even mijn gedachten dumpen over wat ik heb gelezen op het forum, ik ga daarna even snel nadenken over mogelijke conclusies/aanleidingen tot besluitvorming.

    nekotaku schreef:Ik denk dat ik hier niet helemaal volg... Als er een alfawolf was zou dit volgens mij gewoon één van de wolven zijn, niet een extra bovenop de normale selectie wolven. 5 wolven, en daarbij mogelijk nog een ketter, zou waanzin zijn. 4 wolven waarvan één alfa lijkt me mogelijk. Of 3 wolven (waarvan mogelijk één alfa) en een ketter. Alles boven 4 op een ronde met 12 deelnemers is te ongebalanceerd.
    Ik vind het raar dat je hier zomaar voorbijgaat aan iets wat Olga al behoorlijk duidelijk gesteld had in die quote van je:
    Olly schreef:Dit zijn er 5 op 7, wat na een eerste nacht 5 tegen 6 overhoudt. Kortom, aan een maximaal aantal wolven hebben we niets, want een verhouding 5:6 slaat natuurlijk nergens op.
    Ze zei zelf al dat dat waanzin zou zijn, in feite vertel je nu wat Olga zelf al te melden had. Doet me ergens denken aan ene Kriesebo die voortborduurde op mijn idee.

    Over Kriesebo gesproken (Ja ik ga even van de hak op de tak, Olga blijft niet voor eeuwig weg enzo). Zoals al was opgemerkt maakte hij een gigantische uitglijder in zijn eerste post, waarna hij zich stevig wist te herpakken. Ik vond het bijzonder want Nekotaku had dat in feite al voorspeld:
    Nekotaku schreef:Het is wel zo dat als je baka was, ik zou vermoeden dat je niet dergelijke onachtzame posts zou kunnen maken zonder dat je maatjes ingrepen. Maar veel vertrouwen win je er volgens mij niet mee.
    Uit mijn ervaring is het niet zo dat iedere wolf eerst zijn posts laat lezen door zijn teamgenoten alvorens het in het topic te zetten. Wat nou als zijn maatjes niet in KONDEN grijpen omdat hij het gewoon eruit had geflapt en hij vervolgens na een flinke reprimande zijn toon en uitspattingen wat heeft gematigd? Zou uiteraard ook na onze reprimandes geweest kunnen zijn hoor maar just sayin'.

    Oh ja nog iets waar ik over na moest denken:
    Olly schreef:
    Shiro schreef:Twee sterke spelers kwijt... we staan er niet heel goed voor.
    Maar ik moet toch een ding vragen.
    Waarom zouden jullie denken dat dit potje goed zou gaan?
    WvH hangt toch deels van geluk af, (of ongeluk, zoals hier) en ik begrijp niet waarom iemand dat zou denken.
    Kan iemand mij misschien verheldering geven?
    Dit vind ik nuttige vragen, ik wacht dan ook met smacht op een discussie hieromheen, hier kunnen we wat mee! (Ik vind intuitie een beetje een vreemde verklaring, vooral als je je rol, of wie weet team al weet...)
    Ik vind dit wel... erg suikerzoet naar Shiro toe. Ben ik de enige die daar zo over denkt? Ik kreeg opeens een beeld van Mamawolf Olga die Kleine(doch zo onderhand toch echt wel ervaren)wolf Shiro onder haar hoede neemt. Veels te vroeg om daar achteraan te gaan rennen maar ik wil wel even weten wat de heren hiervan denken.

    Okay dat waren de acute zaken. Eens even doorlezen verder...

    Oh ja, wat betreft het hele Faolinn speelt Ura er niet uit verhaal. Het klinkt misschien gek dat ik het zelf zeg maar als ik wolf zou zijn zou Ura er uit spelen heus wel een optie zijn. Ik zou echt geen mensen in het spel houden omwille van het discussiesentiment. Ik speel weerwolven om glorierijk te winnen, niet om glorierijk bij dag zoveel ten onder te gaan alleen maar omwille van een goede discussie. Dit houdt echter niet in dat ik nu als hoofdverdachte gezien mag worden (please don't...). Iedereen die meedoet (met uitzondering misschien van de door Kriesebo proclaimed n00bs Pim en Rock) weet dat Ura een vervaarlijke tegenstander is die zich op alles stort wat een kans heeft wolf te zijn, ik ben alleen zijn favoriete discussiepartner, ongeacht in welk team we zitten.

    Wat betreft mijn opdracht iedereen actief mee te laten doen: Grappig te zien dat Kriesebo er direct als de kippen bij was haha. Pyonta heeft me ooit een les geleerd, je kan uit de verdediging van iemand veel afleiden. Als je iemand plotseling een dauw geeft zal de kans dat diegene natuurlijk reageert groter zijn dan wanneer je het van tevoren meldt. Een onderliggende gedachte van die actie was om reacties te peilen. Heel veel heeft het niet opgeleverd, maar ik had ook niets anders verwacht. De aanhouder wint en zolang de discussie in gang blijft kan ik psychologische schetsjes maken en intel verzamelen over mensen. Wie praat loopt kans verdacht gesteld te worden. Maar wie niet praat is bij voorbaat verdacht. Wie burger is kan door praten minder weggeven dan een wolf (<-minder, niet niets, de foutmarge ligt bij dit spel altijd hoog, helemaal in week 1) dus vanuit die gedachte is het voordelig voor iedereen om veel te praten, behalve voor Wolven. Wolven die niet praten echter zijn direct verdacht en zo dwingen we wolven mee te discussiëren en kans te lopen dingen over zich prijs te geven.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Nekotaku do feb 28, 2013 10:43 pm

    Faolinn schreef:
    Nekotaku schreef:Ik denk dat ik hier niet helemaal volg... Als er een alfawolf was zou dit volgens mij gewoon één van de wolven zijn, niet een extra bovenop de normale selectie wolven. 5 wolven, en daarbij mogelijk nog een ketter, zou waanzin zijn. 4 wolven waarvan één alfa lijkt me mogelijk. Of 3 wolven (waarvan mogelijk één alfa) en een ketter. Alles boven 4 op een ronde met 12 deelnemers is te ongebalanceerd.
    Ik vind het raar dat je hier zomaar voorbijgaat aan iets wat Olga al behoorlijk duidelijk gesteld had in die quote van je:
    Olly schreef:Dit zijn er 5 op 7, wat na een eerste nacht 5 tegen 6 overhoudt. Kortom, aan een maximaal aantal wolven hebben we niets, want een verhouding 5:6 slaat natuurlijk nergens op.
    Ze zei zelf al dat dat waanzin zou zijn, in feite vertel je nu wat Olga zelf al te melden had. Doet me ergens denken aan ene Kriesebo die voortborduurde op mijn idee.
    Ik volgde gewoon niet helemaal waar Olly op aanstuurde. Dus ik vroeg verduidelijking. Ik snapte niet echt waar ze vandaan haalde dat jouw theorie mogelijk tot 5 wolven zou leiden. Je bent wel snel met hier meer achter te willen zoeken.

    Faolinn schreef:Over Kriesebo gesproken (Ja ik ga even van de hak op de tak, Olga blijft niet voor eeuwig weg enzo). Zoals al was opgemerkt maakte hij een gigantische uitglijder in zijn eerste post, waarna hij zich stevig wist te herpakken. Ik vond het bijzonder want Nekotaku had dat in feite al voorspeld:
    Nekotaku schreef:Het is wel zo dat als je baka was, ik zou vermoeden dat je niet dergelijke onachtzame posts zou kunnen maken zonder dat je maatjes ingrepen. Maar veel vertrouwen win je er volgens mij niet mee.
    Opnieuw aandacht op mij vestigen? Heb je wat teveel schrik gekregen na dat vorige potje? Om eerlijk te zijn zou jij als baka volgens mij er juist op staan dat Ura en ik er als eersten uit gingen. Dat Remilia daarbij ook ten onder ging zou mooi zijn meegenomen.

    Faolinn schreef:Ik vind dit wel... erg suikerzoet naar Shiro toe. Ben ik de enige die daar zo over denkt? Ik kreeg opeens een beeld van Mamawolf Olga die Kleine(doch zo onderhand toch echt wel ervaren)wolf Shiro onder haar hoede neemt. Veels te vroeg om daar achteraan te gaan rennen maar ik wil wel even weten wat de heren hiervan denken.
    Vorige keer waren ik en Shiro de laatste wolven. Ik ken ze dus al iets beter in die rol. In deze thread heb ik niet zo zeer het gevoel dat ze op die manier handelt. Daarentegen heeft ze ondertussen ook al meer ervaring, dus ik kan nog geen echt besluit trekken.

    Faolinn schreef:Wat betreft mijn opdracht iedereen actief mee te laten doen: Grappig te zien dat Kriesebo er direct als de kippen bij was haha. Pyonta heeft me ooit een les geleerd, je kan uit de verdediging van iemand veel afleiden. Als je iemand plotseling een dauw geeft zal de kans dat diegene natuurlijk reageert groter zijn dan wanneer je het van tevoren meldt. Een onderliggende gedachte van die actie was om reacties te peilen. Heel veel heeft het niet opgeleverd, maar ik had ook niets anders verwacht. De aanhouder wint en zolang de discussie in gang blijft kan ik psychologische schetsjes maken en intel verzamelen over mensen. Wie praat loopt kans verdacht gesteld te worden. Maar wie niet praat is bij voorbaat verdacht. Wie burger is kan door praten minder weggeven dan een wolf (<-minder, niet niets, de foutmarge ligt bij dit spel altijd hoog, helemaal in week 1) dus vanuit die gedachte is het voordelig voor iedereen om veel te praten, behalve voor Wolven. Wolven die niet praten echter zijn direct verdacht en zo dwingen we wolven mee te discussiëren en kans te lopen dingen over zich prijs te geven.
    Wel handig dat je met die profiling meteen jezelf in het voordeel stelt, aangezien je veel praat.

    Maar goed, genoeg op Faolinn gefocused. Hij is sluw, wolf of burger. Dus ik stel mezelf ook niet te graag tegenover hem, want als hij onschuldig blijkt sta ik meteen verdacht.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Shiro do feb 28, 2013 11:08 pm

    Faolinn schreef:Ik vind dit wel... erg suikerzoet naar Shiro toe. Ben ik de enige die daar zo over denkt? Ik kreeg opeens een beeld van Mamawolf Olga die Kleine(doch zo onderhand toch echt wel ervaren)wolf Shiro onder haar hoede neemt. Veels te vroeg om daar achteraan te gaan rennen maar ik wil wel even weten wat de heren hiervan denken.
    Laat ik als niet-heer toch maar eens even op de beschuldiging reageren: Ik betwijfel dat er wolven zijn die gek genoeg zijn om zeer positief op de -niet bijzonder nuttige- vraag van een medewolf reageren, als iedere andere speler dit negeert. Zou het niet gewoon te obvious zijn?

    Kriesebo vind ik niet heel verdacht. Vorige ronde deed hij namelijk precies hetzelfde: Hij valt meteen erg op, en sommigen gaan zich er nogal over opwinden. Ik denk dat dit meer zijn speelstijl is. En eigenlijk denk ik dat hij juist als wolf wel voorzichtiger zou zijn, maar dat kan ook aan mij liggen.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van MR.Kriesebo vr maa 01, 2013 2:34 am

    @Olly
    Ik probeerde niet om de nadruk op de MM te leggen, maar van de ME (Mogenlijke Eirin) kunnen we niet bepalen als ze/hij zijn/haar weiwater gooit of hij/zij niet een ketter is. Ik verwacht niet dat er een MS (Mogenlijke Senae) bij Ura heeft geslapen, maar dat komt gewoon omdat de kans daarvan maar klein is(1/10, en misschien zit ze niet eens in het spel). Overigens kan ME vast wel bruikbaar zijn, maar ik weet niet hoe(kan iemand daar een strategie voor bedenken?).

    MP(Mogenlijke Parsee) kan overigens wel deze strategie volgen: Als je op een of andere manier een persoon die je vertrouwd anoniem kan spreken is het handig om te vragen of deze persoon er "per ongeluk" uit wil flappen/een aanwijzing wil geven dat hij/zij een belangrijke burgervriendelijke rol is(wat dus niet waar is) om vervolgens in de volgende nacht die persoon te beschermen. De wolven zullen (mits het realistisch gebracht is) zich storten op die persoon. Ze zullen wel moeten, aangezien het net zo goed waar kan zijn geweest. Hoe later deze strategie in het spel gebruikt word hoe beter, zolang het maar niet te laat is. De wolf blijft immers nog 2 dagen in leven, terwijl de mogenlijke bedrijging verdwenen is. Das voordelig voor de wolven, tenzij het natuurlijk helemaal geen bedrijging was!


    Note: Ook als deze strategie niet uitgevoerd word, kunnen de baka dat niet zeker weten. Hierdoor word het beslissen op wie te stemmen alleen maar lastiger voor de baka en is een persoon die er werkelijk iets uit flapt dus veiliger. :)


    Overigens is die n00b theorie zowat vervlogen imo. Ik hoorde laatst in de chat van ********, dat Pimutje bij Faolinn eerder had megekeken. Als dat waar is is de theorie dat de MM in de eerste nacht bijde/een potion(s) heeft gebruikt klein. Mits ze al meedoet natuurlijk. Er is dus nog wel een kans.


    Het kan btw ook nog zo zijn dat een MK(Mogenlijke Koishi) twee baka heeft gekoppeld. Dit zou het een stuk makkelijker maken, maar helaas kan het ook anders om zijn gebeurt.

    Nog een paar vragen: Wat was pricies tegenstrijdig uit mijn eerste post?
    MITS de MG(Mogelijke Geliefden) baka zijn, wat is prioriteit voor ze? Is het dan belangrijker om te winnen als baka of als geliefde?
    Als er buiten het forum met elkaar gediscusseerd mag worden, mag ik dan ook personen een PM sturen?

    Dat was alles, en nu ga ik snel slapen, want het is 2:34!
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Olly vr maa 01, 2013 2:19 pm

    Lieve spelers, ik heb net niet al te geweldig nieuws gekregen met als gevolg dat ik morgen rond 7u de deur uit zal moeten. Nu hebben jullie hier natuurlijk niets mee te maken, maar ik zal vanavond niet tot laat in de nacht kunnen discussieren en over galgenslachtoffers waken. Omdat ik toch een keus wil maken die zo goed mogelijk is heb ik besloten maar de vragen te stellen die mij resten.

    1)Aan Yuki en Scarlet: Intuitie, denken dat je niet zo gauw spelers verliest? Het motorisch moment van dit spelletje is dat er mensen dood gaan. Ik heb zo het idee dat hier meer achter zit. Helemaal omdat jullie hebben gepost dat jullie dachten dat het goed ging op een moment dat jullie je rol en team al wisten. Misschien wat overdreven maar ik ga bijna denken dat jullie je teamgenoten al kenden en daar geweldig blij mee waren.

    2)Met wie had je die chat Kries, en waarom vertel je dat ons niet? Yuki Kuro en Nekotaku passen precies op de puntjes...

    3)Wie worden er verdacht door Pimutje en Rockpad? Ik snap dat jullie graag de kat uit de boom kijken, maar ik hoor hier op het topic al het een en ander over jullie wolfkunsten, dus het kan geen kwaad eens naar jullie te luisteren.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van TheEternalMokou vr maa 01, 2013 4:15 pm

    Olly schreef:2)Met wie had je die chat Kries, en waarom vertel je dat ons niet? Yuki Kuro en Nekotaku passen precies op de puntjes...
    Dat zei ik (overigens weet ik niet waarom die sterretjes nodig waren, maar oke). Kries zei een paar keer dat Pimutje nog best wel een weerwolven noob is en ik vond dat dat nogal vooroordelen waren. Ja, misschien is het ook wel zo, maar het leek mij ook goed kunnen dat Pimutje al vaker met Fao meegekeken heeft naar het weerwolven. Of dat ook zo is weet ik niet, dat zal je aan Pimutje of Fao zelf moeten vragen.
    Die chatlog is inmiddels al lang verdwenen en ik vond het op dat moment niet interessant genoeg om op te slaan, sorry.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Olly vr maa 01, 2013 4:22 pm

    Laten we zowel Fao als Pim vragen dit te bevestigen of te ontkennen. Zij kunnen het tenslotte weten en uit twee personen haal je meer waarheid dan uit een, toch?
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van RemiliaxScarlet vr maa 01, 2013 5:23 pm

    Olly schreef:1)Aan Yuki en Scarlet: Intuitie, denken dat je niet zo gauw spelers verliest? Het motorisch moment van dit spelletje is dat er mensen dood gaan. Ik heb zo het idee dat hier meer achter zit. Helemaal omdat jullie hebben gepost dat jullie dachten dat het goed ging op een moment dat jullie je rol en team al wisten. Misschien wat overdreven maar ik ga bijna denken dat jullie je teamgenoten al kenden en daar geweldig blij mee waren.

    Dat zou je kunnen denken. Maar om de waarheid te vertellen: ik wou gewoon iets posten hier. Dat was mijn eerste en belangrijkste punt. Ik wou hier aanwezig zijn, want ik doe immers mee met dit spel. En inderdaad, de bedoeling is dan ook voor de wolven dat burgers dood gaan, maar we zijn twee sterke spelers kwijt met een belangrijke rol, en dat bedoel ik met spelers, vooral de belangrijke.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van TheEternalMokou vr maa 01, 2013 6:09 pm

    Ik ben de tijd helemaal vergeten, ook ik ben de hele avond weg. Daarom stem ik snel alvast op Yuki Kuro. Ga hier alsjeblieft niets achter zoeken, bespaar jezelf de moeite, want dit is compleet random. Als ik vanavond op tijd nog terug ben (wat ik wel verwacht, maar ik durf het risico niet te nemen) verander ik mijn stem nog wel (of niet, ik lees nog wel terug wat jullie deze avond gezegd hebben).
    Maargoed, ik moet nu heel snel weg want ik ben al laat. Tot vanavond (hopelijk op tijd)!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Nekotaku vr maa 01, 2013 7:08 pm

    Ik ben nog eens even door alle posts na de eerste doden gegaan en heb wat pijltjes zitten trekken tussen ieders naam op een blad papier, om te zien wie anderen pokete, in ging op discussies en in het algemeen interactie voerde.

    Rockpad en Pimutje vallen vooral op door hun afwezigheid. Pimutje is nog nieuw op het forum en over het algemeen wat minder afwezig, dus daar zoek ik weinig achter. Rockpad heeft zich nogal expliciet teruggetrokken met z'n relaxte post waarin hij achterover leunt en besluit even te spectaten, en blijkbaar wordt hij hiermee door iedereen met rust gelaten. Vind ik wel iets te praktisch, eigenlijk.

    Bij Mokou valt op dat ze door een aantal mensen wordt vermeld en aangesproken, maar zelf eigenlijk weinig terugkaatst.

    Het merendeel van de discussie zit tussen mij, Faolinn, Kries en Olly. Ik denk dat we hier dan ook moeten uitkijken dat we onszelf niet het graf in discussiëren. We zijn 4 behoorlijk actieve spelers met een uitgesproken stijl.

    RemiliaxScarlet vormt ook een eilandje op m'n graaf. Ze lijkt weinig respons te geven die aan iemand is gericht, lijkt anderen niet te engageren. Eerlijk gezegd staat ze momenteel als één van de hoogsten op m'n verdachtenlijstje. Yuki Kuro zit ook een beetje in dat kamp, en het zou me weinig verbazen als ze samen hoorden.

    Van Shiro weet ik het momenteel niet echt... Ik denk niet dat ze samen met RemiliaxScarlet en Yuki Kuro baka is. Volgens mij is ze ofwel baka en minstens één van die andere twee niet, ofwel onschuldige die hen wantrouwt.

    Tenslotte vind ik het een beetje opmerkelijk dat Faolinn en Olly het beide nodig vonden te melden dat ze telkens een moment zonder de ander afwachtten om te kunnen posten. Het lijkt me wel logisch, maar waarom het allebei zo expliciet naar voor brengen? Ik kan ze volgens mij enkel als 2 baka's, of 1 baka met een onschuldige zien. Allebei als onschuldige wringt precies ergens...

    Oh, en Mokou... Random stem? Hopelijk nog terug komen om je stem te veranderen? Je zou ondertussen toch beter moeten weten. Bovendien zie ik op m'n graaf dat je geen enkele interactie voerde met RemiliaxScarlet of Yuki Kuro, en zei op hun beurt niet met jou. De post waarin RemiliaxScarlet je quote leek minder met jou te maken hebben dan de aandacht op Faolinn vestigen. Ik vind die afstand vrij opmerkelijk.

    M'n conclusie is dat ik momenteel neiging heb Shiro te vertrouwen, maar dat dit het soort van vertrouwen is dat stoelt op zaken die het ogenblikkelijk in wantrouwen kunnen omschakelen afhankelijk van wat gebeurt. RemiliaxScarlet, Yuki Kuro en Mokou vertrouw ik momenteel allerminst.

    En Rockpad, speel mee.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Olly vr maa 01, 2013 8:30 pm

    Nekotaku schreef:
    Tenslotte vind ik het een beetje opmerkelijk dat Faolinn en Olly het beide nodig vonden te melden dat ze telkens een moment zonder de ander afwachtten om te kunnen posten. Het lijkt me wel logisch, maar waarom het allebei zo expliciet naar voor brengen? Ik kan ze volgens mij enkel als 2 baka's, of 1 baka met een onschuldige zien. Allebei als onschuldige wringt precies ergens...

    Laat ik dit even verantwoorden. Het vertrouwen zit er niet meer zo in sinds ik Faolinn het vorige potje en vooral het potje daarvoor grondig om de tuin heb geleid en voor mijn karretje heb gespannen. Het is niet zo dat ik Faolinn op het moment verdenk, maar ik typ mijn posts liever in mijn eentje, stel nou dat hij iets leest wat niet de bedoeling is. Stel dat ik twijfel of ik wel iets moet zeggen. Nee, nu ik het de vorige twee rondes vanaf de andere kant heb bekeken weet ik dat Faolinn even hard zou kunnen zijn voor mij, dus geen lief doen en samen posts typen</3
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van RemiliaxScarlet vr maa 01, 2013 8:48 pm

    Ik ga ook alvast stemmen (oh, wow, dit is best lastig. Ik verdenk namelijk niemand behoorlijk).
    Maar toch moet het, mijn stem gaat uit naar Yuki Kuro. Waarom? Omdat ik hem in mijn ogen ik hem nogal verdacht vind. Gewoon, zijn post was gewoon zo.. Ik vind hem nogal stil... Alsof hij niet te opvallend wil zijn, lijkt het wel. Maar dat is alleen in mijn ogen dus. Zoek hier ook niets achter, want ik ga gewoon op mijn gevoel af.


    Laatst aangepast door RemiliaxScarlet op vr maa 01, 2013 8:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Olly vr maa 01, 2013 8:54 pm

    Gewoon zo wat? Overtuig ons om je te steunen Scarlet!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van RemiliaxScarlet vr maa 01, 2013 8:57 pm

    Olly schreef:Gewoon zo wat? Overtuig ons om je te steunen Scarlet!

    Bericht is aangepast.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 5 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 5:03 pm