Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+36
Scarlet
Graan
Maribel Hearn
TH-chen
211nafsimreK
Bakuhatsu
draakedan
Reym
TanukiTyfoon
Slaz
RakeStriver
Fuyres
Nickolas⑨
Kip
T
BaksteenComrade
LightSpeedReisen
NekoMithos
Info
Ranfox
Pshycho Maniac
Nekotaku
Sophie
Toumyon
Quwanti
Michiresu
Koishi~
Helepolis
TheScarletDevil
kyr2005
Tanshu
wolfie559
Hakurei Ninja
Rage
Patchouli
Urameshiya
40 plaatsers

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Nekotaku di dec 06, 2011 9:28 am

    Die komen nog wel. Ben aan het wachten tot er nog was dingen aankomen zodat ik een mooi overzichtje kan tonen. Maar het gaat voorlopig wel zonder de plushies zijn, want het duurt nog even eer AmiAmi die kan verzenden.

    En de term "obi" ga ik zeker onthouden! Vind ik altijd leuk aan Japanse CDs.




    Woohoo, er is net nog een tweede lading binnen gekomen XD

    Wild and Horned Hermit
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 20111206114559.th

    En de drie volumes van Silent Sinner in Blue
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 20111206114632.th

    Wordt tijd om een extra boekenkast te kopen...
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 20111206114608.th Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 20111206114637rd.th

    PS: als de double post "not done" is merge ik 'm wel met de vorige.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya di dec 06, 2011 2:09 pm

    Wauw, gaat hard daar! En dat extra-boekenkast-nodig verschijnsel ken ik - als ik terug in Nederland ben moet ik er misschien ook eentje gaan zoeken. XD

    Wat betreft double posts: op zo korte termijn hebben we ze eigenlijk inderdaad liever niet, maar in dit geval zou ik - en ik ben waarschijnlijk niet de enige - de toevoeging niet gezien hebben, ondanks dat je veel nieuws te melden had. Dus het is een beetje een twijfelgeval. Maar merge ze nu toch maar, want door mijn post wordt het topic nu toch weer gebumpt.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Nekotaku vr dec 09, 2011 12:04 pm

    Bedankt voor de merge, Ura. Die X onderaan de post had ik inderdaad niet opgemerkt. Ik kijk nogal rap over zo'n dingen heen. Vandaar dat ik zo afgeslacht wordt in Touhou...

    En ondertussen is er alweer een goodie binnengekomen!

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 20111209115317.th

    Hoewel het boek tweedehands is, is het hoesje van de CD is nog niet geopend geweest.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 20111209115340.th
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya vr dec 09, 2011 12:20 pm

    Nekotaku schreef:Hoewel het boek tweedehands is, is het hoesje van de CD is nog niet geopend geweest.
    :o
    Dat moet wel een heel zuinige eigenaar geweest zijn. Waar had je die vandaan?
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Pshycho Maniac vr dec 09, 2011 1:01 pm

    Misschien was de vorige eigenaar een verzamelaar.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Nekotaku vr dec 09, 2011 1:06 pm

    Urameshiya schreef:
    Nekotaku schreef:Hoewel het boek tweedehands is, is het hoesje van de CD is nog niet geopend geweest.
    :o
    Dat moet wel een heel zuinige eigenaar geweest zijn. Waar had je die vandaan?
    eBay. Heb een tijdje gezocht tot ik een goeie balans vond tussen prijs en seller rating. Eenmaal ik besluit iets te kopen kijk ik rond op alle bronnen die ik heb tot ik de beste deal vind. Het boek is niet in 100% perfect staat, maar de gebruikssporen zijn echt miniem.

    EDIT: eindelijk eens een pic gemaakt van m'n Touhou collectie op dit ogenblik. Over een paar weken gaat er wel niet genoeg plaats meer zijn op dat tafeltje, vrees ik.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 20111212171803.th

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya ma dec 12, 2011 5:35 pm

    Nekotaku schreef:EDIT: eindelijk eens een pic gemaakt van m'n Touhou collectie op dit ogenblik. Over een paar weken gaat er wel niet genoeg plaats meer zijn op dat tafeltje, vrees ik.
    Mooi! En ik zie plastic en obi's! En ik zie Ran! We hebben hier echt met een verzamelaar te maken, he?
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Michiresu ma dec 19, 2011 10:41 pm

    eindelijk mijn eerste touhou figure ♥ aya figma :3

    Spoiler:
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van kyr2005 ma dec 19, 2011 11:24 pm

    Michiresu schreef:eindelijk mijn eerste touhou figure ♥ aya figma :3

    Spoiler:
    BLUE EEEEYEEES WHITE DRAGOOOOOOOOOOON
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya di dec 20, 2011 12:25 am

    kyr2005 schreef:
    Michiresu schreef:eindelijk mijn eerste touhou figure ♥️ aya figma :3

    Spoiler:
    BLUE EEEEYEEES WHITE DRAGOOOOOOOOOOON
    Ik snap niet hoe je aandacht daarheen kan gaan terwijl er ook zo'n prachtige ofuda op de foto ligt! Maar jokes aside, dat is een mooie figure, Michi. :)
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Tanshu vr dec 23, 2011 3:43 pm

    Ik heb vandaag wat fanart-posters binnengekregen. Ik zal binnenkort wel even foto's maken.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Ranfox vr dec 23, 2011 10:22 pm

    Nekotaku schreef:Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 20111212171803.th


    Awesome! Die Ran figure heb ik ook! <3

    Hier is een afbeelding van mijn collectie:
    Touhou, MD & andere figures collectie:
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Toumyon vr dec 23, 2011 11:33 pm

    /me heeft nog steeds geen Touhou accessoires. ==
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Info za dec 24, 2011 12:12 pm

    Toumyon schreef:/me heeft nog steeds geen Touhou accessoires. ==
    *ook niet*
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Sophie za dec 24, 2011 1:02 pm

    Whoa die Aya figure is tof Michi!

    Gesponsorde inhoud


    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 4 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:06 am