Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
MaidSakuyaChan
Chrono
T
Princess Sylvysprit
Thyra
9 plaatsers

Hai iedereen

Thyra
    Thyra
    Verdwaalde ⑨

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : De meest efficiëntste code voor een algoritme vinden (niet per-se leesbaarder)

Hai iedereen Empty Hai iedereen

Bericht van Thyra wo nov 09, 2016 1:44 am

Hai hai, zoals gewoonlijk is op fora kom ik mij eens introduceren.

Ik ben een student Elektrotechniek aan de universiteit Twente die sinds een aantal jaren TōHō en anime kent. Ik houd zelf erg van programmeren en TV series (inclusief Anime) te kijken. Daarnaast vind ik muziek luisteren een must en zelf muziek maken ook leuk.

Mijn TōHō ervaring was via een vriend die ik tijdens mijn 2e jaar EL ontmoette. Hij moest heel nodig zijn remix van Bad Apple!! delen en had mij uitgelegd waar het vandaan kwam. Nu had dit mij ook aangestoken om muziek te produceren en wel TōHō remixes ( soundcloud ), vooral omdat .. ik gek werd van zijn versie maar goed.

Omdat mijn remix werk wel aardig was wou hij zelfs graag wat andere remixes van andere cirkels hebben (iets waar ik nog nooit van gehoord had). Toen mijn ogen eenmaal opengezet waren door de diversiteit aan muziek had ik besloten om een aantal van deze cirkels te gaan downloaden, diegene die leuk klonken. Dit streamde ik van mijn privé servertje omdat ik niet overal en nergens gigabytes aan muziek op elk apparaat wou zetten (en nee, youtube is leuk voor snel even luisteren, maar kan ik echt niet gebruiken als permanente bron). Echter dit kleine projectje is per ongeluk uitgegroeid tot een ware radio/site ( TōHō.FM ) waar ik een groot deel van mijn vrije tijd aan besteed.

Verder naast TōHō en anime houd ik van af en toe een RTS spelletje te spelen. Ook dus muziek maken uiteraard, met een vrij luxe keyboard (het enige dure ooit uitgegeven) of gewoon (nutteloos) zitten te chatten.