Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Een beetje laat misschien...

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Een beetje laat misschien... Empty Een beetje laat misschien...

    Bericht van Urameshiya di aug 30, 2011 3:51 pm

    ...maar ik zal me ook maar even voorstellen. Ik ben Urameshiya, de oprichter en beheerder van dit forum.

    Over de reden dat ik dit forum opgericht heb kan ik vrij kort zijn: een ernstig gebrek aan online communities waar Nederlands(talig)e Touhoufans elkaar kunnen leren kennen. Ik hoop dus van harte dat dit forum een plek zal worden waar dat kan. Want zeg nou zelf, het is toch leuk om te weten dat de mensen die van dezelfde games houden als jijzelf niet alleen aan de andere kant van de wereld, maar ook op de hoek van de straat wonen?

    Het zal misschien niemand verbazen, maar ik ben behoorlijk verslaafd aan Touhou: zowel de oorspronkelijke games als de overvloed aan filmpjes, remixes, manga en fangames die erop gebaseerd zijn. Mijn favoriete deel in de Touhou-serie is Touhou Youyoumu ~ Perfect Cherry Blossom, en - wat een verassing - dat is dan ook de reden dat ik Hakugyokurō als visueel thema voor dit forum gekozen heb.

    In het echte leven ben ik een brave student, dus hoeveel tijd ik heb om op dit forum rond te hangen zal waarschijnlijk sterk afhangen van hoeveel papers en tentamens er op me liggen te wachten. Maar over het algemeen zal dat niet zo'n probleem zijn, want ik kan niet te lang zonder Touhou. Krijg ik afkickverschijnselen enzo. ;D

    Nouja, het forum is op dit moment nog lang niet af, dus ik moet snel weer aan het werk om daar iets aan te gaan veranderen.
    *heft het glas*
    Dat dit forum een groot succes moge worden!
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Een beetje laat misschien... Empty Re: Een beetje laat misschien...

    Bericht van Hakurei Ninja wo aug 31, 2011 12:25 am

    Daar mag op gedronken worden! *heft ook het glas* En nog vele jaren!
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Een beetje laat misschien... Empty Re: Een beetje laat misschien...

    Bericht van Quwanti wo aug 31, 2011 1:14 am

    Haha, wel een beetje apart om de eigenaar te kunnen "verwelkomen".

    Nou, moge dit forum nog vele jaren meegaan!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Een beetje laat misschien... Empty Re: Een beetje laat misschien...

    Bericht van Urameshiya wo aug 31, 2011 1:28 am

    Zo mag ik het horen! Als jullie trouwens nog dingen willen weten over mijn mysterieuze (?) persoon, vraag dan gerust! Een 'welkoms'-topic dat na 2 antwoorden ophoudt voelt natuurlijk toch nog steeds een beetje eenzaam. xD
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Een beetje laat misschien... Empty Re: Een beetje laat misschien...

    Bericht van TanukiTyfoon vr dec 07, 2012 9:07 pm

    welkome op het from urameshiya
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Een beetje laat misschien... Empty Re: Een beetje laat misschien...

    Bericht van Urameshiya vr dec 07, 2012 9:17 pm

    Dank je, Tanuki. Jij ook van harte welkom. Of had ik dat al gezegd?

    Ik weet dat er geen beleid tegen necroposting is, maar... is dit een recordpoging ofzo?

    Gesponsorde inhoud


    Een beetje laat misschien... Empty Re: Een beetje laat misschien...

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 8:50 pm