Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+20
fzeromaster
Yukari
Reym
Ranfox
Princess Sylvysprit
Scarlet
211nafsimreK
Toumyon
Bakuhatsu
Pshycho Maniac
Maribel Hearn
RemiliaxScarlet
T
annika11112
Sophie
Chrono
Olly
Urameshiya
homemadecupcake
Yonowaaru
24 plaatsers

    Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Yonowaaru ma mei 12, 2014 4:41 pm

    Yo, lui die op dit forum rondspoken!

    Hier opnieuw iemand die al redelijk bekend is met de Touhou-reeks en mede-enthousiastelingen in Nederland zoekt.
    Hoewel ik al Touhou speel sinds Double Spoiler (12.5), heeft het me op mysterieuze wijze tot vanochtend gekost om te ontdekken dat dit forum hier bestaat. Het is bovendien voor mij jaren geleden dat ik rondgehangen heb op een forum, dus bij deze verzoek ik allen om eventuele onvoorzichtigheden en andere vage dingen door de vingers te zien. Mijn niveau zit ongeveer rond Normal/Hard, en ik heb intussen alle extra bosses verslagen behalve Mamizou.

    Welnu, even wat over mezelf. Ik ben intussen een man van 18 jaar, zit midden in m'n eindexamens en ga volgend jaar Japankunde studeren in Leiden. Ik heb dan ook een redelijke interesse in Japan en haar cultuur, en spreek en lees de taal inmiddels genoeg om daadwerkelijk boeken te lezen. Verder interesseer ik me in anime (zolang het een goed verhaal en mooie animatie heeft) klassieke literatuur, de Song of Ice and Fire-reeks, allerlei muziek van klassiek tot J-Pop tot vrij experimenteel en heb ik in het verleden nog wel eens wat simpels gecomponeerd.

    Och, ik zal intussen wel van alles vergeten te vertellen. Dat komt vast nog wel. Ik weet niet echt wat de gewoonte is hier, maar als iemand een vraag heeft zal ik die met alle plezier beantwoorden.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van homemadecupcake ma mei 12, 2014 4:52 pm

    Welkom~
    kom eens een keer een kijkje in de chatbox nemen!!!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Urameshiya ma mei 12, 2014 4:55 pm

    Van harte welkom op TvH! Ik denk dat je je hier wel thuis gaat voelen. En mocht je vragen hebben over het gebruik van het forum, schroom niet om ze te stellen!

    Yonowaaru schreef:maar als iemand een vraag heeft zal ik die met alle plezier beantwoorden.
    Normaal gesproken zou ik nu vragen of je gelooft in Kogasa, maar dat gaat iemand anders waarschijnlijk al voor me doen. Een andere vraag van mij dus: ga je wel eens naar conventies?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Olly ma mei 12, 2014 4:59 pm

    Welkom op dit forum, tof dat je ons gevonden hebt! En ehh..succes met je eindexamens. Welke vakken moet je? Misschien hebben we er wel een paar tegelijkertijd.
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Chrono ma mei 12, 2014 5:01 pm

    Welkom op het forum Dusknoir, zoals cupcake al zei, maak gerust een paar oude topics wakker en kom eens langs in de chat.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Sophie ma mei 12, 2014 5:04 pm

    Hoi! Welkom!

    Er zitten al een aantal van onze leden op de universiteit in Leiden, die je vast nog wel eens gaat ontmoeten!
    Heb je een myanimelist account? (Zo nee, van welke animes houd je?)

    Ik ben ook dol op de Ice and Fire serie, ik lees nu het laatste boek en kijk wekelijks met mijn vader de tv-serie. :3
    Wie zijn je favo personages?

    Wie zijn trouwens je favoriete Touhou personages? En ga je wel eens naar conventies?

    Sorry voor mijn nieuwsgierigheid, succes met je eindexamens in ieder geval!
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van annika11112 ma mei 12, 2014 5:06 pm

    welkom, vriend~ :3
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van T ma mei 12, 2014 5:09 pm

    Welkom Yonowaaru!
    Hou je van yuri?
    Veel plezier op het forum, en succes met je examens!
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Yonowaaru ma mei 12, 2014 5:16 pm

    Normaal gesproken? Is Kogasa hier toevallig de Gensokyaanse versie van het Vliegend Spaghettimonster oid? Ik zal in ieder geval niet ontkennen dat enige gelijkenissen te vinden zijn.
    In ieder geval, ja, ik ga naar conventies alhoewel vrij onregelmatig. Ik ben afgelopen oktober/november (?) naar MGC Experience in Utrecht geweest met vrienden, en dat was boeien genoeg dat ik deze zomer ook op Animecon zal verschijnen, en zelfs in cosplay.

    Eindexamens gaan gelukkig prima (al worstelde ik vanmiddag met de vraag of het examen wat ik maakte nou kunst of Nederlands was). Woensdag heb ik kunst, dat wordt lachen...  ;)

    (Toch fijn dat mensen hier direct de afkomst van mijn naam herkennen. Ik loop er al jaren mee rond, eigenlijk sinds die Pokémon bekend is, maar Pokémon doe ik als spel of gegeven eigenlijk niets meer mee).

    Dat er hier Leidenaren zitten, is fijn om te horen. Ik ben zeer benieuwd wat voor tijd ik daar ga hebben.
    En ja, ik heb een MAL (http://myanimelist.net/animelist/Yonowaaru). Om even wat van mijn favorieten te noemen:
    Ik ben enorm fan van alles wat studio Shaft produceert (waaronder de monogatari reeks, verbazend genoeg ook Puella Magica Madoka etc. en dat nieuwe vehikel Mekakucity actors wat gebaseerd lijkt te zijn op vocaloid). Verder vond ik NHK ni Youkoso!, Durarara!, Psycho Pass, Hyouka, Chihayafuru en Gin no Saji allemaal geweldig.

    Qua Ice and Fire kan ik vrij weinig over de serie spreken, aangezien ik daarvan maar 4 afleveringen heb gezien. Daarentegen heb ik intussen wel allevijf de boeken gelezen, en zijn mijn favoriete personages dus soms ook mensen die nog niet zo bekend zijn.
    In ieder geval, ik vind Barristan Selmy en Jon Snow de boeiendste personages, en Brienne is ook wel grappig als clichébreekster.

    Touhoupersonages is zo'n hele lijst van dingen waarvan het lastig te beslissen is wie het beste is. Eens in de zoveel tijd kijk ik met zo'n sorter wat ik vind, en meestal komen daar Nue, Koishi en Mokou ergens bovenaan uit.

    Nieuwsgierigheid is trouwens prima (helemaal niet erg zelfs, het is lang geleden dat ik bij een eerste bericht zulk een hartelijk ontvangstcomité heb gekregen): ik vroeg er bovendien zelf om.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van RemiliaxScarlet ma mei 12, 2014 5:17 pm

    Welkom!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Urameshiya ma mei 12, 2014 5:25 pm

    Yonowaaru schreef:Normaal gesproken? Is Kogasa hier toevallig de Gensokyaanse versie van het Vliegend Spaghettimonster oid? Ik zal in ieder geval niet ontkennen dat enige gelijkenissen te vinden zijn.
    Je hebt geluk dat de Grote Kleine Paraplu zo tolerant en barmhartig is, anders zou Ze vast boos zijn geworden om zo'n weinig respectvolle vergelijking!

    Yonowaaru schreef:In ieder geval, ja, ik ga naar conventies alhoewel vrij onregelmatig. Ik ben afgelopen oktober/november (?) naar MGC Experience in Utrecht geweest met vrienden, en dat was boeien genoeg dat ik deze zomer ook op Animecon zal verschijnen, en zelfs in cosplay.
    Ooh, leuk! Wat voor cosplay ben je van plan? Een hoop actieve leden hier komen ook regelmatig op cons, dus vroeg of laat zul je zul je sommigen van ons daar dan wel eens tegen gaan komen!
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Maribel Hearn ma mei 12, 2014 5:30 pm

    Welkom op TvH! Erg leuk dat je daadwerkelijk de games speelt, en al die Extra's hebt gewonnen! Ik ben geïnteresseerd. :) Ik zou graag eens een lijst met 1cc's en zo van je willen zien. Competitie met prestaties is altijd leuk!

    Trouwens, ik ben ook Pokemon-fan, naast Touhou, dus gelijk ook welkom bij de Pokemon fans; er is best een aantal daarvan hier. :3
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Yonowaaru ma mei 12, 2014 5:47 pm

    Och, ik zal wel oppassen. Ik wil niet plotseling in het midden van de nacht opgeschrikt worden door een paarse paraplu. Qua cosplay ben ik iig van plan Kaiki Deishu te verpersoonlijken, een bijzonder vriendelijke (lees cynisch) oplichter die misbruik maakt van het onnatuurlijke.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. 147415

    Een lijst met 1CC's kan me wel eens wat moeite kosten, ik heb m'n periode waarin ik echt veel speelde eigenlijk zo'n beetje gehad. Een hele hoop wat ik in het verleden gedaan heb zal nu vrij lastig worden, en ik heb nergens replays van opgeslagen. Maar als je me op m'n woord wilt geloven: ik heb iig alle spellen wel eens op normal gehaald.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Pshycho Maniac ma mei 12, 2014 6:15 pm

    Spoiler:

    Welkom op het forum!


    Laatst aangepast door Pshycho Maniac op ma mei 12, 2014 6:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Bakuhatsu ma mei 12, 2014 6:24 pm

    Welkom op het forum! Leuk dat je ons gevonden hebt!

    Gesponsorde inhoud


    Goh, laat ik me eens voorstellen. Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 6:20 am