Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+20
fzeromaster
Yukari
Reym
Ranfox
Princess Sylvysprit
Scarlet
211nafsimreK
Toumyon
Bakuhatsu
Pshycho Maniac
Maribel Hearn
RemiliaxScarlet
T
annika11112
Sophie
Chrono
Olly
Urameshiya
homemadecupcake
Yonowaaru
24 plaatsers

    Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Sophie ma mei 12, 2014 6:30 pm

    Yonowaaru schreef:dat ik deze zomer ook op Animecon zal verschijnen, en zelfs in cosplay.

    Hoera! Ik organiseer evenementen voor Animecon dus dat maakt me extra blij.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Toumyon ma mei 12, 2014 6:48 pm

    Hallo, welkom op het forum, leeftijds-genoot. xP
    Geniet van je verblijf.
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Yonowaaru ma mei 12, 2014 7:31 pm

    Sophie schreef:
    Yonowaaru schreef:dat ik deze zomer ook op Animecon zal verschijnen, en zelfs in cosplay.

    Hoera! Ik organiseer evenementen voor Animecon dus dat maakt me extra blij.

    Haha, dat is boeiend, dat zulke mensen hier ook gewoon rondhangen. Mag ik vragen wat je precies daar uitvoert dan?

    Bedankt overigens allen nogmaals voor het hartelijke welkomstcomité!
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Olly ma mei 12, 2014 7:40 pm

    Als je op animecon bent in cosplay (welke cosplay trouwens?) moet je ook vooral langskomen bij de NoZLan photobooth, want daar sta ik ^^

    Ugh ja die teksten van Nederlands waren best pittig, maar ik heb ook kunst *high fives* Dus ik zal woensdag mentale kracht naar je toesturen over de antwoorden.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van 211nafsimreK ma mei 12, 2014 9:17 pm

    Hoi, welkom.
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van annika11112 ma mei 12, 2014 9:33 pm

    mag ik ff zeggen dat ik een klassiek muziekje in me hoofd heb, iedere keer als ik iets van je lees? XD je praat zo deftig! (dat is een compliment, trouwens~)
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Scarlet ma mei 12, 2014 9:41 pm

    Welkom~!
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Yonowaaru ma mei 12, 2014 9:45 pm

    @Olly: Oh, klinkt leuk, ik zal vast wel eens langskomen ja. Ik ga zoals ik eerder zei als Kaiki Deishu uit de Monogatari Series. Lange zwarte jas met een rode klaver aan de bovenkant.

    En ja, dat mag je zeker zeggen. Ik hou gewoon eerlijk gezegd van een beetje overdreven en met ingewikkelde woorden schrijven, dat is me denk ik gewoon aangeboren. Al heb ik ook momenten dat ik het compleet achterwege laat ;).
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Princess Sylvysprit ma mei 12, 2014 10:01 pm

    Wow...vanuit je beschrijving lijk je een soort van combinatie tussen alle leden hier! Wat eng! ...En cool!
    Ik denk dat je je hier wel op je gemak zal voelen, nou, dat hoop ik...ik heb geen idee of je dat zelf ook zal vinden, maar ik zeg maar wat!
    Oh trouwens, ik had een hele belanrgijke vraag voor je, maar Ura was me gelukkig voor deze keer (soort van)
    DE BALANS IS TERUGGEKEERD
    Oh, en
    Yono schreef: en heb ik in het verleden nog wel eens wat simpels gecomponeerd.
    Ik ben erg nieuwschierig hiernaar! Ik ben zelf namelijk nogal van het componeren enzo
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Yonowaaru ma mei 12, 2014 10:18 pm

    Dat klinkt in een opmerking héél positief en héél negatief. Het resultaat is echter... vrij onduidelijk.
    Men beweert dat ik me hier thuis ga voelen, dat zal ik zien. (Geen idee welke vraag dat was maar ik vermoed dat ik het niet per se hoef te weten... ;) )
    Mocht je wat willen horen, zoek dan hier: Mijn YouTubekanaal
    Weet wel, het meeste hiervan is (alhoewel niet per se een zwarte bladzijde in mijn geschiedenis) iets waar ik al tijden niet meer mee bezig ben geweest, voornamelijk uit inspiratiegebrek. Ik speel ook wel keyboard, maar op de een of andere manier steeds minder dan vroeger.
    In ieder geval, altijd leuk om iemand eigen stukjes te laten horen, dus laat maar horen wat je vindt.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Ranfox ma mei 12, 2014 11:14 pm

    Welkom hier op het forum en vooral veel plezier toegewenst!

    Als je op animecon een grote groep met touhou cosplayers ziet lopen. Grote kans dat iemand van ons daarbij zit. Wees vooral niet bang om ons aan te spreken. :)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Reym ma mei 12, 2014 11:53 pm

    Welkom!

    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Yukari di mei 13, 2014 12:11 pm

    Hoi, welkom op het forum!

    Yonowaaru schreef:
    Ik ben enorm fan van alles wat studio Shaft produceert (waaronder de monogatari reeks, verbazend genoeg ook Puella Magica Madoka etc. en dat nieuwe vehikel Mekakucity actors wat gebaseerd lijkt te zijn op vocaloid). Verder vond ik NHK ni Youkoso!, Durarara!, Psycho Pass, Hyouka, Chihayafuru en Gin no Saji allemaal geweldig.
    Yonowaaru schreef:Qua cosplay ben ik iig van plan Kaiki Deishu te verpersoonlijken, een bijzonder vriendelijke (lees cynisch) oplichter die misbruik maakt van het onnatuurlijke.
    Spoiler:

    Je animesmaak is subliem. Ik ben zelf ook een groot Shaft-fan, vooral van Monogatari, en Kaiki is zeker weten best girl.
    Ik vind het nu wel echt jammer dat ik niet op Animecon zal zijn, want ik heb nog nooit eerder een Kaiki cosplay gezien.
    wees op Abunai pls
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Yonowaaru di mei 13, 2014 2:17 pm

    Haha, excuus, ik heb vooralsnog geen plannen om naar Abunai te gaan (ook geen idee wanneer en waar dat eigenlijk is en zo.) Maar goed, er verschijnen tzt. vast wel ergens foto's.
    Iig mooi om ook medestanders qua anime te vinden ;)
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Princess Sylvysprit di mei 13, 2014 8:14 pm

    Yonowaaru schreef:Dat klinkt in een opmerking héél positief en héél negatief. Het resultaat is echter... vrij onduidelijk.
    Men beweert dat ik me hier thuis ga voelen, dat zal ik zien. (Geen idee welke vraag dat was maar ik vermoed dat ik het niet per se hoef te weten... ;) )
    Mocht je wat willen horen, zoek dan hier: Mijn YouTubekanaal
    Weet wel, het meeste hiervan is (alhoewel niet per se een zwarte bladzijde in mijn geschiedenis) iets waar ik al tijden niet meer mee bezig ben geweest, voornamelijk uit inspiratiegebrek. Ik speel ook wel keyboard, maar op de een of andere manier steeds minder dan vroeger.
    In ieder geval, altijd leuk om iemand eigen stukjes te laten horen, dus laat maar horen wat je vindt.
    Laat me horen wat ik vind?
    DAT ZAL IK ZEKER DOEN!
    Hoe kom je er bij om jezelf als mij voor te doen?! Ik ben Princess Sylvysprit!
    Ik hoop dat dit een grap is man, ik voel me echt zwaar beledigd (stiekem ook vereerd, mensen willen mij zijn, yay~!)

    Gesponsorde inhoud


    Goh, laat ik me eens voorstellen. - Pagina 2 Empty Re: Goh, laat ik me eens voorstellen.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 5:21 am