Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+36
Scarlet
Graan
Maribel Hearn
TH-chen
211nafsimreK
Bakuhatsu
draakedan
Reym
TanukiTyfoon
Slaz
RakeStriver
Fuyres
Nickolas⑨
Kip
T
BaksteenComrade
LightSpeedReisen
NekoMithos
Info
Ranfox
Pshycho Maniac
Nekotaku
Sophie
Toumyon
Quwanti
Michiresu
Koishi~
Helepolis
TheScarletDevil
kyr2005
Tanshu
wolfie559
Hakurei Ninja
Rage
Patchouli
Urameshiya
40 plaatsers

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Michiresu ma nov 07, 2011 5:30 pm

    Michiresu is jaloers nu.... heel jaloers T_T
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Toumyon ma nov 07, 2011 5:58 pm

    Ura...you makes me Parsee...jealousy.
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Parseemizuhashi
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Tanshu ma nov 07, 2011 9:39 pm

    ...Dat is waarschijnlijk meer Touhou-stuff dan ik in mijn hele leven zal hebben. TT-TT
    Maar wel heeeel cool allemaal! :D Kudos, Ura, kudos.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya di nov 08, 2011 1:21 pm

    @Parsee... Sorry! Ik zal het niet meer doen! Of liever gezegd, ik kan het niet snel weer doen. XD En Tanshu, pas maar op. Het zou best kunnen dat je die uitspraak terug moet nemen als je eens in Japan komt. Het is hier gevaarlijk, echt. Yukkuri M

    En tsja, mijn Touhou-stuff-verzameling is hiermee ook in een keer een heel stuk groter geworden... Ik hoop maar dat ik volgend jaar alles netjes mee terug naar Nederland kan krijgen. XD

    @Quwanti: als ik nog eens op zo'n evenement kom (niet snel dus ^^;), kan ik best kijken of ik een album voor je gesigneerd kan krijgen, als je bestellingen hebt. Ik was van het weekend ook gewapend met netjes papier om om handtekeningen te vragen, maar alle handtekeningwaardige mensen hadden het zo druk dat ik het niet kon maken om te vragen om een handtekening op iets anders dan iets dat ik daar gekocht had. T_T Anders had ik je nog een losse op kunnen sturen...
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Michiresu di nov 08, 2011 1:39 pm

    ok, mijn laatste aanwinsten van japan expo + een pakketje die ik vandaag ontvangen heb :3

    Spoiler:
    https://2img.net/h/i1109.photobucket.com/albums/h436/michiresu/DSC_0220.jpg

    De Marisa plush is een originele nendoroid plus plushie, reimu is helaas een counterfeit maar dat vind ik niet erg XD
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya di nov 08, 2011 1:57 pm

    Ik vind het lengteverschil echt prachtig. XD En de plushes zelf eigenlijk ook wel.

    Die Marisa is trouwens groter dan ik dacht - hoeveel centimeter is ze ongeveer?

    Chatbox schreef:[13:44:05] * Michiresu heeft nu marisa's hoedje op
    Oooh, nu zie ik het helemaal voor me. XD
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Michiresu di nov 08, 2011 2:21 pm

    Urameshiya schreef:
    Die Marisa is trouwens groter dan ik dacht - hoeveel centimeter is ze ongeveer?

    Zonder haar hoed is ze iets van 25 cm groot met zo een 30tal cm groot
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Tanshu wo nov 09, 2011 11:23 am

    Ik heb precies dezelfde Reimu plushie! HIGH FIVE!
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Quwanti za nov 12, 2011 11:18 pm

    Urameshiya schreef:
    @Quwanti: als ik nog eens op zo'n evenement kom (niet snel dus ^^;), kan ik best kijken of ik een album voor je gesigneerd kan krijgen, als je bestellingen hebt. Ik was van het weekend ook gewapend met netjes papier om om handtekeningen te vragen, maar alle handtekeningwaardige mensen hadden het zo druk dat ik het niet kon maken om te vragen om een handtekening op iets anders dan iets dat ik daar gekocht had. T_T Anders had ik je nog een losse op kunnen sturen...
    <s>Oo, hoe kan ik dit bericht niet gezien hebben. ///</s>

    Hihi, ik ben eigenlijk niet zo'n verzamelaar die het zo greaag wilt, maar nu is er wel een kans en neem ik die wel meteen aan! Dit zou erg gewaardeerd (en awesome) zijn dus! ^^;
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Sophie zo nov 13, 2011 11:28 pm

    Mijn touhou 'collectie':

    Figures 1:

    Spoiler:

    Figures 2:

    Spoiler:

    Suwako & Cirno:

    Spoiler:
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Michiresu ma nov 14, 2011 12:48 am

    Skip schreef:Mijn touhou 'collectie':

    Suwako & Cirno:

    Spoiler:

    aergh T^T ik ben jaloers op je suwako ~
    and nice collection!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya ma nov 14, 2011 1:03 am

    Skip schreef:Mijn touhou 'collectie'
    Haha, ziet er gezellig uit, al die figures.

    Quwanti schreef:
    Urameshiya schreef:
    @Quwanti: als ik nog eens op zo'n evenement kom (niet snel dus ^^;), kan ik best kijken of ik een album voor je gesigneerd kan krijgen, als je bestellingen hebt. Ik was van het weekend ook gewapend met netjes papier om om handtekeningen te vragen, maar alle handtekeningwaardige mensen hadden het zo druk dat ik het niet kon maken om te vragen om een handtekening op iets anders dan iets dat ik daar gekocht had. T_T Anders had ik je nog een losse op kunnen sturen...
    <s>Oo, hoe kan ik dit bericht niet gezien hebben. ///</s>

    Hihi, ik ben eigenlijk niet zo'n verzamelaar die het zo greaag wilt, maar nu is er wel een kans en neem ik die wel meteen aan! Dit zou erg gewaardeerd (en awesome) zijn dus! ^^;
    Het is dus een 'als', en kan het nog even duren, maar als het er van komt zal ik m'n best doen! ;D Van Reitaisai staat ondertussen al vast dat het op een doodgewone zondag in mei gehouden gaat worden, dus dat ga ik waarschijnlijk al niet redden. >< Vliegtickets van hier naar Tokio zijn net een beetje te prijzig om een weekendje te gaan, dus tenzij er tegen die tijd iets raars gebeurd is met m'n rooster waardoor ik langer zou kunnen gaan, wordt dat 'm niet. -__-;


    Laatst aangepast door Urameshiya op zo dec 04, 2011 3:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Hakurei Ninja di nov 15, 2011 2:53 pm

    Urameshiya schreef:ik ga m'n belofte nakomen en hier een aardige buit laten zien.
    Wow, dat is een enorme buit! :0

    Urameshiya schreef:
    Spoiler:
    Oh, wanneer kom je weer terug in Nederland?

    *begint al met plannen maar niet heus* ・3・

    Urameshiya schreef:Ik hoop maar dat ik volgend jaar alles netjes mee terug naar Nederland kan krijgen. XD
    Gebruik (zee)slakkenpost! :3 Duurt 2 maanden voor het aankomt, maar veel goedkoper is er niet!

    Urameshiya schreef:Vliegtickets van hier naar Tokio zijn net een beetje te prijzig om een weekendje te gaan, dus tenzij er tegen die tijd iets raars gebeurd is met m'n rooster waardoor ik langer zou kunnen gaan, wordt dat 'm niet. -__-;
    Of je meldt je "ziek". Yukkuri R


    lol, allemaal Ura quotes. xP
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Nekotaku di dec 06, 2011 6:45 am

    Ik kwam net binnen op het werk en er lag een pakketje te wachten op m'n bureau. Yay!

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 20111206063310.th

    Trouwens een onverwachtte meevaller... Op de eBay foto was de CD niet sealed en was het papieren omslagje er niet bij (iemand enig idee hoe dat heet?), maar blijkbaar is-ie nieuw. Dat stond ook in de omschrijving, maar zo goed had ik niet opgelet
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya di dec 06, 2011 8:46 am

    Oooh, leuk! Wat zeiden je collega's? XD

    (Dat papieren omslagje heet trouwens een obi.)

    Ah, en we hebben nog steeds foto's van je andere Touhouspullen tegoed! ...nouja, alleen als je daar zin en tijd voor hebt. ^^;


    Laatst aangepast door Urameshiya op di dec 06, 2011 9:51 am; in totaal 1 keer bewerkt

    Gesponsorde inhoud


    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 3 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 12:29 pm