Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Shiro
Lyari
Faolinn
Nekotaku
Deviljho
Darkenrha
Princess Sylvysprit
Pshycho Maniac
TH-chen
The Judge
14 plaatsers

    (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    The Judge
    The Judge
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 72
    Speciale vermogens : Applying the law

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van The Judge ma sep 15, 2014 1:46 pm

    Lyari schreef:Kuch... Opzich mag er wel een berichtje komen van onze zeer gewaardeerde spel rechter?
    Sophie? Zou je onze lieve medespelers alsjeblieft kunnen verlossen en ons onze rollen bekend kunnen laten maken?

    Het spel is inderdaad voorbij.
    Gemu en Lyari waren het koppeltje en zijn nu dood, iedereen mag nu zijn rol bekend maken.

    Omdat alle wolven en/of medeplichtige er nu uit zijn betekent dit dat de burgers gewonnen hebben! Proficiat!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Nekotaku ma sep 15, 2014 4:26 pm

    Goed gespeeld, iedereen! Als burger vind ik het meestal een pak moeilijker om ver te komen in het spel, dus het is leuk om ook eens zonder speciale rol te kunnen overleven. Ik ben nu wel benieuwd naar wat de rollen van Lyari en Gemu specifiek waren. Ook vraag ik me af wat er precies is gebeurd de eerste en tweede nacht.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Lyari ma sep 15, 2014 5:08 pm

    Ik was de medplichtige.

    De eerste nacht ben ik door de wolven getarget. Toen werd ik dus de medplichtige. Tevens zijn Gemu en ik gekoppelt in de eerste nacht.

    Vond dit een leuk potje met al die nieuwe rollen. Thanks everybody <3
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Reym ma sep 15, 2014 5:14 pm

    Ik had zo'n idee dat Lyari medeplichtige of slet zou zijn, als heks had ik gezien dat ze de 1e nacht werd aangevallen maar het toch overleefde. In de tweede nacht heb ik Shiro mijn levensdrank gegeven. In de volgende nacht werd ik zelf aangevallen en heb ik Faolinn gedood, dit was voordat hij doorgaf dat hij een lied van de griffier ontvangen had, sorry Fao. Ik ben blij dat de burgers alsnog gewonnen hebben.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro ma sep 15, 2014 5:41 pm

    Dit was een mooie ronde~
    En ik heb eindelijk eens een hele ronde overleefd als burger, dat was ook al een hele tijd geleden. Dus bedankt daarvoor, Reym.
    Extra goed omdat er deze keer erg weinig van buiten het topic aangehaald werd, dat maakt alles een stuk overzichtelijker en leuker.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 15, 2014 6:07 pm

    Awesome! Gewonnen.
    Ik was een doogewone burger.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Remilia~ ma sep 15, 2014 9:15 pm

    Waw, ik dacht echt dat Shiro de medeplichtige was.  
    Goed gespeeld iedereen!  Als je het spel wilt leiden, stuur me dan aub een PB!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Nekotaku di sep 16, 2014 11:52 am

    Welke rol had Gemu nu? Was hij een dader, of een ongelukkig slachtoffer van z'n koppeling met Lyari?
    Also, ik ben zeer geïnteresseerd in weer eens een ronde leiden, maar dan heb ik minstens een weekje nodig om de details uit te werken.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van TH-chen di sep 16, 2014 1:11 pm

    denk niet dat mensen bezwaar hebben voor 1 weekje wachten.

    Interessante ronde om mee gelezen te hebben.
    Het heeft mij warm gemaakt om weer mee te doen.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Reym di sep 16, 2014 2:17 pm

    Ik denk dat Gemu ook een dader was.
    ik wil ook eens spelleider zijn maar ik heb het nog nooit gedaan. Ik heb Remi een pm gestuurd :)
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Faolinn di sep 16, 2014 4:46 pm

    GG everyone! Ik heb het voorlopig retedruk dus ik twijfel of ik er uberhaubt wel goed aan doe om mee te doen. Then again, ik heb altijd voldoende tijd vrij weten te maken om in ieder geval een bijdrage te leveren dus wie weet... over een week...
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Remilia~ di sep 16, 2014 6:30 pm

    Gemu was inderdaad een dader.
    Also, Nekotaku is de volgende spelleider, hoera!

    Gesponsorde inhoud


     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 17 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:35 am