De felheid waarmee je meteen in de aanval gaat in plaats van te speculeren of proberen fouten te vinden in onze vroegere posts is die van iemand die in een hoek is gedreven en niet meer weg kan. De manier waarop je dingen als feit presenteert, alsof jij het met zekerheid weet, duidt erop dat je het ter plekke verzint.
Dit is geen post van iemand die gelooft de ware toedracht door te hebben en hoopt op het juiste spoor te zitten...
Ik had op Skype dinsdag dit tegen Deviljho gezegd:
Je ondoordachte reactie heeft jouw lot bezegeld, lijkt me. En daarmee dat van Gemu ook.
Dit is geen post van iemand die gelooft de ware toedracht door te hebben en hoopt op het juiste spoor te zitten...
Dit is een post van iemand die een wanhopige poging onderneemt om een ander zwart te maken zodat de aandacht van haar weggaat.@Lyari schreef:Well, Neko zit jullie weer wel lekker te bespelen heah!
Alles valt nu wel mooi op zijn plaats, Neko en Shiro!!!
Lekker samenspelen is dit...
Ik had op Skype dinsdag dit tegen Deviljho gezegd:
Lyari doet precies wat ik had voorspeld als de tweede mogelijke reactie. Gemu had reeds gemakkelijk gewoon een rol kunnen prijsgeven als hij die had, dus ik heb een vermoeden dat we gelijk onze twee laatste schuldigen eruit spelen.[9/09/2014 23:46:44] Nekotaku: Ik ben benieuwd wat de reacties van Lyari en Gemu gaan zijn.
[9/09/2014 23:46:54] Nekotaku: Als je in een hoek wordt gedreven kan je twee dingen doen:
[9/09/2014 23:47:02] Nekotaku: 1) Je onschuld proberen bewijzen.
[9/09/2014 23:47:27] Nekotaku: 2) Een tegenaanval en proberen degene die je aanhaalt als doelwit onderuit te halen.
[9/09/2014 23:47:46] Nekotaku: Ik verwacht dat een dader sneller voor 2 zou gaan dan 1.
[9/09/2014 23:48:01] Nekotaku: Als één van de twee een rol heeft, zal die waarschijnlijk geopenbaard worden.
[9/09/2014 23:48:08] Nekotaku: De andere heeft dan niets over.
Je ondoordachte reactie heeft jouw lot bezegeld, lijkt me. En daarmee dat van Gemu ook.