Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
UltimateAction
Faolinn
Aap
Princess Sylvysprit
Olly
Remilia~
Toumyon
Deviljho
Reym
UNOwen
Shiro
T
Nekotaku
17 plaatsers

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Faolinn wo apr 16, 2014 7:49 am

    Okay, it's down to probably the last sucker out there.

    Myon's post is van vrij doorslaggevende aard, ook al verdenk ik XavC meer, ik ben bereid met hem mee te gaan in deze stemming.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym wo apr 16, 2014 12:13 pm

    @Toumyon

    Nou, schattepatatjeschmoopiedoopie van me, je zit hier heel mooi even een opsomming te maken van Eeveesprit's posts.

    1-meerdere mensen hadden gepost dat Shiro een random target kon zijn. Niet echt verdacht, vind ik.
    3 - ik snap niet hoe je hier iets met Deviljho in kan zien. Eevee heeft het totaal niet over Deviljho. het ging over het reageren op UNO/remilias korte 'vete' en niet over Deviljho.

    Toumyon heeft in de vorige ronde op onschuldige burger UNO gestemd voor enkele reis België, samen met wolf Devil, en een verdachte van mij, XavC.
    Ik vind Xavc en Toumyon een beetje verdacht, Eeveesprit een klein beetje, maar voor mij krijgt hij het voordeel van de twijfel omdat ik Xavc verdachter vind. Ik vind dat Eevee qua stemmen niet zo verdacht is, Xavc die 2x niet op een wolf stemde, wel.
    Alhoewel, het kan nog steeds dat Xav gewoon zijn eigen mening heeft en geen wolf is.

    ---
    Afijn, Remilia was een Belg, Olly en Devil waren normale burgers. Dus geen speciale burgerrollen. In ieder geval hebben de Belgen toegeslagen, misschien heeft de heks het doodsdrankje gebruikt.

    Als de wolven en de heks/coffeeshopeigenaar vannacht allebei iemand hebben gedood, hoe ging een 3e persoon dan dood? De slet en wapenwinkeleigenaar leven nog, er zijn alleen normale burgers dood. (misschien is Remi dood omdat ze niet wilde doorgaan met het spel? Geen idee hoe dat zit)

    3 Belgen dood en 3 doodgewone burgers. Er zijn volgens mij aardig wat speciale rollen over.



    ---
    ik denk dat er nog 1/2 Belgen over zijn: 1 Belg en 1 infiltrant misschien. (of 1 of 2 echte Belgen).
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku wo apr 16, 2014 12:41 pm

    Reym schreef:(misschien is Remi dood omdat ze niet wilde doorgaan met het spel? Geen idee hoe dat zit)
    Als dat het geval was zou ik het vermeld hebben. Remilia~ is er uit gegaan op basis van de regels van het spel, niet door forfait of diskwalificatie.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Toumyon wo apr 16, 2014 1:18 pm

    Reym schreef:
    1-meerdere mensen hadden gepost dat Shiro een random target kon zijn. Niet echt verdacht, vind ik.
    Hij was de eerste die dat gepost had, daar gaat het mij om.
    Reym schreef:3 - ik snap niet hoe je hier iets met Deviljho in kan zien. Eevee heeft het totaal niet over Deviljho. het ging over het reageren op UNO/remilias korte 'vete' en niet over Deviljho.
    Lieverd, lees die post nog eens...het was devil die dat tegen Eevee has gepost, gewoon een kleine act van de twee om het te laten lijken alsof er geen connectie is met de twee.

    Reym schreef:
    Toumyon heeft in de vorige ronde op onschuldige burger UNO gestemd voor enkele reis België, samen met wolf Devil, en een verdachte van mij, XavC.
    En wie was de eerste die had gestemt op UNO?
    Ik, en de belgen gingen lekker mee, ik vertrouw XavC ook niet hoor, maar eevee zit hoger op mijn lijst.
    Reym schreef:Ik vind Xavc en Toumyon een beetje verdacht
    En ik ben verdacht nu omdat ik op UNO heb gestemt, en als eerste al meteen op sprit stem, een belg/wolf zou nooit meteen zo vroeg op de dag in al op iemand stemmen, dat is veel te risky.
    Mag ik je even herinneren dat jij nu het vechten voor sprit doet terwijl hij nu lekker lui achterover zit te leunen en niks hoeft te doen?


    Ik ben blij dat Faolinn wel de burger in mij ziet, en volgens mij "ziet" hij meteen ook wat anders in mij.
    Mijn stem staat vast, die zal niet veranderen, als Eevee niet een belg is, dan is Xav een belg, en dan zal ik zeker op hem stemmen.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym wo apr 16, 2014 1:45 pm

    Wel een goed truukje om de Belgen uit de tent te lokken, dat je eerst op UNO had gestemd, Toumyon. Ik zie het nu. Omdat Faolinn je ook vertrouwt, ben ik wel aardig overtuigd van je punt.

    Omdat Deviljho en Xavc achter jou aangingen, zou ik XavC meer verdacht vinden dan Eevee nu. (Eevee heeft niet gestemd om een of andere reden.)

    XavC heeft tenminste nog wat concrete dingen in zijn posts staan die hem verdacht maken. Eevee zijn verdediging rammelt een beetje, maar ik denk dat we beter eerst XavC kunnen onderzoeken. XavC heeft meer dingen letterlijk in zijn tekst geschreven.

    Shiro had best een random target kunnen zijn. Net zoals jij het eerst stemde op UNO.

    ik vind dat er meer aanwijzingen zijn dat XavC een Belg is (o.a. stemgedrag, het 'bandwagontruukje' van Toumyon) En ja, ik verdedig Mr. Sprit misschien wel een beetje, maar ik vind het eigenlijk logischer om nu op Xav te gaan stemmen dan op Eevee.




    -------

    Nekotaku schreef:
    Als dat het geval was zou ik het vermeld hebben. Remilia~ is er uit gegaan op basis van de regels van het spel, niet door forfait of diskwalificatie.

    Ok, ik snap het nu.


    Laatst aangepast door Reym op wo apr 16, 2014 2:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit wo apr 16, 2014 1:53 pm

    Myonepon schreef:Zo, nu is het jou beurt weer sprit.
    Ik denk dat ik al weet wat er gaat gebeuren
    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 F1lks9


    Maar even serieus, ik dacht dat je als ziener wel zou zien welke rol ik had, ik weet namelijk voor 99% zeker dat jij de ziener bent Toumyon.
    De reden van mijn gedrag zal waarschijnlijk wel duidelijk zijn als je mijn speciale rol weet
    Als het morgen nog erger met de stemmen gaat dan zal ik zeggen welke speciale rol ik had


    EDIT: Oh en Reym, bedankt dat je me zo verdedigt, ik voel me echt kansloos tegen Myon
    Als hij de ziener is dan weet hij namelijk waarschijnlijk ook wat er vannacht gebeurt was, ik heb namelijk een fout gemaakt, maar dat maak ik morgen duidelijk
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van XavC wo apr 16, 2014 2:48 pm

    T is niet de ziener en geen wolf.
    Toumyon is ook niet de ziener.
    Faolinn is geen wolf.

    Zullen we eens kijken welke rollen we nog over hebben?
    Wolf - Niet Faolinn, niet T, niet XavC. Mogelijk = Toumyon, Homemadecupcake, Reym, Aap, UltimateAction, Eeveespirit.
    Heks - Nog geen duidelijke lead over kunnen krijgen. Na deze nacht ook erg aannemelijk, dat doodselixir gebruikt is.
    Ziener - Claim van T. Verdenking op Toumyon. Geen van beide.
    Infiltrant - Nog niet gevonden. T en Faolinn in ieder geval níet.
    Beschermengel - Geen duidelijke lead. Alles mogelijk.
    Jager - Same.
    Slet - Same.

    - jezus wat veel -
    Wie hebben we nog over qua spelers?
    Eeveespirit - mogelijk wolf (infiltrant?), heks, infiltrant, beschermengel, jager, slet, burger -
    T - mogelijk heks, beschermengel, jager, slet, burger
    Toumyon - mogelijk wolf (infiltrant?), heks, beschermengel, jager, slet, burger
    Faolinn - mogelijk heks, beschermengel, jager, slet, burger
    Homemadecupcake - mogelijk wolf (infiltrant?), heks, beschermengel, jager, slet, burger
    Reym - mogelijk wolf (infiltrant?), heks, beschermengel, jager, slet, burger
    Aap - mogelijk wolf (infiltrant?), heks, beschermengel, jager, slet, burger
    UltimateAction - mogelijk wolf (infiltrant?), heks, beschermengel, jager, slet, burger
    XavC - ziener

    Helaas ben ik de eerste nacht vergeten iemand te bekijken.
    Ik voel het net iets te warm onder mijn voeten worden op een te cruciaal moment, om hier niet mee naar buiten te komen.

    Mis ik nu iemand? Nee, toch? Ik zeg alvast, dat de twee andere goede rollen zeker weten dat ik gelijk heb in deze. Hoewel er een kans is, dat ik random twee goede rollen eruit pik én zeker weet, dat zij geen infiltrant zijn, is deze ook weer niet zo groot. Mocht ik overdag gespaard worden, maar vanavond opgegeten, hoop ik, dat de beschermengel zijn werk kan doen, zodat ik maandag met een beetje geluk met een nieuwe lead naar buiten kan komen.
    In een mooi geval, vind ik een infiltrant en leef ik de volgende nacht ook nog. Dan hebben we een wolf, als we er niet nog eentje pakken gedurende het restant van de dag.
    In een ander geval vind ik een speciale rol, en zal ik die informatie eventueel gebruiken om te proberen zijn leven in ieder geval overdag te redden. Er kunnen niet erg veel wolven meer zijn. Elke wolf zou vanaf nu zomaar eens de laatste kunnen zijn.


    Verder verdenk ik op dit moment Eevee niet van wolf zijn. Hij 'heeft een fout gemaakt'. Alhoewel ik 'm niet meteen op z'n blauwe ogen wil geloven, heb ik het gevoel dat dit betrekking zou kunnen hebben op het levens- en het doodselixir. Met andere woorden gezegd: Ik ben bang, dat hij de functie van de beide elixirs misschien heeft omgewisseld en zo voor nog een onbedoelde dode heeft gezorgd. Er is namelijk geen sprake geweest van een gepakte jager of een slet.
    Sterker nog, in het hypothetische geval, dat eevee's informatie de waarheid is, en niet gebaseerd is op een 'juke', kunnen we vrij aardig aannemen, dat eevee hier zijn rol als heks heeft weggegeven. Voor het schema, dat ik hierboven heb getypt, zou het betekenen, dat het er met deze informatie als volgt uit zou zien:
    Eeveespirit - heks
    T - mogelijk, beschermengel, jager, slet, burger
    Faolinn - mogelijk beschermengel, jager, slet, burger
    XavC - ziener
    Toumyon - mogelijk wolf (infiltrant?), beschermengel, jager, slet, burger,
    Homemadecupcake - mogelijk wolf (infiltrant?), beschermengel, jager, slet, burger
    Reym - mogelijk wolf (infiltrant?), beschermengel, jager, slet, burger
    Aap - mogelijk wolf (infiltrant?), beschermengel, jager, slet, burger
    UltimateAction - mogelijk wolf (infiltrant?), beschermengel, jager, slet, burger

    EDIT: Burgers vergeten.
    EDIT: Infiltrant vergeten.


    Voor de beschermengel (indien die er niet op een of andere manier uit komt te liggen) wil ik nog zeggen:
    Als je vannacht voor mij, Faolinn of T kiest, zit je ongetwijfeld veilig qua keuze om te beschermen. Ik ken helaas geen rolinformatie van Faolinn of T, dus daar kan ik niemand mee helpen en zulke informatie zou ik alleen in samenspraak met de spelers zelf openbaren.
    Als Eevee de waarheid spreekt, en hij dus aannemelijk aan de goede kant blijkt te staan, zijn we 4v5, op dit moment.
    Als we ervoor kunnen zorgen, dat dan geen van deze 4 spelers (eevee, ik, fao of T), doodgaan, heb ik (tenzij ik de infiltrant vind) morgen een nieuwe lead. Er wordt sowieso iemand uitgestemd. Een van de oranje spelers, in de laatste tabel eruit stemmen, levert hoe dan ook een 4 good vs 4 possible bad guys op. Nacht niemand dood, dag een nieuwe lead, volgende dag wéér een 100% potential bad guy. Vind ik een wolf, is het na de dag 4 vs 3. Vind ik een infiltrant, blijft het 4 vs. 4 voor de dag. Bij de stemming stemmen we een risk potential (oranje naam!) eruit. 4 vs. 3. De infiltrant (mits niet aangevallen door de wolven), geeft mij een wolf door. Ik geef de wolf aan jullie door, en er gaat er een dood bij ons. Misschien ben ik dat dan wel. Als jullie de wolf die dag niet vinden, wordt het misschien nog lastig. Als ik hem heb, wordt het 3 vs. 2 en hebben we, denk ik, gewonnen. In de andere tabel, waarbij eevee een twijfelgeval is, zou het ook precies zou kunnen, alleen duurt het iets langer en is het risico, dat zowel ziener als beschermengel eruit vliegen, groter. Desalniettemin staan we er níet slecht voor op dit moment.


    Laatst aangepast door XavC op wo apr 16, 2014 3:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Toumyon wo apr 16, 2014 3:03 pm

    Oh man...lijkt erop dat mijn missie heeft gefaald, Ziener XavC...Ik ben de slet, en ik wou iedereen laten denken dat ik de ziener ben zodat ze mij zouden pakken en uiteindelijk geen dode zouden vangen de komende nacht.

    Als Eevee echt de heks is, dan mag hij dat morgen(?) graag aangeven.
    Dan pas verander ik mijn stem.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym wo apr 16, 2014 3:06 pm

    Als XavC echt de ziener is, en Eeveesprit de heks...

    ik heb mijn stem veranderd naar niks.

    Xavc komt niet meteen met een tegenaanval op mij, hij blijft kalm. (zou hij mij gecheckt hebben als ziener?)
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van XavC wo apr 16, 2014 3:17 pm

    Toumyon schreef:Oh man...lijkt erop dat mijn missie heeft gefaald, Ziener XavC...Ik ben de slet, en ik wou iedereen laten denken dat ik de ziener ben zodat ze mij zouden pakken en uiteindelijk geen dode zouden vangen de komende nacht.

    Als Eevee echt de heks is, dan mag hij dat morgen(?) graag aangeven.
    Dan pas verander ik mijn stem.
    Nieuw hypothetisch (onbevestigd) scenario:

    Eeveespirit - heks
    T - mogelijk, beschermengel, jager, burger
    Faolinn - mogelijk beschermengel, jager, burger
    XavC - ziener
    Toumyon -slet
    Homemadecupcake - mogelijk wolf (infiltrant?), beschermengel, jager, burger
    Reym - mogelijk wolf (infiltrant?), beschermengel, jager, burger
    Aap - mogelijk wolf (infiltrant?), beschermengel, jager, burger
    UltimateAction - mogelijk wolf (infiltrant?), beschermengel, jager, burger

    Ga er maar voor het gemak vanuit, dat er nog 2 wolven in het spel zitten, met deze informatie.

    Qua rollen, van welke de spelers nu nog niet bekend zijn in dít huidige scenario, hebben we het volgende over:

    Beschermengel - 1
    Jager - 1
    Burger - 2
    Fake wolf - 1
    Wolf - 1
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van homemadecupcake wo apr 16, 2014 3:45 pm

    okay nogmaals excuses voor mijn afwezigheid, maar zoals Toumyon zei, ik heb vorige week tentamens gehad. ik heb mezelf geen tijd gegunt om alles bij te lezen en te reageren, hier had ik pas zondag tijd voor.

    duuuuuuuus ik ga ook maares meedenken.

    eeveesprit schreef:Natuurlijk heb ik je wel door, ik doe alleen net alsof ik dom ben!
    ...Maar dat ben ik ook, dus jij bent gewoon zo slim dat je denkt dat ik dom ben maar eigenlijk slim ben omdat ik dom speel...maar dat is niet zo, haha!

    wat is dit?  van eeveesprit op zo 13 apr - 22:51:56 ook veranderde eevee zondagavond zijn skype status in dit : "Onto the Next Suffering"
    iedereen heeft wel door dat Remilia~ door uitwijzing van de infiltrant eruit gestuurd is. wijzen deze dingen van eevee erop dat hij hieraan heeft meegewerkt?


    eeveesprit schreef: denk niet dat er iemand meedoet die persoonlijk iets tegen Shiro heeft, het is gewoon stomme pech, zoals elke ronde
    maar waarom probeert Eevee hier dan meteen te zeggen dat het een random target was en dus indirect Devil beschermde?


    eeveesprit schreef:En wat Remilia~ al zegt, het is pas dag 2, ik denk dat we beter nog even kunnen afwachten om te zien wie er echt weinig post in het daglicht, daarmee bedoel ik eigenlijk het laatste moment.
    Ik zeg niet dat het slecht is om ideeën te hebben though, iemand zou dit vroeg of laat erin moeten gooien, het is tenslotte de eerste week, en die is (persoonlijk) meestal het moeilijkst, dat is ook de redenen waarom ik de eerste week niet veel post, ik heb net zoals (hopelijk) de meeste mensen die je opgenoemd heb gewoon nog even geen belangrijke inbreng


    probeer je hier subtiel Remilia~ te beschermen?

    UNOwen schreef:Je mag willen wat je wil, Myon, Remilia. Devil zijn counter was bijzonder zwak en ik zou het niet moeten hoeven uitwijzen.
    Sorry, maar deze post van Uno maakte hem voor mij ook verdacht en ik wilde dan ook eigenlijk op hem stemmen, maakt dit mij dan ook meteen een belg?
    Nee, sorry. Waarschijnlijk probeerden de Belgen door de aandacht op Uno te vestigen, hunzelf minder verdacht te maken, alleen dit werkte niet.
    Ik vind het dan ook niet raar dat er meerder mensen waren die hierin meegingen. dit noemen we hier bandwagonnen, gewoon meegaan met de argumenten van de rest. Iets waar onze eigen Eeveesprit ook aan heeft gedaan (leest Toumyons post, hij zegt hier ook al wat over).


    In mijn ogen zijn er 2 opties die eevee kan zijn, 1 een Belg of 2 een heks, die overigens een onschuldige burger heeft vermoord
    Ik ben bereid het risico te nemen om eevee te vermoorden, besides that, we kunnen altijd bekijken wie eevee beschuldigd. Blijkt
    hij dan alsnog onschuldig te zijn, dan weten we meteen wie hier wel een mogelijke belg is.

    Reym schreef: ik snap niet hoe je hier iets met Deviljho in kan zien. Eevee heeft het totaal niet over Deviljho. het ging over het reageren op UNO/remilias korte 'vete' en niet over Deviljho.
    Je spreekt jezelf tegen lieve schat, als hij Devil volgens jou niet beschermt, dan beschermt hij wel Remilia.....


    eevee schreef: ik heb namelijk een fout gemaakt, maar dat maak ik morgen duidelijk
    WAAROM HALEN JULLIE HIER IN HEMELSNAAM UIT DAT HIJ DE HEKS IS?! de infiltrant heeft de belg(en) gebruikt om een mede belg weg te werken!!
    Toch obvious dat eevee de fout heeft gemaakt de infiltrant te geloven als belg zijnde?!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym wo apr 16, 2014 4:17 pm

    @cupcake, toumyon

    ik had het geïnterpreteerd als 'Eevee wil de 'ruzie' tussen UNO en Remi stoppen, dus zegt ie dat'
    Maar ik zie nu dat je er ook een andere interpretatie aan kan geven, ik zie dit nu in dankzij jullie dingen. Goed.


    ---
    ik vraag me af wat Aap en UltimateAction te zeggen hebben,

    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van XavC wo apr 16, 2014 4:19 pm

    eevee schreef: ik heb namelijk een fout gemaakt, maar dat maak ik morgen duidelijk
    WAAROM HALEN JULLIE HIER IN HEMELSNAAM UIT DAT HIJ DE HEKS IS?! de infiltrant heeft de belg(en) gebruikt om een mede belg weg te werken!!
    Toch obvious dat eevee de fout heeft gemaakt de infiltrant te geloven als belg zijnde?![/quote]


    Verklaar je theorie nader. Nader nader.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van homemadecupcake wo apr 16, 2014 4:27 pm

    Nou simpel, de 3e dode (Remilia~) is veroorzaakt doordat de weerwolven probeerden de infiltrant weg te sturen (neem ik aan, tenzij jij een andere doodsoorzaak kan vinden?), maar Remilia~ bleek helemaal geen infiltrant te zijn. ALS wat we denken waar is dat er nog 1 wolf en 1 infiltrant is, dan zou dat betekenen dat de infiltrant de laatste wolf heeft gebruikt en die tegen Remilia~ heeft opgezet. Eevee reageert in zijn post nogal geschrokken op het moment dat Remilia~ een gewone wolf blijkt te zijn....
    Betekent dit dat hij erachter komt dat hij de fout heeft gemaakt de infiltrant te geloven? sorry, maar uit Eevee's reactie haal ik er niet uit dat hij de heks is, die heeft natuurlijk ook een fout begaan, maar als eevee de heks was, dan heeft hij misschien nog een reddingsdrankje en zou hij niet nu al opgeven. ik haal hieruit dat hij de belg is en dat hij duidelijk bang is voor de infiltrant nu.

    @Reym, dat is denk ik ook wat Toumyon bedoelde met eevee's obviousheid....

    Sorry eevee, maar hoelanger ik erover nadenk, hoe meer alle pijlen jouw kant op lijken te wijze.
    ik weet dat het nog maar woensdag is, maar mijn stem gaat naar eevee.
    Als hij onschuldig zou zijn, dan zou hij zichzelf wel met sterkere argumenten beschermen ipv. zich achter Reyms rug te verschuilen.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Faolinn wo apr 16, 2014 4:29 pm

    Eevee? Ik zou graag willen weten of je je veronderstelde rol kan beamen. Het is nu jij of Cupcake

    Gesponsorde inhoud


    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 13 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 4:09 pm