Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
UltimateAction
Faolinn
Aap
Princess Sylvysprit
Olly
Remilia~
Toumyon
Deviljho
Reym
UNOwen
Shiro
T
Nekotaku
17 plaatsers

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym zo apr 13, 2014 7:26 pm

    Veel sterkte, Remilia. Ik kan me voorstellen dat je niet zo'n zin hebt in spelletjes enzo als je net iets naars hebt gehoord.

    ----
    XavC schreef:Waar ga ik precies mee met Deviljho?

    Je vond een paar keer hetzelfde als Deviljho, bij het stemmen op T enzo. Maar dat kan ook gewoon omdat je Devil's argumenten goed vindt ofzo, of omdat Devil gewoon eerder die opmerking maakte. Er zijn altijd wel mensen die dezelfde mening delen, dus die zijn natuurlijk nooit allemaal automatisch wolven.
    Ik denk dat je wel een good guy bent, ik vind mijn eigen argument wel een beetje een flutargument eigenlijk.

    ---
    Deviljho was dus ook een wolf. Ik vraag me nu af hoeveel wolven er nog over zijn.


    Laatst aangepast door Reym op zo apr 13, 2014 8:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit zo apr 13, 2014 8:33 pm

    Excuus voor mijn afwezigheid bij het stemmen, ik was vrijdag jarig en het was net iets te gezellig geworden

    Anyways, Deviljho was dus een Belg, iets wat ik eigenlijk niet zag aankomen, we hebben nu wel elke week al een Belg verbannen, dus deze ronde gaat ook nog eens verrassend goed, deze week is gelukkig wat minder druk voor mij, dus ik ga proberen wat meer te posten, ik heb wel een hoop afspraken met nieuwe scholen though
    Aap
    Aap
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : De banen van de kogels berekenen en het optimale pad calculeren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Aap zo apr 13, 2014 9:43 pm

    Oh mensen sorry sorry sorry SORRY dat ik niet gestemd heb. Het liep hier allemaal anders dan verwacht (en totaal anders dan gewild). Echt waar, mijn excuses hiervoor :'(
    Mijn eerste potje op dit forum en ik verpest het nu al. Ik kan het begrijpen als jullie me niet (meer) mogen na deze fout van mij.


    Aan de andere kant is het wel fijn dat er twee Belgwolven uit zijn en dat er dus nog één of twee is/zijn. Eentje werd er heel goed uitgepakt door naar diens Skypecontacten te kijken en de ander door een verspreking.

    Verder zou ik totaal niet weten hoe of wat nu. Ik hoop dat iemand die het wel weet, dit kan zeggen :)
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Faolinn ma apr 14, 2014 12:28 pm

    En ik liep tegen hetzelfde aan als Remilia vorige week. Ik werk van 17:00 tot... well tot het werk klaar is en dit keer was dat half twaalf. Tel daarbij op dat zowel de donderdag en de vrijdag volledig gevuld waren. Ik ben er gewoon niet aan toe gekomen, punt.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku di apr 15, 2014 9:19 pm

    Vooreerst mijn excuses voor dit erg late verhaal en verslag van de nacht.

    Om wat volgt juist te interpreteren wil ik eerst even melden dat ik Remilia~ NIET uit het spel heb gezet voor het twee maal missen van een stemming. Die regel is er om mensen aan te sporen actief mee te spelen en omdat het spel anders niet werkt. Ik wil deze strict opvolgen omdat ik anders net zo goed deze niet kan hanteren, maar in dit geval was er sprake van onvoorziene omstandigheden. Ik had dus besloten om Remilia~'s tweede gemiste stem niet als strafpunt aan te rekenen.

    En nu zonder verder oponthoud het verhaal van de avond van dag 2, en de ochtend van dag 3 die is ingegaan.




    Einde van dag 2

    De dag verloopt alles behalve op rolletjes. Beschuldigingen worden in het rond gestrooid, mensen spreken elkaar tegen en als ze daarmee klaar zijn zichzelf. Tot er een stem van rede opduikt; die van Faolinn.
    “Dames, heren, graag even jullie aandacht alsjeblieft.” De ogen richten zich tot Faolinn, die een tekenbord op wielen achter zich aansleept. “Ik heb dit gevonden in het kantoor van onze jammerlijk overleden burgemeester en het gaf me een idee. Tijdens zijn meer nuchtere momenten hield hij er namelijk van om zaken te analyseren op basis van observeerbare feiten. Dus ik ga hier een lijst opstellen van alle verdachten, van elk een psychologisch profiel maken en hun interacties met anderen analyseren.”
    “Uitstekend idee, Faolinn!” zegt Olly.
    “Eindelijk iemand die van aanpakken weet.” stemt UNOwen in. “Met wie gaan we beginnen?”
    “We zullen het alfabetisch doen.” stelt Faolinn voor. “Dus eerst is Aap aan de beurt.”
    Faolinn staart naar het bord. Na een tijdje schrijft hij in grote letters:
    AAP
    Daarna staren hij en alle gegadigden nog een tijdje naar het bord.
    “Ehm, misschien moeten we een mind map maken. Dat kan wel eens helpen. Waar denken jullie aan bij Aap?” vraagt Faolinn.
    Krekels tjirpen in de achtergrond. Een bol tuimelkruid rolt over het dorpsplein.
    “Ehm… bananen?” probeert eeveesprit na pakweg 5 minuten.
    “Okay. Ik schrijf op, bana- NEE! De persoon met de naam Aap, geen echte aap!”
    “Niemand hier kent ‘m eigenlijk, en hij zegt bijna nooit wat.” argumenteert Reym.
    “Goed, dan gaan we door naar de volgende op de lijst. Deviljho.” suggereert Faolinn.
    Hij begint duchtig een mind map op te stellen. Items gelinkt aan Deviljho zijn “stemmen op T”, “Shiro”, “beschermd door Yukari” en nog meer. Na een tijdje is er een heel netwerk aan connecties op het papier tevoorschijn getoverd.
    “Zo, wat kunnen we hier allemaal uit af leiden?” vraagt Faolinn.
    “Dat hij wel erg verdacht lijkt?” zegt XavC.
    “Ja, eigenlijk best wel.” beaamt UltimateAction.
    “Iets TE verdacht.” gaat Uno akkoord.
    Voor Faolinn het goed en wel beseft is iedereen zo overtuigd van Deviljho’s deelname in het complot van de Belgische Nationalisten dat er al plannen worden gemaakt om ‘m een enkeltje richting België te bezorgen. Faolinn probeert nog iets in te brengen, maar wordt verrast door een oranje sjerp die over z’n schouders wordt gehangen.
    “Faolinn heeft een Belg ontmaskerd! Lang leve onze nieuwe burgemeester!” roept Olly.
    “Of toch langer dan de vorige.” brengt iemand in.
    Een deel van de menigte begeeft zich richting Deviljho’s woning, terwijl anderen de overdonderde Faolinn richting het stadhuis uit duwen om ‘m meteen aan het werk te zetten in z’n nieuwe ambt.

    Deviljho loopt naar de deur terwijl de bel onophoudelijk rinkelt. Als hij open doet staan Olly, Reym, T en Uno daar.
    “Hoi Devil!” groet T beleefd. “We gaan je het land uit zetten want je bent een Belgische Nationalist.”
    “Excuseer?!” reageert Deviljho geschrokken?
    “Ja, ge moet nie doen alsof ge van niks weet.” zegt Uno.
    Deviljho probeert nog de deur dicht te werpen, maar Reym zet behendig haar voet er tussen. De vier grijpen ‘m vast, rollen hem in de mat uit z’n inkomhal en dragen hem buiten.
    “Jongens, dit is een vergissing!” pruttelt Deviljho tegen. “Willen jullie nu echt gaan beweren dat ik mee heb gedaan aan het aanvallen van Shiro? Jullie weten toch dat ik een goeie vriend van haar ben!”
    “En dat is precies waarom het zo’n meesterlijke zet was.” zegt T. “De analyse van Faolinn heeft het bewezen.”
    “Wacht, was dat de conclusie van z’n analyse?” vraagt Olly.
    “Het was in ieder geval iets van dien aard.” antwoordt Uno.

    Terwijl ze Deviljho uitzwaaien, nog steeds opgerold in de mat en schuin tegen een zitbankje gebalanceerd in de trein, gaat Olly’s telefoon over.
    “Het is onze nieuwe burgemeester.” vertelt ze en neemt op. “Hoi knapperd. Hoe gaat het met de nieuwe job?”
    “Het is hier een ramp!” antwoordt Faolinn. “De dossiers bij immigratie en het bevolkingsregister lijken wel willekeurig in de kasten gepleurd. Ik ga meteen beginnen met deze boel te herorganiseren, zoals de vorige burgemeester had beloofd.”
    “Weet je al iets over Deviljho?” roept Reym naar de telefoon.
    “Zijn dossier heb ik gelukkig weten te vinden.” antwoordt Faolinn, die Olly voor het gemak even op speaker heeft gezet. Iedereen wacht met ingehouden adem af.
    “Het is net hetzelfde liedje als bij Yukari. Geboren in België, geen datum van naturalisatie, ontbrekende papieren. Ik kan alleen maar concluderen dat hij echt een Belg is!”
    De groep breekt in gejuich uit. De tweede misdadiger is buiten gezet!




    Begin van dag 3

    Na Deviljho’s uitwijzing werd het erg rustig in Hakuro. Faolinn was heel de dag en een goed stuk van de nacht bezig met een plan op te stellen om de wanorde van z’n voorganger recht te zetten en zag men dus niet. De meeste mensen waren ondertussen de hype rond de Belgische Nationalisten alweer beu en verkozen om de avond rustig door te brengen voor hun televisie. Sommigen leken zelfs overtuigd dat met het uitwijzen van twee schuldigen de boel zo goed als opgelost was en hadden nog weinig interesse in de zaak. Hakuro leek terug een rustige, normale nacht tegemoet te gaan. De vrede was weergekeerd.

    Die ochtend wordt Hakuro wakker in wat wel een oorlogszone lijkt. Enkele ziekenwagens rijden verschillende richtingen uit en botsen zelfs bijna tegen elkaar op bij een kruispunt. Mensen staan te roepen. Politiewagens staan met loeiende sirenes en brandende zwaailichten op de straathoeken en er wordt tape gehangen om plaatsen ontoegankelijk te maken. Homemadecupcake komt haar voordeur uitgelopen. Bijna meteen komt Toumyon, die blijkbaar al een tijdje het spektakel gade sloeg, op haar af.
    “Cupcake, heb je het al gehoord?!” roept hij druk gebarend.
    “Ik ben net wakker. Wat zou ik gehoord moeten hebben?” vraagt ze.
    “Er zijn maar liefst twee mensen in kritieke toestand naar het ziekenhuis afgevoerd!” antwoordt Toumyon. “En in beide gevallen lijkt er kwaad opzet in het spel!”
    “Wat?! Wie dan?” vraagt homemadecucpake.
    “Olly en UNOwen.” antwoordt Faolinn. Hij was ter plekke om het verslag van de politie te horen en was nu hun richting uit gewandeld. “Ik heb meteen hun dossiers laten opsporen door m’n assistent om er achter te komen wat hun nationaliteiten en burgerlijke stand zijn. Het ziet er naar uit dat we nog niet verlost zijn v-”
    Terwijl Faolinn praat beginnen enkele agenten plots te roepen. “Bel een ziekenwagen! Zet de omgeving af! Ze kunnen nog in de buurt zijn.”
    Geschrokken loopt Faolinn richting de herrie uit. “Wat is er aan de hand?”
    “We hebben nog een gewonde hier.” antwoordt een agent.
    Faolinn knielt naast de gehavende Remilia~. “Wie heeft dit gedaan? Heb je hun gezichten gezien?”
    Remilia~ richt met een enorme inspanning haar hoofd lichtjes op. Ze begint zachtjes te spreken. Faolinn brengt z’n oor naast haar gezicht om het te verstaan...




    Olly, UNOwen en Remilia~ zijn alle drie uitgeschakeld. Ze mogen hun rollen bekend maken.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Toumyon di apr 15, 2014 10:07 pm

    Wouw 3 doden!?
    Dang...ben benieuwd naar hun rollen.

    Even mijn meningen tot zo ver over allen spelers die nog levend zijn:
    Eeveesprit
    Omdat hij tot nu toe helemaal geen mening heeft gegeven en altijd maar neutraal reageert, met "Oke ja ik vind dit, en ik vind dat ook wel."
    Hij point slechts de obvious uit.
    Maar hij heeft tot nu toe nooit een mooie post gemaakt over wat hij werkelijk vind of in welke richting we zouden kunnen zoeken, en hij was btw de laatste die op Yukari stemde, poging om te hopen zeker dat hij haar niet had hoeven weg te stemmen.

    XavC
    Ik vind hem verdacht omdat hij en devil op de zelfde lijn waren, niet alleen op dag 2, maar ook vanaf de start, toeval? Misschien, maar mijn onderbuik gevoel twijfelt hier toch wel aan hoor.

    Homemadecupcake
    Onderbuik gevoel, maybe...maar ze heeft hier ook kei weinig gepost, en ik praat met haar op skype over weerwolven en dan blijkt haar afwezigheid wel te kloppen waarom ze inderdaad zo afwezig is, maar wanneer we er over praten probeert ze wel mee te denken, en dat verdient weer vertrouwen...ik twijfel, maar ik vertrouw haar ergens wel een beetje.

    Reym
    Twijfel geval, zeker weten, ook net als Eevee reageert ze redelijk neutraal over alles, ze zegt dingen maar neemt deze niet op in haar posts om anderen echt verdacht te maken en zelf aan te wijzen, ze stemt namelijk ook best mee met andere spelers, verder heb ik geen posts gezien die haar verdachter zou maken dan andere, dus ze is niet bij mij meteen in de gevaren zone.

    Faolinn
    Ik vind Faolinn te burgerlijk overkomen, ik zie echt geen Belg in zijn speelstijl, door zijn argumenten tegen devil, sloeg het de anderen aan toch op devil te stemmen. EN op dag 1, nam hij T meteen in vertrouwen en stemde daarna meteen op Yukari, dus een mede belg had dit nooit gedaan.

    T
    Heeft ervoor gezorgd dat Yukari zou hangen, zij is een belg, hij heeft verder niet veel gedaan, dan op Devil te stemmen die een Belg was, DUS, T staat zeker bij mij in het vertrouwt boekje.

    Aap
    Er valt niet veel over Aap te zeggen dan wat ik over Reym heb te zeggen, neutraal en heeft kei weinig gezegd...

    Ultimateaction
    Heeft ook HEEL weinig gezegd, en is dus ook niet veel over te zeggen...


    Het is heel vroeg maar ik stem op Eeveesprit, zijn posts zijn niets meer dan pointing the obvious.
    Dus, Aap en vooral UltimateAction post wat meer aub, zo komen we er niet, willen we winnen that is.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit di apr 15, 2014 10:32 pm

    Toumyon schreef:
    Het is heel vroeg maar ik stem op Eeveesprit, zijn posts zijn niets meer dan pointing the obvious.
    Dus, Aap en vooral UltimateAction post wat meer aub, zo komen we er niet, willen we winnen that is.
    Laat ik eens even wat zeggen dat niet obvious is dan, ik vind dat echt een hele stomme reden om mij het MEEST verdacht te laten lijken
    Maar pointing out the obvious is waar we wel aan wat kunnen hebben, sommige mensen lezen namelijk gewoon over dingen heen
    Dus laat ik doen waar ik het beste in ben, ik denk dat dit gebeurd kan zijn:
    1. De slet was actief
    2. De wapenwinkelman heeft iemand vermoord
    3. De wapenwinkelman heeft iemand vermoord en is daarna gestorven
    4. De weerbelgen hebben de infiltrant of een medebelg in elkaar getimmert
    5. Onze wietboer heeft iemand een bad trip gegeven
    Persoonlijk zou ik het best grappig vinden als de Belgen een medebelg in mekkaar timerren, dan hebben we echt héél weinig belgen over
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym di apr 15, 2014 10:34 pm

    3 mensen dood? Dat is veel.

    Er zijn nog geen rollen bekend gemaakt, maar ik denk dat dit gebeurd was:
    1) Een van hen was de slet
    2) De wapenwinkel-eigenaar is dood en heeft zelf ook iemand doodgeschoten
    3) De heks/coffeeshop-owner heeft iemand gedood.
    of: 4) De belgen hebben een medebelg in elkaar geklopt.
    Maar ik denk dat de bovenstaande 3 opties meer logisch zijn, want ik denk dat de belgen hun 'manpower' hard nodig hebben nu er al 2 Belgen weg zijn.

    UNO zou gedood kunnen zijn door de heks, dan is misschien een van de mensen die de vorige dag op UNO hebben gestemd de heks.




    EDIT:
    ik zie nu dat Eevee ook zijn speculaties heeft gepost. Wat een ninja.
    Maar volgens mij kan de Wapenwinkel-eigenaar alleen iemand doodschieten als hij zelf wordt aangevallen.
    (Iemand doodt de wapenwinkel-eigenaar, de eigenaar schiet vervolgens in zijn laatste momenten iemand dood die hij zelf verdenkt.)


    Ik vind Eevee juist niet zo erg verdacht, hij staat bij mij 'neutraal', ik heb nog weinig dingen kunnen aflezen aan z'n posts. (ook misschien omdat hij minder post dan de meeste mensen).


    Laatst aangepast door Reym op di apr 15, 2014 10:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Toumyon di apr 15, 2014 10:43 pm

    eeveesprit schreef:
    Laat ik eens even wat zeggen dat niet obvious is dan, ik vind dat echt een hele stomme reden om mij het MEEST verdacht te laten lijken
    Maar pointing out the obvious is waar we wel aan wat kunnen hebben, sommige mensen lezen namelijk gewoon over dingen heen

    Mensen die over dingen heen lezen zijn ten eerste best dom, dus voor hun moet je het zeker niet doen als je een burger bent, want echte burgers lezen normaal ALLES zodat ze juist een reden kunnen vinden om spelers zoals jij verdacht te maken.
    Echter is "ik vind dat echt een stomme reden", en alweer the obvious opsommen, niet een post wat mij van gedachten laat veranderen.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit di apr 15, 2014 10:50 pm

    Toumyon schreef:
    eeveesprit schreef:
    Laat ik eens even wat zeggen dat niet obvious is dan, ik vind dat echt een hele stomme reden om mij het MEEST verdacht te laten lijken
    Maar pointing out the obvious is waar we wel aan wat kunnen hebben, sommige mensen lezen namelijk gewoon over dingen heen

    Mensen die over dingen heen lezen zijn ten eerste best dom, dus voor hun moet je het zeker niet doen als je een burger bent, want echte burgers lezen normaal ALLES zodat ze juist een reden kunnen vinden om spelers zoals jij verdacht te maken.
    Echter is "ik vind dat echt een stomme reden", en alweer the obvious opsommen, niet een post wat mij van gedachten laat veranderen.
    Ik doe het om mensen te helpen hoor! Jij lijkt meer hinderrig voor mij op op het ogenblik, zeker omdat je me al gelijk aanvalt, DAT vond ik stom okay! Dat je me zo snel aanvalde, ik snap gewoon niet echt goed waarom je dat gelijk zou doen, maar ik ben een en al al oor, ik hoop gewoon dat ik ook zelf kan begrijpen waarom je dit zou doen, ik bedoel, je bent nu wel heel erg in de aanval...

    EDIT: Ik ga weer the obvious staten, maar...
    Laten we alsjeblieft wachten tot de rollen bekend gemaakt zijn, dat geeft ons allen meer inzicht over de situatie


    Laatst aangepast door eeveesprit op di apr 15, 2014 10:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym di apr 15, 2014 10:53 pm

    @Toumyon
    Wees blij dat Eevee tenminste nog iets post, zodat hij in ieder geval laat zien dat hij meedoet aan het spel en niet helemaal niks zegt.

    Trouwens, als iemand later op de dag online komt dan de andere mensen, zijn vaak alle obvious dingen al gezegd, en dan kan je eigenlijk alleen maar op die dingen van de andere mensen reageren, er mee instemmen of ertegenin gaan.

    Ik vind het ook niks dat je Eevee afrekent op zijn ene zinnetje dat 'mensen over dingen kunnen heenlezen'. Dat kan gewoon gebeuren, ook als je een burger bent. (Een burger die niet 100% oplet, dat wel)

    ----
    Laten we even afwachten met mensen verdacht vinden totdat we de rollen van UNO, Remilia~ en Olly weten. Daarmee kunnen we misschien een 'lead' krijgen. Ik ben benieuwd of er een Belg of een speciale rol tussenzit.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Remilia~ di apr 15, 2014 11:11 pm

    *coughs blood and pulls Faolinn closer*  

    Spoiler:
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UNOwen di apr 15, 2014 11:32 pm

    Heh. Ik was een normale inwonder van Hakuro.

    Ik heb jullie wel door, vuile nep-belgen, mij uitschakelen eh.
    Of niet, en dan moet de schuldige zich erg schamen.

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Toumyon di apr 15, 2014 11:34 pm

    Nou sprit, laten we beginnen met je eerste post.
    eeveesprit schreef:Volgens mij is het gewoon een random target, dat lijkt me logisch, het is tenslotte de eerste nacht en al
    Trouwens, ik denk niet dat er iemand meedoet die persoonlijk iets tegen Shiro heeft, het is gewoon stomme pech, zoals elke ronde
    Dat antwoorden jij op mijn eerste post, over Shiro.
    Als jij degelijk een Belg bent, waar ik ook van uit ga, heb je dit gepost zodat Devil niet in slecht daglicht kwam te staan.

    Jou tweede, waar ik vervolgens op moet herhalen jij was de laatste persoon die op Yukari stemde, in hoop dat jullie Yukari nog konden redden?
    eeveesprit schreef:Yukari, en ja, het is bandwagonning, en ja, ik zou een strafpunt krijgen als ik niet zou stemmen voor 9 uur
    Reden: Geen, ik vind niemand verdacht genoeg om er echt op af te gaan, ik twijfelde tussen T en Yukari, T vanwege het impliceren van het zijn van de ziener, Yukari vanwege dat ze het zo snel opgeeft, het lijkt alsof ze al weet dat er geen kans meer voor haar is, maar het probleem hier is dat ze nog geen eens flink verzet biet maar gewoon met de witte vlag zwaait, dit kan ook haar persoonlijkheid zijn natuurlijk, maar het zou ook een vreemd plan van de wolven kunnen zijn om iemand op te offeren ofzo
    Met andere woorden dit is puur een bandwagonpost zoals je zelf al aan gaf, again dit komt neer alsof je Yukari nog wou redden en dus niet wist of je al zo snel op T zou instemmen of niet...dus je had gewacht tot dat het slecht zou aflopen voor T, maar dat verliep niet zo, en dus stemde je zo laat op Yukari, in hoop haar nog te kunnen redden zonder jezelf in de schijnwerpers te gooien.

    Post nummero 3!
    eeveesprit schreef:
    Deviljho schreef:
    Nu, voor de verdachten, ik heb er op het moment twee:
    Eeveesprit, voor zijn felle reacties op onder andere Uno.

    Mijn felle reactie tegen "onder anderen" Uno?
    Ikzelf schreef:En wat Remilia~ al zegt, het is pas dag 2, ik denk dat we beter nog even kunnen afwachten om te zien wie er echt weinig post in het daglicht, daarmee bedoel ik eigenlijk het laatste moment.
    Ik zeg niet dat het slecht is om ideeën te hebben though, iemand zou dit vroeg of laat erin moeten gooien, het is tenslotte de eerste week, en die is (persoonlijk) meestal het moeilijkst, dat is ook de redenen waarom ik de eerste week niet veel post, ik heb net zoals (hopelijk) de meeste mensen die je opgenoemd heb gewoon nog even geen belangrijke inbreng
    Dit was letterlijk de enige reactie die ik op Uno gaf die lichtelijk fel kan opgevatten worden, ik snap niet waar je het over hebt
    Zoiezo, wie heb ik allemaal aangevallen naast Uno volgens jou?
    Dit werd gezegd en gedaan om jou even nog aan de spraak te brengen, EN om geen connectie te kunnen zien tussen jou en Devil, slim gespeeld, toe gegeven, maar wat deze post jou zo verdacht maakt omdat devil een belg was is omdat jij maar liefst voor deze post maar 2 keer had gepost over het spel.

    Post #4
    eeveesprit schreef:Excuus voor mijn afwezigheid bij het stemmen, ik was vrijdag jarig en het was net iets te gezellig geworden

    Anyways, Deviljho was dus een Belg, iets wat ik eigenlijk niet zag aankomen, we hebben nu wel elke week al een Belg verbannen, dus deze ronde gaat ook nog eens verrassend goed, deze week is gelukkig wat minder druk voor mij, dus ik ga proberen wat meer te posten, ik heb wel een hoop afspraken met nieuwe scholen though
    Hier valt niet veel aan te zien dan gewoon het dergelijke opsommen van wat wie wanneer en waarom.



    Waar het dus op neer komt is dus dat Devil en Sprit wat posts hebben gespeeld, omdat het voor devil er namelijk niet goed uit begon te zien, hebben de twee afgesproken wat te spelen waarop het dus moet lijken dat sprit geen connecties heeft met devil of te wel geen belg moest lijken te zijn.

    Zo, nu is het jou beurt weer sprit.



    Reym schreef:@Toumyon
    Wees blij dat Eevee tenminste nog iets post, zodat hij in ieder geval laat zien dat hij meedoet aan het spel en niet helemaal niks zegt.
    Lieverd, blij zijn dat hij maar 3 posts waarvan er 1 een excuses post is met meer obviousheid? :')
    Alhoewel toegegeven er zijn hier spelers die minder dan sprit hebben gepost.
    Reym schreef:
    Trouwens, als iemand later op de dag online komt dan de andere mensen, zijn vaak alle obvious dingen al gezegd, en dan kan je eigenlijk alleen maar op die dingen van de andere mensen reageren, er mee instemmen of ertegenin gaan.
    Niet mee eens.
    Je kan namelijk opzoek gaan naar wat de andere spelers eventueel gemist hebben aan de andere hun posts, en dat ook nog opnoemen, en tegenin gaan.
    Zoals ik dus nu in deze grote post heb gedaan.

    Reym schreef:
    Ik vind het ook niks dat je Eevee afrekent op zijn ene zinnetje dat 'mensen over dingen kunnen heenlezen'. Dat kan gewoon gebeuren, ook als je een burger bent. (Een burger die niet 100% oplet, dat wel)
    Het kan inderdaad gebeuren, echter dient het ongeluk van "overheenlezen" hem geen verdediging.

    Reym schreef:
    Laten we even afwachten met mensen verdacht vinden totdat we de rollen van UNO, Remilia~ en Olly weten. Daarmee kunnen we misschien een 'lead' krijgen. Ik ben benieuwd of er een Belg of een speciale rol tussenzit.
    Ik denk dat de enige lead die wij eruit gaan krijgen is dat de speciale rollen naar voren zullen komen.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Olly wo apr 16, 2014 12:01 am

    Ook ik was een normale inwoner, dus dat maakt de schade minder, succes Nederland!

    Gesponsorde inhoud


    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 12 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 5:14 am