Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
UltimateAction
Faolinn
Aap
Princess Sylvysprit
Olly
Remilia~
Toumyon
Deviljho
Reym
UNOwen
Shiro
T
Nekotaku
17 plaatsers

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Yukari do apr 03, 2014 3:43 pm

    Natuurlijk gaf ik het op, iedereen sprong opeens op die bandwagon, ook aangezien het de eerste dag was. Iedereen stemde al op mij dus ik was er zeker van dat het voor mij hier zou eindigen, maar nu zijn de dingen wel een beetje veranderd.
    Ik weet ook gewoon nog niet echt hoe ik alles moet aanpakken en wat ik moet zeggen, ik ben echt een gewone Nederlandse burger.

    Het is wel echt stom dat dat schoolproject voor Nederlands ook deze week viel, maar het heeft er echt niets mee te maken. Het is allemaal erg toevallig, ja, maar ik kan en weet niet anders te zeggen dat dat het gewoon zo is, het is aan jullie om mij te geloven.

    Daarnaast vind ik het niet echt een heel goed argument omdat er niet eens nieuwe contacten nodig zijn voor een groepsgesprek. Ik bedoel, Nekotaku maakt meestal toch zelf een groep aan? Dan hoef je ze toch niet toe te voegen? Ik snap het niet helemaal.
    Ik heb ook het overgrote merendeel van de forumleden in de TvH-groepschat ook niet in ieder geval.

    Het is echt jammer dat het zo moet gaan, nu ga ik hier blijkbaar dood alleen door mijn schoolproject ;_;
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UltimateAction do apr 03, 2014 5:28 pm

    Ik snap je wel Yukari, zoiets overkwam mij ook maar ik had toen een priester rol die be kon verdedigen.
    Ik heb het zelf ook wel aardig druk met school, na maandag wel een stuk minder dus dan kan ik wat vaker van me laten horen. Ik stem maar alvast en als de meeloper die ik ben stem ik wel Yukari, sorry maar ik vind je tegenargument niet erg sterk.
    Ik hoop voor je dat er veel in de laatste paar uren gaat veranderen.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Olly do apr 03, 2014 6:20 pm

    Yukari schreef:Natuurlijk gaf ik het op, iedereen sprong opeens op die bandwagon, ook aangezien het de eerste dag was. Iedereen stemde al op mij dus ik was er zeker van dat het voor mij hier zou eindigen, maar nu zijn de dingen wel een beetje veranderd.
    Ik weet ook gewoon nog niet echt hoe ik alles moet aanpakken en wat ik moet zeggen, ik ben echt een gewone Nederlandse burger.

    Het is wel echt stom dat dat schoolproject voor Nederlands ook deze week viel, maar het heeft er echt niets mee te maken. Het is allemaal erg toevallig, ja, maar ik kan en weet niet anders te zeggen dat dat het gewoon zo is, het is aan jullie om mij te geloven.

    Daarnaast vind ik het niet echt een heel goed argument omdat er niet eens nieuwe contacten nodig zijn voor een groepsgesprek. Ik bedoel, Nekotaku maakt meestal toch zelf een groep aan? Dan hoef je ze toch niet toe te voegen? Ik snap het niet helemaal.
    Ik heb ook het overgrote merendeel van de forumleden in de TvH-groepschat ook niet in ieder geval.

    Het is echt jammer dat het zo moet gaan, nu ga ik hier blijkbaar dood alleen door mijn schoolproject ;_;

    Als je echt een burger was, zou je dan niet je verdenkingen naar T moeten verleggen en er voor het burgerteam alles aan doen zodat hij zou hangen?
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Yukari do apr 03, 2014 9:03 pm

    Olly schreef:Als je echt een burger was, zou je dan niet je verdenkingen naar T moeten verleggen en er voor het burgerteam alles aan doen zodat hij zou hangen?

    Wat wil je daarmee zeggen? Ik ben er nogal verward door, maar wat T heeft gedaan is niet logisch, ook niet voor een Belg.
    Ik heb niet echt reden hem te verdenken van het zijn van een Belg omdat het niet past bij wat hij doet, hoewel ik ook niet weet waarom hij anders zo'n beschuldiging zou maken.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Remilia~ do apr 03, 2014 9:13 pm

    Okee, ik stem nog even niet direct op Yukari.
    Er is een goeie kans dat T zijn theorie klopt, maar aan de andere kant vind ik dat Yukari ook gelijk heeft in het zeggen van dat je je mede wolven niet persé toe hoeft te voegen op Skype. In ieder geval vind ik dat er niet genoeg bewijs is en ook niet genoeg tegen bewijs.

    Daarnaast vind ik het ook niet zo chill als mensen op een andere manier dan discussie, elkaars identiteit  proberen te ontratselen. Dat is in het verleden ook nog wel eens geprobeerd maar dan door te kijken naar hoe laat iemand dan online was etc. Heuj! Nieuwe regel erbij, ga  ik bespreken in meta-wolven, zodra dit potje afgelopen is.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Olly do apr 03, 2014 10:10 pm

    Yukari schreef:
    Olly schreef:Als je echt een burger was, zou je dan niet je verdenkingen naar T moeten verleggen en er voor het burgerteam alles aan doen zodat hij zou hangen?

    Wat wil je daarmee zeggen? Ik ben er nogal verward door, maar wat T heeft gedaan is niet logisch, ook niet voor een Belg.
    Ik heb niet echt reden hem te verdenken van het zijn van een Belg omdat het niet past bij wat hij doet, hoewel ik ook niet weet waarom hij anders zo'n beschuldiging zou maken.

    Ik bedoel dat T jou heeft beschuldigd van wolf zijn op een moment dat hij een zienerclaim maakte (ongeacht of die echt is of niet). Wanneer je als burger door de ziener ervan beschuldigd wordt een wolf te zijn, weet je dat de persoon die de ziener claimt loog. Het was dan logisch geweest T te verdenken. Echter, wanneer een wolf die beschuldiging zou krijgen van een ziener (die dus niet in het wolventeam zit en met waarschijnlijkheid een ziener kan zijn), zal deze waarschijnlijk al opgeven, omdat de wolf denkt gezien te zijn.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Deviljho do apr 03, 2014 10:21 pm

    Er is een ding dat ik wil hebben voordat ik hierin meega. T, kan jij chatlogs laten zien van het gesprek tussen jou en Yukari? Ik vertrouw Yukari nu wel wat minder door Olga's argument, maar ik wil toch zekerheid hebben. Mijn punt van mijn vorige post staat verder nog steeds.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku vr apr 04, 2014 1:45 am

    Even ter herinnering...
    De deadline voor het stemmen is 21:00. Ik heb tot nu toe stemmen van 8 personen.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym vr apr 04, 2014 11:21 am

    Ik heb tot nu toe weinig verdachte dingen gezien, dus ik stem op YUKARI (bij gebrek aan kleurtjes op mn telefoon ga ik voor de macht van CAPSLOCK)

    ik vond Yukari verdacht door wat T zei, maar toen T zei dat hij niet de ziener was vertrouwde ik hem minder. Als we Yukari wegsturen uit Hakuro en ze een Belg blijkt, weten we iig zeker dat T geen Belg is.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Deviljho vr apr 04, 2014 11:59 am

    Reym schreef:Ik heb tot nu toe weinig verdachte dingen gezien, dus ik stem op YUKARI.
    Er zijn genoeg andere verdachte dingen, zoals Eeveesprit die heel verdedigend reageert nadat Uno Remillia aanvalt, of mensen die zich wel erg stilhouden... Al kunnen we daar voorlopig geen informatie uit halen, tenzij we meer daarop in gaan.
    Maar, verder over dit geval... T en Yukari zijn natuurlijk allebei niet te vertrouwen in dit geval. Als we nu Yukari vermoorden zijn we wel wat zekerder over T's onschuldigheid, maar ik vind zelf dat T nog steeds moet reageren. We hebben helaas verder geen informatie, en daardoor hebben we geen zekerheid. Daarom vind ik dat we T's chatlogs moeten zien. Heck, het is ook nog eens mogelijk dat T en Yukari allebei wolven zijn, en dat T voor de rest van het spel dan een vertrouwd persoon wilt worden. Al lijkt me dit nogal onwaarschijnlijk aangezien T's argumenten nogal vergezocht zijn. Het is nog steeds zijn geheimhouding aan het begin wat mij nogal vreemd leek.
    Tenzij T reageert met meer bewijs, gaat mijn stem naar T. Niet omdat ik Yukari niet verdacht vind, maar gewoon omdat er bewijs nodig is voor een stem op haar.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym vr apr 04, 2014 1:14 pm

    Waarom vind je XavC dan ook niet verdacht, die net zoals Eeveesprit tussenbeide kwam?
    Int vorige potje was ook zo'n 'ruzie' en die mensjes die daar tussenkwamen bleken ook gewoon burgers te zijn.

    Ik denk niet dat Yukari en T allebei wolven zijn. Natuurlijk zou T dan meer vertrouwd worden, maar er is dan ook een wolf minder. Geen idee of de wolven dat leuk vinden.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Olly vr apr 04, 2014 1:21 pm

    Reym schreef:Waarom vind je XavC dan ook niet verdacht, die net zoals Eeveesprit tussenbeide kwam?
    Int vorige potje was ook zo'n 'ruzie' en die mensjes die daar tussenkwamen bleken ook gewoon burgers te zijn.

    Ik denk niet dat Yukari en T allebei wolven zijn. Natuurlijk zou T dan meer vertrouwd worden, maar er is dan ook een wolf minder. Geen idee of de wolven dat leuk vinden.

    Natuurlijk niet, aantal is alles voor de wolven, helemaal als er een infiltrant tussen zou zitten. Aan het einde van een spel kun je verliezen, puur op aantal wolven wat nog over is, omdat alle rollen dan al bekend zijn en je dus niet meer iemand kan overtuigen mee te stemmen. Dit is lastig als je met de wolven ook geen meerderheid kunt vormen.

    Ik wil nog steeds van Yukari weten waarom ze nou meteen de moed op gaf, ik heb het gevoel dat dat namelijk een belangrijk stuk informatie is.
    Aap
    Aap
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : De banen van de kogels berekenen en het optimale pad calculeren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Aap vr apr 04, 2014 1:22 pm

    Yukiari, wegens gebrek aan overtuigend weerwoord. Tevens wegens gebrek, maar ditmaal aan tijd, stem ik nu in plaats van vlak voor de deadline, wat ik meestal doe.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van XavC vr apr 04, 2014 1:32 pm

    Deviljho schreef:
    Reym schreef:Ik heb tot nu toe weinig verdachte dingen gezien, dus ik stem op YUKARI.
    Er zijn genoeg andere verdachte dingen, zoals Eeveesprit die heel verdedigend reageert nadat Uno Remillia aanvalt, of mensen die zich wel erg stilhouden... Al kunnen we daar voorlopig geen informatie uit halen, tenzij we meer daarop in gaan.
    Maar, verder over dit geval... T en Yukari zijn natuurlijk allebei niet te vertrouwen in dit geval. Als we nu Yukari vermoorden zijn we wel wat zekerder over T's onschuldigheid, maar ik vind zelf dat T nog steeds moet reageren. We hebben helaas verder geen informatie, en daardoor hebben we geen zekerheid. Daarom vind ik dat we T's chatlogs moeten zien. Heck, het is ook nog eens mogelijk dat T en Yukari allebei wolven zijn, en dat T voor de rest van het spel dan een vertrouwd persoon wilt worden. Al lijkt me dit nogal onwaarschijnlijk aangezien T's argumenten nogal vergezocht zijn. Het is nog steeds zijn geheimhouding aan het begin wat mij nogal vreemd leek.
    Tenzij T reageert met meer bewijs, gaat mijn stem naar T. Niet omdat ik Yukari niet verdacht vind, maar gewoon omdat er bewijs nodig is voor een stem op haar.
    En dit is exact mijn denkwijze over T. Mijn andere optie is UNO. Dat heeft geen speltechnische reden, maar meer die zeer nare attitude die hij opzette. Ik zou dat niet nog een keer willen zien gebeuren. Maar goed, een stem op UNO kan ik verder niet onderbouwen en die zou dan ook waardeloos zijn. Letterljik.

    T wil teveel geheim houden. Een zienerclaim is pri-ma, echt. Geloofwaardig vind ik 'm op deze manier echter niet. Over z'n 'bekentenis' als burger ben ik nog niet helemaal zeker. Ik wil 'm graag geloven, maar vind ook dat 'ie een beetje angstvallig terugkrabbelde toen hij om bewijzen voor zijn zienerclaim gevraagd werd.
    Dit kan zijn, omdat hij geen plan B had bedacht toen hij bedacht het zo te spelen. Dit kan zijn, omdat 'ie reacties wilde staven en zichzelf sowieso veilig wilde stellen voor de volgende ronde: Met nog zo weinig informatie berust een groot deel van het spel immers ook op blind vertrouwen.
    Voorlopig zit ik op T

    Oh en Reym: Ik kwam tussenbeide, omdat het nérgens meer over ging en ik UNO een beetje erg zeikerig vond overkomen. Kan ik slecht tegen. Als de toon van de discussie anders was, had ik het lekker laten gaan joh. Ik merkte zelfs, dat ik persoonlijk een beetje boos om het toontje was geworden :').
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UNOwen vr apr 04, 2014 4:32 pm

    XavC schreef:Mijn andere optie is UNO. Dat heeft geen speltechnische reden, maar meer die zeer nare attitude die hij opzette.
    Deal with it zou ik lekker zeggen :D

    Als je zegt dat het nergens meer over ging, ik vind Remilia's gedrag super onverwacht. Ze had moeten zien dat het slechts provocatie was.
    Als je gaat stemmen om persoonlijke redenen mij niet gelaten. (Je zou nu moeten zien dat dit, ook, in feite, effectief ook provocatie is.)

    Deviljho schreef:zoals Eeveesprit die heel verdedigend reageert nadat Uno Remillia aanvalt
    Hmhm, hmhm, ik ben toch blijkbaar niet de enige die het heeft opgemerkt eh.


    Nu, ik verander mijn stem niet. Als ik valselijk beschuldigd zou worden door iemand die naar een ziener hint, zou ik alles uit de kast halen om me te verdedigen.

    Trouwens, een andere (potentieel) echte ziener heeft zich nog niet uitgesproken. Stel dat een echte ziener dit zou zien? Ik denk niet dat hij dat door de vingers zou laten glippen.


    Laatst aangepast door UNOwen op vr apr 04, 2014 4:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt

    Gesponsorde inhoud


    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 7 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 9:52 pm