Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
UltimateAction
Faolinn
Aap
Princess Sylvysprit
Olly
Remilia~
Toumyon
Deviljho
Reym
UNOwen
Shiro
T
Nekotaku
17 plaatsers

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van XavC wo apr 16, 2014 6:23 pm

    Toumyon schreef:Ik wist het!
    *pakt popcorn en gaat genieten van de vechtende Eeveesprits posts*
    XavC schreef:Faolinn is geen belg, zoals ik reeds naar buiten gebracht heb.
    Heb je hem gezien in een van de nachten?
    Dat klopt. De eerste nacht ben ik vergeten te kijken.
    Nacht 2 was voor T. Hij claimde ziener, en ik wilde zeker zijn dat hij geen wolf was. Ik zou me dan namelijk als de donder klaar moeten maken voor een gerichte aanval op T. T bleek aan de goede kant te staan.
    Nacht 3 was voor Faolinn, omdat hij begon met mij verdenken. Derhalve wilde ik ook van hem zeker weten, of hij een gevaar voor mij kon zijn in de zin van een wolf met een slim onderbuikgevoel.
    Na de drie doden van vannacht leek het mij praktisch uit de school te klappen. Ik had ondertussen genoeg leads verzameld en opgezet door mijn tabel (en foute interpretatie van eevee's verhaal).

    Nu vraag ik aan jou eevee: Als ik gezien heb, dat faolinn een goede rol heeft, en ik jou nog niet bekeken heb.... Hoe kunnen jullie dan in hemelsnaam dezelfde rol claimen? Neenee eevee. JIJ bent een Belg. Fao heeft 100% zeker een goede rol en claimt heks. Jij bent een twijfelgeval en claimt heks. Geen goede rol, die STELLIG een andere goede rol claimt.

    Eeveespirit.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit wo apr 16, 2014 6:31 pm

    Myonepon schreef:*pakt popcorn en gaat genieten van de vechtende Eeveesprits posts*
    Ik moet je telleurstellen, er valt niet meer te vechten
    ...E-en haal die popcorn weg, ik ben allergisch ;-;
    Faolinn schreef:Bye bye~ *Zoekt alvast een reisadvies voor Eevee op*
    *zucht*
    Geef me op ten minst de Belgische treinen, die zijn een stuk goeikoper

    GG guys
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Toumyon wo apr 16, 2014 6:38 pm

    eeveesprit schreef:Ik moet je telleurstellen, er valt niet meer te vechten
    BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    eeveesprit schreef:...E-en haal die popcorn weg, ik ben allergisch ;-;
    ...
    *Gooit popcorn naar Eevee.*
    Ga weg jij stomme belg, terug naar huis met jou!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit wo apr 16, 2014 6:41 pm

    Myonepon schreef:...
    *Gooit popcorn naar Eevee.*
    Ga weg jij stomme belg, terug naar huis met jou!
    N-nyuuuuuuu! P-please don't bully!
    *gaat in een hoekje huilen*
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van homemadecupcake wo apr 16, 2014 6:45 pm

    *Toumyon voor jou, alleen ik mag *Myonnepon zeggen

    *pakt Toumyons popcorn af en gaat lui onderuitgezakt kijken hoe Toumyon Eevee pest*
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit wo apr 16, 2014 6:53 pm

    Frigging Nederlanders man, jullie zullen nooit kunnen begrijpen of genieten van onze glorieuze Belgische gastvrijheid...
    N-nyuuu...k-kijk nou niet zo! De trein komt wel hoor!
    Aap
    Aap
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : De banen van de kogels berekenen en het optimale pad calculeren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Aap wo apr 16, 2014 7:25 pm

    In twee posts slaat het gehele topic om van goed onderbouwde, interessant om te lezen posts naar "NEE GOOI GEEN POPCORN" "JAWEL IK GOOI WEL POPCORN GNAGNAGNA"

    eeveesprit
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UltimateAction wo apr 16, 2014 7:56 pm

    Eevee was jij ook diegene die mijn bloemenveld kapot trapte?!
    Eeveesprit daar maak ik verdiensten aan weet je?? *snif snif*
    Dat was reden ook dat ik weg was ik was bloemen aan het kweken voor mijn bloemenzaakje in Hakuro maar toen ik daar aankwam was alles kapot dus ben ik ondergronds in een lekkere warme ruimte andere plantjes gaan kweken....:)
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van T wo apr 16, 2014 7:57 pm

    *zwaait eeveesprit uit*
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit wo apr 16, 2014 8:37 pm

    Ik deed niks mt je bloemen hoor Ulti...ik vond ze alleen heel mooi...D-dus ik heb er een gepikt, sorry!
    En...
    *zwaait T ook uit*
    Het was gezellig! Sorry dat ik zo super kwaadaardig was en wat mensen in het ziekenhuis heb geslagen!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym wo apr 16, 2014 8:54 pm

    Ik ben net thuis, de treinen lagen weer eens overhoop.

    Ik lees nu alle reacties: Eeveesprit is toch echt een Belg.
    Eeveesprit, je hebt me bedrogen! Het land uit!! Het liefst met de NS met 100 sein- en wisselstoringen.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UltimateAction wo apr 16, 2014 9:05 pm

    Ulti's Botanische tuin is anders wel weer volop in bloei en de vallende kersenbloesems symboliseren het melancholische gevoel van de Belgen en de platgetrapte bloemetjes OOK!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku wo apr 16, 2014 9:12 pm

    Aangezien het spel gespeeld is en iedereen gestemd heeft (eeveesprit hoeft dit niet meer te doen gezien de situatie) beëindig ik het vóór vrijdag. M'n verhaal volgt spoedig.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UltimateAction wo apr 16, 2014 9:20 pm

    Vrijdag feestje in een van mijn prachtige tuinen
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Toumyon wo apr 16, 2014 9:21 pm

    UltimateAction schreef:Vrijdag feestje in een van mijn prachtige tuinen
    Heb jij geen recht op te geven!
    Jij hebt helemaal niet geholpen met onze overwinning!
    *schopt Ulti uit de stad van Hakuro.*

    Gesponsorde inhoud


    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 15 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 3:15 pm