Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache wo nov 20, 2013 1:15 pm

    en nu ook klaar met Sekirei

    weet iemand hier een leuke anime met deze genres? magic, highschool, romance (comedy)


    Laatst aangepast door komodostache op wo nov 20, 2013 4:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van -Yuki- wo nov 20, 2013 2:05 pm

    komodostache schreef:en nu ook klaar met Sekirei

    weet iemand hier een leuke anime met deze genres? magic, highschool, romance (comedy)
    Shakugan no Shana vind je denk ik wel iets. Het is typische supernatural actie met highschool en een tintje romantiek. Het eerste seizoen vind ik verreweg het beste en het tweede en derde zijn oke. Het voelde een beetje afgekapt en snel op het einde, maar het is toch een serie die je gezien moet hebben als je van die genres houd.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache wo nov 20, 2013 4:23 pm

    -Yuki- schreef:
    komodostache schreef:en nu ook klaar met Sekirei

    weet iemand hier een leuke anime met deze genres? magic, highschool, romance (comedy)
    Shakugan no Shana vind je denk ik wel iets. Het is typische supernatural actie met highschool en een tintje romantiek. Het eerste seizoen vind ik verreweg het beste en het tweede en derde zijn oke. Het voelde een beetje afgekapt en snel op het einde, maar het is toch een serie die je gezien moet hebben als je van die genres houd.
    Bedankt Yuki
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Graan wo nov 20, 2013 9:50 pm

    Yuyushiki! Eergisteren de laatste episode gezien.
    Fuyres
    Fuyres
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 33

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Fuyres do nov 21, 2013 1:57 pm

    Vandaag begonnen aan: Little Busters! [wilden er al een heel tijdje geleden aan beginnen, maar er kwam telkens niks van]
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Scarlet zo nov 24, 2013 1:46 pm

    Na een lange tijd geen update geplaatst te hebben vind ik het wel weer eens tijd voor een nieuwe.

    Momenteel bezig aan de Ongoing/Airing anime:
    Gingitsune: 7/12
    Outbreak Company: 8/12

    Momenteel tussen status van de anime's die ik aan het kijken was/ben:

    Gintama: 36/201 (Samen met tanuki kijken/hij herkijken)
    Nishijou: 4/26
    Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai: Almost finnished
    Urusei Yatsura: 64/195 (Eindelijk weer eens verder gegaan.)
    Zoku Natsume Yuujinchou: 8/13 (Samen met tanuki)
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van -Yuki- ma nov 25, 2013 8:56 am

    Nichijou is echt hilarisch. Een van de betere comedy anime beschikbaar. Ore no Imouto is een beetje overhyped misschien, maar seizoen 1 vond ik wel erg goed. 2 een stuk minder. Mijn advies is 1 af te kijken en 2 niet aan te beginnen =P
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Scarlet ma nov 25, 2013 1:02 pm

    -Yuki- schreef:Nichijou is echt hilarisch. Een van de betere comedy anime beschikbaar. Ore no Imouto is een beetje overhyped misschien, maar seizoen 1 vond ik wel erg goed. 2 een stuk minder. Mijn advies is 1 af te kijken en 2 niet aan te beginnen =P
    Zelf vond ik 2 ook niet geweldig maar...ik vond toch dat ik hem af moest kijken.
    Sommige stukken waren wel leuk, maar de spaciale van S2 was dikke fanbase.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache vr nov 29, 2013 11:49 pm

    nu bij ep 258 van One Piece
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Deviljho zo dec 01, 2013 12:12 pm

    Ik ga nu Anohana kijken, wat kan ik ervan verwachten?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Nekotaku zo dec 01, 2013 2:32 pm

    Ik ben naar Breaking Bad beginnen kijken (geen anime, live action reeks) en sindsdien loop ik wat achter met m'n anime. Amerikaanse series zijn nogal verslavend als je eenmaal op gang bent ^^;
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache zo dec 01, 2013 2:58 pm

    begonnen met: oda nobuna no yabou
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van -Yuki- ma dec 02, 2013 7:46 am

    Deviljho schreef:Ik ga nu Anohana kijken, wat kan ik ervan verwachten?
    Was goed in het begin, maar eindigde een beetje zwak (overdramatisch). Uiteindelijk is er toch niet veel speciaals aan de serie.

    @Nekotaku: Breaking Bad is geweldig. Ik heb daar een goede zomervakantie aan gespendeerd en het was het allemaal waard.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van TH-chen ma dec 02, 2013 9:08 am

    Voor mensen die een leuke anime willen gaan kijken hier is er een.

    Het gaat over gamers die gevangen raken in een computer wereld....................
    Nee het is geen Sword Art Online. Het is een anime die in mijn ogen SAO had moeten zijn. De anime heet:

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Log%20HorizonTitle

    Het gaat over een hele anti-sociale persoon genaamd Shiroe. Hij net als 30.000 andere japanse gamers zitten vast in het spel genaamd Elder Tale.
    Het mooie aan de anime is dat het langzaam verschillende elementen uitlegt van een Online MMORPG zoals: Uiterlijk, Quests, Game-wereld, Player Killing, Game Mechanics, etc

    Persoonlijk vind ik het een hele vette serie wegens het feit dat de main character geen watje is ook al is hij zo anti-sociaal als het maar zijn kan. Hij verandert naar mate de serie in een coole (gemene) vent die niet weet dat hij de duivel is. Daarbij komt nog dat zijn naam best wel bekend is in het spel wegens het feit dat hij deel was van een Legendarische Groep genaamd: Tea Party. Deze groep is nog steeds onbekend zo ver de serie is maar ze hebben verschillende quests gedaan die normaal onmogelijk zijn.
    Plus vind ik de relatie tussen Shiroe en Akatsuki helemaal geweldig en wil heel graag dat die twee verder gaan. Ze is zo schattig........
    Ok dat was even mijn fan-girling moment.

    Afbeeldingen:

    Hoe dan ook.
    De anime heeft tot nu toe 9 afleveringen en gaat tot de 25.
    Ik recommendeer deze anime voor iedereen die houdt van MMORPG's en voor mensen die een leuke anime willen kijken.
    Wees niet ongerust. Zelfs als je geen kennis hebt legt de serie het op een rustige manier uit en is het ook goed uitgelegd met een enjoyable sfeer.

    Dus kijken! :P


    Laatst aangepast door TH-chen op ma dec 02, 2013 11:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Bakuhatsu ma dec 02, 2013 10:32 am

    Vastzitten-in-game-anime's doen het bij mij altijd goed! Ik ga 'm zeker proberen~
    Ben pas begonnen in Gurren Lagann dus ga die eerst afkijken, allemachtig wat een anime XD Je ziet zo dat het van dezelfde makers is als van Kill la Kill.

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 16 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 11:06 am