Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van draakedan di nov 12, 2013 4:12 pm

    ik ben nog lang niet by season 2 van Black butler en ik heb nog niks van de manga's gelezen
    kelly scarlet schreef:Persoonlijk hoop ik dat ze nog even wachten met een season 3
    voor mij is het niet erg als ze wachten of niet maar ze moeten er wel voor zorgen dat er een season 3 komt

    even terug naar de orginele topic:

    ik ben van plan om fate/stay night te kijken en ik ben momenteel ook bezig met K-on
    jjkramok
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van jjkramok di nov 12, 2013 6:31 pm

    ik ben nu bezig met Ergo Proxy en heb net My litlle pony: friendship is magic afgekeken.

    draakedan schreef:
    ik ben van plan om fate/stay night te kijken en ik ben momenteel ook bezig met K-on
    Goedzo Fate/Stay Night en Fate/Zero zijn erg goed!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym di nov 12, 2013 9:59 pm

    Ik wil wel een Kuroshitsuji seizoen 3 :D

    Ik ben van plan om de rebuild of Evangelion's te gaan kijken.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van TheEternalMokou wo nov 13, 2013 7:30 pm

    Aaaaaand ik heb toch maar meteen Kuroshitsuji seizoen 2 gekeken. En inderdaad, het viel wat tegen, maar ik ben nu wel zeer tevreden met het einde. Ik kan nu weer gerust slapen.
    En ik dacht dat ik over Levi al erg kon fangirlen, maar bij Ciel en Sebastian (vooral Ciel. CIEEEEEEEEEEL <3) is het nog erger hahaha :'D. Ik had me voorgenomen (bijna) niks te kopen op Nishicon, maar ik MOET nu gewoon iets van Ciel hebben. DAT MOET.
    Echt ik ga dit honderdtienduizend keer rewatchen. En de manga lezen. Honderdtienduizend keer.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache vr nov 15, 2013 9:54 pm

    net uit gevonden dat, High school DxD, nu ook in het engels wordt gemaakt. waarom ook niet

    en het 1st seizoen (engels) is nu afgerond, ik vindt de sub beter want sommige karakters klinken nu stront vervellend
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache za nov 16, 2013 6:25 pm

    Ichiban Ushiro no Daimaou
    daar nu ook aan begonnen....


    Laatst aangepast door komodostache op za nov 16, 2013 8:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van draakedan za nov 16, 2013 6:35 pm

    TheEternalMokou schreef: maar bij Ciel en Sebastian (vooral Ciel. CIEEEEEEEEEEL <3) is het nog erger hahaha :'D. Ik had me voorgenomen (bijna) niks te kopen op Nishicon, maar ik MOET nu gewoon iets van Ciel hebben. DAT MOET.
    Echt ik ga dit honderdtienduizend keer rewatchen. En de manga lezen. Honderdtienduizend keer.
    lol, ik heb dat meer bij Sebastian ik moet nu echt iets van Sebastian hebben, maar dat zegt niet dat ik niks van Ciel moet hebben
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache zo nov 17, 2013 12:38 am

    en 
    Ichiban Ushiro no Daimaou
    is nu afgerond
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache zo nov 17, 2013 8:01 am

    nu ook begonnen aan vandread 
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym zo nov 17, 2013 11:55 am

    De derde Madoka Magica film staat op het internet, maar het is een opname uit de bioscoop dus de kwaliteit is niet echt super awesome. Maar de subs kloppen wel aardig volgens mij.

    Ik wil de film zien ;_; waarom komt dat niet naar Nederland ;_;
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van draakedan zo nov 17, 2013 12:18 pm

    Reym schreef:De derde Madoka Magica film staat op het internet, maar het is een opname uit de bioscoop dus de kwaliteit is niet echt super awesome. Maar de subs kloppen wel aardig volgens mij.

    Ik wil de film zien ;_; waarom komt dat niet naar Nederland ;_;
    ik denk omdat ze denken dat de fandom hier te klein is en het dus niet goed verkoopt, en ik wil ook dat ze de derde film in Nederland uitzenden
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van -Yuki- zo nov 17, 2013 3:34 pm

    Op het moment volg ik:

    Ars nova (maar die drop ik denk ik)
    Coppelion (wel aardig, niet speciaal)
    Golden time (Geweldige JC staff meuk.)
    Kill la Kill (duidelijk het beste van het seizoen. Ben van fan gainax/trigger)
    Machine-Doll (is oke. Niet geweldig.)
    NouCome (Hilarisch.)
    Outbreak Company (Wel grappig, maar weer niet speciaal)
    Phi brain Seizoen 3 (goed zoals altijd. Phi brain is geweldig.)

    Verder kijk ik nog:
    Shingeki No Kyojin (moet nog 6 afleveringen. Zit te wachten op vrienden)
    Planetes (kijk ook met een vriend. Duurt nog wel even dus)
    Ixion Saga DT (nog 3 afleveringen te gaan, maar kijk het ook met een vriend)

    Van plan te kijken:
    Ergo Proxy (heb die random gevonden. Moet iets te kijken hebben tussendoor)
    Dennou Coil (schijnt goed te zijn)

    En nog wel een paar anderen, maar daar moet ik nog even over nadenken.

    Ik kijk de meeste anime samen met vrienden 1 of 2 keer in de week. We hebben allemaal er best wel veel interesse in.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym zo nov 17, 2013 7:14 pm

    -Yuki- schreef:
    Phi brain Seizoen 3 (goed zoals altijd. Phi brain is geweldig.)
    YAAAAAAY Ik ben dus niet de enige die helemaal weg is van Phi Brain.


    Ik vind Coppelion wel gaaf, ik zou eigenlijk ook wel een keer in een verlaten stad rond willen lopen. Maar dan zonder de creepy mensen en gemuteerde honden.
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van -Yuki- zo nov 17, 2013 7:29 pm

    Reym schreef:
    -Yuki- schreef:
    Phi brain Seizoen 3 (goed zoals altijd. Phi brain is geweldig.)
    YAAAAAAY Ik ben dus niet de enige die helemaal weg is van Phi Brain.


    Ik vind Coppelion wel gaaf, ik zou eigenlijk ook wel een keer in een verlaten stad rond willen lopen. Maar dan zonder de creepy mensen en gemuteerde honden.
    Ik had van Coppelion gehoopt dat het een beetje zoals Fallout 3 zou zijn, maar het is wat minder op actie gericht en meer 'slice of life apocalypse' achtig? Ik hoop wel dat er wat vaart in gaat zitten.

    En ja, Phi Brain is cool. Het is voor mij bijna hetzelfde kwa spirit als Yu Gi Oh, maar dan veel beter uitgewerkt. Kinderlijk, ja. Plottechnisch zwak en de karakters zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Maar Phi Brain ziet er goed uit, heeft een geweldige soundtrack en het belangrijkste: is zo ongelofelijk over de top over puzzels en hoe de karakters zijn dat het geweldig is.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache ma nov 18, 2013 5:41 pm

    nu klaar met seizoen 1 van Vandread

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 15 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 2:14 am