Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya wo maa 27, 2013 11:51 pm

    Net de laatste aflevering van Tamako Market gekeken. Jammer dat het voorbij is, want ik vond het een geweldig leuke serie.

    Maar ik moet zeggen dat dat 'jammer'-gevoel niet meer zo veel voorstelt nu ik weet dat KyoAni ondertussen mooi wel aan iets nieuws van Chuunibyou werkt! :D
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RemiliaxScarlet do maa 28, 2013 2:28 pm

    Urameshiya schreef:Maar ik moet zeggen dat dat 'jammer'-gevoel niet meer zo veel voorstelt nu ik weet dat KyoAni ondertussen mooi wel aan iets nieuws van Chuunibyou werkt! :D

    Bedoel je de special? Kirameki no Slapstick Noel?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya do maa 28, 2013 4:26 pm

    RemiliaxScarlet schreef:
    Urameshiya schreef:Maar ik moet zeggen dat dat 'jammer'-gevoel niet meer zo veel voorstelt nu ik weet dat KyoAni ondertussen mooi wel aan iets nieuws van Chuunibyou werkt! :D

    Bedoel je de special? Kirameki no Slapstick Noel?
    Nee, ik bedoel de mysterieuze (?) Rikka-beelden na afloop van de ED van de laatste aflevering van Tamako Market! En de geupdate voorpagina van de ChuuniKoi-website, waarop sinds gisteren in koeienletters 契約更新 ('hernieuwing van het contract') staat, en een nieuwe Rikka-afbeelding.

    Sommige kijkers riepen over dat na Tamako Market dat het vast bedoeld was om reclame te maken voor het feit dat de serie komend seizoen nog een keer uitgezonden wordt, maar zoals KyoAni inmiddels op Twitter bevestigd heeft: "We maken echt geen nieuw beeldmateriaal en nieuwe Rikka art alleen om een herhaling aan te kondigen!"

    Of het een tweede seizoen wordt, meer extra afleveringen, een filmversie of nog iets heel anders willen ze nog niet verklappen, maar het is in elk geval wel duidelijk dat ChuuniKoi (ook na de ep. XIII special) nog niet voorbij is!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RemiliaxScarlet do apr 04, 2013 7:57 pm

    Urameshiya schreef:
    RemiliaxScarlet schreef:
    Urameshiya schreef:Maar ik moet zeggen dat dat 'jammer'-gevoel niet meer zo veel voorstelt nu ik weet dat KyoAni ondertussen mooi wel aan iets nieuws van Chuunibyou werkt! :D

    Bedoel je de special? Kirameki no Slapstick Noel?
    Nee, ik bedoel de mysterieuze (?) Rikka-beelden na afloop van de ED van de laatste aflevering van Tamako Market! En de geupdate voorpagina van de ChuuniKoi-website, waarop sinds gisteren in koeienletters 契約更新 ('hernieuwing van het contract') staat, en een nieuwe Rikka-afbeelding.

    Sommige kijkers riepen over dat na Tamako Market dat het vast bedoeld was om reclame te maken voor het feit dat de serie komend seizoen nog een keer uitgezonden wordt, maar zoals KyoAni inmiddels op Twitter bevestigd heeft: "We maken echt geen nieuw beeldmateriaal en nieuwe Rikka art alleen om een herhaling aan te kondigen!"

    Of het een tweede seizoen wordt, meer extra afleveringen, een filmversie of nog iets heel anders willen ze nog niet verklappen, maar het is in elk geval wel duidelijk dat ChuuniKoi (ook na de ep. XIII special) nog niet voorbij is!

    Dat is waar. Overigens miste ik nog een personage in de anime (Satone Schichmiya, of hoe je het ook schrijft).
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 04, 2013 11:03 pm

    Ik ben recentelijk begonnen met Steins;Gate.

    WOW!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RemiliaxScarlet zo apr 07, 2013 8:56 pm

    Nu bezig met:

    -Zettai Bouei Leviathan The Animation
    -Devil Survivor The Animation
    -Dansai Bunri no Crime Edge
    -Hataraku Maou-sama!
    -Date A Live
    -Oregairu

    Binnenkort kijken (omdat het nog niet draait):
    -Hentai Ouji to Warewanai Neko
    -Haiyore! Nyaruko-san W (2)
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie za apr 13, 2013 12:56 am

    Meh, vond de nieuwe Oreimo tegenvallen.

    Ik vraag me nu ineens af wat ik er uberhaupt aan vond... huh?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya zo apr 14, 2013 3:18 pm

    Ik heb niet zo opgelet wat er allemaal voor nieuws begonnen is, maar zijn er nog grote aanraders voor dit seizoen? Ik kijk denk ik in elk geval Shingeki no Kyojin, maar verder op het moment nog niks.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RemiliaxScarlet zo apr 14, 2013 4:30 pm

    Urameshiya schreef:Ik heb niet zo opgelet wat er allemaal voor nieuws begonnen is, maar zijn er nog grote aanraders voor dit seizoen? Ik kijk denk ik in elk geval Shingeki no Kyojin, maar verder op het moment nog niks.

    Jaja, je moet Hataraku Maou-sama! zien. Echt grappig naar mijn mening.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya zo apr 14, 2013 11:34 pm

    RemiliaxScarlet schreef:
    Urameshiya schreef:Ik heb niet zo opgelet wat er allemaal voor nieuws begonnen is, maar zijn er nog grote aanraders voor dit seizoen? Ik kijk denk ik in elk geval Shingeki no Kyojin, maar verder op het moment nog niks.

    Jaja, je moet Hataraku Maou-sama! zien. Echt grappig naar mijn mening.
    Ik heb net de eerste twee eps gekeken, en ik vind 'm ook erg leuk! Bedankt voor de tip!

    Het enige dat ik jammer vond was dat ze (blijkbaar) zo snel accentloos Japans hebben leren spreken. Ik snap dat ze dat rare taaltje van het begin niet de hele serie vol kunnen houden, maar de gebroken Japanse uitspraak van de eerste aflevering maakte het wel nog grappiger dan het al was. KATSUDUUUUN!


    Laatst aangepast door Urameshiya op ma apr 15, 2013 2:13 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Nekotaku zo apr 14, 2013 11:50 pm

    Ik ben begonnen met Slayers Next te kijken. Nog eens een goeie ouwe jaren 90 anime! Aan het eerste seizoen heb ik veel lol gehad, dus deze wordt vast weer plezierig.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie do apr 18, 2013 3:07 pm

    Omg!!! Er komt een AnoHana film!!! Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai. Movie
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RemiliaxScarlet do apr 18, 2013 3:11 pm

    Urameshiya schreef:
    RemiliaxScarlet schreef:
    Urameshiya schreef:Ik heb niet zo opgelet wat er allemaal voor nieuws begonnen is, maar zijn er nog grote aanraders voor dit seizoen? Ik kijk denk ik in elk geval Shingeki no Kyojin, maar verder op het moment nog niks.

    Jaja, je moet Hataraku Maou-sama! zien. Echt grappig naar mijn mening.
    Ik heb net de eerste twee eps gekeken, en ik vind 'm ook erg leuk! Bedankt voor de tip!

    Het enige dat ik jammer vond was dat ze (blijkbaar) zo snel accentloos Japans hebben leren spreken. Ik snap dat ze dat rare taaltje van het begin niet de hele serie vol kunnen houden, maar de gebroken Japanse uitspraak van de eerste aflevering maakte het wel nog grappiger dan het al was. KATSUDUUUUN!

    Daar ben ik het ook mee eens, ik vond dat accent en dat taaltje dat ze hadden best grappig. xD

    Overigens ben ik ook begonnen met Oregairu.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya do apr 18, 2013 4:53 pm

    ^Heb zonet aflevering 3 gekeken, en zo te merken gaan we gelukkig nog meer van dat rare gebrabbel krijgen. x'D Oh en Chiho is zo lief!
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Hakurei Ninja vr apr 19, 2013 4:45 pm

    Skip schreef:Omg!!! Er komt een AnoHana film!!! Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai. Movie
    Haha, leuk hoe de titel meer dan de helft van je post in beslag neemt. Die titel blijft raar. :3

    Maar leuk! Ik vraag me af of ze op een of andere manier een vervolg gaan maken, of dat het alleen een samenvattingsfilm wordt.

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 9 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 1:20 am