Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van TH-chen wo jul 02, 2014 1:50 am

    Akuma no Riddle ep 12 Reym was zo slecht! Het einde was niet het originele doel waar de anime mee begon! Classroom Death Battle!
    spoiler duh:
    Oh ja Noragami was zeker een hele goede van het vorige seizoen! Persoonlijke favorite!

    Olly schreef:Bereid jullie maar voor op een Mikisugi cosplay van Faolinn~<3
    Oh snap, Nudisto Beeeeaaach incoming! RUN FOR IT!

    Voor de verder rest ben ik alles nog aan het afkijken: Haikyuu, Mahouka, NG:NL (al af), Black Bullet, Brynhildr, etc etc :P

    En voor al jullie Sailor moon fans. De nieuwste moon tranformation is leaked blijkbaar en meteen vergeleken met de oude transformatie xD. Dit is zo raar om te zien als oud Sailor moon fan

    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RemiliaxScarlet wo jul 02, 2014 10:35 am

    Ik loop achter met wat series, namelijk Black Bullet en Date A Live II. NGNL en Akuma no Riddle heb ik al afgekeken.

    Voor de zomer zijn er een paar anime die ik wel kan aanraden (naast Kancolle en Kuroshitsuji III). Dit zijn Akame ga Kill en Tokyo Ghoul. Ik ben nu bezig met beide manga te lezen en ik vind ze geweldig. Ik zit constant te kijken of hier nog nieuwe chapters van zijn. xD
    Ook Barakamon is leuk. Het heeft een iets minder serieuze ondertoon als bij Akame ga Kill en Tokyo Ghoul, maar is toch wel heel vermakelijk. Ik vind Barakamon vooral ook heel schattig.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Olly wo jul 02, 2014 12:43 pm

    Van de herfst komt er trouwens een anime adaptatie van Astrid Lindgren's (schrijfster van o.a. Pippi Langkous) Ronja de Roversdochter. Als klein kind heb ik al haar boeken gelezen, dus ik ben erg benieuwd wat Japan met het verhaal gedaan heeft.
    Overigens wordt het geheel geregisseerd door Goro Miyazaki, jawel, de zoon van.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya zo jul 06, 2014 2:42 pm

    Ik heb net de eerste aflevering van Aldnoah Zero gekeken, en ik heb opeens een stuk meer vertrouwen in het aankomende animeseizoen! Ziet er echt heel veelbelovend uit. Zijn er nog meer mensen hier van plan het te gaan volgen?

    De lijst van mensen die er bij betrokken zijn wekt ook vertrouwen dat het wat wordt, trouwens! Het verhaal is van Urobuchi Gen (Madoka, Fate/Zero), de regie is in handen van Aoki Ei (Fate/Zero), de soundtrack is van Sawano Hiroyuki (Shingeki no Kyojin) en de OP van Kalafina.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie ma jul 07, 2014 1:39 am

    SAO II vind ik tot nu toe tegenvallen...

    Heb ook de eerste episode van Glasslip gekeken, ik ben erg in de war. Vond het niet erg geweldig.

    Morgen Aldnoah Zero proberen op Ura's advies, maar ik moet eerst even Glasslip verwerken. ^-^;


    edit: Oh ja, No Game No Life was trouwens GEWELDIG! Zeker een aanrader voor wie hem nog niet gezien heeft.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Faolinn ma jul 07, 2014 1:46 am

    mekakucity hebben olga en ik geprobeerd, wist ons niet te pakken. Ik had het gevoel dat het meer moest cateren aan de vocaloid fans dan daadwerkelijk vanaf het begin een goed verhaal leveren.

    We hebben in plaats daarvan Norigami volledig VERSLONDEN! Fantastische anime en we kijken enorm uit naar het mogelijke tweede seizoen!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym ma jul 07, 2014 7:50 pm

    Ik vond Glasslip episode 1 een beetje vaag. Ik denk niet dat ik het verder ga kijken. Ik vond die scene met dat balletje in dat flesje wel mooi geanimeerd, maar de rest vond ik niet zo interessant.

    Akame ga kill episode 1: Het idee van corruptie is interessant, maar ik vond het niet zo'n leuke aflevering omdat die Tatsumi me niet zo aanspreekt. Die Night Raid lijkt me wel interessant. Ik wacht af op de volgende aflevering, hopelijk trekt die me wat meer in het verhaal.

    als volgende ga ik DRAMAtical murder ep 1 kijken. (ik probeer van alle anime de eerste aflevering te kijken, en als het niks is dan valt het af van m'n lijst.)

    Ep 1 van Aldanoah Zero was interessant. Het is Gen Urobutcher, dus mijn doos met zakdoeken staat al klaar, inb4 het zielig wordt.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Princess Sylvysprit di jul 08, 2014 12:06 am

    Sophie schreef:edit: Oh ja, No Game No Life was trouwens GEWELDIG! Zeker een aanrader voor wie hem nog niet gezien heeft.
    Meen je dat nou? Ik vind het tot nu toe nogal tegenvallen...
    Ik ben benieuwd wat je er zo goed aan vind
    ------------------
    Ik heb echt zin in de nieuwe Sailor Moon
    Verder moet ik nog wat dingen inhalen...
    Stiekem wil ik wel graag No Game No Life hellemaal afkijken om te zien of het nog leuker gaat worden, episode 11 was best leuk stiekem
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Yonowaaru di jul 08, 2014 12:51 am

    Even een beetje eerste episodes gekeken.

    Glasslip was, zo mogelijk, nog minder goed te volgen dan Mekakucity Actors. Dit lijkt een beetje een trend te zijn bij de originele werken van P.A. Works, wat heel erg zonde is aangezien Hanasaku Iroha heel leuk was. Bovendien zijn twee van die personages vrijwel gelijk qua uiterlijk...

    Sword Art II was wel leuk, albeit met een langzame start. Beter dan de Alfheim arc wordt het denk ik wel.

    Ik ga zeker de nieuwe serie van Urobuchi kijken (waarvoor hij dus blijkbaar het tweede seizoen van Psycho Pass niet doet, tot mijn spijt), maar moet er nog even de rust voor vinden. Zeer benieuwd.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie di jul 08, 2014 1:41 am

    eeveesprit schreef:
    Sophie schreef:edit: Oh ja, No Game No Life was trouwens GEWELDIG! Zeker een aanrader voor wie hem nog niet gezien heeft.
    Meen je dat nou? Ik vind het tot nu toe nogal tegenvallen...
    Ik ben benieuwd wat je er zo goed aan vind

    Ik vind het een goed, origineel verhaal met goede humor en mooie art.
    Na episode 11 wordt het niet bijzonder leuker dan eerst, misschien gewoon niet jou cup-of-tea.
    fzeromaster
    fzeromaster
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : H.A.N.A.: Hyper-Accelerated Neuron Activity

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van fzeromaster di jul 08, 2014 2:50 pm

    Vorige week naar de 3 Madoka movies gekeken. Production value is er zeker, en ondanks dat de eerste 2 films niet veel nieuws te vertellen hadden vond k het toch wel de moeite om te zien. Enorm veel verfijning van bepaalde scenes. Er zijn wel een aantal andere vantussen gelaten...

    Nu, de 3de Madoka movie was ook great, maar ik vond m niet zo super als de voorgaande 2 of de anime. Her verhaal probeert een nieuwe mindfuck te creëren, maar
    Spoiler:
    Dunno, misschien iets dat ik gemist heb of niet begrijp. Ik zou dit vergelijken met de 4de film van Pirates of the Carribean: Pretty good, maar niet zo goed als de trilogie.

    Vandaag heb ik naar Inferno Cop gekeken. What the hell. De hoeveelheid random dingen die geen steek houden maken de serie zo absurd dat het geniaal en addictive wordt. De artstyle is enorm simplistisch, en toch goed uitgevoerd. Nop, geen animaties, alleen wat schuivende en gespiegelde figuren. Sommige characters zijn zelfs gerecycled/recoloured. De serie is enorm kort en grappig, dus als je n kwartier moet staan wachten ofzo, pop this one.


    Laatst aangepast door fzeromaster op di jul 08, 2014 2:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Spoiler werkt blijkbaar niet inline... oh well!)
    Darkenrha
    Darkenrha
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Voorspellen wat er in boeken, films, etc gebeurt

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Darkenrha zo jul 20, 2014 11:13 am

    Misschien een beetje corny maar ik volg nog steeds One Piece. Van ochtend weer de nieuwste gekeken. Elke zondag een feest. Ik heb net nog No game no live uitgekeken. Ik kwam niet meer bij van het lachen echt een goede serie. Ik raad ook Free aan. Ik ben nog niet aan het 2de seizoen begonnen. Black Bullet staat ook op de lijst. Ik kijk nu Witchcraft Works.

    Meestal wacht ik tot het seizoen voorbij is dan kan ik ze achter elkaar kijken.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van draakedan zo jul 27, 2014 6:46 pm

    ik heb deze week Hetalia afgekeken. ik ga straks de nieuwste aflevering van Black Butler: Book of circus kijken en ik moet nog steeds aan disgaea beginnen
    FlatArtiq
    FlatArtiq
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : ik kan 2 borden spaghetti tegelijkertijd opeten

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van FlatArtiq ma jul 28, 2014 11:53 am

    ik ga is mijn review skillz in deze reactie zetten :p

    voor dit seizoen ben ik begonnen met een paar ongoings zoals tokyo ghoul, akame ga kill , fate/kaleid 2 , rail wars. Dit zijn vermakelijke animes :
    tokyo ghoul is al wat duisterder maar heeft een soort speciale maar leuke sfeer en een leuke (opkomst) cast van characters
    Akame ga kill is wel leuk maar ik heb het gevoel dat het soms zichzelf niet te serieus neemt, er is een verhaal en set of leuke characters maar het geraakt soms niet in de sfeer buiten dat goede animatie ( lekker veel bloed ).

    bij fate kaleid 2 moet je niet te veel verwachten sinds het een simpele parodie is van de (super awesome gewoon geweldige) fate serie, ze gebruiken gewoon 1 personage van de fate serie (illyasviel) en maken een moe mahou shoujou van met wel veel leuke aspecten van de originele serie, dus op zijn eigen is de serie wel veel leuker als je stay night and zero hebt gezien . (just to let you know season 2 heelt al redelijk wat yuri dus al de mannen hier grijp je kans ;D).

    Rail wars gaat over mensen die treinen veel te serieus vinden met stereotype personages bamm einde.

    dit seizoen ga ik waarschijnlijk nog sabagebu zien en Rokujyouma no Shinkrakusha , en ben er nog steeds niet goed van dat de kantai anime is gedelayed
    dus dit propt een beetje de series in die ik op de moment aan het bekijken ben
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van TH-chen ma jul 28, 2014 12:51 pm

    Ik ga later nog over op details maar de animes die ik nu kijk zijn:

    Mijn weekly anime's
    Zankyou no Terror
    Anime waarbij de Main Characters terroristen zijn :D

    Aldnoah.Zero

    GEN FREAKING UROBUCHI, AKA Maker van Fate/Zero! Dat beloofd wat!

    Akame ga Kill
    volg de manga, en nu ep 1 bloed niet gecensord wordt. Ik zeg kijken

    Barakamon
    Anime met een hele aparte accent in voice actors. De MC is super schattig x3

    Hanayamata
    Zag er goed uit en vind het prachtig!

    Honorable Mentions
    SAO II
    het gaat nu op een rustigere tempo in vergelijking met het boek dus ik ben best te vreden.

    Shirogane no Ishi: Argevollen
    Ziet er goed uit en mecha's waarbij alleen op de grond gevochten wordt zonder air combat is best interresant. Vooral als de nieuwe type geavanceerder is dan de rest.

    Tokyo ESP
    Dit is een alternatieve versie van de anime Ga Rei Zero. Dezelfde characters maar in een ander hoesje. Hyped x3

    Rokujouma no Shinryakusha!?
    Wat? Random and I like it!

    Seirei Tsukai no Blade Dance
    Deze anime is de uitkomst als je de volgende anime's bij elkaar gooit.
    Zero no Tsukaima + Dragonar + Date a Life + Infitity Stratos = Seirei Tsukai no Blade Dance

    Glasslip
    Interessant maar weet niet waar het naar te gaat. Maar dat is P.A.Works altijd wel met zijn animes. Huge slice of live verhalen.

    Gekkan Shoujo Nozaki-kun
    Goede humor best leuk maar niet echt mij ding. Het is meer een tussendoortje als je iets rustigs wilt.

    Jinsei
    Same reason as above

    Ao Haru Ride

    Highschool love story. Kind of like this kind of settings to marathon so ・3・


    Als je een keer goed wilt lachen raad ik aan:
    Shounen Hollywood -Holly Stage for 49-

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 23 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 1:58 am