Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache wo dec 04, 2013 7:22 pm

    TH-chen schreef:Voor mensen die een leuke anime willen gaan kijken hier is er een.

    Het gaat over gamers die gevangen raken in een computer wereld....................
    Nee het is geen Sword Art Online. Het is een anime die in mijn ogen SAO had moeten zijn. De anime heet:

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Log%20HorizonTitle

    Het gaat over een hele anti-sociale persoon genaamd Shiroe. Hij net als 30.000 andere japanse gamers zitten vast in het spel genaamd Elder Tale.
    Het mooie aan de anime is dat het langzaam verschillende elementen uitlegt van een Online MMORPG zoals: Uiterlijk, Quests, Game-wereld, Player Killing, Game Mechanics, etc

    Persoonlijk vind ik het een hele vette serie wegens het feit dat de main character geen watje is ook al is hij zo anti-sociaal als het maar zijn kan. Hij verandert naar mate de serie in een coole (gemene) vent die niet weet dat hij de duivel is. Daarbij komt nog dat zijn naam best wel bekend is in het spel wegens het feit dat hij deel was van een Legendarische Groep genaamd: Tea Party. Deze groep is nog steeds onbekend zo ver de serie is maar ze hebben verschillende quests gedaan die normaal onmogelijk zijn.
    Plus vind ik de relatie tussen Shiroe en Akatsuki helemaal geweldig en wil heel graag dat die twee verder gaan. Ze is zo schattig........
    Ok dat was even mijn fan-girling moment.

    Afbeeldingen:

    Hoe dan ook.
    De anime heeft tot nu toe 9 afleveringen en gaat tot de 25.
    Ik recommendeer deze anime voor iedereen die houdt van MMORPG's en voor mensen die een leuke anime willen kijken.
    Wees niet ongerust. Zelfs als je geen kennis hebt legt de serie het op een rustige manier uit en is het ook goed uitgelegd met een enjoyable sfeer.

    Dus kijken! :P
    ik zelf ben een pitige hardcore gamer, So why not? HOLY MOLY bedankt voor de anime :D
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van -Yuki- do dec 05, 2013 9:21 am

    Als je meer houd van een comedy/parodie op MMOs en JRPGs, dan kan je ook een keer Ixion Saga DT kijken. Al is het verhaal een beetje optioneel gemaakt, het is wel erg grappig. Leuk dat het gebaseerd is op een MMO met dezelfde naam en toch best wel goed is.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van draakedan vr dec 06, 2013 8:40 pm

    net de laatste aflevering van lucky star gekeken

    ben gisteren eindelijk begonnen aan fate/stay night en eerder deze week begonnen aan black butler II
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache za dec 07, 2013 2:39 pm

    nu ook begonnen met Maoyuu Maou Yuusha 
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym za dec 14, 2013 10:54 am

    Ik heb net de nieuwe aflevering (11) gezien van Kill La Kill. Man, die show wordt steeds extremer en extremer. Die gevechten zijn best wel extreem cool.

    Ik vraag me nu wel af wie nu eigenlijk Ryuko's vader heeft vermoord..

    spoilah:
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Bakuhatsu za dec 14, 2013 12:22 pm

    Reym schreef:Ik heb net de nieuwe aflevering (11) gezien van Kill La Kill. Man, die show wordt steeds extremer en extremer. Die gevechten zijn best wel extreem cool.

    Ik vraag me nu wel af wie nu eigenlijk Ryuko's vader heeft vermoord..

    spoilah:

    Spoiler:
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache za dec 14, 2013 9:57 pm

    Maoyuu Maou Yuusha 
    is afgerond 
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache ma dec 16, 2013 10:11 pm

    aan mirai Nikki begonnen

    en het is nu afgerond
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Princess Sylvysprit ma dec 16, 2013 11:13 pm

    komodostache schreef:aan mirai Nikki begonnen

    en het is nu afgerond

    Wat vond je ervan? Dat is mijn favoriete anime ooit!
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache di dec 17, 2013 11:18 am

    ik vond het fantasties
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Bakuhatsu wo dec 18, 2013 5:11 pm

    Mirai Nikki was zeker awesome~ Vooral het begin. Oooh~ Yuuno was zo awesome XD

    Ik ben nu begonnen aan White Album, een serie over liefde tussen een opkomend popidool en een student. Is erg verwarrend in het begin, maar er zitten interessante plotelementen in en je leert gaandeweg steeds iets meer over de situatie, wat het spannend maakt.

    En ik durf Little Busters! niet meer te kijken. Ik heb een trauma overgehouden aan Clannad en ik heb het idee dat de volgende aflevering echt te droevig wordt. *A*
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van draakedan wo dec 18, 2013 5:20 pm

    kent iemand gothic series anders dan rozen maiden
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van -Yuki- do dec 19, 2013 8:51 am

    De manga van Mirai Nikki was beter als je het mij vraagt, maar nu met de OVAs erbij om het af te maken is de anime een goede adaptatie. Het is maar net wat je leuker vind.

    Voor Gothic achtige series, als je meer richting victorian bedoeld, zijn er twee die ik je kan aanraden: Gosick (een van mijn favorieten) en Black Butler (heeft een irritante fanbase, maar is nog steeds wel leuk als je het mij vraagt).

    Als je meer richting 'grimdark' bedoelt, dan kan je ook series als Ergo Proxy, Psycho-Pass of Phantom: Requiem for a Phantom kijken. De eerste heb ik niet gezien, maar de andere twee zijn zeker aanraders.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Scarlet vr dec 20, 2013 3:03 pm

    Vandaag heb ik de anime Kamisama Kajimemashita gekeken.
    Een mooie yokai related love story anime. (Officieel hou ik niet van romantische story's maar deze is echt wel leuk).
    Ook maar de Kamisama Hajimemashita OVA gekeken.
    Binnenkort ga ik me aan de manga vastkleven, aangezien er een open ending was...verwacht ik binnenkort een season 2 ofzo.

    Afgelopen weken heb ik mij bezig gehouden met kijken van:
    - Hetalia Axis Powers Movie: Paint it, White (Movie) - Ik snapte hem persoonlijk niet echt. Vind de anime leuker.
    - High school DxD - Fanservice Demon anime, wel leuk als je van ecchi houd.
    - High School DxD OVA - Als je dacht dat de anime al fanservice was...dan had je het mis, dit is een tikkeltje meer XD.
    - High School DxD New - Storyline gaat verder, maar nogsteeds veel fanservice.
    - High School DxD Specials - Uuuh....Zonder veel spoilers... VEEL FANSERVICE!
    - Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai (season 2) - Verdergaand op de storyline van season 1, vond ik deze echt tegen vallen... begin was wel leuk, maar erna werd het minder.
    - Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai Specials - Tja...niets over te zeggen na mijn teleurstelling in season 2.
    - Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! - Ik vraag me af wat ik gekeken heb...
    - Inu X Boku SS - Tiny Tanuki Love~! Jep ik vond dit wel een leuke anime.
    - Inu x Boku SS Special - Wel leuk, niets zeer toevoegend aan de serie zelf.
    - Zoku Natsume Yuujinchou (season 2) - GEWELDIG~!
    - Natsume Yuujichou San (season 3) - Geweldig~!
    - Mirai Nikki Redail - Mirai Nikki was wel leuk, maar nu vraag ik me af waar deze ova op sloeg... Meer open endings!
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache vr dec 27, 2013 3:15 pm

    laat ik maar eens Accel World proberen

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 17 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 1:20 am