Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
RemiliaxScarlet
Yuki Kuro
Shiro
rockpad
Pimutje
Urameshiya
Faolinn
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
14 plaatsers

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Yuki Kuro wo maa 06, 2013 1:30 pm

    Okay, dank je Shiro voor de hulp ^^
    Anyway, het enige wat ik Kries steeds zie doen is (Voor zover ik kan weten tot nu toe) wat typisch hem is. Het ziet er allemaal verdacht en raar en verwarrend uit, maar ik denk dat dat gewoon is hoe hij typt/praat/whatevert. Ik vind hem zelf nog niet erg verdacht, maar dat komt ook inderdaad doordat ik nog niet weet hoe hij anders zou praten, aangezien hij vorig potje zo snel eruit lag. (Wat Shiro zei)

    Ik vind persoonlijk Olly erg verdacht. Ze blijft alleen maar dingen herhalen, en ze blijft ook zeggen hoe 'verdacht' het is dat Remilia en ik in het begin goede hoop hadden voor het spel. Hier zat echt niks achter hoor (In ieder geval niet in mijn geval). Ik ben gewoon een persoon die geloofd in zijn intuïtie, ookal is die niet gegrond.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn wo maa 06, 2013 2:06 pm

    Grappig Yuki, dat wat jij met Kries hebt, heb ik met Olly. Het herhalen van dingen is normaal, als niemand je argument ontkracht is het logisch dat je hem nog een paar keer aanhaalt als je er achter staat. Dat deed ik ook met Kries. Ik ben het wel met je eens wat betreft dat haar argument geen grond houdt, maar ik zie geen reden om haar te verdenken. Ik denk dat jullie allebei gewoon achter elkaar aan aan het lopen zijn. Haar gedrag is niet anders dan anders.

    Kries vind ik gewoon de meest verdachte persoon. Als wat shiro zegt waar is, namelijk dat hij er het vorige potje ook snel uitlag dan houdt jouw argument dat hij altijd zo doet ook geen stand Yuki. De feiten liegen er niet om:
    1. Kries haast zich een post te typen nadat ik een licht dreigementje dropte. Een post zo vol tegenspraak en raardoenerij dat het in mijn ogen niet anders kan dan dat het komt van iemand die zijn zaken niet op orde heeft en dus meer weet dan hoort. Een burger heeft standaard zijn/haar zaken op orde omdat die van niets weet. Een wolf echter moet moeite doen om informatie uit zijn of haar post te laten. Ik zie het als heel goed mogelijk dat Kries in zijn pogingen daartoe zijn woorden heeft verhaspelt en op die manier dus zo'n bizarre post heeft geschreven.
    2. Op wonderbaarlijke wijze hervindt Kries zich en gaat beter geformuleerde posts typen waar duidelijk meer over is nagedacht. Hij heeft zijn plekje gevonden en kan nu rustig informatie weghouden van het topic. Ik geloof heilig dat hij op zijn nummer is gezet door zijn medewolven en tips heeft gekregen over hoe te handelen als wolf op het forum.

    Het is natuurlijk niet sluitend wat ik nu heb, maar het allicht 90% meer dan we over andere spelers te weten zijn gekomen. Ik denk dat onze kansen een wolf te vinden bij hem het hoogst liggen.
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van rockpad wo maa 06, 2013 2:37 pm

    persoonlijk vind ik de mensen die het meest discussieren
    en allemaal logishe theorien lopen te verkondigen het verachts

    want ze zouden zo zichzelf minder verdacht maken
    door anderen die wellicht gwn een burger is verdacht te maken
    of ze zorgen ervoor dat 1 wolf ze opofferd door deze heel verdacht de maken, en als deze tot eindelijk ook echt een wolf blijkttezijn, worden ze ook natuurlijk minder verdacht
    waardoor ze tot eindelijk de rest kan afslachten
    toch?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn wo maa 06, 2013 2:48 pm

    In wezen zou je daarin gelijk hebben Rock. Maar je moet beseffen dat we nu al... heul lang hier forumwolven, en dat soort trucjes zijn al meerdere malen toegepast. Zodanig toegepast dat het te doorzichtig is binnen de harde kern om nog toe te kunnen passen. Veel discussiëren is één van de dingen die MOETEN worden gedaan want je kan niet stil naar elkaar gaan kijken en dan randomly iemand ophangen. Er moet wat worden gedaan om argumenten te verzamelen. Daarom zei ik aan het begin al dat iedereen die niet discussiëerde verdacht is, zonder input van mensen kunnen er geen wolven worden gepakt.

    Het feit dat jij die theorie kan bedenken van die wolven die een wolf ophangen geeft al blijk dat meerdere dat kunnen. Het is een doorzichtige truc. Ik ben er laatst nog in een vorig potje op afgerekend. Bovendien moet je bedenken dat het voor wolven geen leuk plan is. In het licht van recente gebeurtenissen (= we hebben nog geen één wolf te pakken) is het onlogisch dat wolven tot zo'n tactiek zouden vervallen.

    Toch is het goed dat je dit idee naar voren brengt want daarmee prik je één van de trucjes in de trucendoos der wolven lek. En als het waar is wat je zegt, dan hebben we toch in ieder geval al 1 wolf eruit weten te jassen? Je hebt les 1 al geleerd: vertrouw niemand, zelfs niet als die een wolf vindt

    Niet vergeten te stemmen!
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van rockpad wo maa 06, 2013 3:18 pm

    Faolinn schreef:In wezen zou je daarin gelijk hebben Rock. Maar je moet beseffen dat we nu al... heul lang hier forumwolven, en dat soort trucjes zijn al meerdere malen toegepast. Zodanig toegepast dat het te doorzichtig is binnen de harde kern om nog toe te kunnen passen. Veel discussiëren is één van de dingen die MOETEN worden gedaan want je kan niet stil naar elkaar gaan kijken en dan randomly iemand ophangen. Er moet wat worden gedaan om argumenten te verzamelen. Daarom zei ik aan het begin al dat iedereen die niet discussiëerde verdacht is, zonder input van mensen kunnen er geen wolven worden gepakt.

    Het feit dat jij die theorie kan bedenken van die wolven die een wolf ophangen geeft al blijk dat meerdere dat kunnen. Het is een doorzichtige truc. Ik ben er laatst nog in een vorig potje op afgerekend. Bovendien moet je bedenken dat het voor wolven geen leuk plan is. In het licht van recente gebeurtenissen (= we hebben nog geen één wolf te pakken) is het onlogisch dat wolven tot zo'n tactiek zouden vervallen.

    Toch is het goed dat je dit idee naar voren brengt want daarmee prik je één van de trucjes in de trucendoos der wolven lek. En als het waar is wat je zegt, dan hebben we toch in ieder geval al 1 wolf eruit weten te jassen? Je hebt les 1 al geleerd: vertrouw niemand, zelfs niet als die een wolf vindt

    Niet vergeten te stemmen!
    ik had al verwacht dat erg doorzichtig zou zijn
    en dat we nog geen enkele wolf hebben,
    maar is het niet zo
    dat zulke doorzichtige dingen juist over het hoofd worden gezien?
    juist omdat het zo een makkelijke truc is?
    en er zou door de wolfjes misbruik gemaakt kunnen worden van het feit dat we spelers zijn kwijtgeraakt en geen enkele wolf, door ons valse hoop te geven door middel van die doorzichtige truc,
    nu weet ik dat ik nog een groentje ben en niet erg veel ervaring heb,
    maar ik denk dat dit kan gebeuren,
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn wo maa 06, 2013 3:29 pm

    Oh het is zeker een scenario waar we rekening mee moeten houden. En het feit dat je het nu naar buiten hebt gebracht is al een goede start. Maar het start sowieso met het ophangen van een wolf en dat is dus voor de burgers gewoon een goed begin.

    Dus laten we ons vooral focussen op dat goede begin, het ophangen van een wolf. Want dat mag zo onderhand wel eens gebeuren lijkt me.
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van rockpad wo maa 06, 2013 5:22 pm

    omdat ik morgen en overmogen afwezig ben
    en ik door huiswerk waarschijnlijk vanavond niet online kom
    stem ik nu al vast,
    ik stem op Faolinn omdat hij zijn posts veel te goed kan verdedigen terwijl hij toch het meeste post wat hem voor mij een beetje verdacht maakt.
    Dan ga ik nu eten en mijn spullen pakken
    en dan hopen dat ik op tijd ben om voor de brugermeester te stemmen
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Shiro wo maa 06, 2013 6:20 pm

    rockpad schreef:persoonlijk vind ik de mensen die het meest discussieren
    en allemaal logishe theorien lopen te verkondigen het verachts

    want ze zouden zo zichzelf minder verdacht maken
    door anderen die wellicht gwn een burger is verdacht te maken
    toch?
    Maar Rockpad, het hele spel gaat erom om voor de burgers de wolven te vermoorden en voor de wolven om de burgers te vermoorden.

    Dat houdt ook in dat de wolven burgers verdacht maken, anders is het erg snel met ze gedaan.
    Daarbij komen wolven in alle soorten, je hebt stillere wolven, wolven die de halve discussie zijn, en alles daar tussen in.
    Ik denk niet dat het verdenken van actieve mensen veel zin heeft.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn wo maa 06, 2013 8:01 pm

    Omdat het anders als een onderonsje aanvoelt. Bij deze mijn argumenten tegen Rockpads overhaaste stem:
    maar Rockkil
    [7:56:32 PM] Faolinn: waarom stem je nou op mij
    [7:56:36 PM] Faolinn: onderbouw je keuze eens goed
    [7:56:50 PM] Faolinn: had ik dan stil moeten blijven?
    [7:56:54 PM] Faolinn: moet iedereen stil blijven?
    [7:56:56 PM] Faolinn: dat is toch onzin?
    [7:57:00 PM] Faolinn: als niemand praat worden er geen wolven gevonden
    [7:57:15 PM] Faolinn: lees de vorige potjes
    [7:57:18 PM] Faolinn: zie hoeveel ik praat
    [7:57:28 PM] Faolinn: wees logisch: is het dan gekoppelt aan wolf zijn? dat vele praten?
    [7:57:29 PM] Faolinn: nee he?
    [7:57:31 PM] Faolinn: dat is het niet
    [7:57:35 PM] Faolinn: want ik praat altijd veel met weerwolven
    [7:58:03 PM] Faolinn: ongeacht of ik wolf ben of niet
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Yuki Kuro wo maa 06, 2013 11:33 pm

    Ok... Punt 1: Rockpad stemt wel op Faolinn, omdat hij niet meer terug kan komen voor het einde van de dag, maar laat de Burgemeesterstem wel voor later???

    Punt 2: Faolinn, ik vind het aardig dat je die chat hier post enzo, maar als er geen reactie op komt, is het geeneens een onderonsje, maar gewoon jij proberen dat hij zijn stem verandert.

    Dan vind ik zelf nog steeds niemand zo erg verdacht dat ik nu wil stemmen. Hetzelfde probleem heb ik met de Burgemeesterstem, ookal verdenk ik niemand echt veel, ik vertrouw ook niemand genoeg voor de Burgemeesterstem voor nu.
    Hopelijk wordt dit morgen beter ^^

    (Also, ik ben morgen vanaf 3 uur niet aanwezig, tot laat vrijdag, maar daarna stem ik wel nog. I WILL NOT FORGET!)
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn do maa 07, 2013 7:54 am

    Oh hij gaf wel reactie hoor. Zit nu op m'n latop dus letterlijk copypasten kan ik het niet maar het was simpelweg iets van 'Ah yeah... okay!'

    Ik wil ook nog niet stemmen want ik heb nog een aantal mensen niet gehoord. Olly zou nog posten over het hele Kries gebeuren. En Pimutje mag ook wel wat goedmaken van vorige week door z'n snuit te laten zien! (See what I did there?)
    Pimutje
    Pimutje
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : Extreem lage alcohol tolerantie

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Pimutje vr maa 08, 2013 9:49 pm

    Hallo lieve mensen!

    JAA FAO! ik weet dat ik vaker moet posten! Ik probeer het :P Maar jij stelt nooit eens voor om je laptop uit te lenen :P Nee hoor, ik hou nog altijd van je <3 Ik heb het hele forum een beetje afgezocht, en een beetje naar de vorige potjes gekeken. Wat mij een beetje op is gevallen is is dat rockpad hierboven een stem uit brengt op faolin omdat hij zijn posts te goed kan verdedigen, maar ik heb niets anders gezien haha! Maar dat maakt verder niet echt uit.

    Persoonlijk stem ik op Mr. Kriesebo, ik heb pas weinig van hem gezien/gelezen (Ja, beetje dubbel want ik ben zelf ook geen forum spammer, maar sinds de vorige stemming heb ik nog niets van hem gehoord.) Aldus.


    Nog een top weekend!

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn vr maa 08, 2013 9:54 pm

    ...Volgens mij stemt Pim gewoon met mij mee? Snap je redenering niet helemaal, Kries is meer online geweest dan jij dus je reden bevalt me niet echt.

    Anyway ik ben nog steeds overtuigd dat Kries wolf is, redenen heb ik al eerder gegeven. Olga zit nu in de andere kamer zit te typen dus ik breng even snel een stem uit.

    Ik stem voor Kriesebo voor de galg
    Gezien het feit dat ik denk dat we toch ten onder gaan aan de wolven stem ik
    Gewoon op mezelf als burgermeester

    Een goedenavond iedereen
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Olly vr maa 08, 2013 9:57 pm

    Hey jongens.
    Ik heb echt een zware week gehad en mijn motivatie voor weerwolven was 0. Dit hebben jullie waarschijnlijk wel gemerkt aan mijn gebrekkige reacties en het feit dat ik Yuki's post tot tweemaal toe fout las en dacht iets toe te voegen. Man, wat voel ik me stom nu ik goed lees en wat ben ik overtuigd van Yuki. Daarom stem ik ook op Yuki Kuro als burgemeester, dan doet iemand dat nog.
    Verder heb ik geen idee wie wat is en op het moment maakt dat me eerlijk gezegd vrij weinig uit. Dit is natuurlijk heel vervelend voor jullie en ik vind dat jullie nu een legitieme reden hebben om je te ergeren. Om de schade toch zo veel mogelijk te beperken en tegelijkertijd niet te veel van mezelf te vragen heb ik al jullie namen ingevoerd in een RNG, net zoals ik normaal weerwolf rollen verdeel. Die RNG adviseerde mij om op Mr. Kriesebo te stemmen. Dus ja Kries, sorry, ik hoop dat ik niet een effect ga hebben.

    Nu ga ik weer net doen alsof mijn leven niet zo hectisch is als het daadwerkelijk is en lekker naar boven Faolinnetje knuffelen.
    Toedels.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van TheEternalMokou vr maa 08, 2013 10:59 pm

    Ik ga wat kortaf zijn vandaag.

    Burgemeesterstem voor mezelf
    Galgstem voor Faolinn

    Ik zal vanaf zondag wel wat meer gaan praten, maar vandaag nog even niet. Ook morgen niet. Daarbij is de rest zo te zien ook niet echt gemotiveerd deze week, dus ik voel er eigenlijk helemaal niets voor om me ervoor te gaan verontschuldigen ofzo. (al vind ik het wel wat lullig voor pyon & skip, sorry!)

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 5:38 pm