Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
RemiliaxScarlet
Yuki Kuro
Shiro
rockpad
Pimutje
Urameshiya
Faolinn
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
14 plaatsers

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Shiro za maa 09, 2013 1:33 pm

    Dat was echt makkelijk, maar wel jammer dat het zo snel voorbij was.
    Ik vond het in ieder geval een leuke ronde, en ik kijk al uit naar de volgende keer. (Waarbij ik hoop dat er iets actiever meegedaan wordt.)

    En Remilia, wie zag je eigenlijk?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Remilia~ za maa 09, 2013 1:55 pm

    Shiro schreef:
    En Remilia, wie zag je eigenlijk?

    Pimutje
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Nekotaku za maa 09, 2013 11:36 pm

    Ik zou ook best graag weten wat er in de nachten is gebeurd, en wie nu precies wolf was. Een soort van wrap-up post. Want ik weet niet precies hoe ik aan mijn einde ben gekomen... Was ik onder deze regels nu mogelijk in gevaar als ik bij een wolf sliep, of juist niet?
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Shiro zo maa 10, 2013 5:50 pm

    Wie welke rol had kan je in de eerste post teruglezen, maar ik, Olly, Faolinn en Pimutje waren wolven. En wat er in de tweede nacht met je gebeurd is weet ik ook niet, maar het lijkt er op dat de heks (=MR.Kriesebo) zichzelf gered heeft en jou vermoordt heeft.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Sophie zo maa 10, 2013 5:52 pm

    Shiro schreef:Hhet lijkt er op dat de heks (=MR.Kriesebo) zichzelf gered heeft en jou vermoordt heeft.

    Dit is correct.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van MR.Kriesebo zo maa 10, 2013 8:31 pm

    Klopt. Ik verdacht je aangezien je in de chat tegengestelde digen zei.(Op nummer 2 van mijn lijstje stond Faolinn en 3 TheEternalMokou)
    Ik nam aan dat als ik die nacht zou overleven de weerwolven mij overdag zouden targetten.(wat deels gebeurde, met Faolinn) In het begin van het spel, met dat mm gedoe hoopte ik dus onder de weerwolven verwarring te veroorzaken. Das dus totaal mislukt. Ik had alleen helemaal niet verwacht dat het op zo'n manier zou aflopen...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Urameshiya ma maa 11, 2013 3:32 am

    ...ik kwam even lezen hoe het met wolven stond en nu is het opeens afgelopen? Dat is vlug gegaan!
    Goed gespeeld allemaal! ...denk ik. Al is er eigenlijk maar weinig gespeeld. ^^;

    Anyway, de volgende ronde leid ik dus, maar omdat ik niet verwacht had dat deze ronde zo snel voorbij zou zijn, zijn de voorbereidingen nog niet helemaal klaar. Vinden jullie het goed als de volgende ronde een weekje later, dus vanaf het weekend van de 23e, start?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Nekotaku ma maa 11, 2013 11:48 am

    Vind ik zeker goed. Volgens mij is het sowieso beter als er tussen elk rondje minstens een week zit zonder spelen. Anders voelt het alsof je gewoon van de ene in de andere tuimelt, zonder echt een goede scheiding.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Urameshiya vr maa 15, 2013 11:10 pm

    De inschrijving voor de bizarre nieuwe ronde is begonnen! Ik hoop natuurlijk op zoveel mogelijk deelnemers! :D

    De nieuwe ronde begint op 30 maart, dus nog een week later dan ik eerst in gedachten had. Zo heeft iedereen de tijd om bij te komen van deze ronde, rustig te besluiten of hij/zij zich inschrijft, en de regels voor de volgende ronde te lezen.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 4:18 pm