Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
RemiliaxScarlet
Yuki Kuro
Shiro
rockpad
Pimutje
Urameshiya
Faolinn
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
14 plaatsers

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Sophie ma feb 18, 2013 1:00 am

    ~ De Baka's van Gensokyo! ~ Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) 05a%20Cirno Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) 04a%20Daiyousei Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) 03a%20Rumia Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) 02a%20Mystia Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) 01a%20Wriggle

    Welkom bij de 16ᵉ ronde van Weerwolven van Wakkerdam, ditmaal Gensokyo editie!
    Voor ik met het verhaal begin wil ik eerst een korte introductie geven over ons potje weerwolven!

    Zoals jullie weten is Gensokyo een drukke wereld die geen moment stil staat, als we Sakuya even mogen negeren.
    Daarom introduceren Pyonta en ik met trots: De events van Gensokyo!.

    Deze events komen uit het spel 'Volle Maan' wat een uitbreiding is, gemaakt door de orginele makers van WvW.
    We hebben een paar van deze events geselecteerd om misschien te gebruiken in het spel, en degene die we kunnen gaan gebruiken staan onder in deze post.

    Wat ook erg belangrijk is om te onthouden is dat we speciale regels hanteren wat betreft het stemmen. Deze lees je ook verder onderop, onder het kopje 'regels'.

    We wensen jullie veel spelplezier!
    Liefs van Pyonta en Skip.


    - Spelerlijst -

    Spelers Status Rol
    Remilia DOOD Ziener
    Faolinn WINNAAR Wolf
    Urameshiya DOOD Jager
    Pimutje WINNAAR Wolf
    Rockpad Eliminated Burger
    Shiro WINNAAR Wolf
    Yuki Kuro Eliminated Burger
    RemiliaxScarlet DOOD Wraakengel
    Olly WINNAAR Wolf
    Nekotaku DOOD Slet
    Mr.Kriesebo Verliezer Heks
    TheEternalMokou Verliezer Beschermengel

    Niet gestemd: Pimutje*, Rockpad** en Yuki Kuro**.

    - Prologue -

    Het was een rustige dag in Gensokyo en alles leek zijn gangetje te gaan.
    Op zich is dat al verdacht genoeg, want het is niet vaak rustig in Gensokyo, maar Reimu had besloten om die dag vrij te nemen, en het te laten voor wat het was.
    Vandaag was het Reimu's yukkuri-dag!
    Dit yukkurien luktte haar best aardig. Ze genoot ontzettend van haar warme thee die ze in het zonnetje op dronk,
    totdat Alice, die alles enorm verpestte, schreeuwend binnen kwam stormen.

    A: 'Reimu!! Team baka!! Je hebt team baka veel te ver laten gaan! Ze verwoesten het hele dorp!'
    Reimu deed een boze wenkbrauwwiebel naar Alice. Dat team baka streken uit haalde was toch geen reden voor paniek?
    A: 'Reimu, ik meen het! Zet de tv aan, nu!!'
    Reimu zuchtte, en deed wat haar gevraagd werd.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) 01a%20Aya- ~Welkom bij Aya's nieuwsuur! ~

    Een opmerkelijk stel youkai heeft vandaag voor veel onrust gezorgd!
    Het begon rond 5 uur in de ochtend, toen deze groep hangjongeren langs Chireiden ging om daar onrust te zaaien.
    Dit resulteerde in een woedende Okuu, die vervolgens een deel van de Human Village in vuur en vlam heeft gezet na een enorme explosie. Verschillende gebouwen en mensen zijn hierbij verwoest. Vervolgens trok de groep richting de Scarlet Devil Mansion, waarna ooggetuigen verklaarden Cirno gezien te hebben met verdwaalde mensen. Ze zou ze doorverwezen hebben via een achteringang naar de slaapkamer van Flandre. Sindsdien heeft niemand wat meer van de mensen gehoord.
    De groep --
    *biep*

    Reimu had genoeg gehoord, het was inderdaad tijd om Team Baka te stoppen voordat de mensen in Gensokyo zouden uitsterven!
    R: 'Alice, breng de hooivorken. Gensokyo komt in opstand tegen Team Baka!!'

    En zo begon, na welgeteld acht en een halve minuut rust, Reimu's nieuwe missie.



    - De Rollen -

    De Ziener (Satori)

    De ziener mag elke nacht een speler kiezen waarvan hij de rol te weten komt.


    De Heks (Marisa)

    De heks heeft twee potions die ze beiden een keer mag gebruiken. Ze doet dit snachts, nadat de wolven een slachtoffer hebben gekozen.
    Haar eerste potion kan het leven redden van iemand die snachts dreigt te sterven. Haar tweede potion kan ze gebruiken om iemand mee te vergiftigen, waarna die persoon sterft.


    De Jager (Reimu)

    De jager neemt als hij dood gaat iemand mee in zijn graf.


    De Beschermengel (Youmu)

    De beschermengel mag snachts een speler beschermen, die speler kan die nacht niet sterven door de wolven (wel door de heks en andere rollen). De beschermengel mag niet twee nachten achter elkaar dezelfde speler beschermen. De beschermengel mag niet zichzelf beschermen.


    De Wraakengel (Parsee)

    De wraakengel kiest wanneer hij dat wil, op een willekeurig moment van het spel een persoon over wie hij waakt. Deze stem kan hij maar een keer uitbrengen.
    Wanneer de persoon die hij beschermt sterft, zal de wraakengel wraak nemen op de moordenaar van deze persoon.
    Degene die door de wraakengel aangevallen wordt zal dit dan ook meteen te horen krijgen.

    De wraak speelt zich af in twee fases:
    Fase 1: de persoon die de wraak ondervindt verliest zijn speciale krachten en stemrecht.
    Fase 2: de tweede nacht na het uitroepen van de wraak zal deze persoon sterven.

    Als de wraakengel sterft voordat zijn slachtoffer dood is, zal zijn slachtoffer de wraak overleven en krijgt hij zijn stemrecht terug (Niet zijn speciale krachten).
    Als de beschermde persoon sterft door de wolven zal de wraakengel een willekeurige wolf aanvallen.
    Hetzelfde geldt voor de lynching overdag, mocht de beschermde persoon overdag weggestemd worden dan zal de wraakengel willekeurig iemand wreken die op de beschermde persoon gestemd heeft.
    De wraakengel wint met de burgers.


    De Slet (Sanae)

    De slet mag elke nacht kiezen of zij haar nacht bij iemand anders wil doorbrengen. Ze kan nooit twee nachten achter elkaar op dezelfde locatie slapen.
    Als de wolven de speler bij wie zij slaapt targetten sterft ze, maar als de wolven haar targetten terwijl ze niet thuis is overleeft ze de aanval.
    Wanneer de heks de slet vergifigt sterft de slet altijd, onafhankelijk bij wie ze slaapt. Als de heks de persoon target bij de slet slaapt, wordt de slet in haar eentje, levend wakker.


    Cupido (Koishi)

    Cupido mag aan het begin van het spel twee spelers kiezen die verliefd op elkaar worden. Deze spelers hebben vanaf dat moment het doel om samen het spel te winnen, onafhankelijk van wat hun eigen rol is.
    Als een van de twee verliefde spelers sterft, sterft de ander ook uit liefdesverdriet.


    De Priester (Eirin)

    De priester heeft een flesje wijwater, hij mag dit een maal overdag over iemand heen gieten. Als hij het over de heks of een wolf giet dan zullen deze sterven, anders gebeurt er niets.
    Mocht het voorkomen dat de priester vlak voor het eind van de stemming overdag zijn wijwater gooit, en wij hebben het effect hiervan niet voor 12 uur snachts bekend gemaakt, dan zal de stemming van die week met een dag verlengd worden.
    (We gaan hier niet vanuit, maar dit is om het zekere voor het onzekere te nemen.)


    De Ketter (Tewi)

    De ketter heeft nep wijwater. Hij kan dit ook een maal, overdag over iemand heen gooien, maar er zal sowieso niets gebeuren.
    De ketter staat aan de kant van de wolven.


    De burgemeester

    Tijdens de tweede dag kunnen de spelers stemmen voor de burgemeesterrol. Degene met de meeste stemmen ontvangt deze rol.
    Zijn stem zal vanaf dan voor anderhalve stem tellen.
    Als de burgemeester sterft dan zal er opnieuw gestemd worden voor een nieuwe burgemeester.

    De Wolven (Team baka)

    De wolven zijn een groep burger-etende nachtdieren. Elke nacht komen ze samen om een burger op te eten. Als ze alle burgers uit het spel weten te krijgen, winnen ze.

    De Alphawolf (Cirno)

    De alphawolf kiest elke avond een slachtoffer, deze verandert in een wolf en verliest daarbij zijn vorige rol.
    Hier komt een maximaal aantal aan, wat publiekelijk bekend wordt gemaakt als het spel begint.
    Dat wij dat getal aangeven hoeft echter niet te betekenen dat de alphawolf in het spel zit, dit doen wij sowieso.

    -- Alle rollen zijn onder voorbehoud, als er veel meer mensen zich aanmelden dan verwacht kunnen er nog rollen bijkomen.
    Dit zullen we laten weten voordat het spel begint.
    Alle bovenstaanden rollen behoren tot de kant van de burgers, tenzij anders aangegeven (zoals de ketter, geliefden en wolven). --


    - De Events -

    - Heilige Kogasa -

    Ter nagedachtenis aan de grote Kogasa, kiest het dorp een nieuwe charismatische leider.
    Als het dorp al een burgemeester heeft, wordt deze wegens wanbeleid afgezet. De burgers kiezen vervolgens een nieuwe burgemeester.
    De nieuwe burgemeester spreekt de volgende beroepseed uit: 'Ik volg het pad van Kogasa en zal het dorp beschermen'.

    - Donkere maandag -

    Het is een sombere dag zonder noemenswaardige gebeurtenissen. Het is een normale ronde tenzij de spelleiders besluiten om de variant 'hij is het zeker niet!' in te voeren.
    Bij 'hij is het zeker niet' wijzen de spelleiders willekeurig een iemand aan, die het zeker niet is. Die mag vervolgens een andere speler aanwijzen die het volgens hem zeker niet is. Dit gaat door, tot er een speler overblijft. De laatste speler, die als laatste overblijft wordt opgehangen.

    - Zoete Wraak -

    Om wraak te nemen voor zijn uitschakeling, mag de als laatste geelimineerde spelen een speler naar keuze aanwijzen.
    Deze wordt dan ook geelimineerd, tenzij er twee spelers zijn die voor zijn onschuld instaan.
    Deze twee getuigen typen in een post Met alle liebe van Koishi, (naam van speler) is onschuldig!
    Als er geen vrijwilligers zijn mag de veroordeelde met een vlammende toespraak proberen om zijn medespelers van zijn onschuld te overtuigen.

    - Zwart of Wit -

    Vandaag eert het dorp de beroemde speler Shikieiki, de beslissende.
    Direct na het stemmen van de burgers bepaalt de spelleider door middel van kop of munt of de veroordeelde alsnog wordt vrijgesproken.
    Kop: het dorp spreekt de veroordeelde vrij, die schreeuwt: 'Mijn dank is groot, o Shikieiki!'.
    Munt: de veroordeelde wordt alsnog geelimineerd en schreeuwt: 'Ik veracht je o Shikieiki'.

    - Pact met Flandre -

    Na de lynching van de burgers kan de veroordeelde een pact met de Flandre sluiten.
    In dat geval wordt hij niet geelimineerd. Maar pas op! Als hij aan het einde van het spel niet bij de winnende partij hoort, mag hij het volgende spel niet meedoen.
    Dat is de schuld die hij aan Flandre moet inlossen.


    - De Regels -

    - De dag -

    De 'dag' duurt vijf dagen, van maandagochtend tot vrijdag nacht 0:00 tenzij anders aangegeven door de spelleiders.
    Overdag moeten de spelers stemmen om iemand op te hangen, de persoon die de meeste stemmen heeft gekregen zal sterven.
    Iedere speler moet verplicht stemmen, anders krijgt hij een kruis achter zijn naam. Bij twee kruizen sterft de speler.
    Om een geldige stem te plaatsen voor de galg moet de speler dit doen in het rood, en vóór de vrijdag, twaalf uur snachts (tenzij anders aangegeven door de spelleiders).
    De spelers kunnen op de tweede dag stemmen voor de burgemeester, dit moet in het groen. Als de spelers niet op de burgemeester stemmen krijgen zij ook een kruis achter de naam.

    [ Let dus op, als je niet in het rood of donkerrood stemt is je stem voor de galg niet geldig! ]



    - De nacht -

    Snachts zijn de volgende rollen actief: de ziener, de beschermengel, de slet, de wolven en de heks.

    De nacht duurt van vrijdagnacht 0:00 tot zondagnacht 0:00.

    Alle acties die snachts uitgevoerd worden moeten aan ons doorgegeven worden, met voorkeur aan Pyonta (zodat we niet samen alles bij elkaar hoeven te zoeken).

    - Communicatie buiten het spel -

    Communicatie buiten het spel is toegestaan, mits je niet hint naar je rol. (je mag wel altijd zeggen dat je burger bent), en je niet probeert om iemand anders te overtuigen om aan jou hun rol te vertellen.
    De wolven en de geliefden mogen wel alles aan hun partners vertellen.

    Als je geen wolf of geliefde bent, en wordt betrapt op het delen van je rol buiten het forum om, dan krijg je een of twee kruizen achter je naam, afhankelijk van de invloed op het spel die deze actie heeft veroorzaakt. Twee kruizen is dus game over. (en we gaan dan allemaal boos naar je kijken!).

    Dood is dood, dode spelers kunnen niet meer praten en mogen dus niet meer in het topic posten. Je mag je rol zelf bekend maken met toestemming van de spelleiders, maar je mag je verdenkingen niet meer uitspreken.

    Mocht je niet in staat zijn om overdag of snachts op tijd te stemmen wegens omstandigheden, laat dit ons dan weten en misschien kunnen we iets regelen.



    - Overige regels -

    Alle verhalen en posts door de spelleiders bevatten geen hints naar rollen van spelers, tenzij het gaat om de bekendmaking van rollen.

    Hoeveel weerwolven en speciale rollen er in het spel zitten is geheim voor de spelers. Wij garanderen van geen enkele rol dat deze erin zit, behalve de rol van de wolven!

    Tenslotte de laatste regel, overgenomen van Olga, wees lief voor elkaar! Probeer elkaar onder druk te zetten met argumenten en niet met losstaande persoonlijke aanvallen.

    Mocht iemand zich persoonlijk aangevallen voelen, dan kun je Pyonta of mij hierover aanspreken en zullen we hierover overleggen.

    ----------

    Wij wensen jullie heel veel spelplezier!

    De spelerlijst staat bovenaan.


    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Cirno-banner-toto


    Laatst aangepast door Skip op za maa 09, 2013 1:20 am; in totaal 18 keer bewerkt
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Pyonta-kun ma feb 18, 2013 1:01 am

    Dus ja, een nieuw potje weerwolven.

    Ik wil er graag nog even nadruk op leggen dat alle nachtrollen gedoe naar MIJ gestuurd moet worden. Ik zal dit beheren en alles doorgeven aan Skip. Zo zorgen we ervoor dat jullie maar naar 1 persoon je stuff moeten sturen en ook dat er niet dingen door elkaar gaan lopen oid.


    Een rede waarom ik dit doe is omdat ik wil proberen om een verslag bij te houden van ons oogpunt. Hierin zet ik alle keuzes/veranderingen die zijn gemaakt/gebeurd maar ook wolven targets. Ik wil zelfs zo ver gaan om de discussies van de wolven te volgen en op te schrijven welke personen er potentieel zouden worden opgegeten en waarom. Lijkt jullie dit leuk?

    Ik wacht jullie aanmeldingen met een grote glimlach af.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Remilia~ ma feb 18, 2013 1:30 am

    Oh , ik ik! Schrijf mij in!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn ma feb 18, 2013 8:22 am

    Ik ben van de partij~
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Urameshiya ma feb 18, 2013 11:17 am

    Zei er iemand iets over een Heilige Kogasa (gezegend zij Haar naam)? De cultuur van dit dorp staat mij wel aan, dus ik doe natuurlijk ook mee! k=w=

    Ik vind deze versie geweldig gaaf klinken, en ik zie erg naar deze ronde uit, maar ik heb wel een klein opmerkinkje:
    spelregels schreef:- Pact met Flandre -

    Na de lynching van de burgers kan de veroordeelde een pact met de Flandre sluiten.
    In dat geval wordt hij niet geelimineerd. Maar pas op! Als hij aan het einde van het spel niet bij de winnende partij hoort, mag hij het volgende spel niet meedoen.
    Dat is de schuld die hij aan Flandre moet inlossen.
    Ik vind om eerlijk te zijn dat dat een beetje ver gaat. Als ik me niet vergis ben ik de volgende keer spelleider, en ik zou het niet leuk vinden als regels in jullie ronde het aantal spelers in mijn ronde zouden verminderen! Aan de andere kant snap ik ook wel dat je een regel als dit niet kunt gebruiken als er geen sancties tegenover staan, maar ik hoop dat jullie er iets op kunnen verzinnen. ^^;
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Faolinn ma feb 18, 2013 11:39 am

    Ura, bedenk, het is de speler die bepaalt of die het risico wil nemen of niet. Je kan ook niet zeggen dat je het flauw vind dat mensen besluiten jouw georganiseerde potje over te slaan om een andere reden. Er wordt van tevoren gezegd wat het risico is. Als iemand dan het pact sluit dan is dat in feit gewoon de keuze het volgende potje over te slaan mocht het fout aflopen met de persoon.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Urameshiya ma feb 18, 2013 11:57 am

    Faolinn schreef:Ura, bedenk, het is de speler die bepaalt of die het risico wil nemen of niet. Je kan ook niet zeggen dat je het flauw vind dat mensen besluiten jouw georganiseerde potje over te slaan om een andere reden. Er wordt van tevoren gezegd wat het risico is. Als iemand dan het pact sluit dan is dat in feit gewoon de keuze het volgende potje over te slaan mocht het fout aflopen met de persoon.
    Dat klopt, maar er is een duidelijk verschil tussen gewoon besluiten het volgende potje over te slaan en dit. Door deze regel worden er namelijk heel concrete voordelen (in de huidige ronde) gesteld tegenover het misschien over moeten slaan van de volgende ronde. Dat moedigt mensen aan om de volgende ronde 'misschien over te slaan' terwijl ze dat anders wellicht niet gedaan hadden. Dat vind ik nergens voor nodig.

    Daar komt nog bij dat het misschien wel de speler is die het risico voor zichzelf neemt, maar het spel (de volgende ronde) wordt voor iedereen een klein beetje minder leuk bij elke deelnemer minder. Zeker als dat een fanatieke deelnemer is (want het zou goed kunnen dat juist een fanatieke speler bereid is om van dit soort middelen gebruik te maken om deze ronde koste wat het kost te winnen).

    Nou ja, het laatste woord is uiteraard aan Skip en Pyonta. Als ze besluiten om dit erin te houden dan moet het maar zo, maar ik hoop gewoon dat ze een geschikt alternatief weten te vinden waarbij niemand die z'n best heeft gedaan op deze ronde het risico loopt om uitgesloten te worden van deelname aan de volgende.


    Laatst aangepast door Urameshiya op ma feb 18, 2013 1:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Pimutje
    Pimutje
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : Extreem lage alcohol tolerantie

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Pimutje ma feb 18, 2013 1:11 pm

    Klinkt top! Count me in :)
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Sophie ma feb 18, 2013 1:24 pm

    Urameshiya schreef:Dat klopt, maar er is een duidelijk verschil tussen gewoon besluiten het volgende potje over te slaan en dit. Door deze regel worden er namelijk heel concrete voordelen (in de huidige ronde) gesteld tegenover het misschien over moeten slaan van de volgende ronde. Dat moedigt mensen aan om de volgende ronde 'misschien over te slaan' terwijl ze dat anders wellicht niet gedaan hadden. Dat vind ik nergens voor nodig.

    Daar komt nog bij dat het misschien de speler is die het risico voor zichzelf neemt, maar het spel (de volgende ronde) wordt voor iedereen een klein beetje minder leuk bij elke deelnemer minder. Zeker als dat een fanatieke deelnemer is (want het zou goed kunnen dat juist een fanatieke speler bereid is om van dit soort middelen gebruik te maken om deze ronde koste wat het kost te winnen).

    Nou ja, het laatste woord is uiteraard aan Skip en Pyonta. Als ze besluiten om dit erin te houden dan moet het maar zo, maar ik hoop gewoon dat ze een geschikt alternatief weten te vinden waarbij niemand die z'n best heeft gedaan op deze ronde het risico loopt om uitgesloten te worden van deelname aan de volgende.

    Het spijt me als je het gevoel hebt dat ik nu spelers van jou potje afhoudt, maar dat was nooit de bedoeling.
    Ik heb met Remilia overlegd, en zij had het goed gekeurd, sindsdien heb ik er niet meer over nagedacht.

    Echter vind ik het wel een hele leuke toevoeging, ik vind dat het het spel extra spanning mee geeft.
    Ik sluit me aan bij de mening van Jasper, dit risico blijft de keuze van de speler zelf.

    De speler mag zelf kiezen om dit risicio te lopen, en het is dan ook zijn verantwoordelijkheid.
    Als de speler zelf kiest om jouw potje te riskeren dan voel ik me niet verantwoordelijk om hem daarvan te weerhouden, sorry, niets persoonlijks. Ik vind gewoon dat de spelers het recht mogen hebben om die keuze zelf te maken. Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik zelf regelmatig potjes skip, dat ik het vanuit een ander perspectief bekijk (persoonlijk vind ik de sanctie niet zo heel dramatisch).

    Beetje een gehaaste reactie van mijn kant omdat ik op school zit, sorry daarvoor. Ik blijf wel reageren op dit topic of course.
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van rockpad ma feb 18, 2013 2:03 pm

    oh eindelijk een nieuw potje
    nu kan ik ook eens meedoen \ o /

    edit;
    De Slet (Sanae) *lacht*


    Laatst aangepast door rockpad op ma feb 18, 2013 5:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Shiro ma feb 18, 2013 2:54 pm

    Ik doe mee!
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Yuki Kuro ma feb 18, 2013 3:11 pm

    Count me in~
    Heb wel zin in Weerwolven, heb ik ten minste iets te doen xD
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van RemiliaxScarlet ma feb 18, 2013 5:24 pm

    Count me in!~
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Olly ma feb 18, 2013 8:10 pm

    Yes, ik doe mee!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Urameshiya ma feb 18, 2013 10:12 pm

    Skip schreef:Het spijt me als je het gevoel hebt dat ik nu spelers van jou potje afhoudt, maar dat was nooit de bedoeling.Ik heb met Remilia overlegd, en zij had het goed gekeurd, sindsdien heb ik er niet meer over nagedacht.

    Echter vind ik het wel een hele leuke toevoeging, ik vind dat het het spel extra spanning mee geeft.
    Ik sluit me aan bij de mening van Jasper, dit risico blijft de keuze van de speler zelf.
    Nee, ik snap dat het jullie er niet om gaat om spelers van de volgende ronde weg te houden, dus ik neem jullie ook absoluut niets kwalijk als jullie deze toevoeging erin houden. Ik wilde gewoon wel even kwijt dat ik er niet zo enthousiast over ben, en waarom, maar ik begrijp jullie afweging. Voor iemand die sowieso niet elke ronde mee doet is het misschien minder erg, maar als je bedenkt dat een ronde hier op het forum al gauw een maand duurt, vind ik het nogal wat om iemand een hele ronde lang van deelname uit te sluiten.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip ) Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Ronde 16 -- Spelleiders: Pyon en Skip )

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:16 pm