Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Ranfox
Faolinn
Pshycho Maniac
UNOwen
Remilia~
Hakurei Ninja
Toumyon
Urameshiya
Sophie
Olly
wolfie559
Gemu
16 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za apr 28, 2012 1:29 am

    Dat mensen bij die neppe PM van jou je eigen schrijfstijl NIET doorhadden verbaasde me wel een beetje. :')
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 28, 2012 1:34 am

    Remilia gebruikt ook capitals om woorden te verzwaren zag ik! ik ben dus NIET de enige 8D
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za apr 28, 2012 1:42 am

    Ja, maar ik doe het nooit. :D
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Toumyon za apr 28, 2012 1:59 am

    AHAHAHAHA, man wat haat ik mezelf zo erg nu.
    vanaf nu, zal ik echt strenger op me poten staan want dat is dus echt een slap in my face 100x en dat 10x opnieuw terwijl men me vastbind aan een raket en me naar de maan schiet en aliens me ontvoeren en weg schieten in een black hole die me weg vaagt van het leven.

    Godver de ****!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 28, 2012 11:33 am

    Graag gedaan Myon, graag gedaan >:D
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pshycho Maniac za apr 28, 2012 12:31 pm

    Ha!
    Ik had gelijk.

    Niet dat het me helpte ofzo.

    En mooie overwinning, Fao.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Ranfox za apr 28, 2012 12:57 pm

    Toumyon schreef:AHAHAHAHA, man wat haat ik mezelf zo erg nu.
    vanaf nu, zal ik echt strenger op me poten staan want dat is dus echt een slap in my face 100x en dat 10x opnieuw terwijl men me vastbind aan een raket en me naar de maan schiet en aliens me ontvoeren en weg schieten in een black hole die me weg vaagt van het leven.

    Godver de ****!

    Ik heb het 2 weken lang gescheeuwd hier op het forum. En toen ik dood ging, viel je het nog steeds niet op dat hij een wolf was? Prutser! XD
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Toumyon za apr 28, 2012 1:24 pm

    Ranfox schreef:
    Ik heb het 2 weken lang gescheeuwd hier op het forum. En toen ik dood ging, viel je het nog steeds niet op dat hij een wolf was? Prutser! XD

    Ik ken hem niet zoals jij hem kent.
    En bedankt, je maakt dat mislukkeling gevoel dat ik heb alleen maar erger. :(
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Olly za apr 28, 2012 1:27 pm

    Aww Myon, ik vergeef het je hoor.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 28, 2012 3:49 pm

    Ik heb het je vanaf dag 1 al vergeven^^ ik was er raar genoeg zelfs blij mee!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Remilia~ za apr 28, 2012 8:31 pm

    Herherher, mooi gespeeld. We hebben dus toch verloren xD
    Nice job, Fao!


    GUYS FF DE REGELS:

    Zoals ik al zei, wil ik de DEFINITIEVE regels opstellen.
    Ik weet niet hoe het zit bij jullie, maar elke spelleider andere regels, vind ik super irritant en verwarrend.
    Dezelfde vragen blijven stellen en pas dingen weten last minute, net als met de burgemeesterstem deze ronde.

    We gaan alle vaste rollen af:

    Cupido:
    Cupido mag in het begin van het spel zijn pijl richten op twee mensen.
    Deze personen worden stapelverliefd op elkaar.
    Als één van de personen sterft, sterft de ander uiteindelijk ook aan liefdesverdriet.
    En wat als je nou een wolf en een burger aan elkaar gekoppelt hebt?
    Dat maakt niet uit. Ze worden stapelverliefd op elkaar.
    Als de burger sterft, dan sterft de wolf automatisch ook en andersom.
    Cupido kan dit maar 1 keer doen en dan wel in de 1e nacht.

    Agreed? Vragen/ opmerkingen?

    Ziener:
    De Ziener kan elke nacht 1 persoon bekijken.
    Hij/Zij komt dan te weten of je een burger of wolf bent.
    Bij een burger krijg je niet te zien welke speciale rol die heeft. (Cupido, heks etc.)
    Alhoewel, de Ziener moet wel voorzichtig zijn.

    De Slet
    Tja..err, de slet dus.
    Hij/ zij kan elke nacht bij iemand overnachten.
    Als de wolven dan bij haar huis aankloppen, is ze er niet. MITS ze niet aan de spelleider
    heeft doorgegeven bij wie ze gaat overnachten.
    Als de Ziener bij bijvoorbeeld Remilia gaat overnachten, en de wolven kloppen net bij Remilia aan, gaan ze jammer genoeg allebei dood.

    Zoals ik al zei, zou het misschien handig kunnen zijn als wanneer de slet bij de wolven overnacht en de wolven vallen haar aan, ze gewoon sterft.
    Anders wordt ze te OP, vind ik zelf.

    Wie is het daar mee eens en wie niet? Zo ja, wordt het meteen ingesteld.

    Jager
    De Jager kan voordat hij doodgaat nog 1 persoon neerknallen.


    Burgemeester
    Zijn of haar stem, telt 2x zo zwaar mee.
    De burgemeester wordt gekozen door de burgers.

    @Gemu : Wat betreft dat de stem 1,5x meetelt, vind ik een goed idee.
    Wat denken jullie?


    Bescherm Engel:
    Deze engel kan elke nacht één persoon beschermen.
    De persoon kan dus niet worden gedood die nacht. De Beschermengel kan zijn krachten niet op zichzelf gebruiken én zijn krachten niet telkens op dezelfde persoon gebruiken.
    Elke nacht een ander persoon.


    Heks:
    De heks heeft 2 drankjes.
    De levenselixer en het giftige drankje.
    Ze kan de elixer ook op zichzelf gebruiken.
    De heks kan haar drankjes allebei tegelijk op 1 nacht gebruiken / kan niet allebei de drankjes op 1 nacht gebruiken.

    ^Beslissen jullie maar.

    Naast deze rollen, hebben we ook bijrollen zoals de Francofoob, medium etc.
    Welke bijrollen willen jullie erbij hebben?

    Lijstje:








    We weten dan in ieder geval zeker, welke rollen we kunnen verwachten.

    Nacht is in het weekend en het is ochtend van Ma tot en met Vrij.

    Ehmm, what else?


    OPMERKINGEN, VRAGEN?

    Ik wil Suus wel deze ronde gewoon laten doen zoals zij het wilt, want ze heeft zich al voorbereid etc.
    Maar als iedereen ermee eens is, dan stellen we de regels in nadat Suus spelleider is geweest en Ura het nieuwe potje begint.
    Dus ik wil ook dat alle toekomstige spelleiders ermee akkoord gaan.

    Ik heb de rollen ff overgenomen van mijn beginpost van het wolvenspel.
    Sorry voor spelfouten enzo, ik heb haast!

    Graag reactie, vragen en opmerkingen.
    Geen vragen, reacties en opmerkingen zie ik het als dat jullie het ermee eens zijn.
    \

    Veel succes Suus en vooral veel plezier! =D
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Olly za apr 28, 2012 8:50 pm

    Ik vind dat de slet niet dood kan als je bij de wolven slaapt, dat is in mijn ogen ook altijd de uitdaging voor de slet geweest: Zorgen dat ze bij de wolven slaapt.
    De burgemeester zou ik het liefst op anderhalve stem.
    En de heks mag van mij beide drankjes in een nacht gebruiken.

    Francofoob en het medium zijn leuke bijrollen. Zelf zou ik nog wel fluitspelers willen zien, een bom of een witte weerwolf zijn ook wel leuk.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pshycho Maniac za apr 28, 2012 10:34 pm

    Olly schreef:Ik vind dat de slet niet dood kan als je bij de wolven slaapt, dat is in mijn ogen ook altijd de uitdaging voor de slet geweest: Zorgen dat ze bij de wolven slaapt.
    De burgemeester zou ik het liefst op anderhalve stem.
    En de heks mag van mij beide drankjes in een nacht gebruiken.

    Francofoob en het medium zijn leuke bijrollen. Zelf zou ik nog wel fluitspelers willen zien, een bom of een witte weerwolf zijn ook wel leuk.
    Anderhalf of 2 stemmen?
    Dat maakt toch niks uit.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za apr 28, 2012 10:36 pm

    Jawel. de halve stem voorkomt gelijkspel in een stemsessie.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Suuschuu za apr 28, 2012 10:59 pm

    Ohh dat is idd wel handig, ik heb mijn regels en wat rollen doen al wel opgeschreven voor de rollen die ik zelf wil gebruiken. Dat is ook niet veel anders dan de officele regels maar ik heb nog een paar nieuwe rollen er bij.

    Dank je wel Remilia >3< Ik ben ook heel benieuwd wanneer jij een potje weerwolven zal leiden!

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 41 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 2:28 pm