Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Shiro
TheEternalMokou
Faolinn
Mitch
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
Urameshiya
Toumyon
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Toumyon za dec 15, 2012 9:35 pm

    Welkom...


    In...

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Cooltext855634681_zps9991e423
    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) DevloekvanHakuro_zps9d5050b8

    -Prologue-
    Het is een duisteren, nacht...zeer duister, zo donker je kon niets zien, zelfs niet je eigen hand als je die voor je gezicht zou doen.
    "Wat is er mis gegaan!? hoe kon ik dit late gebeuren!? ik wou dat die stomme schepsels naar mij luisterde, zodat ik de vrede kan stellen wanneer er ook maar oorlog is in de wereld...ik-ik-ik bedoelde het alleen maar goed!"
    De jongen struikelde over een grote tak van een boom terwijl hij rende.
    "Oh hey jongens, luister, ik kan het uitleggen, ik meende het niet dat ik jullie terug in de codex zou stoppen hoor, echt niet, ik zou jullie vrijlaten is wat ik bedoelde...alstublieft spaar mij, jullie schepper, ik heb moorden moeten zien, en heb er kunnen over vertellen, mensen die probeerden weerwolven te worden maar niet slaagde, en kijk eens naar jullie, door mij hebben jullie deze speciale gave's..."
    De jongen werd al snel doorgedrongen met een klauw met scherpen nagels, in zijn maag.
    " *hoest* *hoest* Wa-waarom? ik heb jullie leven gegeven...Ik hoop dat jullie toch ooit inzien dat jullie fout zaten, het is een harde wereld daar...z..ond...er mij..."
    De jongen stierf door het snelle verlies van te veel bloed.
    De wolven aten hun slachtoffer niet, maar waren wel opzoek naar voedsel.
    Snel vonden ze een klein dorp genaamd Hakuro, dit dorp draagt generaties van weerwolven verhalen met zich mee, net alsof de vloek nooit stopt...nee, de weerwolven, en zelfs de mensen van het dorp worden steeds gereïncarneerd.
    En dat...is de vloek van Hakuro...



    Welkom, welkom, welkom allemaal, bij mijn Weerwolven van Hakuro ronde!
    Ik ben dus jullie spelleider, als dat nog niet duidelijk was.
    Dit is mijn eerste potje weerwolven die ik organiseer, dus ik probeer dus ook mijn uiterste best te doen.
    Maar als ik iets fout doe, dan mogen de vorige spelleiders mij heust op iets aanspreken wat ik eventueel fout heb gedaan.




    De regels!
    Ik hou het gewoon op de normale basis.
    Niet onder elkaar jou rol vertellen buiten het topic, tenzij jij een verbonden rol hebt met die persoon.(het koppel enzovoorts)
    Stemmen voor de galg mag vanaf maandag en moet vóór vrijdag 24:00...ben je te laat? = X voor je naam.
    2 X'en = gediskwalificeerd.
    Stemmen als een nachtrol voor een doelwit mag op zaterdag morgen en moet vóór zondag 24:00, doe je dit niet zal er niks gebeuren.
    De rollen die hier onder staan, hebben een kans in het spel te zitten, ik neem geen enkelen anderen rollen behalve deze.
    Graag houd je je argumenten tolereerbaar, het minste wat ik wil is een echt ruzie die uitbreekt en persoonlijk word.
    Onthoud, alles wat in het weerwolven word gezegd word binnen het weerwolven gehouden.



    De rollen!
    BELANGRIJK!
    Bij elke rol waar je "New! ~ " bij ziet staan wilt zeggen dat deze rollen dus ook echt een zelf bedachten nieuwe rol is EN/OF een nieuwe functie hebben!
    Dus lees ze vooral goed.


    Burger
    De normale burger.
    Het is aan hun om de weerwolven onder hen medespelers te vinden en te lynchen.
    Zijn allen weerwolven dood, dan winnen de burgers.


    Weerwolf
    De weerwolven hebben honger!
    Het is dus aan hun de taak om alles en iedereen te vermoorden en op te eten.
    Dit mogen zij iedere nacht proberen.
    Zijn allen anderen spelers dood buiten de weerwolven team, dan winnen de weerwolven.


    New! ~ Beschermengel
    Het is dus de taak aan hem/haar om de burgers te beschermen tegen elk gevaar dat zich schuilt tijdens de nacht.
    Als de Beschermengel overblijft met de burgers, wint hij/zij.
    Als de Beschermengel de Duivel beschermt, sterft de Beschermengel samen met de Duivel.
    De Beschermengel beschermt ook de gekozen speler tegen de vloek van de Duivel.


    New! ~ Duivel
    Deze gemene pestkop kan elke speler in de nacht vervloeken.
    Deze vloek werkt alleen niet op de Beschermengel en op de persoon die word beschermt door de Beschermengel.
    De vloek zorgt ervoor dat de speler zijn stem overdag niet echt mee telt voor de galg.
    Alleen de duivel weet dit.
    De Duivel kan niet sterven door de wolven.
    De Duivel sterft samen met de Beschermengel als de Beschermengel de Duivel beschermt.
    De Duivel heeft pas gewonnen als alles en iedereen dood is en de duivel alleen overblijft.


    Ziener
    De ziener kan elke nacht één aangegeven speler's rol bekijken en te weten komen.
    De ziener wint samen met de burgers.


    Mijnwerker
    De mijnwerker werkt altijd overdag in de mijnen dicht in de buurt van het dorp.
    Hij gebruikt soms ook TNT, dit wilt zeggen dat deze gevaarlijke gozer niet bang is deze tonnen met TNT te gebruiken .
    (Dit is dus de bom, alleen met een anderen naam want ik vind dat "de bom" nogal duf klinkt.)
    (De bom is een rol die wint als hij overleeft of als iedereen op hem/of haar stemt voor de galg.)



    Tovenaar / Heks
    De tovenaar of heks heeft een magiese bol die mensen in gevaar kan vinden.
    De tovenaar of heks heeft deze magiese bol alleen nog actief als hij/zij zijn/haar drankjes nog heeft.
    de tovenaar of heks kan deze enkel één keer gebruiken op een van de nachten na keuze, een doodsdrankje om iemand te vermoorden, en/of een levensdrankje om hem/of haar te redden na een aanval.


    Priester
    Kan wijwater gooien over iemand tijdens de dag, weerwolven en de tovenaar of heks sterven hiervan.
    Als wijwater word gegooid over een burger gebeurt er niks.


    De ketter
    Kan nep wijwater gooien over een persoon...er zal dan niks gebeuren, dit word meestal gedaan om verwarring te veroorzaken.
    De ketter hoort bij de wolven.
    De ketter wint dus samen met zijn/haar weerwolven team.


    Jager
    De jager heeft nog één kogel over, die zal hij gebruiken ook.
    De jager kiest een persoon uit wie hij neer schiet als hij of zij word gelyncht.
    De jager kan ook een wolf neer schieten tijdens een wolven aanval als de wolf zijn doelwit was.


    New! ~ Valse engel

    De valse engel waakt over iemand 's nachts. In plaats van deze te beschermen, krijgt de Valse engel de rol van de persoon waar de Valse engel over waakt als deze sterft.
    Hij is dan niet langer valse engel.
    De Valse engel is verplicht, elke nacht een persoon te kiezen om over te waken, doet die dat niet dan krijg je een X.
    2 XX'en is uit het spel, dit is om overpowerheid te voorkomen.
    De Valse engel blijft altijd wel een good side rol, zelfs als deze de rol van wolf zal nemen, de valse engel zal dan niet met de wolven samen werken.
    De ziener ziet de Valse engel altijd als Valse burger, Valse heks enzovoorts als de Valse engel al een rol heeft opgenomen.
    De Valse engel kan NIET de rol van Duivel opnemen.
    De Valse engel wint samen met de burgers.




    Zoals ik bij de regels had gezet, zal ik enkel en alleen uit deze opgenoemde rollen kiezen en verdelen rond de spelers.
    Als er vragen zijn stel ze dan gerust.

    Inschrijving eindigt op vrijdag 21/12/12 om 23:00.

    Spelerslijst
    Urameshiya
    Skip
    Pyonta-kun
    Remilia~
    Zigzagwolf
    MR.Kriesebo
    Mitch
    Faolinn
    TheEternalMokou
    Shiro
    Nekotaku
    Yuki Kuro
    Theedoekje
    Olly


    Laatst aangepast door Toumyon op vr dec 21, 2012 2:32 pm; in totaal 11 keer bewerkt (Reden : Spelers toevoegen aan de lijst.)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Urameshiya za dec 15, 2012 9:41 pm

    Ik schrijf me in!

    Leuk idee, die duivel. Het kan nog wel eens heel interessant gaan worden om uit te proberen te vinden wie die rol heeft.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Sophie za dec 15, 2012 9:41 pm

    Ik doe ook mee.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Pyonta-kun za dec 15, 2012 9:41 pm

    En ik daarbij ook.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Remilia~ za dec 15, 2012 9:45 pm

    Ik join
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Zigzagwolf za dec 15, 2012 9:46 pm

    Itressant... Ik doe alweer mee!

    En ja die duivel en beschermengel relatie klinkt zeer itressant
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van MR.Kriesebo za dec 15, 2012 10:10 pm


    NATUURLIJK DOE IK MEE!
    Weerwolven vind ik een geweldig spel ,maar deze forum-versie lijkt me nog leuker!
    (Aangezien dit mijn eerste keer is maak ik misschien wat fouten. Alvast pardon.)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Toumyon za dec 15, 2012 10:15 pm

    MR.Kriesebo schreef:
    (Aangezien dit mijn eerste keer is maak ik misschien wat fouten. Alvast pardon.)
    Nou...
    Toumyon schreef:
    Als er vragen zijn stel ze dan gerust.
    Zo kan je eventueel fouten voorkomen.
    Maar vraag ze mij dan graag in PM.

    EDIT!!!
    Ik ben de jager vergeten toe te voegen, die staat er nu ook tussen.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Mitch zo dec 16, 2012 12:43 am

    Ik doe ook mee~
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Faolinn zo dec 16, 2012 1:27 am

    MR.Kriesebo schreef:
    NATUURLIJK DOE IK MEE!
    Weerwolven vind ik een geweldig spel ,maar deze forum-versie lijkt me nog leuker!
    (Aangezien dit mijn eerste keer is maak ik misschien wat fouten. Alvast pardon.)
    Protip: lees een random potje dat al gespeeld is. Weet je meteen hoe de flow is op het forum.

    En uiteraard ben ik weer van den partij!
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van TheEternalMokou zo dec 16, 2012 1:28 am

    Ik had belooft dat de vorige ronde mijn laatste was, maar ik vond t toch wel erg leuk x3 Ik doe mee!
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Shiro zo dec 16, 2012 2:37 am

    Ik doe ook weer mee!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku zo dec 16, 2012 2:05 pm

    Ik wens me ook aan te melden.
    Vraagje over de duivel: kiest deze elke nacht een andere persoon om te vervloeken? Of blijft de vloek doorwerken tot de vervloekte sterft en hij/zij dan een andere kan kiezen? Voor de beschermengel heb ik gelijkaardige vragen... Iedere nacht een andere beschermeling, of één gekozen tot deze sterft en dan een nieuwe? Beschermt dit ook tegen weerwolven aanvallen, of enkel de vloek?
    Tenslotte, wat is de nachtelijke volgorde van de rollen?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Toumyon zo dec 16, 2012 3:50 pm

    Nekotaku schreef:Ik wens me ook aan te melden.
    Vraagje over de duivel: kiest deze elke nacht een andere persoon om te vervloeken? Of blijft de vloek doorwerken tot de vervloekte sterft en hij/zij dan een andere kan kiezen? Voor de beschermengel heb ik gelijkaardige vragen... Iedere nacht een andere beschermeling, of één gekozen tot deze sterft en dan een nieuwe? Beschermt dit ook tegen weerwolven aanvallen, of enkel de vloek?
    Tenslotte, wat is de nachtelijke volgorde van de rollen?

    De vloek werkt enkel tot het eind van de dag, dus na het lynchen van een persoon, daarna kan de duivel gewoon elke nacht een ander persoon kiezen.

    Iedere nacht een andere beschermeling, zoals gewoonlijk.
    Het beschermt ook tegen weerwolven aanvallen.
    Nachtelijke volgorde gaat als volgt: Ziener -> Heks -> beschermengel -> wolven -> Duivel
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Yuki Kuro zo dec 16, 2012 3:55 pm

    Ik doe mee-nyaa~

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 2:54 am