Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Shiro
TheEternalMokou
Faolinn
Mitch
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
Urameshiya
Toumyon
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Urameshiya zo dec 16, 2012 4:21 pm

    Toumyon schreef:Ziener -> Heks -> beschermengel -> wolven -> Duivel
    Hoort de heks niet na de wolven? Anders kan ze het slachtoffer toch niet redden?

    Oh, en dan nog een vraagje: er staat dat de heks slechts 1 keer haar krachten kan gebruiken. Wil dat dan zeggen dat het doodsdrankje en levensdrankje allebei op dezelfde nacht gebruikt moeten worden dit keer? Of mag de heks dit keer maar 1 van beide elixirs gebruiken?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Toumyon zo dec 16, 2012 4:30 pm

    Urameshiya schreef:
    Toumyon schreef:Ziener -> Heks -> beschermengel -> wolven -> Duivel
    Hoort de heks niet na de wolven? Anders kan ze het slachtoffer toch niet redden?

    Oh, en dan nog een vraagje: er staat dat de heks slechts 1 keer haar krachten kan gebruiken. Wil dat dan zeggen dat het doodsdrankje en levensdrankje allebei op dezelfde nacht gebruikt moeten worden dit keer? Of mag de heks dit keer maar 1 van beide elixirs gebruiken?

    Het is de volgorde van de acties, voordat het slachtoffer valt, dus dood gaat.
    Wolven geven dus aan mij hun doelwit door, en dan gebeuren eerst allen acties voordat HUN doelwit dood gaat, de heks komt dit dus te weten vóór dat het slachtoffer dood gaat.

    En qua de drankjes betreft, het is allemaal mogen, je mag je drankjes behouden tot een nacht na keuze, en één van de twee of allebei gebruiken in een van de nachten.
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Theedoekje do dec 20, 2012 5:06 pm

    I'm in =)
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Olly do dec 20, 2012 6:58 pm

    Even wat vraagjes over de rollen. Daarna wil ik wel meedoen, al moet ik meteen melden dat ik de eerste nacht niet heel actief ga kunnen zijn.

    Als de jager in de nachtfase wordt vermoord kan hij dus alleen een wolf meenemen?
    Hoe zit dat als hij sterft door de heks?

    De priesteractie mag alleen overdag, is deze anoniem? Nee zeker.

    Wat gebeurt er als de bom op andere wijze sterft dan de lynch? Gaat er dan nog een andere speler dood?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Toumyon do dec 20, 2012 7:19 pm

    Olly schreef:Even wat vraagjes over de rollen. Daarna wil ik wel meedoen, al moet ik meteen melden dat ik de eerste nacht niet heel actief ga kunnen zijn.

    Als de jager in de nachtfase wordt vermoord kan hij dus alleen een wolf meenemen?
    Hoe zit dat als hij sterft door de heks?

    De priesteractie mag alleen overdag, is deze anoniem? Nee zeker.

    Wat gebeurt er als de bom op andere wijze sterft dan de lynch? Gaat er dan nog een andere speler dood?

    De heks zal niet vermoord worden als het de jager zijn/haar target was, dus alleen een wolf.

    Deze zal niet anoniem zijn, eenmaal je water gebruikt (dit geld ook voor de ketter!) word er in een zeer kort verhaaltje gezegd dat Persoon A zijn water heeft gebruikt op persoon B etc.

    Anderen spelers gaan alleen dood als er op de bom is gestemd en de bom word gelyncht, er gaat op geen anderen wijze andere spelers dood door de bom.

    Kan ik je dan nu op de spelerslijst zetten?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Olly do dec 20, 2012 7:25 pm

    Tuurlijk
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Toumyon vr dec 21, 2012 2:10 pm

    UPDATE!

    Dames en heren, jongens en meisjes.
    Ik wil even mededelen dat ik nogmaals een nieuwe rol heb toegevoegd op ons forum, het is niet mijn zelf bedachten rol, maar toch new, omdat we deze nooit eerder hebben gezien.

    Ik heb dit moeten doen omdat ik even had gecheckt met de rollen verdeling of het wel op balans zat, maar ik kwam dus uit op te veel plain rollen, door het aantal spelers.

    Mijn excuses voor dit ongemak.
    Lees alstublieft de bijkomende rol's speciale vermogens en regels, dank u wel.
    Als jullie nog vragen hebben stel ze dan graag in PM of op mijn skype.
    Ik wil hier verder alleen het spel hebben staan en niet nog een pagina gevuld met vragen.
    Sorry als jullie dit stoort.

    De rollen worden verdeeld om 11uur s' nachts.
    Als iemand nog mee wilt doen, schrijf je dan in vóór 11 uur!

    Jullie spelleider~
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Toumyon vr dec 21, 2012 11:08 pm

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Hoofdstuk1_zpsda58d1c8

    De wolven naderde een grot, dicht bij het vervloekte dorp bekend als Hakuro.
    "Moesten we vade-ik bedoel hem nu echt vermoorden?"
    "Ja, we hadden geen keus, we moeten doen wat onze over over over groot ouders altijd hebben gedaan, het zit in ons bloed, om hier te zijn, aanwezig bij Hakuro...om de legende voort te zetten, zodat weerwolven eindelijk kunnen herrijzen uit de legende en een echt bestaan hebben onder de mensen!"
    De wolven discussieerde over het verhaal van hun voor ouders, die uiteindelijk zijn uitgestorven...hun thuis was het dorp Hakuro, waar ze altijd hun voedsel vandaan hielden.
    "Begrijp je het nu?
    Het zit in ons bloed, we kunnen niet anders, Hakuro zal dit keer het dorp van de wolven worden!"
    "Oke...gaan we nu maar eens opzoek naar ons eerste slachtoffer? mijn maag die rammelt."
    "Tuurlijk, laat ons eten, mijn mede wolfjes!"
    En zo begon het bloedig, duister verhaal van start...in het dorp Hakuro, voor de zoveelste keer.



    Zo dit is stuk 1 van het hoofdstuk die vervolgt word op maandag.
    Laat ons beginnen met spelen~!
    Jullie kunnen nu ieder moment jullie rol ontvangen.

    Veel speel plezier~!
    -Jullie spelleider.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku za dec 22, 2012 12:45 am

    Tijd om die spreadsheet van het vorige potje weer boven te halen en nieuwe namen in te zetten. Oké, het heeft me niet veel inzichten gegeven, maar het was wel handig om het overzicht te bewaren.

    Veel plezier, iedereen!
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Shiro za dec 22, 2012 1:18 pm

    Succes iedereen!
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Zigzagwolf za dec 22, 2012 1:28 pm

    Succes iedereen en mogen de beste winnen!
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Mitch za dec 22, 2012 2:18 pm

    Veel plezier iedereen~
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Theedoekje za dec 22, 2012 8:39 pm

    Heel veel succes iedereen!
    Moge iedereen aan mijn kant winnen!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Sophie zo dec 23, 2012 2:41 am

    Cool, succes iedereen!

    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van TheEternalMokou zo dec 23, 2012 3:18 am

    Sterkte allemaal!

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 1:35 pm