Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Shiro
TheEternalMokou
Faolinn
Mitch
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
Urameshiya
Toumyon
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Faolinn vr jan 04, 2013 10:21 pm

    Mensen ik ga iets zeggen wat jullie niet leuk vinden om te horen.

    Ik heb de afgelopen week niets gelezen van wat er werd gepost in het topic. Iets met de kerstvakantie spenderen met vriendin, vrienden en familie enzo. Nu dacht ik dat ik alles wel even bij zou kunnen lezen voor de stemming en dat had ook gekund ware het niet dat ik vandaag door mijn rug ben gegaan. Zelfs dat zou niet voldoende zijn ware het niet dat ik daarna nog eens 2 keer door diezelfde rug ben gegaan waardoor ik nu als een soort verwrongen knoestige eik achter mijn pc zit. Aangezien ik deze houding niet lang ga volhouden duik ik straks lekker op bed en ga ik daar film kijken. Op het moment kan het weerwolven me dus even gestolen worden.

    Ik stem op Olga omdat ze de liefste persoon in de hele wereld is~
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Theedoekje vr jan 04, 2013 10:27 pm

    Ok, twee op Mokou, en eentje die meetelt om het meetellen op Olga.

    Hmm.

    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Shiro vr jan 04, 2013 10:36 pm

    Voor de galg stem ik op Yuki Kuro.
    Sorry, maar dat idee wil ik graag weten, en als het niet kan vind ik het redelijk verdacht dat je het er uberhaupt neerzet.

    Voor burgemeester stem ik ook op Mitch.
    Hij is niet inactief, en daarom nuttig aan de goede kant, en hij is nog niet verdacht. En zelfs als Mitch een wolf is, is het niet zo gevaarlijk voor ons als bijvoorbeeld Urameshiya.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku vr jan 04, 2013 10:37 pm

    Het is ondertussen laat genoeg en ik ga niet opnieuw een stem doen gewoon om iemand anders te beschermen. Al heb ik begrip voor Yuki's situatie, alweer is er niets interessants gezegd. Als iemand echt wat weet, zwijgen ze daar meestal in alle talen over tot het bruikbaar wordt. Om dan meteen het te "reserveren" met een vage claim lijkt me gewoon bescherming tegen lynchen te willen oproepen. Dus ik houd voet bij stuk en stem op Yuki Kuro voor de galg. Ik ga wel later op de avond nog eens checken, mochten er alsnog revelaties komen.

    Dan voor burgemeester. Ik stem Pyonta-kun. Daar waar de meesten precies bezig zijn met de posts van anderen om te spitten of mensen verdacht te doen lijken, doet hij moeite om zijn beslissingen uit te leggen en te verantwoorden. Hij speelt defensief te midden van offensieve spelers. Zoiets lijkt me geen gedrag van een wolf. Ik zou er erg naast kunnen zitten, maar dit is nu eenmaal hoe ik het aanvoel.

    Interessant om op te letten bij deze stemming... Als er een vervloekte tussen zit, telt zijn/haar stem niet. Dat zou ons iets kunnen leren over de duivel. Enkel in zeer specifieke situaties, maar het is mogelijk.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van TheEternalMokou vr jan 04, 2013 10:40 pm

    Urameshiya schreef:Dat neemt trouwens niet weg dat ik nu erg benieuwd ben of Mokou iets te zeggen heeft op je stem.
    Om heel eerlijk te zijn: helemaal niets. Hij heeft gelijk. Ik ben ook met posten inactief geweest en heb enkel zweverige nietszeggende posts. Maar ik kan op het moment gewoon niet meer dan dit, je kan zoveel van me vragen als je wilt, maar ik kan het niet.

    Ik heb geen zin om me nog een keer te gaan verontschuldigen, het is toch telkens weer hetzelfde verhaal waar niemand wat aan heeft. Ik heb op het moment even absoluut geen zin in weerwolven uberhaupt, dus alvast mijn excuses voor weer een nietszeggende post.

    Ik stem op Theedoekje, omdat er iets bij dr is wat me niet lekker zit. Dit is puur intuïtie, daar kan ik verder niets over zeggen.

    En ik weet dat ik vrij laat ben met reageren, maar ben de hele dag naar Mithos geweest en moest alle posts nog lezen en begrijpen wat me veel tijd kostte. Ik ga zo ook al snel slapen, dus als er nog dingen zijn waar ik me evt nog tegen moet verdedigen of er nog vragen aan mij zijn zou ik dat snel willen horen. Ik zou het jammer vinden als ik er dadelijk uit lig omdat eens een keer wat vroeger sliep dan normaal.

    Ahja, burgemeester bijna vergeten. Dat mag van mij Pyonta-kun wel worden, ik denk dat Neko daar wel een goed punt heeft.
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Theedoekje vr jan 04, 2013 10:45 pm

    Als deze trend zich voortzet, wordt het dus op TheEternalMokou of Yuki Kuro.

    Ik ga voor TheEternalMokou modat ik me meer kan vinden in de reden dartegen dan de redenen tegen Yuki Kuro.

    Ik stme op Mitch voor burgemeester. Ik vertrouw hem wel meer dan anderen.



    EN terijw lik dit schijf zie ik dat TheEternalMokou op mij stemt. Ninja!
    Ja, ok, dat wordt 'm.


    En het leuke is, ik had het niet in rood staan, tot ik werd geninja'd, hihi
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Yuki Kuro vr jan 04, 2013 10:50 pm

    Nounou... blijkbaar maakt het niet uit dat ik waarschuw dat het gevaarlijk is als ik mijn ideeën deel. Snapt ook niemand de ´hint´ die ik in mijn vorige post heb gezet, of ben ik gewoon te vaag geweest, wat ik ook nog wel eens doe?
    Ik zal toch maar moeten inspringen, anders denk ik dat alle mensen in de problemen gaan komen...
    Het idee dat ik vanaf week 1 heb, is niet zomaar een idee. Ik wilde dit eerst niet verduidelijken, omdat een logische follow-up zal worden dat ik wordt opgegeten. Nu boeit het me niet meer zoveel omdat ik anders toch dood ga?

    Een donker stemmetje heeft mij namelijk ingefluisterd dat iemand onder ons zich niet aan het goede geloof houdt~ Ja, ik spreek over de ketter die wel degelijk in dit spel zit. (Wat meteen betekent dat er 4 antagonisten zijn als ik het goed heb)
    Ik sluit me aan bij Faolinn met de stemming, omdat ik Olly ervan beschuldig de ketter te zijn!

    Voor burgemeester stem ik op Pyonta, niet echt voor een specifieke reden. (Er komt zo ongeveer stoom uit mijn hoofd nu)

    Dussssss.... Als mensen me niet geloven mogen ze nog steeds natuurlijk op me stemmen. Weet wel dat dat een van de slechtere keuzes zal zijn.
    Inb4 smakelijk eten wolven~
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Olly vr jan 04, 2013 10:59 pm

    Je kunt ook nooit iets vertellen of het komt overal terecht! Heb ik hier en daar per ongeluk laten vallen dat ik wijwater had, wordt er dit gedaan.
    Ik weet zeker dat dat in verkeerde oren is gevallen, namelijk in die van de ketter. Dat is dan wel Yuki Kuro. Die dacht weer slim te zijn en het zaakje om te draaien.

    Terwijl ik als Priester even ga verzinnen welke wolf ik meeneem in mijn dood hoop ik dat jullie hier naar luisteren en vooral een wolf aandragen om wijwater overheen te smijten.
    Ketters waren immuun voor wijwater toch? Dan kan ik het niet over Yuki gooien.

    Bij deze verander ik mijn stem direct naar Yuki Kuro.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Urameshiya vr jan 04, 2013 11:01 pm

    Omdat ik er niet in slaag een galgkeuze te maken waarvan ik er gerust op durf te zijn dat het echt een wolf is, ga ik Yuki Kuro voor de verandering op zijn woord geloven.

    Een beetje risicovol misschien, maar als Olga geen slechterik blijkt te zijn hebben we wel meteen Yuki als wolf ontmaskerd. Ik stem dus mee op Olga.
    (EDIT: Olga's post overtuigt me overigens allerminst. Het lijkt precies op wat ze aan het eind van de vorige ronde deed. Ja, ik vind een stem op haar nu alleen maar een beter idee eigenlijk.)

    Voor het burgemeestersschap stem ik mee op Pyonta. Op hoop van zege. De Mitch-stemmers vertrouw ik niet zo.

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Olly vr jan 04, 2013 11:12 pm

    De vorige ronde had ik inderdaad een keurig uitgedachte list gemaakt. Maar zelfs ik ben niet zo geweldig dat ik dat in negen (negen!) minuten kan.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Sophie vr jan 04, 2013 11:14 pm

    Afijn, alles vergeten en vergeven over mij en pyonta, mijn stem gaat ook uit naar
    Olly.


    Ik wilde eigenlijk op Yuki stemmen omdat hij niks zei, maar toen ik op post wilde klikken zag ik zijn derde post en schrijf ik dit weer opnieuw. Noem me naïef, maar ik geloof nu wéér de onschuld van Yuki.
    En precies zoals Ura zei (wow, ik ben het eens met ura), een van de twee liegt keihard en staat dus iniedergeval niet aan onze kant, dus het zou dom zijn om niet op een van hun te stemmen.

    Ik vind Olga's verdediging ook een beetje matig, zeker als ik bedenk dat je eerder zei dat je eigenlijk niet echt zin had in weerwolven, dus ik stem op jou Olga, sorry! <3


    Mijn burgemeester gaat uit naar Yuki.

    Op dit moment ben je de enige die ik vertrouw, ik geloof namelijk op dit moment dat jij inderdaad de priester bent, en niet Olga eruit bluft. Als Olga inderdaad de ketter is, dan kunnen we jou vertrouwen, daarom zou je een goede burgemeester zijn.

    Ik heb echter nog een aantal mensen niet veel gehoord, dus deze beslissing is niet 100% doorgrond, maar ik vind het beter dan mijn stem verwaarlozen.

    Ik wil later nog een ranglijst maken met daarin hoezeer ik mensen vertrouw, maar daar heb ik vanavond geen zin meer in, sorry.


    Oja, zoals ik al zei had ik een groot deel van deze post geschreven vóór het ketter-priester gedoe, dus ik ga dit deel alsnog posten, hierin stond waarom ik niet op een aantal mensen ging stemmen voor burgemeester.

    Waarom ik niet op (een aantal) mensen stem:

    Ik stem niet op Mitch als burgemeester omdat Mitch net als ik op Zigzag stemde (en met hem de miscshien wel fatale discussie was begonnen).

    Pyonta heb ik ook nooit helemaal vertrouwd, hij zou net zo simpel misbruik kunnen maken van mijn ontkrachtingen in argumenten tegen hem.
    Samen met Nekotaku was hij ook nog vrij enthousiast over kansberekening, wat ik een slechte manier vind om weerwolven te spelen, imo is dit meer psychologie dan kansberekening. Dit is meteen waarom ik Neko ook minder vertrouw.

    Ura zijn theorie vond ik op meerdere spelers toepasbaar, waardoor het in mijn ogen op framing leek (sorry Ura, no hard feelings).

    Olly en Faolinn geef ik geen burgemeesterstem omdat ik te weinig van ze heb gehoord, wat ik ze verder ook niet kwalijk neem. Beterschap Jasper!

    Ik weet dat een hoop mensen er niets aan kunnen doen, maar ik hoop toch dat er meer mensen wat vaker gaan posten, aangezien ik nu dus bijvoorbeeld het moeilijker heb met een burgemeester kiezen. Gelukkig (?) zijn de feestdagen nu ook voorbij dus hopelijk hebben mensen weer meer tijd.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Olly vr jan 04, 2013 11:34 pm

    Wijwater over Winnie graag, en dan geef ik het op.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku vr jan 04, 2013 11:38 pm

    Dus alsnog de revelaties waar ik op hoopte. Als Yuki tenminste de waarheid vertelt. Maar hoe dan ook is m'n laatste argument om op 'm te stemmen weg, dus ik zie geen reden om die stem te houden.
    Stem gaat naar Olly. Haar verdediging ruikt naar een laatste redmiddel van iemand die in het nauw gedreven is.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Toumyon vr jan 04, 2013 11:39 pm

    *splash*
    "Wtf is dit?"
    Zegt Theedoekje.
    ...het was een paar minuten stil, kijken of er iets zou gebeuren...
    En...
    niets...
    Totaal niks gebeurt, behalve dat Winnie er nu doorweekt bij staat.



    Anyway guys, ik zal morgen vroeg het verhaal posten, ik ben op het moment zoals je kunt zien hierboven met het mini verhaaltje.
    Een beetje inspiratieloos, en morgen zal ik veel beter in mijn schoenen kunnen staan omdat ik nu nogal moe begin te worden.
    Hopelijk word het een beetje begrepen waarom.
    Sorry voor de ongemakkelijkheid.


    Laatst aangepast door Toumyon op vr jan 04, 2013 11:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Sophie vr jan 04, 2013 11:45 pm

    Beetje dom, maar wie is Winnie?!! ....

    (Sorry Winnie. Ik herinner je me wel nog van de skypechat, maar kan je niet aan een username hier koppelen :l)

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 9:35 am