Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Shiro
TheEternalMokou
Faolinn
Mitch
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
Urameshiya
Toumyon
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Pyonta-kun vr jan 04, 2013 4:18 pm

    De rede waarom ik de eerste week niks zei is puur om de volgende on-zuivere rede: Ik wilde zien wat er zou gebeuren als een 'ervaren' (of niet nieuwe, kies maar je eigen benoeming) niks zou zeggen. Gewoon een beetje rondspelen. Skip wist dit. Ze zei vaak tegen me dat ik een keer moest reageren maar ik besloot uit eigen hand dat niet te doen door bovenstaande rede. Bedankt dat je me hebt verdedigd, Skip <3

    Toen ik besloot op MR. Kriesebo had ik alles doorgelezen. Ik bedank Olly voor het verdedigen met de zin "Dat past volgens mij prima in zijn straatje.". Ik weet niet wat je ermee bedoeld, maar ik vind het ok!
    Persoonlijke rede of niet, ik verzette me in de positie van Kriesebo en kwam tot deze conclusie. Zoals jullie allen weten ben ik geen fan van "bandwagon" en ga ik liever op mijn eigen ideeën uit, hoewel ik er bijna altijd naast zit...
    Op dit moment denk ik niet dat ik nog uitleg schuldig ben over mijn beslissingen. Mocht dat wel zo zijn, dan zal ik zsm voor opheldering zorgen.

    Ik ga even wat feiten opnoemen waar ik nog geen conclusies uit kan trekken maar wel even op een rijtje wil hebben. Misschien kunnen jullie iets ermee:

    Dan wil ik het hebben over de stemming van Zigzag. Mitch en Skip hebben op zigzag gestemd met een rede. Mokou heeft gestemd uit wanhoop en Neko heeft gestemd uit haast (correct me if I'm wrong). Voordat zij stemden stond ik al die tijd bovenaan de lijst om opgehangen te worden. Ik ga gewoon to the point zeggen dat ik er hier ingeluisd wordt. Als ik een wolf zou zijn zou ik gered zijn door, waarschijnlijk, mede wolven. Dat klinkt logisch. Nu zeg ik, ik ben geen wolf. Geloof je dat? Dan kom ik toch terug om wat ik eerder zei, dat tenminste een van de mensen die op zigzag stemde een wolf is. Geloof je dat niet? Wees vrij om vragen te stellen.

    Tot slot, ik weet dat het geen zin heeft maar ook ik wil mensen eraan herinneren dat we Yuki niet moeten vergeten.

    Bij deze maak ik ook mijn stem op TheEternalMokou bekend doordat zij een van de mensen is die op zigzag stemde en ook in "paniek" heeft gestemd. Behalve dat vind ik dat ze veel zweverige niet veel zeggende posts heeft gemaakt. Niet alleen inactiviteit, maar ook niet veel zeggends. Ze kan iets verbergen.

    Maar onthoud, ik zit er vaker naast. Ik hoor graag van jullie.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Urameshiya vr jan 04, 2013 4:34 pm

    Olly schreef:Verder wil ik het nog wat meer hebben over Nekotaku. Ben ik zo gek dat ik meer zoek achter die post?
    Zijn er andere spelers die jullie verdacht vinden?
    Ik ben het op dit punt volledig eens met Shiro, en ik vind Neko er niet bijzonder verdacht door. Als er één dode valt 's nachts, dan is het meestal een wolvenslachtoffer, en dat is dan ook altijd het scenario dat het eerst in me op zou komen. Ik denk dat dat bij Neko hetzelfde is. Wel heb je denk ik gelijk dat het verstandig is om rekening te houden met de mogelijkheid dat dit het werk van de heks is: het zou kunnen verklaren waarom juist Kriesebo dood was. Het zou wel jammer zijn als dit echt zou zijn wat er aan de hand is, want het zou betekenen dat de heks haar doodselixir kwijt is, en misschien ook al wel haar levenselixir.

    Als het heksenwerk is geweest, dan zou Pyonta misschien wel de meest waarschijnlijke heks zijn: hij verdacht Kriesebo immers, en omgekeerd stemde Kriesebo op iemand (Pyonta) die in dat geval een burger zou zijn, wat de kans dat hij een wolf was vanuit Pyonta's perspectief nog wat groter zou maken.

    Mitch schreef:Waar heb ik Pyonta verdedigd.
    Mitch schreef:Hier zoek ik verder niets achter, omdat het voor mij ook gewoon drukke weken zijn en ik kan dus makkelijk begrijpen dat mensen niet de tijd hebben om op het forum te komen - inclusief Pyonta, die door toch wel bijna iedereen wordt aangekeken als mogelijk lynchtarget.
    Het was maar een kleine opmerking, dus voor jouw gevoel was het waarschijnlijk niet echt een 'verdediging'. Aangezien ik uiteraard niet weet of jij een burger of een wolf bent, weet ik ook niet of er wel of niet meer achter kan hebben gezeten dat je het even voor hem opnam. Daarom heb ik jou voor de volledigheid ook in dat lijstje opgenomen. Het wil niet zeggen dat ik jou nu verdenk - ik weet tenslotte niet eens wat ik moet denken van Pyonta.

    Tot slot nog even over Yuki Kuro: het lijkt er zo sterk op dat hij zichzelf uit zal schakelen dat het me zonde lijkt om op hem te stemmen. Het zou het weggooien van onze stemronde betekenen. Als we op iemand anders stemmen kan het best zijn dat we er een burger uitstemmen, maar er is ook een redelijke kans dat het een wolf is. Als we te bang zijn om onze stemrondes te benutten, dan winnen we dit spel zeker niet.

    Dat gezegd weet ik nog steeds niet op wie ik ga stemmen. Ik denk dat ik voor mezelf maar de 'die-is-het-zeker-niet'-methode zal hanteren: de personen waarvan ik het minder waarschijnlijk acht dat ze wolven zijn streep ik weg, en uit de overgebleven spelers kies ik degene die (als ik op m'n onderbuikgevoel afga) het meest wolvig overkomt. Zoals ik al eerder zei is het daarvoor - voor mij in elk geval - van groot belang om een klein beetje zekerheid te kunnen krijgen over de rol van Pyonta, omdat het wel of niet verdenken van Pyonta sterk gekoppeld is aan het wel of niet verdenken van een aantal andere spelers.

    En terwijl ik dit getypt heb heeft zo te zien ook Pyonta gepost: bedankt voor de ophelderingen, Pyonta. Ik denk inderdaad dat je verder geen uitleg verschuldigd bent, het is - voor mij in ieder geval - meer een kwestie van bepalen of ik geloof wat je zeg of niet. Ik ben op het moment geneigd je te geloven.

    Pyonta schreef:Ik ga gewoon to the point zeggen dat ik er hier ingeluisd wordt. Als ik een wolf zou zijn zou ik gered zijn door, waarschijnlijk, mede wolven. Dat klinkt logisch. Nu zeg ik, ik ben geen wolf. Geloof je dat? Dan kom ik toch terug om wat ik eerder zei, dat tenminste een van de mensen die op zigzag stemde een wolf is
    Ik vraag me hiervan alleen af of het niet wat vergezocht is. Dit soort redeneringen is de vorige rondes niet zo vaak toegepast, maar om jou erin te luizen was het nodig dat dit keer wel iemand - ik in dit geval - met die redenering op de proppen zou komen na de eerste week. Dat kan betekenen dat ik een wolf ben, maar aangezien ik weet dat dat niet zo is, blijft voor mij alleen maar de mogelijkheid over dat de strategie van de wolven in dat geval maar weinig kans van slagen had, en omgekeerd risico met zich meebracht omdat zij degenen zouden zijn die een burger (Zigzag) ophingen...

    Het is zeker niet onmogelijk wat je zegt, maar ik vraag me af of de wolven wel echt zoveel zetten vooruit gedacht hebben...

    Dat neemt trouwens niet weg dat ik nu erg benieuwd ben of Mokou iets te zeggen heeft op je stem.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku vr jan 04, 2013 4:46 pm

    Ik bedenk me eigenlijk net iets... Werkt deze ronde ook met een burgemeester? Moet daar ook over gestemd worden? Of is dat pas later?
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Mitch vr jan 04, 2013 5:13 pm

    Urameshiya schreef:
    Mitch schreef:Hier zoek ik verder niets achter, omdat het voor mij ook gewoon drukke weken zijn en ik kan dus makkelijk begrijpen dat mensen niet de tijd hebben om op het forum te komen - inclusief Pyonta, die door toch wel bijna iedereen wordt aangekeken als mogelijk lynchtarget.
    Het was maar een kleine opmerking, dus voor jouw gevoel was het waarschijnlijk niet echt een 'verdediging'. Aangezien ik uiteraard niet weet of jij een burger of een wolf bent, weet ik ook niet of er wel of niet meer achter kan hebben gezeten dat je het even voor hem opnam. Daarom heb ik jou voor de volledigheid ook in dat lijstje opgenomen. Het wil niet zeggen dat ik jou nu verdenk - ik weet tenslotte niet eens wat ik moet denken van Pyonta.
    Oh, op die manier. Zoals je al zegt was het voor mij slechts een opmerking, geen verdediging richting Pyonta.
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Theedoekje vr jan 04, 2013 5:50 pm

    Ok, ik heb alles dus gelezen.
    En nu ga ik iets raars zeggen, en serieus, mij niet gaan verdenken nu.
    Maar bij de posts van Urameshiya ga ik op mijn achterste poten staan.
    Alles is zo, dunno, geschreven alsof het zo obvious is dat hij geen wol fis.
    En die theorieën.
    En ik heb iets van: Hell no. Ik vertrouw jou nog niet, ik vertrouw niemand.

    Maar voor de rest kan ik dit dus niet onderbouwen.
    Maar ik ga wel op je letten, ik zeg niet dat ik je echt verdenk ofzo, maar ik wantrouw je.

    Als ik nu hierom ga stemmen, lost mijn stem in het niets op, eigenlijk.
    EN er is nou niet bepaald zo veel gezegd in het topic dat je de meeste wolven kan herkennen.
    Er zijn nog redelijk wat mensen die bijna niets hebben gezegd.
    Waarschijnlijk zitten daar ook wel wolven tussen.

    Ik vind nog steeds dat je op een tweede dag niet erg veel aan theorieën heb, dus ga ik nu even niet op theoriën af, maar zorg voor extra tijd om die van mij te onderbouwen. Zoals iedereen heeft spoken er ideeën door mijn hoofd die zoeken naar iets om zich op te bouwen.

    Anyway, later vandaag mijn stem.

    PS: ik voel me redelijk kut en sleepy, dus of deze post slaat nergens op, of mijn stem niet, maar echt, ik dnek niet helder na.


    Laatst aangepast door Theedoekje op vr jan 04, 2013 5:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Urameshiya vr jan 04, 2013 5:57 pm

    Theedoekje schreef:Maar bij de posts van Urameshiya ga ik op mijn achterste poten staan.
    Alles is zo, dunno, geschreven alsof het zo obvious is dat hij geen wolf is.
    Maar natuurlijk! Wat voor zin heeft het om theorieen te gaan maken op basis van het idee dat ik een wolf ben? Ik weet van mezelf dat ik geen wolf ben, dus kan ik dat soort scenario's meteen wegstrepen. Ik vind niet dat ik mezelf daarvoor hoef te verantwoorden eigenlijk, want dat doen we allemaal. Ik heb nog niemand gezien die de mogelijkheid oppert dat hij/zij zelf misschien wel een wolf is. Jij wel?
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Theedoekje vr jan 04, 2013 5:59 pm

    Dat...
    Had ik niet verwacht.
    Ik val je niet aan ofzo, ik zeg gewoon dat ik bij jouw posts iets had van: hmm.

    Nja, als je je aangevallen voelt moet men daar zelf maar hun conclusies uit trekken
    Ik heb ook nergens gezegd dat je je hoeft te verantwoorden.
    Ik zeg het gewoon.
    Ik maak een opmerking.

    vrede op aarde enzo, damn...

    En trouwens.
    Ja.
    Vaak genoeg.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Urameshiya vr jan 04, 2013 6:06 pm

    Theedoekje schreef:Ik val je niet aan ofzo, ik zeg gewoon dat ik bij jouw posts iets had van: hmm.

    Nja, als je je aangevallen voelt moet men daar zelf maar hun conclusies uit trekken.
    Wie zegt dat ik me aangevallen voel? Ik leg je uit waarom je ideeën over mijn posts eigenlijk niet zo logisch zijn, net zoals jij mij (naar eigen zeggen) niet aanviel, maar gewoon een opmerking bij mijn posts maakte.

    Theedoekje schreef:En trouwens.
    Ja.
    Vaak genoeg.
    Voorbeelden graag. En dan niet van het soort van 'ja, misschien ben ik wel een wolf maar dat zoeken jullie zelf maar uit', want dat is zo obvious dat het niets toevoegt. Het is compleet zinloos om te speculeren over of je zelf een wolf bent of niet, want je weet het van je zelf al (en hoeft dus niet meer te speculeren), en alle andere spelers weten van je dat in het geval dat je een wolf zou zijn, je er toch over zou liegen.
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Theedoekje vr jan 04, 2013 6:08 pm

    Ik weet ook dat ze niet logisch zijn, kijk maar naar deonderkant van die post ;)

    En die voorbeelden zijn vooral van irl spel of van andere fora. Op dit forum heb ik ook niet zo vaak meegespeeld dat ik niet goede voorbeelden kan vinden. En nee, sorry, ik heb echt geen zin om het forum te gaan doorzoeken. ZIe eind van die post.


    Dingen lopen uit de hand zodra ik dingen zeg, daaorm zeg ik vaker ook liever niets xD
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Urameshiya vr jan 04, 2013 6:09 pm

    Theedoekje schreef:Dingen lopen uit de hand zodra ik dingen zeg, daaorm zeg ik vaker ook liever niets xD
    Maak je daar vooral geen zorgen om! Meer discussie is alleen maar beter voor het spel.
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Theedoekje vr jan 04, 2013 6:12 pm

    Nja, maar het is soms nogal lullig omdat je dan net iets verkeerds zegt en dan is iedereen zo van: omgomgomgomg

    en dan vlieg je er uit en blijk je er voor niet suitgevlogen te zijn geweest.

    Scheve zin.
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Yuki Kuro vr jan 04, 2013 6:38 pm

    Ok, nu komt er toch maar een post van mij. Ten eerst sorry dat ik ZO DAMN LANG niet heb gepost, maar ik had hier mijn redenen voor. (Niets wat te maken heeft met dit forum. IRL redenen waar ik liever niet op in ga) Nu heb ik zo ver als ik kon de posts gelezen en, neem me niet kwalijk, maar hoe jammer het ook was dat Zigzag als burger dood is gegaan vond ik toch dat mensen niet veel anders hadden kunnen handelen. Het begin is altijd het moeilijkst.

    Ook sorry voor mijn vage claim in het begin dat ik iets wist maar dat ik er verder niks over vertelde. Ik wist meteen nadat ik had gepost al dat ik hier uitleg over moest gaan geven, maar dat ik (hoe graag ik dat ook zou willen) dat niet zomaar kan. Na 1 potje te hebben gespeeld hier snap ik al hoe sluw sommige mensen hier zijn en dat ik meer moet oppassen dan ik andere keren had moeten doen. Misschien ligt dit ook deels aan het feit dat wij een week hebben om te discussieren ofzo.
    In ieder geval kan ik, omdat ik een week heb gemist, niet veel vertellen wat mensen nog niet weten. Ik doe mijn best na te denken, maar met de staat waar ik me nu in verkeer gaat dat moeilijker dan je zou verwachten.

    tl;dr: Hoe graag ik het zou willen, ik kan nog geen uitgebreide uitleg over mijn comment van week 1 geven, hoe graag ik het zou willen. Jaja, ik zie de reacties al aankomen dat mensen me niet vertrouwen, maar dat vraag ik ook niet. Vertrouwen in dit spel is heel lastig te verkrijgen, en voor mij op dit moment onmogelijk denk ik zo.
    Het enige wat ik vraag is dat mensen GOED nadenken over wat ik hier heb uitgelegd, en hopelijk zien dat ik de waarheid spreek en dat jullie me nog even geven.

    Edit: Haha, mijn tl;dr is bijna zelf nog te lang... Sorry for that ^^
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku vr jan 04, 2013 7:55 pm

    Yuki Kuro schreef:Het enige wat ik vraag is dat mensen GOED nadenken over wat ik hier heb uitgelegd, en hopelijk zien dat ik de waarheid spreek en dat jullie me nog even geven.
    Het probleem is dat er eenvoudigweg niets is in je post waardoor we zouden kunnen inzien of je de waarheid spreekt (of niet). Wat nu echter wel het geval is, is dat je hier bent en kan meestemmen. Dus het argument voor stemmen op jou om te vermijden twee uitvallers te hebben gaat niet meer op.
    Rest nog de vraag op wie ik nu zou stemmen? Ik blijf er bij dat je hint iets te weten volgens mij bescherming oplevert, en ik vind dat die niet terecht is zolang je niets concreets aanbiedt. Ik begin nu echter wel te twijfelen...
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Toumyon vr jan 04, 2013 8:33 pm

    Whaaaaaaa! Neko...heel scherp van je, maar ja mensen, jullie mogen ook nu al voor een burgemeester stemmen!

    ik was het gans vergeten...dankje Neko
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Olly vr jan 04, 2013 10:11 pm

    Ik kies Mitch als burgemeester. Hoe ik hieraan kom?
    Ik heb gekeken naar alle personen die geen stemmen hebben gehad de vorige dag. Daarna heb ik gekeken naar zowel de kwaliteiten van die spelers in het algemeen als mijn vertrouwen in die spelers deze ronde.

    Pyonta-kun schreef:

    Ik ga even wat feiten opnoemen waar ik nog geen conclusies uit kan trekken maar wel even op een rijtje wil hebben. Misschien kunnen jullie iets ermee:

    Dan wil ik het hebben over de stemming van Zigzag. Mitch en Skip hebben op zigzag gestemd met een rede. Mokou heeft gestemd uit wanhoop en Neko heeft gestemd uit haast (correct me if I'm wrong). Voordat zij stemden stond ik al die tijd bovenaan de lijst om opgehangen te worden. Ik ga gewoon to the point zeggen dat ik er hier ingeluisd wordt. Als ik een wolf zou zijn zou ik gered zijn door, waarschijnlijk, mede wolven. Dat klinkt logisch. Nu zeg ik, ik ben geen wolf. Geloof je dat? Dan kom ik toch terug om wat ik eerder zei, dat tenminste een van de mensen die op zigzag stemde een wolf is. Geloof je dat niet? Wees vrij om vragen te stellen.

    Tot slot, ik weet dat het geen zin heeft maar ook ik wil mensen eraan herinneren dat we Yuki niet moeten vergeten.

    Bij deze maak ik ook mijn stem op TheEternalMokou bekend doordat zij een van de mensen is die op zigzag stemde en ook in "paniek" heeft gestemd. Behalve dat vind ik dat ze veel zweverige niet veel zeggende posts heeft gemaakt. Niet alleen inactiviteit, maar ook niet veel zeggends. Ze kan iets verbergen.

    Maar onthoud, ik zit er vaker naast. Ik hoor graag van jullie.

    Dit vind ik eigenlijk nog een van de meest zinnige posts van vandaag. De hele post trouwens, maar op dit deel valt nog te reageren, de rest wil ik zo van je aannemen.
    Op dit moment heb ik geen idee hoe goed of fout je zit, maar het lijkt me geen verschrikkelijke keuze om op Mokou te stemmen. We hebben wat aanknopingspunten en vanuit haar kant is er weinig inbreng geweest.

    De rest van de groep zei min of meer dat ik spoken zag in Neko's post, dus dan zal ik maar een stapje terug doen en mijn stem uitbrengen op TheEternalMokou.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za mei 11, 2024 6:47 pm